Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez alunetik » 13 października 2010, 19:40

1140pln amortyzatory przód, 760pln tył do tego sprężyna i zerkopol 450pln.
Czyli całość zamknie się w ok 3k. Jednak masz dobre, dostosowane do swoich preferencji zawieszenie.

Sorry Kolego, ale FK, TA Technix, MTS Technik, wg mnie to tuningowe wiejskie pseudo zawieszenia. Miałem MTS w Golfie i była to makabryczna pomyłka. Zawieszenie za 1000pln nie ma prawa działać.

PZDR

BOdek
Zobacz Profil
alunetik
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 9 września 2010, 08:48
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SEAT

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 13 października 2010, 19:56

Słuchaj FK jest dużo lepsze niż MTS.

Zapraszam do mnie. Postawię Ci cztery auta.

1. Leon na FK
2. Golf IV na FK
3. Golf IV na TA-Technix
4. Golf IV na Weitecu

Wszystko gwinty.

Zobaczysz, że ten FK jest spoko.
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez IroN_87 » 3 listopada 2010, 17:41

Może głupie pytanie, ale co byście wybrali?

Gwint FK AK street za 1450zł
Czy eibach pro kit i jakieś b6 albo coś podobnego do tego?
Oczywiście mowa o leonie 4x4 do którego dużo możliwości nie ma...

Za gwintem przemawia możliwość podnoszenia na zimę...
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez belzi » 3 listopada 2010, 19:51

alunetik napisał(a):Sorry Kolego, ale FK, TA Technix, MTS Technik, wg mnie to tuningowe wiejskie pseudo zawieszenia. Miałem MTS w Golfie i była to makabryczna pomyłka. Zawieszenie za 1000pln nie ma prawa działać.

Niestety podpisuje sie pod tym, takie cos nadaje sie tylko do obnizenia auta, a nie do jazdy

DCA napisał(a):Samego Eibah kita nie polecam. Bo zdarzają się przypadki (wersje z ciężkim silnikiem asv arl) że na seryjnych amorach potrafi nurkować przód. Gorąco robi się na koleinach.

Jeśli springi to i skrócone amorki.


Tez racja, tylko ze w Leonach ARL w serii masz juz obnizony setup zawieszenia

IroN_87, ja mam u siebie wlasnie B6 i Eibacha i jest super, polecam kazdemu do 4x4 takie cos
Zobacz w cennik, jak cenowo to wyglada, bo kiedys jak sprawdzalem, to B8 wychodzil taniej niz B6
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tommi » 3 listopada 2010, 20:49

Podpisuję się pod belzim.
Również mam B6 i eibacha i jestem zachwycony ;)
Do jeżdzenia na codzień, rewelacja :jupi:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tommi
Sport
Sport
 
Posty: 679
Dołączył(a): 12 sierpnia 2007, 10:06
Region: mazowieckie
Auto: Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez _Boras_ » 3 listopada 2010, 22:20

A tak z czystej ciekawości- jak się to ma do serii ARL? W sensie twardości, wysokości, etc.?
Zobacz Profil
_Boras_
Sport
Sport
 
Posty: 231
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 01:08
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 17 listopada 2010, 20:51

Auto z silnikiem ARL będzie cieższe. ARL-e mają twardsze spreżynyi te 130 :P
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez belzi » 17 listopada 2010, 21:09

_Boras_ napisał(a):A tak z czystej ciekawości- jak się to ma do serii ARL? W sensie twardości, wysokości, etc.?

W sumie to seria ARLem nigdy nie jezdzilem, wiec co do twardosci trudno mi cos powiedziec, jest na pewno nizej
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez MisiekASV » 22 listopada 2010, 22:41

koledzy takie pytanie, czy felgi 18-calowe bez problemu można zakładać po zmianie zawieszenia na gwintowane? Kumpel w Borze musial zakładać dystnse bo mu alu opierała się o kolumne amortyzatora.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez belzi » 23 listopada 2010, 19:21

MisiekASV napisał(a):koledzy takie pytanie, czy felgi 18-calowe bez problemu można zakładać po zmianie zawieszenia na gwintowane? Kumpel w Borze musial zakładać dystnse bo mu alu opierała się o kolumne amortyzatora.

wszystko zalezy, jak nisko chcesz miec auto, jakie ET maja felgi i jak sa szerokie
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 5 grudnia 2010, 19:39

Kolega miał opony 235/40/18 i mu obcierało.

Jest wiele czynników, które mają na to wpływ. Wiem, że gwint firmy 4tuning ma większą spreżynę i obcierał o oponę. Dodatkowo należy dodać, że max. opona przewidziana przez producenta w autach G4 czy Leon to 225/40/18. Myślę ze 215/40/18 to rozsądny wybór. Dużo zależy też od ET. Seryjne felgi np. od Audi TT, które pasują do Leona czy Golfa mają ET33 a nie jak "repliki" felg 35 czy 38. Trzeba ostrożnie dobierać felgi.
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez azja111 » 21 grudnia 2010, 14:50

Witam.

Zaraz po zakończeniu zimy zakładam zawieszenie gwintowane. Planuje obniżyć auto o ok. 40mm. Moje pytanie to czy będe musiał wymienić jeszcze jakieś dodatkowe elementy zawieszenia? Np stabilizatory czy ich lączniki?

Pozdrawiam!
Zobacz Profil
azja111
Signo
Signo
 
Posty: 108
Dołączył(a): 9 czerwca 2010, 17:47
Lokalizacja: Zagłębie
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez erol » 21 grudnia 2010, 16:13

Nie wiem, czy do takiego obniżenia polecany jest gwint. Lepiej chyba jakiś Kit.
Przy takim obniżeniu gwint nie pracuje optymalnie ....
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez azja111 » 21 grudnia 2010, 16:35

To 40mm to był taki strzał ;p. Ogolnie auto ma byc dosyć mocno obniżone. A wybór padł na gwint z prostego powodu. Da się go regulować i nie będzie sytuacji ze tył będzie sterczał. Tak więc ponawiam pytanie, co jeszcze potrzebuje z elementów zawieszenia? ;)
Zobacz Profil
azja111
Signo
Signo
 
Posty: 108
Dołączył(a): 9 czerwca 2010, 17:47
Lokalizacja: Zagłębie
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 16 kwietnia 2011, 20:26

Mam pytanie. Mam w samochodzie zawieszenie gwintowane, było już jak go kupowałem 2 lata temu, dzisiaj chciałem go obniżyć, ale nie dało rady odkręcić malutkich śrub zabezpieczających te duże do regulacji, wykręcało kluczyk jak próbować mocno kręcić. Tak było na tyle, bo na przodzie jedną udało się odkręcić, a drugiej nie próbowałem. Może ktoś poradzić jak ruszyć te zabezpieczające śrubki? Czy może potrzebny jest jakiś bardziej wytrzymały klucz?
Poniżej dołączam zdjęcie.

zdjecie
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez MisiekASV » 16 kwietnia 2011, 20:54

Pewnie się zapiekły te śrubki. Spróbuj najpierw psiknąć WD-40 lub jakiś inny środek o takim działaniu. Polecam też w sumie do tego płyn hamulcowy - też działa jak WD-40, tylko jest mocniejszy. A nie kręć na siłę, bo pozrywasz główkę śruby
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez tkoczi » 16 kwietnia 2011, 21:17

damianos89 Śruby czy talerzyki??

najlepiej kupić stalowe 2 klucze do gwintu.

Weź najpierw nożykiem (czymś cienkim) poczyść między nakrętkami, szczotką drucianą poczyść gwint, psikaj wd40 i środkiem do zapieczonych nakrętek odczekaj... poczyść znowu, aż syf w miarę wypadnie, później klucz francuski w dłoń :)

[ Dodano: 16 Kwiecień 2011, 22:20 ]
teraz dopiero na foto spojrzałem... ja bym to rozciął najlepiej i dorobił po 2szt talerzyków na amor...
Zobacz Profil
tkoczi
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 9 października 2009, 10:13
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 16 kwietnia 2011, 21:34

damianos89, też miałem podobny problem w jakimś aucie i nie obeszło się bez rozwiercania tych śrubek... a w sumie to te śrubki to był mały pikuś przy tym żeby ruszyć te duże nakrętki regulacyjne...
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez MisiekASV » 17 kwietnia 2011, 10:54

Polecam później smarować wszystkie gwinty w zawieszeniu smarem miedzianym, żeby uniknąć takich zdarzeń :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 17 kwietnia 2011, 11:14

Ja zawsze smaruję smarem i owijam od góry na dół taśmą izolacyjną żeby syf sie nie przyklejał....
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 17 kwietnia 2011, 19:02

Dzięki za odpowiedzi, zobaczę, co da się zrobić...
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 20 kwietnia 2011, 08:54

Ja osobiście polecam Koni Sport albo Bilstein, co do gwintów nie trzeba wymieniać póki się nie popsuje, generalnie powinni dawać już z górnym mocowaniem, jeśli chodzi o łączniki stabilizatorów jeśli nie jest to CUPRA, TOP SPORT czy FR to mogą zacząć się wykrzywiać, przetestowałem już wszystkie zawieszenia na rynku wiem co się wykrzywia i uszkadza.

Nie polecam żadnych Chińskich bo zapłacisz dwa razy, jak MTS, PERFOMANCE itp. Nie polecam również WEITTEC oraz LOWTEC okazuje się że często sprzedają regenerowane części a do tego jest kiepska jakość już to nie jest to samo co kiedyś (bardzo miękkie części).

Jeździłem 5 lat na koni sport i nic się nie działo.

Kolega kupił Bilstein i powiem że to jest dopiero taczka, są to najtrwalsze i bardzo twarde amortyzatory i cena też nie najlepsza bo ok. 7 tys ale powiem szczerze trzyma się drogi nie samowicie, mogę odpowiedzieć na wszystkie pytania jeśli chodzi o zawieszenie. Pozdrawiam.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez ZbigNieff » 20 kwietnia 2011, 09:43

MisiekASV napisał(a):Pewnie się zapiekły te śrubki. Spróbuj najpierw psiknąć WD-40 lub jakiś inny środek o takim działaniu. Polecam też w sumie do tego płyn hamulcowy - też działa jak WD-40, tylko jest mocniejszy. A nie kręć na siłę, bo pozrywasz główkę śruby


A co jesli tak na dobra sprawe nic nie pomaga? Mam gwint H&R w domu i zrezygnowalem z
niego ale nie dlatego ze sruby sie zapiekly tylko dlatego ze byl za twardy po prostu...

Tak czy tak wracajac do tematu - wyspawalem z kolega klucz do tych srob od gwintu,
wyciaglismy amor z auta - wkrecilismy w imadlo tak zeby go nie uszkodzic - zalozylismy klucz
z 1m rura :o i co? zerwalo imadlo ze stolu :-D ktos ma inny plan na odkrecenie?
===========================================
a teraz jezdze wygodnie .... na na na ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ZbigNieff
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 5 listopada 2009, 15:00
Lokalizacja: dolnyslask
Auto: Passat B5FL

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 20 kwietnia 2011, 11:09

jeśli to nie jest aluminium to może spróbować wygrzać to dobrze, palnik, grzejnik, młotek i próbować odkręcać kiedyś w końcu puści, miałem tak z felgą, palnikiem pojechałem kilka razy popukałem i poszło.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez ZbigNieff » 20 kwietnia 2011, 11:32

florek napisał(a):jeśli to nie jest aluminium to może spróbować wygrzać to dobrze, palnik, grzejnik, młotek i próbować odkręcać kiedyś w końcu puści, miałem tak z felgą, palnikiem pojechałem kilka razy popukałem i poszło.


no ale jak nagrzac amor jak w srodku sa gumki i szlak go trafi ...
===========================================
a teraz jezdze wygodnie .... na na na ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ZbigNieff
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 5 listopada 2009, 15:00
Lokalizacja: dolnyslask
Auto: Passat B5FL

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 20 kwietnia 2011, 12:15

jeśli nie idzie to jeszcze spróbuj to rozwiercić a śruby i tak masz do wymiany.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 20 kwietnia 2011, 13:03

Ja sam nie wiem, jakiej to firmy gwint. Był już na aucie jak go kupowałem, nie regulowałem go jeszcze, przejeździłem 1.5 roku już na takiej wysokości jaka była ustawiona, tylko, że teraz zmieniłem felgi 15" na 17" i pomyślałem, że będzie ładniej ja auto obniżę. Samochód sprowadzany z Belgii. Na żóltych amortyzatorach jest napis m.in. "made in EU" i "high performance" a na sprężynach coś takiego "VW069 VA 25/06", auto to 2006 rocznik. Wrzuce parę zdjęć może ktoś będzie wiedział coś więcej na temat tego gwintu :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a4c78ee6ae3f742.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7817e4e8d654b5e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3c5d2e17fe02992.html
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 20 kwietnia 2011, 14:26

To jakieś chińskie amorki:) jeśli do jazdy dziennej proponuje KONI FSD 2100-4000, jeśli jednak się zdecydujesz na gwint to zdecydowanie BILSTEIN jaki kolwiek bądź KONI, nie kupuj tanich bo na gwincie może ci się sam obniżać.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez tkoczi » 20 kwietnia 2011, 15:13

Ja w ibizie miałem ta technixa przez rok i też miałem problem z odkręceniem talerzyków, ale trochę czasu, chęci, pomysłów i prędzej czy później popuszczą.
Nie zauważyłem żeby sam mi się obniżał...
Później miałem fk z wkładami koni (z reg twardosci) i piękne zawieszenie...

Do leona bym teraz nie włożył ta technixa ;)
Dużo osób sobie chwali gwint supersporta.
Leon 1m ASZ++; viewtopic.php?f=32&t=28668 - GTB20, nowy wydech, KW v2, Tomasony, FMIC, soft
Zobacz Profil
tkoczi
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 9 października 2009, 10:13
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez MisiekASV » 20 kwietnia 2011, 16:19

ZbigNieff włóż gwint na noc do płynu hamulcowego. Kumplowi się zapiekły w KW, też nie było siły żeby ruszył którąkolwiek ze śrub. Po nocy w płynie - ciężko bo ciężko - ale się udało :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez MisiekASV » 20 kwietnia 2011, 16:19

ZbigNieff włóż gwint na noc do płynu hamulcowego. Kumplowi się zapiekły w KW, też nie było siły żeby ruszył którąkolwiek ze śrub. Po nocy w płynie - ciężko bo ciężko - ale się udało :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mareczek111222 » 1 maja 2011, 23:16

Witam

Szukam pomocy a już opisuję dlaczego,,, Jestem posiadaczem Leona Top Sport 1.9 Tdi kupiłem zawieszenie gwintowane na allegro używane firmy po założeniu wszystko ok auto nisko i bardzo wygodnie miło zaskoczony po czym na drugi dzień zawieszenie zaczęło wydawać dziwne dźwięki nawet na prostej nawierzchni przy małych prędkościach więc postanowiłem kupić nowe zawieszenie na allegro nie chciałem dużo inwestować więc kupiłem nowe TA-Technix na przód zadowolony zacząłem je montować po czym okazało się że:(:(:(nadmienię posiadam 19" 225/35/19 nakrętki którymi regulujemy wysokość zawieszenie dotykają mi opony a dokładniej spierają się an niej a druga sprawa stabilizator praktycznie z tego co pamiętam dotyka mi wahacza następne rozczarowanie:( i teraz mam pytanie 1 jak i 2 zawieszenie wyglądają identycznie tylko inne firmy pierwszej nie znam bo nic nie pisze:( powiedzcie mi czy to wina Alufelg jeśli mam 19 to nici z gwintu ale w 1 było wszystko ok tylko te szumy i zastanawiam się czy nie dać ich do regeneracji a 2 sprawa czy wymieniacie np stabilizatory na jakieś inne przy gwincie???dodaję linka tego drugiego gwinta którego zakupiłem na allegro http://allegro.pl/vw-golf-iv-audi-a3-za ... 39091.html

Z góry jestem wdzięczny za pomoc,,,,,Marek:)
P.S jeśli ktoś może pomóc proszę o kontakt na gg 8802782
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mareczek111222
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lutego 2011, 20:30
Lokalizacja: Tychy
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 2 maja 2011, 01:44

Nie ma innej opcji niż montaż dystansu :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez IroN_87 » 2 maja 2011, 08:23

mareczek111222, Wielkość felgi nic nie mówi... szerokość i ET podaj.
Tak jak DCA napisał będziesz potrzebował dystanse pod felgi
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mareczek111222 » 2 maja 2011, 14:58

Szerokość to 8 cali a Et muszę sprawdzić...

Sprawdzę tego gwinta z dystansem 0.5cm bo więcej nie mogę dać:(
Dowiedziałem się że Stabilizator trzeba wymienić na taki z Audi S3 lub TT i wtedy będzie bez problemu czy to prawda

Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mareczek111222
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lutego 2011, 20:30
Lokalizacja: Tychy
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Klikoś » 2 maja 2011, 20:25

na 99% będzie trzeba wymienić łączniki stabilizatora na krótsze
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 2 maja 2011, 22:01

mareczek111222, jak chcesz łącznik stabilizatora z s3 to musisz mieć amora pod niego a pewnie nie masz ucha do przykręcenia...
W poprzednim niebieskim leonie mieliśmy felgi 8,5" i też obcierało o nakretki, wywaliliśmy z gwinta te małe sprężynki i dzięki temu nakrętki były wyżej o 5cm i już nie obcierało...
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 2 maja 2011, 23:48

Jeśli chodzi o stabilizator to są dwie możliwości..

1. inny sportowy o większym wygięciu
2. od s3 ale wtedy musisz mieć przednie amorki z mocowaniem na łącznik. (ta wersja odpada bo musiałbyś zmienić gwint)

Jeśli chodzi o ET to przy ET33 nie powinno obcierać. Przy ET 35 obciera delikatnie.

Po wyjęciu mniejszych sprężyn zmieni się trochę charakterystyka zawieszenie ponieważ ta mała sprężyna pochłania małe nierówności..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez erol » 3 maja 2011, 07:35

http://www.mapet-tuning.com/sklep/ÂŁÂączniki-stabilizatora-audivwseatskoda-p-1286.html?osCsid=vhacsk118cajdgo2nuoj5vg0c7
ASV/ARL+
Powered by ECUProject
Kanapowiec C5 2.0 16v 103 KW
Laguna 3 GT 134 KW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
erol
Sport
Sport
 
Posty: 968
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, 15:45
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 1M

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 3 maja 2011, 14:22

Koledzy jakie zawieszenie polecacie do Leona chodzi mi tu glownie o firme. Jakos nie ufam firma typu mtechnik. mts itp. W tej cenie to porzadnych amortyzatorow nie dostane a co powiedziec o gwincie. No chyba ze sie myle to prosze o sprostowanie. A moze akurat ktos jest na forum co moze miec jakies dobre upusty na takowe czesci.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noktoto » 3 maja 2011, 15:26

Nie wiem jak to jest w przypadku 1M, ale pewnie podobnie jak w 1P, a tu najtańszy solidny gwint oferuje Eibach (przód z nierdzewki, tylko regulacja wysokości, kosztuje ~3 tyś).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Klikoś » 3 maja 2011, 15:35

w 1M przyzwoity gwint typu AP bądź Lowteca to koszt w okolicach 2k pln, KW, H&R, Eibach - najwyższa półka to koszt koło 3k pln, do 1M można trafić używkę z niemiec w dobrych pieniądzach...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 3 maja 2011, 15:41

Za granica pewnie trafie dobry gwint w dobrej cenie ale nie wszyscy godza sie na wysylke do innego kraju i ja mam zadaleko zeby odebrac osobiscie. Ta opcja raczej odpada chyba ze ktos jest kumaty i mi pomoze oczywiscie za $$. A jakie zawieszenie gwintowane z tej gornej polki byscie proponowali? Wiem ze moze to w parze nie idzie ale chcialbym zeby zostalo troche komfortu. W moim miescie drogi do najlepszych nie naleza.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 3 maja 2011, 20:25

DCA napisał(a): Po wyjęciu mniejszych sprężyn zmieni się trochę charakterystyka zawieszenie ponieważ ta mała sprężyna pochłania małe nierówności..


No nie do końca tak jak mówisz, ona ma za zadanie trzymać na miejscu sprężyny po podniesieniu auta... ona ma taką małą sztywność ze po postawieniu samochodu na koła jest ściśnieta w 100% tak ze nie pracuje... W każdym razie we wszystkich gwintach z jakimi miałem doczynienia to tak było, może się mylę...
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mareczek111222 » 5 maja 2011, 22:54

Witam

Problem ocierania zawieszenia gwintowanego o oponę załatwiony ale mam 2 odnośnie stabilizatora...no jaki oprócz tych tuningowych moge wymienić??? http://www.mapet-tuning.c...jdgo2nuoj5vg0c7 i czy jeśłi mi zostaje tylko takie wyjście czy one napewno będą dobre???i z tego co wiem to on musi bć dłuższy z 2,3 cm od orginalnego a nie krótszy jak napisał Klikoś

Co mi poradzicie????
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mareczek111222
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lutego 2011, 20:30
Lokalizacja: Tychy
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Klikoś » 6 maja 2011, 10:04

po pierwsze link nie działa, po drugie co to za zawieszenie skoro stabilizator powinien być dłuższy od oryginalnego? każdy gwint ma zwykle dwa otwory, na krótszy i dłuższy łącznik...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mareczek111222 » 6 maja 2011, 13:36

Już tłumaczę zawieszenie jest normalne oryginalny stabilizator pasuje tylko jest bardzo blisko wahacza a dokładniej ta wygięta metalowa rólka czy stabilizator-mam nadzieję że rozumiecie i podczas jazdy ociera o niego a zawias ni jest na maxa w dół więc muszę wymienić na dłuższy najlepiej

[ Dodano: 6 Maj 2011, 14:37 ]
o te stabilizatory mi chodziło
http://www.mapet-tuning.c...jdgo2nuoj5vg0c7

a Zawieszeni jest gwintowane wszystko pasuje tylko ociera ten stabilizator o wahacz
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mareczek111222
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lutego 2011, 20:30
Lokalizacja: Tychy
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Sebool2006 » 6 maja 2011, 13:47

mareczek111222 napisał(a):[ Dodano: 6 Maj 2011, 14:37 ]
o te stabilizatory mi chodziło
http://www.mapet-tuning.c...jdgo2nuoj5vg0c7


Popraw link bo znów niedziała albo moja przeglądarka odmówiła posłuszeństwa i nie chce otworzyć poprawnie linku ;/
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mareczek111222 » 6 maja 2011, 13:48

dokładnie mi chodzi o wymianę łączników stabilizatora:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mareczek111222
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lutego 2011, 20:30
Lokalizacja: Tychy
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Sebool2006 » 6 maja 2011, 13:50

Chodzi Ci dokładnie o to :D http://www.mapet-tuning.com/sklep/ÂŁÂączniki-stabilizatora-audivwseatskoda-p-1286.html?osCsid=9vt0ut96br16hqriqmgvvg7rt5
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości