Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mareczek111222 » 6 maja 2011, 13:52

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mareczek111222
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lutego 2011, 20:30
Lokalizacja: Tychy
Auto: Seat Leon

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tracer2 » 6 maja 2011, 21:10

Czy ta rozpórka bedzie dobra do Leona 1M bez docinania kanału z tworzywa sztucznego,
który jest przy serwie z prawej strony komory silnika,
patrząc od przodu ?
http://www.mapet-tuning.com/sklep/rozpĂłrka-seat-toledo-przednia-gĂłrna-regulacjÂą-p-2558.html?osCsid=vhacsk118cajdgo2nuoj5vg0c7

A moze taka ??
http://allegro.onet.pl/rozporka-gorna-s ... 08660.html

Wyglądają podobnie ....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Sebool2006 » 7 maja 2011, 11:42

U kumpla w golfie tez brakowało z 1,5 do 2 cm i mechanik mu powiedział ze musi podstawić łapę (żabę) pod wahacz i podnieść kawałek wahacz i wtedy przykręcał drążek do wahacza i on już jeździ z 1,5 roku wtedy drążek się trochę napręży i powinno być ok.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez mareczek111222 » 7 maja 2011, 14:03

Ale ja już mam wszystko poskręcane i poskładana...wjechałem autem na kanał i patrzyłem od dołu i stabilizator praktycznie dotyka wahacza więc podczas jazy będzie dobijał juz są minimalne ślady dlatego chcę zastosować dłuższy drążek stabilizatora żeby stabilizator poszedł do góry i problem sie rozwiązał:)tylko mam problem z jakiego samochodu dobrać drążek stabilizatora myślę nad A3 nowe jest długi można go skrócić i pospawać tylko czy mocowania będą pasować.....

[ Dodano: 8 Maj 2011, 15:04 ]
Ktoś może pomóc????
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mareczek111222
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lutego 2011, 20:30
Lokalizacja: Tychy
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 11 maja 2011, 22:28

Mam problem. założyłem gwinta i z przodu ładnie siadło tak, że koła się chowały w nadkola a z tyłu przy ustawieniu max na dół, auto jest tak jak seria... sprężyna leży tak jak ma być, więc błąd montażu raczej odpada.
Ma ktoś może pomysł co jest grane???
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Klikoś » 12 maja 2011, 07:50

co to za gwint? żeby obniżyć tył można ewentualnie wyjąć nakrętkę, ale max -1cm jeszcze
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 12 maja 2011, 12:03

v-maxx, jest na sam dół a szpara na około 5 palców...
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Klikoś » 12 maja 2011, 13:33

no 5 palców to pewnie w serii nie wchodzi, sprawdź jeszcze raz czy wszystko dobrze jest założone i zobacz czy to aby na pewno zawias do C4?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez AdamekMMz » 12 maja 2011, 15:43

mareczek111222 napisał(a):można go skrócić i pospawać tylko czy mocowania będą pasować.....
TY Chcesz spawać stabilizator./... no gratuluję pomysłowości. poszukaj w stanach gratów do leona , dużo się tam swego czasu tuningowało leonów to może coś wynajdziesz.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców...
Obrazek
Zobacz Profil
AdamekMMz
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2354
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, 11:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi S4
Silnik: benzyna inny

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noktoto » 12 maja 2011, 18:09

AdamekMMz napisał(a):TY Chcesz spawać stabilizator.

Chyba o łącznik stabilizatora chodziło. Nie wiem jak z 1M sprawa wygląda, ale podejrzewam że spokojnie można dostać regulowane łączniki właśnie do mocno obniżonych samochodów, niektóre gwinty mają nawet takie w komplecie (przynajmniej do 1P są takie łączniki).

AdamekMMz napisał(a):poszukaj w stanach gratów do leona , dużo się tam swego czasu tuningowało leonów to może coś wynajdziesz

Leony w Stanach? Aczkolwiek do Golfów/A3 mają sporo fajnych części faktycznie, z czego wiele do Leonów będzie pasować.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 13 maja 2011, 02:09

Klikoś, wchodzą 4 palce, zawias napewno do c4 (jest całkiem inny, ze zwykłego nie pasuje), nie ma filozofii więc raczej dobrze założony jutro dodam fotkę...
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Klikoś » 13 maja 2011, 10:20

Kołek wiem że jest inny, wolałem jednak dopytać czy aby na pewno, bo to co najmniej dziwne, że po max obniżeniu masz taką lochę... a masz włożone na amortyzatory odboje? ja miałem kiedyś podobny problem w ibizie po założeniu gwintu FK, przód ładnie siadał, na tył wchodziły ze 2 palce, więc wyjąłem regulacje i zostawiłem samą sprężynę, usiadł konkretnie ;-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 13 maja 2011, 14:32

Klikoś, odboje są ale jeszcze jest z 10cm luzu....
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Klikoś » 13 maja 2011, 15:23

dawaj te foty od spodu ;-) a sprężyna jest mocno ściśnięta? spróbuj wyjąć gwint z tyłu i włóż samą sprężynę i daj znać jaki efekt... kupiłeś nowy ten gwint? masz gwarancję? sprężyny bankowo takie krótkie pod gwint?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 13 maja 2011, 19:26

Gwint nowy w pudełku, oznaczenia na sprężynach i amorach zgadzają się. bez amora i stabilizatora wysokość bez zmian, założyłem samą sprężynę i mam nadal luzu na około trzy palce... zrobię jutro foto....
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez tkoczi » 23 czerwca 2011, 18:10

Jakieś info dotyczące Weiteca? Jak się sprawuje? Jak z twardością?
Przyglądam się tej aukcji: http://moto.allegro.pl/weitec-zawieszen ... 72075.html
Zobacz Profil
tkoczi
Signo
Signo
 
Posty: 181
Dołączył(a): 9 października 2009, 10:13
Lokalizacja: Gliwice
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Chaszczu » 23 czerwca 2011, 23:36

mareczek111222 napisał(a):Ale ja już mam wszystko poskręcane i poskładana...wjechałem autem na kanał i patrzyłem od dołu i stabilizator praktycznie dotyka wahacza więc podczas jazy będzie dobijał juz są minimalne ślady dlatego chcę zastosować dłuższy drążek stabilizatora żeby stabilizator poszedł do góry i problem sie rozwiązał:)tylko mam problem z jakiego samochodu dobrać drążek stabilizatora myślę nad A3 nowe jest długi można go skrócić i pospawać tylko czy mocowania będą pasować.....

[ Dodano: 8 Maj 2011, 15:04 ]
Ktoś może pomóc????


Ja czekam aż MAPET sprowadzi mi "tuningowe" łączniki stabilizatorów - rozkręcane.
Bo póki co to prawa półośka na uskokach ma lekkie szlifowanie.....przy obniżeniu 6,5 z przodu.....
Co do rozpórki to czytałem na forum golfa że montują stabilizator od S3......ale to już dla mnie kosmiczna cena...
.....a zrobić coś z tym trzeba bo nie mam zamiaru podnosić auta....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Chaszczu
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 27 stycznia 2010, 21:28
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez hugo00 » 24 czerwca 2011, 02:21

Chaszczu tak dokladnie wrzuca sie od s3 i do siebie wlasnie takie bede dawal.
Mimo ze zarzekałem sie, pamietasz, ze bedzie eibach, kupilem gwint SPAXa i w przyszlym tyg leon zejdzie niżej ;)
Kolejny raz usuwam Ci podpis !!!! I masz dodatkowo pierwszy punkt! Colin23
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
hugo00
Sport
Sport
 
Posty: 563
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:32
Lokalizacja: Wrocław/ Radomsko/ Lubin
Auto: bmw 330xd+
Silnik: turbo diesel inny

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Chaszczu » 24 czerwca 2011, 14:37

hugo00 napisał(a):Chaszczu tak dokladnie wrzuca sie od s3 i do siebie wlasnie takie bede dawal.
Mimo ze zarzekałem sie, pamietasz, ze bedzie eibach, kupilem gwint SPAXa i w przyszlym tyg leon zejdzie niżej ;)


A jednak :) :yes:
To chyba moja gleba dała Ci do myślenia :):):)

Jak znajdziesz od s3 to napisz na pw ile kosztuje ....


Pozdro
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Chaszczu
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 27 stycznia 2010, 21:28
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez bartek_wm » 28 czerwca 2011, 21:39

czy ktoś miał do czynienia z gwintem KW? warto się w to pchać?
183KM/380Nm
RB Auto Olsztyn
Zobacz Profil
bartek_wm
Sport
Sport
 
Posty: 224
Dołączył(a): 30 października 2008, 12:28
Lokalizacja: wm
Auto: toledo1M ALH++

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 28 czerwca 2011, 21:45

KW V2 bardzo fajny gwint wysoka jakość wykonania i regulacja twardości.
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mario22 » 30 czerwca 2011, 09:58

Kołek napisał(a):KW V2 bardzo fajny gwint wysoka jakość wykonania i regulacja twardości.


A cena???
TDi Top Sport
Powered by Comp Sport & Sound by MG Motorsport
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mario22
Sport
Sport
 
Posty: 658
Dołączył(a): 15 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Knurów
Auto: Nissan Zlombol
Silnik: benzyna 1.4

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez bartek_wm » 30 czerwca 2011, 19:13

Mario22, a cena już nie taka fajna :whoeva: jak już to kupiłbym tylko z regulacją wysokości.
183KM/380Nm
RB Auto Olsztyn
Zobacz Profil
bartek_wm
Sport
Sport
 
Posty: 224
Dołączył(a): 30 października 2008, 12:28
Lokalizacja: wm
Auto: toledo1M ALH++

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mario22 » 30 czerwca 2011, 21:51

bartek_wm napisał(a):Mario22, a cena już nie taka fajna :whoeva: jak już to kupiłbym tylko z regulacją wysokości.


Musze rozeznać temat bo w poniedziałek jade po fele.. i powoli musze cos wybrać z gwintu..
TDi Top Sport
Powered by Comp Sport & Sound by MG Motorsport
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Mario22
Sport
Sport
 
Posty: 658
Dołączył(a): 15 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Knurów
Auto: Nissan Zlombol
Silnik: benzyna 1.4

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 30 czerwca 2011, 23:15

cena zależy jak dorwiesz ale raczej ponad 3kpln za nowy, polowanie na ebay.de
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noktoto » 1 lipca 2011, 08:09

Zawieszenie gwintowane Eibacha to praktycznie to samo co KW v1, ma tą samą konstrukcje, ale jest ciut inaczej zestrojone (podobno dość komfortowo, jak na gwint oczywiście). Natomiast cenę ma atrakcyjniejszą, wykonane z nierdzewki kosztuje tyle co KW v1 w najtańszej wersji galwanizowanej.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 1 lipca 2011, 09:03

Ja polecam AP Racing... Miałem takie zawieszenie w Golfie V i polecam tą firmę...

Jakiś czas temu był Weitec nowy na allegro za 1500zł poszukaj bo chyba się nie sprzedał..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 4 lipca 2011, 08:35

Ja polecam BILSTEIN, zadowolenie spore z jazdy i 34 stopniowa regulacja twardości, nie opada w 100%, KONI SPORT i EIBACH też polecam ale nie kupujcie tanich podróbek oraz WEITEC'A syf się zrobił.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez piwoman » 9 lipca 2011, 14:01

mam zawieszenie w top sporcie originalne,
oplaca sie zakladac same sprezyny pro kit badz sportline?
a przy ewentualnym wykonczeniu amortyzatorow, zalozyc gwint?

prosilbym o jakies podpowiedzi:)
Zobacz Profil
piwoman
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 3 października 2010, 20:30
Lokalizacja: Mikołów
Auto: Leon '02 150 km

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 9 lipca 2011, 21:16

proponuje EIBACH bardzo fajne i twarde sprężyny które na powolnej jeździe ładnie wybierają dołki a przy szybszej dociska pojazd do gleby, tylko na seryjnym nie obniżaj więcej jak 30mm bo amortyzator jak wejdzie ci za głęboko to będzie po nim. Czy się opłaca??, rzecz gustu będzie niższy i troszkę lepiej będzie się trzymać drogi. Zależy czego oczekujesz od sprężyn, od samochodu, czy zależy ci na wyglądzie czy może na lepszej przyczepności.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez piwoman » 13 lipca 2011, 15:41

Wyglad mnie nie interesuje, bardziej lepsza przyczepnosc przy szybkich zakretach.

Bylem dzis z ciekawosci sprawdzic 'sprawnosc' amortyzatorow,

i tam sa te wyniki procentowe..

Na tyle wyszlo w granicach 75%, a na tyle po 99%.

Gosc powiedzial, ze cos jest nie tak z tym przodem bo jest za sztywny,
zeby to sprawdzic.. ze ten amortyzator w ogole nie dziala.

Ktos cos podpowie?
Zobacz Profil
piwoman
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 3 października 2010, 20:30
Lokalizacja: Mikołów
Auto: Leon '02 150 km

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 13 lipca 2011, 19:36

a rozpórkę z przodu masz na kielichach??, jeśli tak to zawsze będzie sztywny, podjedź gdzie indziej i to sprawdź, ja byłem kiedyś z ciekawości w innym bo nowe mi pokazały 75% a na innym 95%, najlepiej podjedź na okręgowy przegląd tam mają dobry sprzęt. Jak pobujasz przodem i samochód nie zachowuje się jak huśtawka to amorki są dobre. Jeśli zależy ci na twardych i dobrej przyczepności to zdecydowanie EIBACH bądź H&R inne są bardzo miękkie, jeszcze polecam KONI ale to zależy już od modelu. EIBACH i H&R - zapłacisz w granicach 600-800zł zależy gdzie - za kpl. sprężyn.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tygrysek » 13 lipca 2011, 20:16

a po swoim przykładzie.... już gdzieś to pisałem.... nie wieże w te pomiary na SKP.
Miałem założone stare seryjne amory + czerwone springi H&R - 40. Wyszło że wszystko OK, a w garażu mogłem amora palcami wcisnąć.
Poleciały amory, poleciały springi. Teraz jest eibach i kyby ultra i mega jazda. Kompromis jest między wyglądem a komfortem jazdy. Polecam.
Co do gwintu to wiem że sztywniej jest, ale dla mnie za sztywno jak na codzienną jazdę.
Kręcę wałki i dmucham balony
Obrazek

Był: niebieski ASV... na małym koksie by DYNOSOFT
Był: S-line na małym koksie by CTR
Jest: O2 RS black beast
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tygrysek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2089
Dołączył(a): 27 września 2009, 10:15
Lokalizacja: Radzionków
Auto: 02 RS
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 15 lipca 2011, 12:47

bo 40mm jest za głęboko na oryginalny amorek przy naszych drogach autostradowych:), gwint - na jazdę co dzienną to porażka, może na początku fajnie ale po pół roku masz dosyć i do tego jak kupisz kiepskiej firmy to będzie ci opadać i będziesz musiał co chwile regulować. Jak chcesz się ścigać to gwint jak najbardziej.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 25 lipca 2011, 21:48

Mam taki problem, posiadam zawieszenie gwintowane nie wiem jakiej firmy, możliwe, że jakieś chińskie, było już jak kupiłem auto, jeździłem prawie dwa lata i było w porządku, nawet nie regulowałem nic, a teraz zauważyłem, że zaczęło jakoś bujać autem, jak są nierówności nawet nie takie duże to przód zaczyna się bujać góra dół, auto nie jest stabilne, wygląda na to, że coś jest chyba z przednimi amortyzatorami. Co można na to poradzić ?
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Kołek » 25 lipca 2011, 22:38

Jedz na badanie amorów, pewnie padły...
..::RoyalGarage::..
powered by TTC
Zobacz Profil
Kołek
Sport
Sport
 
Posty: 323
Dołączył(a): 17 października 2010, 19:59
Lokalizacja: krk
Auto: Passat CC
Silnik: BZB 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 25 lipca 2011, 23:30

Od dawna wiadomo, że badanie na stacji diagnostycznej amortyzatorów sportowych czy od gwintu nic nam nie powie. Kiedyś pojechałem z wylanym amortyzatorem, który bujał i pokazało 80%.

W klienta aucie w gwincie Weitec padły przednie amorki. (wylały się) Zrobiliśmy tak, że zamówiliśmy przednie kolumny gwinowane "chińskie" bez spreżyn do których włożył swoje spreżyny Weitec.

O dziwo jest ok. Jest dowód na to, że spreżyna ma największy wpływ na pracę to jak działa zawieszenie.

W razie czego służę pomocą...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 26 lipca 2011, 20:39

damianos89 napisał(a):Mam taki problem, posiadam zawieszenie gwintowane nie wiem jakiej firmy, możliwe, że jakieś chińskie, było już jak kupiłem auto, jeździłem prawie dwa lata i było w porządku, nawet nie regulowałem nic, a teraz zauważyłem, że zaczęło jakoś bujać autem, jak są nierówności nawet nie takie duże to przód zaczyna się bujać góra dół, auto nie jest stabilne, wygląda na to, że coś jest chyba z przednimi amortyzatorami. Co można na to poradzić ?


jak buja to amorek śmietnik, zobacz czy jest cały i nigdzie nie cieknie, zobacz też czy nie masz regulacji twardości, jeśli jest chińskie to często sam może się przestawiać na inną skalę twardości jak i wysokości.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 26 lipca 2011, 20:54

Na wysokość się sam nie przestawił, a regulacji twardości chyba nie ma, nie zauważyłem. Ale właśnie oprócz bujania jest jeszcze bardziej twardo. Chyba są całe a czy cieknie musze sprawdzić. Czyli najprawdopodobniej trzeba nowe amortyzatory na przód kupić? Mogłyby być np takie ?
http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-przod-a3-leon-octavia-55mm-i1727572317.html?source=ob
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 26 lipca 2011, 21:11

jeśli zrobiły się twardsze to znaczy że olej wycieka, a tłucze coś ci z przodu, możesz kupić takie ale to takie same chińskie, jeśli nie jeździsz sportowo proponuje wymienić wszystkie cztery na bilstein i mieć z głowy do końca żywotności samochodu, ja miałem kiedyś na próbę tej samej firmy i rozwaliłem je w 4 miesiące - TA TECHNIX. Te co ty pokazujesz to są zwykłe amortyzatory sportowe, nie gwintowane, bez sprężyn.

Jak zależy ci na sportowej jeździe
http://moto.allegro.pl/koni-sport-1130- ... 73297.html

http://moto.allegro.pl/bilstein-kpl-amo ... 97202.html

zwykłe amorki

http://moto.allegro.pl/kpl-amortyzatory ... 58753.html

http://moto.allegro.pl/bilstein-amortyz ... 23943.html

do tego musisz kupić sprężyny zwykłe bądź sportowe nie głębsze jak 30mm, proponuje EIBACH, bardzo bezpieczne i twarde sprężyny
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 26 lipca 2011, 21:55

Możesz kupić same amorki do gwintu przód.

Koszt to około 500zł. NÓWKI

Jeśli zdecydujesz się na sportowe amorki to będziesz musiał kupić też nowe spreżyny na przód.

Nie masz pewności jakiej sztywności masz zawieszenie. Ja bym zostawił stare sprężyny i dał tylko nowe amory na przód.

FK
MTS
czy QAP

Sprawdź ceny a potem odezwij się do mnie :P nie bedziesz żałował...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 lipca 2011, 09:32

ale on ma gwint, więc z przodu też musi mieć ponieważ może go rzucać podczas gwałtownego skręcania - ponieważ przód będzie mniej sztywny jak tył oraz miał zupełnie inne wartości.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 27 lipca 2011, 09:41

Ja wlasnie pisalem o kolumnach gwintowanych.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 lipca 2011, 10:31

a to przepraszam:) przeczytałem o amorkach i sprężynach:)
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez piwoman » 28 lipca 2011, 10:02

wlasnie wymienilem same sprezyny na eibacha pro-kit ,

tylko tyl z jednej stronie jest troche wyzej, a z drugiej nizej - to kwestia ulozenia sie sprezyn?
Zobacz Profil
piwoman
Signo
Signo
 
Posty: 102
Dołączył(a): 3 października 2010, 20:30
Lokalizacja: Mikołów
Auto: Leon '02 150 km

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 28 lipca 2011, 21:18

może tależyk na sprężynie jest na złej wysokości albo sprężyna nie jest do końca dociśnięta, tak być nie może, czy sprężyny były na równej wysokości - sprawdzałeś przed założeniem, może jedna jest inna.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez damianos89 » 29 lipca 2011, 12:31

Byłem na badaniu amortyzatorów, tłumienie wyszło mi: lewy przód 26%, prawy przód 29%, lewy tył 67%, prawy tył 75% ...

Ciężko jest znaleźć do kupienia same amorki do gwintu na przód, zwykle wszystko jest w kompletach.
Zastanawiam się co zrobić, czy zostać przy gwincie czy nie, zależy mi na oszczędności pieniędzy, ale też chciałbym, żeby nie było tak wysoko i w miare sztywno.
W sklepie powiedzieli, że jako całość tylko można kupić i najtańsze chińskie od 2500 zł a lepszych firm od 4000 zł :olaboga: Na allegro widziałem całe zawieszenia tańsze w granicach 1000 zł.
Nie wiem czy warto kupować tylko na przód, bo potem tył się zużyje i gdzie znajde tylko na tył.
Jest chyba jeszcze coś takiego jak regeneracja?
Leon Torro 2006
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
damianos89
Sport
Sport
 
Posty: 350
Dołączył(a): 13 listopada 2009, 17:03
Lokalizacja: Białystok
Auto: Leon 1M 2006 AXR+
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 29 lipca 2011, 15:08

no to bardzo kiepsko ci ten przód wyszedł, to zależy ile chcesz poświęcić, myślę że amorki ze sprężynami KONI SPORT można kupić 1600zł z regulacją twardości a gwint 2200-2700 Koni sport. Nie kupuj tylko WEITTEC, co do regeneracji to nie sądzę aby ktoś chciał chińskie regenerować, albo szukaj używanych z najwyższej półki, ja miałem wcześniej w Nissanie Amory Koni sport przejechałem na nich 220tys i nic, pokazywały po 80%, jest to bardzo dobra i sprawdzona firma, nie będę namawiać na Bilstein B4 bo to już spore koszty większe jak Koni.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 29 lipca 2011, 17:24

Przód:


- FK Street używane, dowód zakupu, gwarancja 22miesiące. 450zł (cały przód ze spreżynami 530zł) za dwa!
- QAP nówki, gwarancja 460zł (całość ze spreżynami 550zł)

Mam na stanie leżą :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 30 lipca 2011, 11:56

Mi wlasnie pekla sprezyna z przodu w gwincie;/ i nie wiem co zrobic juz. gwint mam weitec gdzie taka sprezyne mozna dostac czy poprostu wymienic gwint na jakies FK.>??
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości