Pytanie do znawcow tematu, czy jest jakas znaczna roznica w Brembo i AP Racing
Czy Brembo podejda pod tarcze 312
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
belzi napisał(a):Pytanie do znawcow tematu, czy jest jakas znaczna roznica w Brembo i AP Racing
Czy Brembo podejda pod tarcze 312
usher napisał(a):belzi napisał(a):Pytanie do znawcow tematu, czy jest jakas znaczna roznica w Brembo i AP Racing
Czy Brembo podejda pod tarcze 312
2 tłoczki i 4 tłoczkio ile się nie mylę
nie podejdą
Staszek20VT napisał(a):Mylisz się bo i Brembo i AP Racing są 4 tłoczkowe
Staszek20VT napisał(a):Ale pod AP podejdą właśnie 312mm tarcze
Staszek20VT napisał(a):pod Brembo tylko 323mm, ale głowy nie dam. A pod AP Racing pasuje, jak to już wcześniej Sammael pisał nawet 330mm tarcza. Ale raczej do Leona nie wejdzie.
Grześ napisał(a):Cupra R ma zwrotnice z obniżonym punktem mocowania wahacza
Grześ napisał(a):a nie wynajdywaniem zacisku ze strony ap, których konfiguracji jest od groma
belzi napisał(a):ale jesli chodzi o montaz zacisku, to jest to samo
do zwrotnicy 312/288 podejdzie bez rzezby
Staszek20VT napisał(a):Przeszedłem się specjalnie do garażu, sprawdziłem karton po moich zaciskach i z przykrością Grzesiu muszę stwierdzić, że po raz kolejny się mylisz...
Dla Seata są właśnie robione te zaciski które Ci pokazałem w linku, więc nie ma mowy o wynajdywaniu czegoś ot tak, żeby udowodnić swoją głupią rację.
Grześ napisał(a):tak dokładnie z montażem nie ma najmniejszego problemu do 288/312 podejdzie bez zezby , nie zapomnieć przy zmianie tarcz z 288 na 312 o zmianie osłon metalowych
jacek85 napisał(a):czyli jezeli wszystko dobrze zrozumialem, ze zmienionego juz zestawu na 312 wyrzucam jedynie zacisk i wkladam ap racing i wszystko bangla??
the_rahzel napisał(a):- zacisk 1 185.46zł/szt. (wraz z klockami)
- tarcza 508.22zł/szt.
- metalowa osłona 49.07zł/szt.
Komplet z ASO: 3485,5zł
the_rahzel napisał(a):- Sportec MonoBlock 18"x8.5 Alloy Wheels
jakich? napisz szczegoly please.Staszek20VT napisał(a):Można to mieć (AP Racing) za wiele taniej i to na wiele lepszych wg mnie tarczach...
jak oszczedzic? napisz please.Staszek20VT napisał(a):Można oszczędzić w granicach 600zł z tego co kolega wyżej napisał
belzi napisał(a):2. felga nie nazywa sie MonoBlock, tylko Mono 10s i jest jedna z najlepiej pasujacych felg do Audi B6 i B7 (19")
Nie wiem skąd Ci się to "s" wzięło
tninja napisał(a):Mam pytanko co do zaciskow AP z tego co tu wyczytalem wynika,ze zaciski podejda P&P do tarczy 288
_Boras_ napisał(a):Samm, ale czy to nie zależy od klocków jakie się zastosuje?
_Boras_ napisał(a):Golfie IV R32 z tego co pamiętam są takie stosunkowo proste zaciski.
_Boras_ napisał(a):No i mimo wszystko pojemność cieplna musi tutaj chyba mieć znaczenie- jednak przy tarczach przód- tył różnica jest ogromna. I ramię zupełnie inne... ogromna tarcza.
_Boras_ napisał(a):No to teraz mam zamieszanie. Bo tył wymieniam na 256. Ale z przodu chciałem usilnie ściągnąć te od Cupry R z tarczami 323. Potem się zacząłem zastanawiać, że jednak opcja AP plus 312 będzie rozsądniejsza. Jeszcze chwila i po prostu zmienię jarzma i dam 312 bardzo dobrej jakości z dobrymi klockami. Kurcze... Ty masz swój typ jeśli chodzi o leona? Z jakiegoś powodu wybrałeś jednak AP. Rozumiem, że mniej zamieszania niż przy Brembo. Ale jednak nie zostałeś przy seryjnym zacisku i 312... powody?
Idę spać, bo znowu powiedzą, że jestem #$%#$ na punkcie tego auta
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość