Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez pampi » 2 sierpnia 2010, 17:52

bvw08, spali kolo 8-9 l takie mocne TDI;p zalezy jeszcze gdzie się jeździ i jak...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 2 sierpnia 2010, 21:23

belzi napisał(a):Rafal zalozyl podtlenek LPG, tylko przez ta modyfikacje ucieklo mu niezle stado koni i teraz ich szuka po calym Wroclawiu :D :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Ty, mordo Ty moja... uważaj żebym tam Tobie paru nie zabrał bo już się przymierzam.

A co do spalania to nie wiem po co znowu wracacie do tematu? Chyba, że niektórzy nie ogarniają, że miałem "Mocne TDI" ;)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez belzi » 2 sierpnia 2010, 21:57

Ty, mordo Ty moja... uważaj żebym tam Tobie paru nie zabrał bo już się przymierzam.

hahaha, narazie to nie ma tam czego zabierac
A jak czegos bedzie brakowac, to mam dowod na pismie :D :D
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 2 sierpnia 2010, 21:58

belzi napisał(a):A jak czegos bedzie brakowac, to mam dowod na pismie :D :D

spoko, w razie czego - afera i wszyscy będą zarobieni :ok: :D :D
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Staszek20VT » 3 sierpnia 2010, 10:52

Sammael napisał(a):A co do spalania to nie wiem po co znowu wracacie do tematu? Chyba, że niektórzy nie ogarniają, że miałem "Mocne TDI"


Prowokacja?? ;)
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez bvw08 » 4 sierpnia 2010, 16:02

a jak wygląda v max da radę 280??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bvw08
Sport
Sport
 
Posty: 209
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:22
Lokalizacja: śląsk
Auto: ARL+

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 4 sierpnia 2010, 17:55

da
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Staszek20VT » 5 sierpnia 2010, 09:17

A ile pali przy takiej prędkości??

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

A ile by palił mocny diesel??
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez przemest » 5 sierpnia 2010, 12:59

Sammael napisał(a):Benzyny nie kupuje się po to żeby na FISie oglądać spalanie i tyle w tym temacie jałowej dyskusji.
Benzyna nigdy nie będzie paliła tyle co diesel a diesel nie pojedzie nigdy tak jak benzyna. Spalanie = mniejsza kaloryczność benzyny, osiągi = niskoobrotowość diesla i samozapłon.


A poza tym nie wiem który 2 litrowy diesel zrobiłby 280km/h. Co tam za skrzynia musiałaby siedzieć i jak duże turbo ;-)


Fajna ta Twoja eska... :yes:
Obrazek
Zobacz Profil
przemest
Sport
Sport
 
Posty: 305
Dołączył(a): 5 grudnia 2009, 14:30
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: Leon TS

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez majkitdi » 5 sierpnia 2010, 13:09

http://www.need4speed.ws/top-speed/Toze ... 0-kmh.html
skrzynia seria turbo tez
tylko chip :hahaha: :hahaha: :hahaha:
a tu bora troche wolniej - 250km/h
http://www.need4speed.ws/top-speed/Fern ... 2-kmh.html

i jakie spalanie :PPP
Zobacz Profil
majkitdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 12 maja 2010, 08:17
Lokalizacja: ddz
Auto: golf arl

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez przemest » 5 sierpnia 2010, 13:24

To bym się nie spodziewał, że seria ARL poleci tyle po chipie ;)
Obrazek
Zobacz Profil
przemest
Sport
Sport
 
Posty: 305
Dołączył(a): 5 grudnia 2009, 14:30
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: Leon TS

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez erol » 5 sierpnia 2010, 14:13

OT ale ten ARL pewnie po inercji się toczy...
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Staszek20VT » 5 sierpnia 2010, 14:48

Ja zatańczę... Kuźwa Samm, to nawet już w Twoim temacie nie można się normalnie ponabijać bo zaraz się znajdują dyletanci i ni w pięć, ni w dzięsięć...

:kreci:

PS.

Co to k..wa jest?? Ja zatańczę?? NIE - JA PI....LĘ!! :hahaha:
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 5 sierpnia 2010, 22:46

Staszek20VT napisał(a):Ja zatańczę... Kuźwa Samm, to nawet już w Twoim temacie nie można się normalnie ponabijać bo zaraz się znajdują dyletanci i ni w pięć, ni w dzięsięć...

no co poradzisz ;) ale jest śmiesznie Stasio :xxx: rybcio moja...

Ja leonem jechałem 250 czy tam 260(pod zamknięcie licznika) raz(a miałem najdłuższą skrzynie VW do 1.9), spalanie chwilowe miał w okolicach ~15 (przy utrzymaniu prędkości - nie przyspieszaniu). Olej miał ponad 120 stopni a EGT dobijało granicy stopienia tłoków. Oczywiście na BigT i sporym koksie "nie dla szarego klienta".
Główna różnica to taka, że lecąc leonem 220 srałem w gacie czy zaraz motor się nie ugotuje. w Sy3 mam jakieś 98-100 stopni i to jadąc więcej.
A zgłębiając się w temat dalej - licznik to licznik, prawdy nie pokazywał zwłaszcza w starszych generacjach. A idąc jeszcze dalej, każde auto coś tam pojedzie i przy pewnych prędkościach to i 100KM nie wystarczy, żeby rozpędzić auto "10kph więcej". Opory toczenia, opory powietrza, masa, itp. itd.

Skończymy spamowanie? bo mi zamkną temat i będę musiał zakładać nowy - a to mi się wybitnie nie uśmiecha.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez pampi » 8 sierpnia 2010, 12:02

Fajne auto, nieźle jeździ w serii ciekawe jak po modach;) Co do tych prędkości to kto tak szybko jeździ i gdzie w naszym kraju ?;p Najważniejsze jak przyspiesza...ja osobiście wolałbym mieć benzynę i też najlepiej na 4 łapy, ale w moich realiach diesel się lepiej sprawdza i też nie narzekam.
Jakieś dalsze modyfikacje są przewidziane? Jestem ciekaw ile z tego silnika da się wycisnąć...kiedyś widziałem na jakimś YouTube coś pod 400 KM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 12 października 2010, 23:06

minął dokładnie rok (bez dwóch tygodni) od pierwszej wizyty Suki na rolkach.
Dzisiaj z Mirkiem znaleźliśmy trochę czasu, żeby potestować parę rzeczy. Problemem było ślizgające się sprzęgło, ściągneliśmy peak momentu obrotowego, ładnie go wygładzając - póki co sprzęgło odżyło i przestało się ślizgać :) dodatkowo pare innych zabiegów programowych sprawiło, że dupohamownia cieszy się znacznie bardziej. Jest nieporównywalnie lepiej niż wcześniej.

Tak więc dla przypomnienia:

Dolot: SERIA (jeszcze)
Wydech: SERIA (jeszcze)
Wszystko inne: SERIA

Jedyny dodatek nieseryjny to zmodyfikowana pompa wysokiego ciśnienia paliwa, na częściach Autotecha.

Obrazek
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez paul78 » 12 października 2010, 23:20

Z moim ASV po programie i tak nie masz szans wiec po co ta napinka :)

ogólnie gratki wyniku ale wiem ze mozesz wiecej :D
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 12 października 2010, 23:23

paul78 napisał(a):Z moim ASV po programie i tak nie masz szans wiec po co ta napinka :)

Stary, ja jak widzę ASV na drodze jeszcze troche podkapca to zjeżdżam kulturalnie na pobocze i udaję, że sobie robie przerwę na posiłek, żeby siary nie było :D
paul78 napisał(a):ogólnie gratki wyniku ale wiem ze mozesz wiecej :D

To nie jest ostatnie słowo ;)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Staszek20VT » 12 października 2010, 23:23

No to ciekawe jaki wynik wyjdzie jak dojdzie i "zainstaluje się" kolejna paczka :D ;)
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez noktoto » 12 października 2010, 23:54

Może być ;)

Czekamy na więcej :yes:

To z USA to statkiem płynie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 12 października 2010, 23:56

noktoto napisał(a):To z USA to statkiem płynie?

Nie, zmieniłem zamówienie bo jedna firma mnie wkurzyła... bo kazała sobie dopłacać niemałe pieniądze pod dziwnym pretekstem...
Dopłaciłem troszkę ale dolot będzie na kozaku ;)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez majkitdi » 13 października 2010, 07:46

super wynik. niektorzy maja tyle po wydechu :)
z ciekawosci - ile wazy s3? mam na mysli realna mase, nie ta podana w dowodzie.
Zobacz Profil
majkitdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 12 maja 2010, 08:17
Lokalizacja: ddz
Auto: golf arl

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Marcin_TDI » 13 października 2010, 07:54

co jak seryjne sprzęgło przyklęknie ? co tam się wrzuca mocniejszego - sachsa perf. ?
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez gajdar » 13 października 2010, 08:15

Sammael, ale dałbys wcześniej jakieś fotki nowych gadżetów ,a nie tylko info że już są na aucie :yes:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez wgi » 13 października 2010, 08:16

Rafał gratki :brawo:
Niezły wynik!
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez erol » 13 października 2010, 09:23

majkitdi napisał(a):super wynik. niektorzy maja tyle po wydechu


tylko, że tu wydech ciągle seria...
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 13 października 2010, 10:41

majkitdi napisał(a):z ciekawosci - ile wazy s3? mam na mysli realna mase, nie ta podana w dowodzie.

1450 dowód, realnie koło 1,5 tony.
Marcin_TDI napisał(a):co tam się wrzuca mocniejszego - sachsa perf. ?

Sachs albo inne wydumki, sachsopodobne. Sachs miał wadliwą serie na jednomasie - Gulu to miał i przy szybkiej zmianie bieów na wysokich obrotach biegi nie chciały wchodzić, dlatego ja kiedyś tam zamówie tylko docisk i tarcze na 480Nm pod seryjny dwumas.
Niestety sprzęgła od Radzikowskiego odpadają bo tu jest docisk z samoregulatorem.
gajdar napisał(a):Sammael, ale dałbys wcześniej jakieś fotki nowych gadżetów ,a nie tylko info że już są na aucie :yes:

No ale tu w sumie nie ma co pokazywać :D tłoczek, który wkłada się do pompy paliwa, żeby można było większe ciśnienie na railu osiągnąć:
Obrazek


----------------------------------
Oil catch tank: (no ale on mocy nie przynosi ;) )

Obrazek



Co do wykresu - dół może być lepszy ale na tym sprzęgle nie będę ryzykował zerwania tarczy... tym bardziej, że ja nadal auto normalnie użytkuje i jeżdżę z butem w podłodze, mimo, że koniec tarczy jest już bliski :)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez gajdar » 13 października 2010, 19:43

Sammael napisał(a):No ale tu w sumie nie ma co pokazywać


jak to nie ma co ? :PPP
Widok nowiutkich części jeszcze w pudełeczkach to taka eststyczna strona tjuningu.A poza tym o pewnych rzeczach sie tylko czyta a tak to człowiek bez grzebania w googlach ma chociaż pojęcie jak to wygląda.
A co do części ,najsmakowiciej wyglądają te różowe chrupki ..

Sammael napisał(a):Sachs albo inne wydumki, sachsopodobne.


a tam np. by się cos nie znalazło :
competitionclutch
ACT
lub jakiś SPEC >3 - ale tu ponoć bez rewelacji

Takie firmy mi sie w oczy rzuciły ,ale nie zagłębiałem sie w lekturę :nauka:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez bono » 13 października 2010, 20:12

Sammael, z USA to sprowadzałeś ?? No ciągle coś fajnego ;-)
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 13 października 2010, 20:20

gajdar napisał(a):a tam np. by się cos nie znalazło :
competitionclutch
ACT

no tu raczej nie, ale są inne bzdety... SPEC dla mnie odpada, bo tak ;) po prostu jakoś nie ufam a wychodzi drożej bo trzeba koniecznie ich koło zamachowe do tego założyć a tak to tylko wjeżdża docisk i tarcza sprzęgła z sachsa, dlatego jest to dość dobra opcja.

Ja wiem jak ono działa, jest dość twarde ale dużo lepiej klei. Czucie sprzęgła dużo lepsze. Uważam, że to jedna z nieprzemyślanych rzeczy w S3-kach - no faktycznie jest komfortowe i lekko chodzi... ale jak ktoś ma takie auto to wiadomo, że nie chce sprzęgła o czuciu jakiegoś 1.2HTP z fabii czy coś ;) ja wole twardsze ale jak klei to mam to czuć.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez Sammael » 13 października 2010, 20:22

bono napisał(a):Sammael, z USA to sprowadzałeś ?? No ciągle coś fajnego ;-)

Tak...

Generalnie np. tłoczek do pompy to takie gówienko o długości, ja wiem, 10cm, jw. na zdjęciach - to plastikowe malutkie pudełeczko - to te 10cm metalu kosztują 400 dolców ;)
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: [ECUProject] Aśka - bogini seksu i łez. S3 2.0TFSI BHZ quatt

Postprzez dave » 15 października 2010, 07:46

Sammael, jak chcesz to ja mam do jazdy po polu tico. moze od niego by sprzeglo wsadzic? dasz 100 a auto dostaniesz w prezencie tylko musisz w kaloszach jezdzic bo polowy drzwi nie ma. chyba musze to cudo w projektach zaprezentowac ;)
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Poprzednia strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron