Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Kluczyk ??

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Kluczyk ??

Postprzez Arek_ » 6 września 2010, 15:49

Na pewno otwiera, przecież nie masz siłownika dodatkowo żeby odskakiwała. Ktoś odp na moje poprzednie pytanie?
Zobacz Profil
Arek_
Signo
Signo
 
Posty: 104
Dołączył(a): 17 września 2009, 20:05
Lokalizacja: Biała Podl.
Auto: Leon ASZ

Reklama

Re: Kluczyk ??

Postprzez ZbigNieff » 16 września 2010, 10:01

A ja tak na szybko chcialem zapytac, mam kluczyk z pilotem 434 i scyzoryk 434 z poprzedniego leona TopSporta... powiedzcie mi tylko jak zaprogramowac pilot zeby zaczal funkcjonowac?? Tj otwieranie i zamykanie drzwi...
===========================================
a teraz jezdze wygodnie .... na na na ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ZbigNieff
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 5 listopada 2009, 15:00
Lokalizacja: dolnyslask
Auto: Passat B5FL

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 16 września 2010, 13:24

Kluczyk w stacyjce, pozycja zaplon. VAG-COM lub VCDS, modul komfortu 46, adaptacja 10, kanal 000, odczyt, zapis, potwierdz, powrot, adaptacja 10, kanal 001, odczyt, wpisz liczbe posiadanych pilotow, testuj, zapisz, potwierdz, w ciagu 15 sekund nacisnij unlock w kazdym z pilotow.
I w ten sposob masz dokodowane do auta wszystkie posiadane piloty. Taki scyzoryk z niepasujacym grotem mozesz doczepic do zwyklego kluczyka i uzywac jako bryloczek-pilot.
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez ZbigNieff » 16 września 2010, 22:51

Axee napisał(a):Kluczyk w stacyjce, pozycja zaplon. VAG-COM lub VCDS, modul komfortu 46, adaptacja 10, kanal 000, odczyt, zapis, potwierdz, powrot, adaptacja 10, kanal 001, odczyt, wpisz liczbe posiadanych pilotow, testuj, zapisz, potwierdz, w ciagu 15 sekund nacisnij unlock w kazdym z pilotow.
I w ten sposob masz dokodowane do auta wszystkie posiadane piloty. Taki scyzoryk z niepasujacym grotem mozesz doczepic do zwyklego kluczyka i uzywac jako bryloczek-pilot.


Takiej odpowiedzi oczekiwalem ;) dzieki sliczne ale nie mam zadnego oprogramowania ;)))))

[dodano]
Dobra juz dobra... - znalazlem taki opis do zakodowania pilota bez kabla:

1. Nalezy uzyc dwuch kluczy, tradycyjnego oraz klucza ze zdalnym sterowaniem
2. Cala operacja synchronizacji musi byc przeprowadzona w ciagu 30sekund.
3. Przed rozpoczeciem procedury sprawdz czy wszystkie zamki sa otwarte.
4. Kluczem tradycyjnym nalezy uruchomic silnik.
5. Kluczem ze zdalnym sterowaniem nalezy recznie zamknac zamek w drzwiach kierowcy.
6. Nastepnie nalezy recznie otworzyc i zamknac zamek w drzwiach kierowcy kluczem ze zdalnym sterowaniem przytrzymujac caly czas przycisk otwierania samochodu na pilocie.
7. Wyjac kluczyk ze stacyjki.


Czy to dotyczy mojego modulu komfortu czy modulu komfortu sprzed 2001r?
===========================================
a teraz jezdze wygodnie .... na na na ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ZbigNieff
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 5 listopada 2009, 15:00
Lokalizacja: dolnyslask
Auto: Passat B5FL

Re: Kluczyk ??

Postprzez bono » 17 września 2010, 06:54

BTW wszystko jest w instrukcji obsługi:

pafiledb/uploads/instrukcja.pdf

strona 2,36
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Kluczyk ??

Postprzez wit3k » 27 września 2010, 11:02

Panowie prześledziłem cały wątek i nie uzyskałem odpowiedzi,mam pilot z centralnego(programowałem wcześniej i dalej cięzko łapie-bateria nówka), i ciężko łapie,pozatym chciałem go zmienić na pilot z 3ma lub 2ma przyciskami (tzw scyzoryk),jest taka możliwość czy nie bardzo?
Chodzi oto jak wyglada taka procedura?
1>kupuje pilot http://allegro.pl/item1170240010.html lub http://allegro.pl/item1180877938.html
daje typowi który dorabia mi kluczyk rzeźbi mi itd...
i co dalej? Programowanie Immo?Kto takim czymś się zajmuje ASO czy Axee da rade?

Z góry dzięki za pomoc :ok:
Fallow me on twitter: @Witkowskiwitek
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wit3k
Sport
Sport
 
Posty: 399
Dołączył(a): 7 lipca 2009, 13:54
Lokalizacja: SRB / Silesia
Auto: OOOO A4

Re: Kluczyk ??

Postprzez Staszek20VT » 27 września 2010, 11:04

wit3k napisał(a):Axee da rade?


Axee da ze wszystkim radę :D
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: Kluczyk ??

Postprzez Axee » 27 września 2010, 13:33

wit3k napisał(a):zmienić na pilot z 3ma lub 2ma przyciskami (tzw scyzoryk),jest taka możliwość czy nie bardzo?
jest taka mozliwosc, niemniej jednak
ani jeden, ani drugi nie pasuje do Twojego auta :\
Pozdrawiam Axee® LCT


Anna Wiktoria * 05-10-2017 + 17-04-2018
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Axee
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4085
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, 14:21
Lokalizacja: Gliwice
Region: śląskie
Auto: FR
Silnik: BMN 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez wit3k » 27 września 2010, 14:57

Axee napisał(a):ani jeden, ani drugi nie pasuje do Twojego auta :\

A jaki by pasował ?
Oczywiście do wersji SIGNO.
Fallow me on twitter: @Witkowskiwitek
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wit3k
Sport
Sport
 
Posty: 399
Dołączył(a): 7 lipca 2009, 13:54
Lokalizacja: SRB / Silesia
Auto: OOOO A4

Re: Kluczyk ??

Postprzez RaDeK86 » 27 września 2010, 15:36

wit3k a ty nie masz czasem czestotliwosci 433 Mhz? Tez mam signo z sierpnia 2000 r. i mam 433, ciezko dorwac do niego scyzoryk :/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
RaDeK86
Sport
Sport
 
Posty: 484
Dołączył(a): 23 stycznia 2010, 20:53
Lokalizacja: NEBraska
Auto: OOOO
Silnik: turbo diesel inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 27 września 2010, 15:44

RaDeK86 napisał(a):ciezko dorwac do niego scyzoryk :/
są nawet allegrowicz podany w linkach je ja. Nie tyle dostępność a cena zabija. Bono pisał wcześniej jakie kluczyki pasują, jednak trzerba wybulić ok. 400 zł + reszta zabawy, a więc trzeba na całą zabawę mieć ok. 500 zł, więc ja odpuściłem temat i kupiłem działający oryginał.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez wit3k » 27 września 2010, 16:05

RaDeK86 napisał(a):wit3k a ty nie masz czasem czestotliwosci 433 Mhz? Tez mam signo z sierpnia 2000 r. i mam 433, ciezko dorwac do niego scyzoryk :/

Jeśli się nie mylę to tak chyba mam 433 (jeśli bład poprawcie) :whoeva:

[ Dodano: 27 Wrzesień 2010, 17:10 ]
A czy tak trudno to nie wiem 10s i wyskoczyło: http://allegro.pl/kluczyk-scyzoryk-vw-h ... 63132.html
+ zmiana naklejki logo: http://allegro.pl/naklejka-logo-vw-seat ... 92211.html :whoeva:
Fallow me on twitter: @Witkowskiwitek
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wit3k
Sport
Sport
 
Posty: 399
Dołączył(a): 7 lipca 2009, 13:54
Lokalizacja: SRB / Silesia
Auto: OOOO A4

Re: Kluczyk ??

Postprzez jędrek » 10 października 2010, 10:51

Witam
Koledzy mam takie pytanko czy naprawdę wystarczy przełożyć elektronikę do tej obudowy http://moto.allegro.pl/klucz-kluczyk-se ... ml#gallery i będzie ok?Czy to po prostu jakaś ściema?Robił ktos już taką przekładkę?Dodam że mam oryginalny zwykły kluczyk.
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez piotrask » 11 października 2010, 17:15

A ja mam inny problem z kluczykiem, dotąd było tak, że po pierwszym naciśnięciu przycisku na pilocie otwierały się tylko drzwi kierowcy, za drugim wszystkie. Teraz przestało działać. Za pomocą kluczyka w zamku (manualnie) działa jak zawsze (1 - tylko drzwi kierowcy, 2 - wszystkie zamki). Sterowanie na drzwiach wewnątrz też działa, auto się samo zamyka po przekroczeniu jakieś tam prędkości.

Jakieś pomysły? Dzięki :)
Zobacz Profil
piotrask
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 26 września 2009, 15:20
Lokalizacja: Łódź
Auto: Seat Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez Arek84 » 11 października 2010, 21:24

Znaczy się otwieranie z pilota przestało działać czy co?
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Kluczyk ??

Postprzez piotrask » 12 października 2010, 05:47

Za pomocą pilota działają tylko drzwi kierowcy (pomimo dwóch klików), trochę zamotałem...
Zobacz Profil
piotrask
Stella
Stella
 
Posty: 16
Dołączył(a): 26 września 2009, 15:20
Lokalizacja: Łódź
Auto: Seat Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez neostar » 14 października 2010, 17:23

Teraz pytanie ode mnie za 100 pkt.: Toledo z 2002r. z mod. komfortu 1C0 959 799 E. Posiadam 2 piloty, takie łączone z kluczykiem, 2 przyciski. Jeden z nich działa a drugi miał rozładowane baterie. I tu pojawia się pierwsza zagadka, pilot po rozebraniu miał 2 baterie 2016 z metalową przekładką (wymienione). Pilot w środku wygląda jak ten:

http://img375.imageshack.us/i/201005270541.jpg

I teraz tak, pilot z dwoma bateriami świeci i nadaje na ok. 433 MHz z tym, że robi straszną sieczkę w powietrzu. Z tego co wyczytałem ten pilot powinien mieć jedną baterię. W takim razie po co by w nim była metalowa przekładka między bateriami? Pilot nie daje się zaprogramować VAG-iem
46-->10--->00-->01 a stary działa bez problemu. Jakieś pomysły? :)

Aha jeszcze jedna rzecz. Moduł Komfortu zgłasza nast. błędy:

Kod: Zaznacz cały
Control Module Part Number: 1C0 959 799 E 
  Component and/or Version: 2U Komfortgerát HLO 0003
           Software Coding: 00067
            Work Shop Code: WSC 06402
           Additional Info: 1C1959801A  2U Tőrsteuer.FS KLO 0004
           Additional Info: 1C1959802A  2U Tőrsteuer.BF KLO 0004
3 Faults Found:
01179 - Incorrect Key Programming
        35-00 - -
01044 - Control Module Incorrectly Coded
        35-00 - -
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
        27-00 - Implausible Signal
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neostar
Sport
Sport
 
Posty: 250
Dołączył(a): 6 czerwca 2010, 13:35
Lokalizacja: Okolice Płocka
Auto: Toledo II

Re: Kluczyk ??

Postprzez Ace Ventura » 15 października 2010, 11:07

pilot po rozebraniu miał 2 baterie 2016 z metalową przekładką (wymienione). Z tego co wyczytałem ten pilot powinien mieć jedną baterię. W takim razie po co by w nim była metalowa przekładka między bateriami?


W tym pilocie powinna być bateria 2032, jednak dwie baterie 2016 jedna na drugiej dają dokładnie to samo. Co do blaszki to raczej ktoś sobie jeszcze chciał grubość baterii zwiększyć aby mu nie goniły w kluczyku

Co do reszty to niech ktoś bardziej ogarnięty się wypowie, bo nie wiem.
---PitR---
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ace Ventura
Sport
Sport
 
Posty: 312
Dołączył(a): 13 czerwca 2009, 23:12
Lokalizacja: ~BB
Auto: Leon tDI

Re: Kluczyk ??

Postprzez aceman » 15 października 2010, 11:43

pbgalaxy napisał(a):jednak dwie baterie 2016 jedna na drugiej dają dokładnie to samo

Niestety nie. Dwie baterie połączone szeregowo dają 6V, a nie 3V. Dla części podzespołów może mieć to spore znaczenie.
Z ciekawości sprawdziłem u siebie i ja również ma 2 x 2016. Niestety nie wiem, jakim napięciem faktycznie powinien być zasialany pilot.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
aceman
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 383
Dołączył(a): 16 sierpnia 2010, 19:29
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez neostar » 15 października 2010, 14:44

A zaraz się okaże, że osoby które miały słaby zasięg w pilotach miały jedną baterię zamiast dwóch :)

Sprawa chyba rozwiązała się sama, rozebrałem działający pilot i jest na 434 MHz z baterią 2032, chociaż elektronika wygląda tak samo. Muszę się więc rozejrzeć za nowym pilotem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neostar
Sport
Sport
 
Posty: 250
Dołączył(a): 6 czerwca 2010, 13:35
Lokalizacja: Okolice Płocka
Auto: Toledo II

Re: Kluczyk ??

Postprzez Exotic » 16 października 2010, 18:22

Witam.
Rozebrałem swojego pilota i brakuje mi jednego elementu.
Obrazek

Samochód z 2000 roku, 433 Mhz.
Mógłby ktoś zobaczyć u siebie co to za część i spisać oznaczenia? Wystarczy pilota rozłożyć i to widać.
Tak wygląda cały pilot (zdjęcie znalezione w internecie)
Obrazek
Zobacz Profil
Exotic
Stella
Stella
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9 maja 2010, 19:15
Lokalizacja: Mcz
Auto: Toledo II

Re: Kluczyk ??

Postprzez arius » 17 października 2010, 13:16

Rezonator kwarcowy 13.575 Mhz
(co do oznaczeń to ostatnio widziałem takiego pilota ale miał inne Mhz). Też szukałem tej części do swojego, ale ciężka sprawa, chyba że kupić używany pilot.

;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
arius
Stella +
Stella +
 
Posty: 44
Dołączył(a): 26 kwietnia 2007, 11:02
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Toledo Sport +
Silnik: ARL 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez wit3k » 19 grudnia 2010, 19:08

A zaraz się okaże, że osoby które miały słaby zasięg w pilotach miały jedną baterię zamiast dwóch :)

Może i po części masz racje.Ja w moim 433Mhz miałem baterię CR2016 - co wymieniłem baterię, pilot słabo chodził(z bliska działał tak jak powinien zaś z dalsza wogóle nie łapał),jakiś tydzień temu zmieniłem na baterię 2032(tak dla picu bo pod ręką innej nie miałem) i ku mojemu zdziwieniu pilot jakby miał dalszy pułap zasięgu i lepiej funkcjonował.
Fallow me on twitter: @Witkowskiwitek
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wit3k
Sport
Sport
 
Posty: 399
Dołączył(a): 7 lipca 2009, 13:54
Lokalizacja: SRB / Silesia
Auto: OOOO A4

Re: Kluczyk ??

Postprzez MiCooL » 26 grudnia 2010, 09:58

Rozkładam już ręce z moim pilotem... ;/ Przejrzałem całe forum i juz nie mam pomysłów jak go zakodować... A pilot przestał działać ni z tego ni z owego.. otworzyłem auto pilotem wjechałem do garażu i już się nie chciał zamknąć... Zakodować Vagiem nie daje rady (Incorrect key programing... ) manualnie też nie chwyta... Szyby otwierają się i zamykają z kluczyka, centralny tez zamyka i otwiera wszystkie drzwi więc moduł komfortu chyba OK.??
Zobacz Profil
MiCooL
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 19:54
Lokalizacja: WLKP
Auto: Seat Leon 1.9 TDI 90

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 26 grudnia 2010, 11:01

A może Ci po prostu pilot całkowicie padł? Z którego roku masz auto, albo może wiesz który masz kluczyk, bo piloty 433 MHZ lubiły padać, czyli te z pierwszych lat produkcji.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez MiCooL » 26 grudnia 2010, 12:56

z 2002 roku... Dioda miga, byłem u gościa który dorabia klucze i jakimś urządzeniem sprawdzał że jest OK.
Zobacz Profil
MiCooL
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 19:54
Lokalizacja: WLKP
Auto: Seat Leon 1.9 TDI 90

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 26 grudnia 2010, 15:13

U mnie dioda w uwalonym pilocie do dzisiaj miga, a pilot nie działa tj. nie otwiera ani nie zamyka auta. Spróbowałbym jeszcze może jakimś innym VAGiem, bo może coś źle robisz, albo musisz poczekać na rady mądrzejszych. Co do adaptacji pilota za pomocą zamka to nie zawsze to działa. U mnie nie zadziałało VAG dał sobie z tym radę od razu. O bateriach nie wspominam, bo rozumiem, że te są ok u Ciebie.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez MiCooL » 26 grudnia 2010, 20:04

Tak baterie wymieniałem... kupie inny pilot i zobaczymy... ew. tego potraktuje fluxem i lutownicą na gorące powietrze...
Zobacz Profil
MiCooL
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 19:54
Lokalizacja: WLKP
Auto: Seat Leon 1.9 TDI 90

Re: Kluczyk ??

Postprzez KUBAS007 » 26 grudnia 2010, 20:16

Majac kluczyk lezke 433mhz o kodzie 5 fa moge kupic kluczyl tez o czestotliwosci 433 ale kodzie 5WK4 790/97/98. CZy da sie go u mnie zaprogramowac tak aby dzialal??
Zobacz Profil
KUBAS007
Stella +
Stella +
 
Posty: 43
Dołączył(a): 4 sierpnia 2010, 20:17
Lokalizacja: Łódz
Auto: Leon 1M

Re: Kluczyk ??

Postprzez MiCooL » 26 grudnia 2010, 21:25

Czy pilot o oznaczeniu 5FA 007 680 to to samo co 5FA 007 680-21 D ???
Zobacz Profil
MiCooL
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 19:54
Lokalizacja: WLKP
Auto: Seat Leon 1.9 TDI 90

Re: Kluczyk ??

Postprzez KUBAS007 » 26 grudnia 2010, 21:39

Czyli juz wiem kto mi podkupił kluczyk.. :nonono: :jezor: Wg moich skromnych inf powinien pasowac bo tot en sam moduł komfortu... Ale niech ktos madrzejszy sie wypowie....
Zobacz Profil
KUBAS007
Stella +
Stella +
 
Posty: 43
Dołączył(a): 4 sierpnia 2010, 20:17
Lokalizacja: Łódz
Auto: Leon 1M

Re: Kluczyk ??

Postprzez MiCooL » 27 grudnia 2010, 11:40

to chyba nie ja... ;] bo ja kupiłem dzisiaj... z logo skody... za 90 zł, mam nadzieje ze będzie OK

[ Dodano: 29 Grudzień 2010, 18:23 ]
Nie mogę Vagiem zakodować pilota ;/ ciągle wywala mi błąd... ;/ Drugi się kasuje pierwszy nie.. kostka stacyjki wymieniona... Pomoze ktoś??

Control Module Part Number: 1C0 959 799 E
Component and/or Version: 2U Komfortgerát HLO 0003
Software Coding: 00067
Work Shop Code: WSC 06441
Additional Info: 1C1959801A 2U Tőrsteuer.FS KLO 0004
Additional Info: 1C1959802A 2U Tőrsteuer.BF KLO 0004
2 Faults Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-00 - Unknown Switch Condition
01179 - Incorrect Key Programming
35-00 - -

[ Dodano: 30 Grudzień 2010, 15:46 ]
Jakby ktoś potrzebował pilota 434 MHz to sprzedam, bo okazało się że w.w pilot ma inna częstotliwość... ;/
Zobacz Profil
MiCooL
Stella +
Stella +
 
Posty: 32
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 19:54
Lokalizacja: WLKP
Auto: Seat Leon 1.9 TDI 90

Re: Kluczyk ??

Postprzez Ogurss » 4 stycznia 2011, 21:39

Witam mam taki problem z moim kluczykiem , chodzi o to ze kluczyk działał do końca wymieniałem w nim wiele razy baterie i było OK , teraz jest tak ze wieczorem potrzebna była mi właśnie taka bateria jak mam u siebie w samochodzie tzn pilocie "Seat Leon 2003r Top Sport 1.9TDI ALR" więc wyjąłem tą baterie i kluczyk bez baterii leżał całą noc , dopiero na drugi dzień kupiłem baterie "WARTA CR2032" włożyłem i pilot nie działa ;/ z kluczyka centralny działa szyby też ale z pilota nie działa nic nawet ta czerwona lampka nie świeci , przeczytałem instrukcję jak zakodować kluczyk i tak zrobiłem ale nic nie działa dalej.Więc moje pytanie do Was co mam dalej zrobić w takiej sytuacji ?

Pozdrawiam !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogurss
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 12 lipca 2009, 12:27
Lokalizacja: Ciechanów
Auto: Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez neostar » 5 stycznia 2011, 00:13

skoro dioda nie świeci (o ile mówimy o diodzie w pilocie) to: włożyłeś rozładowaną baterię lub włożyłeś odwrotnie baterię lub nie łączy gniazdo baterii lub urwałeś jakimś cudem gniazdo baterii. Chyba więcej opcji nie ma. Możesz po prostu jeszcze raz rozebrać pilot, sprawdzić czy bateria jest sprawna np. miernikiem, zobaczyć czy nic się nie stało z gniazdem i tyle.
a Twój kot jak reaguje po zobaczeniu blasku Twojego auta?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
neostar
Sport
Sport
 
Posty: 250
Dołączył(a): 6 czerwca 2010, 13:35
Lokalizacja: Okolice Płocka
Auto: Toledo II

Re: Kluczyk ??

Postprzez Ogurss » 5 stycznia 2011, 00:42

Rozebrałem pilot jeszcze raz jak pisał kolega UP , no i nie wiem albo przypadek albo nie wiem sam , blaszki po bokach co są wygiąłem je trochę nożem i pilot działa :peace: Dzięki koledze co pisał UP :piwko:

Pozdrawiam ! :papa:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogurss
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 12 lipca 2009, 12:27
Lokalizacja: Ciechanów
Auto: Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez PiterEL » 21 marca 2011, 13:59

Witam
Przeczytałem cały temat i już sam nie wiem jaki pownieniem kupić kluczyk. Autko to rok 2002 i moduł komfortu ma numery 1C0 959 799 F oraz numer oryginalnego kluczyka 2 przyciskowego 5FA 007 680 na 433MHz. Z tego co wyczytałem to na 100% zaprogramuje kluczyk scyzoryk 3 przyciskowy o numerach 1J0959753DA i on chyba jest na 434MHz. A jaki moge zaprogramować kluczyk 2 przyciskowy ? Proszę o numery... Bo szukam na allegro i znajduje takie jak oryginał ale mają 434MHz czy taki zaprogramuje ? U mnie chyba odpada ten co podałem 3 przyciskowy ze wzgledu ze mam nie fabryczny alarm i gdybym otworzył klape to nie wiem czy rozbroi sie wtedy alarm a jesli tak to po zamknieciu pewnie nie uzbroi sie ponownie. Tak mi sie wydaje. I myśląc tak to złodziej otwierajac mi klape wejdzie do auta bo wtedy rozbroi się alarm... Dobrze myślę ? Proszę mnie poprawić i o pomoc w doborze kluczyka 2 przyciskowego...
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez syrop166666 » 21 marca 2011, 18:13

PiterEL napisał(a):Witam
Przeczytałem cały temat i już sam nie wiem jaki pownieniem kupić kluczyk. Autko to rok 2002 i moduł komfortu ma numery 1C0 959 799 F oraz numer oryginalnego kluczyka 2 przyciskowego 5FA 007 680 na 433MHz. Z tego co wyczytałem to na 100% zaprogramuje kluczyk scyzoryk 3 przyciskowy o numerach 1J0959753DA i on chyba jest na 434MHz. A jaki moge zaprogramować kluczyk 2 przyciskowy ? Proszę o numery... Bo szukam na allegro i znajduje takie jak oryginał ale mają 434MHz czy taki zaprogramuje ? U mnie chyba odpada ten co podałem 3 przyciskowy ze wzgledu ze mam nie fabryczny alarm i gdybym otworzył klape to nie wiem czy rozbroi sie wtedy alarm a jesli tak to po zamknieciu pewnie nie uzbroi sie ponownie. Tak mi sie wydaje. I myśląc tak to złodziej otwierajac mi klape wejdzie do auta bo wtedy rozbroi się alarm... Dobrze myślę ? Proszę mnie poprawić i o pomoc w doborze kluczyka 2 przyciskowego...



ja do swojego mam kluczyk o numerach : 1J0 959 753 CT, auto tez z 2002 roku i oryginal byl na 433MHz a ten jest na 434Mhz i dziala. Jest 2 przyciskowy
Zobacz Profil
syrop166666
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 20 listopada 2010, 00:52
Lokalizacja: londyn
Auto: Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez PiterEL » 21 marca 2011, 18:49

syrop166666 napisał(a):
PiterEL napisał(a):Witam
Przeczytałem cały temat i już sam nie wiem jaki pownieniem kupić kluczyk. Autko to rok 2002 i moduł komfortu ma numery 1C0 959 799 F oraz numer oryginalnego kluczyka 2 przyciskowego 5FA 007 680 na 433MHz. Z tego co wyczytałem to na 100% zaprogramuje kluczyk scyzoryk 3 przyciskowy o numerach 1J0959753DA i on chyba jest na 434MHz. A jaki moge zaprogramować kluczyk 2 przyciskowy ? Proszę o numery... Bo szukam na allegro i znajduje takie jak oryginał ale mają 434MHz czy taki zaprogramuje ? U mnie chyba odpada ten co podałem 3 przyciskowy ze wzgledu ze mam nie fabryczny alarm i gdybym otworzył klape to nie wiem czy rozbroi sie wtedy alarm a jesli tak to po zamknieciu pewnie nie uzbroi sie ponownie. Tak mi sie wydaje. I myśląc tak to złodziej otwierajac mi klape wejdzie do auta bo wtedy rozbroi się alarm... Dobrze myślę ? Proszę mnie poprawić i o pomoc w doborze kluczyka 2 przyciskowego...



ja do swojego mam kluczyk o numerach : 1J0 959 753 CT, auto tez z 2002 roku i oryginal byl na 433MHz a ten jest na 434Mhz i dziala. Jest 2 przyciskowy



A jaki masz numer modułu komfort ?

To skoro podchodzą kluczyki na 434MHz scyzoryki to ŁEZKA też powinna zadziałać taka na 434MHz ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez Piotrek1983 » 21 marca 2011, 21:37

PiterEL napisał(a):U mnie chyba odpada ten co podałem 3 przyciskowy ze wzgledu ze mam nie fabryczny alarm i gdybym otworzył klape to nie wiem czy rozbroi sie wtedy alarm a jesli tak to po zamknieciu pewnie nie uzbroi sie ponownie. Tak mi sie wydaje. I myśląc tak to złodziej otwierajac mi klape wejdzie do auta bo wtedy rozbroi się alarm... Dobrze myślę ? Proszę mnie poprawić i o pomoc w doborze kluczyka 2 przyciskowego...


Będzie dobrze, byłem w takiej sytuacji jak Ty i kupiłem kluczyk 3 przyciskowy. Otwarcie bagażnika rozbraja fabryczny alarm i otwiera zamek klapy, ale jeżeli nie otworzysz drzwi (które i tak są zamknięte) to po ok 30 sekundach alarm się zazbroi ponownie.
Jedyny minus to fakt, że jak zatrzaśniesz klapę po zazbrojeniu alarmu to będzie wył...ale w sumie to samo dzieje się przy użyciu przycisku do otwierania drzwi. Bierz kluczyk 3 przyciskowy, bo o ile pamiętam był sporo tańszy od "dwójki".
był Leon Cupra 4
jest AR Giulietta
Zobacz Profil
Piotrek1983
Stella +
Stella +
 
Posty: 84
Dołączył(a): 21 kwietnia 2010, 22:19
Lokalizacja: Kraków
Auto: Giulietta
Silnik: benzyna turbo inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez PiterEL » 21 marca 2011, 22:21

Piotrek1983 napisał(a):
PiterEL napisał(a):U mnie chyba odpada ten co podałem 3 przyciskowy ze wzgledu ze mam nie fabryczny alarm i gdybym otworzył klape to nie wiem czy rozbroi sie wtedy alarm a jesli tak to po zamknieciu pewnie nie uzbroi sie ponownie. Tak mi sie wydaje. I myśląc tak to złodziej otwierajac mi klape wejdzie do auta bo wtedy rozbroi się alarm... Dobrze myślę ? Proszę mnie poprawić i o pomoc w doborze kluczyka 2 przyciskowego...


Będzie dobrze, byłem w takiej sytuacji jak Ty i kupiłem kluczyk 3 przyciskowy. Otwarcie bagażnika rozbraja fabryczny alarm i otwiera zamek klapy, ale jeżeli nie otworzysz drzwi (które i tak są zamknięte) to po ok 30 sekundach alarm się zazbroi ponownie.
Jedyny minus to fakt, że jak zatrzaśniesz klapę po zazbrojeniu alarmu to będzie wył...ale w sumie to samo dzieje się przy użyciu przycisku do otwierania drzwi. Bierz kluczyk 3 przyciskowy, bo o ile pamiętam był sporo tańszy od "dwójki".


Piotrek ale w tym problem ze ja mam założony nie fabryczny alarm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez YaZoo » 22 marca 2011, 16:05

Witam. Niestety i mnie dopadła niemoc pilota w kluczyku po wymianie baterii. Dioda zapala się po każdorazowym przyciśnięciu guzików a po przytrzymaniu zaczyna pulsować. Niestety drzwi nie otwierają sie. Po podłączeniu VAGa wyskakuje błąd :

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799 F
Component: 3M Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 06441
1 Fault Found:
01179 - Incorrect Key Programming
35-00 - -
Po skasowaniu tego błędu chciałem zakodować jeszcze raz pilota stosując się do opisu z forum czyli 46,10,00
Obrazek
następnie : Save i Tak
Obrazek
Następnie: UP na 01, 1 pilot , test, Save, Tak i przyciśnięcie na pilocie guziczka do otwierania drzwi ( niestety bez jakiegokolwiek rezultatu)
Obrazek
Obrazek

Powiedzcie czy może robię coś źle czy to po prostu pilot się wysrał :killer: :x i trzeba kupić nowy??
Leon identyko jak u PiterEL
PiterEL napisał(a):Autko to rok 2002 i moduł komfortu ma numery 1C0 959 799 F oraz numer oryginalnego kluczyka 2 przyciskowego 5FA 007 680 na 433MHz.
Powered by Tune-Up.pl
121KM@263,2Nm --> 144KM@318,9Nm :D
:diabel: Obrazek :diabel: :clever:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
YaZoo
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 3 maja 2010, 17:06
Lokalizacja: Koszalin / UK
Auto: Leon1.9 110+ ASV 02

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 22 marca 2011, 16:48

YaZoo mi też po wymianie baterii się całkowicie wysrał, tak jakby ruszenie tego pilota mu "pomogło".
Kodowanie: 46-> 10-> komórka 00 odczyt i zapis, komórka 01 (liczba pilotów) czyli tak jak wybrałeś 1, testuj, zapis, potwierdź i wciskasz przycisk w pilocie i to wszystko. Czyli wszystko zrobiłeś. Następnie wychodzisz z auta i próbujesz go zamknąć. Nie dało się czyli zima. Możesz na początek go spróbować przelutować to wiele nie kosztuje.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez YaZoo » 22 marca 2011, 16:58

tatian napisał(a): Możesz na początek go spróbować przelutować to wiele nie kosztuje.

Niestety w UK nie sądzę żeby było to możliwe, żeby ktoś takie cuda wyprawiał. Przynajmniej ja nie słyszałem ;/ ale dzięki za podpowiedz.
No to pozostaje kupić coś na eBayu i modlić się, że będzie działało.
Powered by Tune-Up.pl
121KM@263,2Nm --> 144KM@318,9Nm :D
:diabel: Obrazek :diabel: :clever:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
YaZoo
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 3 maja 2010, 17:06
Lokalizacja: Koszalin / UK
Auto: Leon1.9 110+ ASV 02

Re: Kluczyk ??

Postprzez tatian » 22 marca 2011, 18:21

YaZoo spróbuj tu KMLL profile.php?mode=viewprofile&u=10381 ja od niego kupowałem pilota. A widząc jego ogłoszenia części widać, że ciągnie auta z UK, więc byłoby Ci z pewnością o wiele łatwiej nabyć pilota.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: Kluczyk ??

Postprzez quasimodo » 29 marca 2011, 07:38

Ktoś wie w jaki sposób sprawdzić jaki transponder mam w oryginalnym kluczyku?
Oznaczenie na grocie- W3.
Moduł komfortu- 1J0 959 799 AH.
odgórne dzięki za pomoc.

Może jeszcze wytłumaczę o co mi chodzi- wiem już jaki kluczyk-scyzoryk kupić żeby działał z moim centralnym ale nie wiem czy immo będzie współgrało (w kluczyku co mam zamiar kupić jest czysta pastylka crypto 48)

Pozdr.
Obrazek
Zobacz Profil
quasimodo
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 23 maja 2007, 08:19
Lokalizacja: W-wa
Auto: turbognojek

Re: Kluczyk ??

Postprzez km7260 » 30 marca 2011, 12:36

Czy taki kluczyk-scyzoryk: http://allegro.pl/nowy-oryginalny-klucz ... ml#gallery będzie pasować do mojego leona 1M 2005 r??? Teraz mam normalny dwu-przyciskowy kluczyk. Czy ten trzeci przycisk do otwierania bagażnika też będzie działać?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
km7260
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 30 stycznia 2009, 15:58
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon TDI Sport
Silnik: ASZ 1.9

Re: Kluczyk ??

Postprzez Tracer2 » 30 marca 2011, 13:12

quasimodo napisał(a):Ktoś wie w jaki sposób sprawdzić jaki transponder mam w oryginalnym kluczyku?
Oznaczenie na grocie- W3.
Moduł komfortu- 1J0 959 799 AH.
odgórne dzięki za pomoc.

Może jeszcze wytłumaczę o co mi chodzi- wiem już jaki kluczyk-scyzoryk kupić żeby działał z moim centralnym ale nie wiem czy immo będzie współgrało (w kluczyku co mam zamiar kupić jest czysta pastylka crypto 48)

Pozdr.


A nie mozesz tych pastylek imo przełożyć jesli to zamiana.
Poszukaj na Allegro samych pastylek imo.
Sprzedawcy zamieszczaja tabele, jakie imo w jakim roczniku , w jakim aucie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: Kluczyk ??

Postprzez quasimodo » 30 marca 2011, 15:56

Wygooglałem, że wszystkie Leony 1M miały crypto 48.

A wydłubywał pastylki nie będę bo wolę żeby siedziała sobie w oryginalnym kluczyku.
Obrazek
Zobacz Profil
quasimodo
Stella +
Stella +
 
Posty: 49
Dołączył(a): 23 maja 2007, 08:19
Lokalizacja: W-wa
Auto: turbognojek

Re: Kluczyk ??

Postprzez Ogurss » 11 kwietnia 2011, 18:09

Witam , problem z kluczykiem powrócił znowu ;/ mam taki problem teraz że kluczyk przestał działać myślałem że znowu padła bateria , po rozebraniu kluczyka okazało się że ta mała kosteczka "plastek" od zasięgu jeśli się nie mylę odlutowała się . Pilot dałem majsterkowi żeby przylutował to i zrobił ale niestety źle to zrobił styki spalił i prawdopodobnie już jest do du*y. Moje pytanie to czy jeżeli kupie kluczyk używany np taki : http://allegro.pl/kluczyk-pilot-seat-le ... 24940.html to po przełożeniu płytki będzie to działać ? W temacie jestem "ciemny" i nie wiem co zrobić możecie coś poradzić ? Pozdrawiam


Fotki przed "naprawą ;/ "


Obrazek

Obrazek


Tak to wygląda po "naprawie ;/ "

Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ogurss
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 12 lipca 2009, 12:27
Lokalizacja: Ciechanów
Auto: Leon

Re: Kluczyk ??

Postprzez airzocho » 11 kwietnia 2011, 18:53

Z tego co wiem kluczyków o takim wyglądzie zewnętrznym było kilka rodzajów. Musisz poprosić sprzedającego, żeby rozebrał kluczyk i zrobił zdjęcie środka. Jeżeli w środku wygląda jak Twój (2 układy scalone) to będzie pasował.

Z tego co wiem kluczyków o takim wyglądzie zewnętrznym było kilka rodzajów.
Pilota przełóż do swojego kluczyka, zakoduj VAG'iem i wszystko powinno działać sprawnie.

Na przyszłość to takie kluczyki naprawia się przy pomocy stacji Hot Air a nie lutownicy(nie mówię, że się nie da ale trzeba mieć mega skilla).
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
airzocho
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 15 listopada 2009, 23:12
Lokalizacja: Sopot
Auto: VW T5
Silnik: TDI pompowtryski PD

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron