Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 26 lipca 2011, 14:55

Witam, nie dawno przy przebiegu około 85000km doszło do awarii pompowtryskiwacza w FR 2,0TDI. Dokonując zakupu liczyłem się się z tą przypadłością, ale mam pytanie do użytkowników BKD i BMN czy trafiło się komuś z Was żeby coś dalej się działo? Czy zdarzyło się ze po kolejnych kilometrach padały następne ? Od czego zależy ich awaryjność ?

pozdro
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Reklama

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Tracer2 » 26 lipca 2011, 15:13

Słyszałem ,że wymienia się komplet, a z postu wynika, że był wymieniany jeden?
Leon II 1,6 CAYC 147 KM by Vtec, prowadzi WAZE i AM XL 6.25 , VW Caddy SDI 1,9 KAT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tracer2
FR
FR
 
Posty: 1796
Dołączył(a): 4 lutego 2011, 05:40
Lokalizacja: W-wa
Region: mazowieckie
Auto: Leon II TDI
Silnik: CDLD 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 26 lipca 2011, 15:15

A no Jeden, komplet to koszt w przybliżeniu 10 tyś więc sory raczej ciężko wysupłać !!
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez mlody bbm » 26 lipca 2011, 17:06

to tak z ciekakowsci, ile jeden? 2500 pln ?
Zobacz Profil
mlody bbm
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 11 lutego 2009, 02:44
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon FR

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Marcin_TDI » 26 lipca 2011, 17:51

pada w nich elektronika - zasrany Siemens ! koszt nowego 2500tys. wymieniać można pojedynczo i licz sie z tym że padną niedługo kolejne 3szt. awaria jest nieprzyjemna bo nawet auto nie chce zapalic - tam gdzie zgaśnie tam stoisz. u nas regeneracja z wymiana na gotowo z nowymi oringami, ustawieniem tego to ok 1500zł
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez exb » 26 lipca 2011, 21:45

VW w przypadku takiej awarii i auta regularnie serwisowanego zwraca nawet 100% kosztów części (o ile auto nie ma naganiane więcej niż 200k, bo potem już mniej) i płacisz tylko za wymianę/robociznę. Co dziwne jak wymieniają pompki (nie ważne czy 1 czy 4) wymieniają też wiązkę która do nich idzie. Wie ktoś dlaczego?
TDI ... nie dla idiotów!!! No Smoke No Fun!!

Obrazek
_______________________
LEON II FR+ by ECUProject
Zobacz Profil
exb
Sport
Sport
 
Posty: 353
Dołączył(a): 26 marca 2008, 13:18
Lokalizacja: opolskie
Auto: Leon 1P FRrrrr

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez smoky7 » 26 lipca 2011, 22:20

W pasacie firmowym padły już trzy pompki i za każdym razem serwis wymienił za darmo. Przy wymianie trzeciej pompki na moje pytanie dlaczego nie wymienią już tej czwartej - odpowiedzieli, że jeszcze nie mieli przypadku żeby wszystkie cztery padły - ręce mi opadły. I tak jak pisali wyżej silnik gaśnie i nie da się go odpalić. Mam nadzieje ze czwarta pompka nie padnie przy wyprzedzaniu tira.................
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez mlody bbm » 26 lipca 2011, 22:53

a czy sa jakies objawy po ktorych mozna przypuszczac ze wtryski moga pasc? u siebie mam 95 000 km i az zaczynam sie bac :P
Zobacz Profil
mlody bbm
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 11 lutego 2009, 02:44
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon FR

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Obarek » 27 lipca 2011, 00:10

NIe ma się czego bać, mozna wymieniac pojedynczo.
regenerację ok 1300 - 2000 z gwarancją się robi i to działa.
W firmówkach robia dokładnie tak i auta latają po 200 000 bez zająkniecia
Nie jest to znowu taka dramatyczna kwota - więc tragedii nie ma:)
Obarek
Zobacz Profil
Obarek
Stella +
Stella +
 
Posty: 82
Dołączył(a): 27 listopada 2004, 00:17
Lokalizacja: Kraków

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Marcin_TDI » 27 lipca 2011, 07:02

exb napisał(a):Co dziwne jak wymieniają pompki (nie ważne czy 1 czy 4) wymieniają też wiązkę która do nich idzie. Wie ktoś dlaczego?

nic w tym dziwnego - pękają kostki od pompek (przypominam że pracuje to cały czas w oleju)
exb napisał(a):VW w przypadku takiej awarii i auta regularnie serwisowanego zwraca nawet 100% kosztów części (o ile auto nie ma naganiane więcej niż 200k, bo potem już mniej) i płacisz tylko za wymianę/robociznę.

potwierdzam - jest akcja serwisowa na to - musi być serwisowany i wymienią.
smoky7 napisał(a):Przy wymianie trzeciej pompki na moje pytanie dlaczego nie wymienią już tej czwartej - odpowiedzieli, że jeszcze nie mieli przypadku żeby wszystkie cztery padły - ręce mi opadły.

bez komentarza
mlody bbm napisał(a):a czy sa jakies objawy po ktorych mozna przypuszczac ze wtryski moga pasc?

na VAG-u da się zaobserwować pracę pompowtrysków lecz chwilę przed tym jak ma paść nic szczególnego się nie dzieje - PADA i stoisz tam gdzie padł.
Obarek napisał(a):Nie jest to znowu taka dramatyczna kwota - więc tragedii nie ma:)

pod warunkiem że taka awaria nie stanie Ci się na urlopie np. na Ukrainie albo Rumunii (bo tam też się jeździ :) ) i pod warunkiem że tylko takie awarie Cię dotyczą. Czujnik wału kaput = pompa paliwa kaput = STOISZ tam gdzie auto zgasło i nie odpalisz go.
polecam lekturę :arrow: http://vwszrot.pl/
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 27 lipca 2011, 07:35

czytam i po prostu nie wierze, Volkswagen zrobil akcje serwisowa na pompowtryski, w koncu..., ciekawe co na to Seat
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez coyote01 » 27 lipca 2011, 08:36

Marcin_TDI napisał(a):na VAG-u da się zaobserwować pracę pompowtrysków lecz chwilę przed tym jak ma paść nic szczególnego się nie dzieje - PADA i stoisz tam gdzie padł.

W sensie, że korekcje można sobie sprawdzić, i jak zaczynają pojawiać się duże wartości to oznacza, że pompki są na wykończeniu? Czy jest jakiś inny sposób sprawdzenia?
VCDS 17.1.3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
coyote01
Sport
Sport
 
Posty: 458
Dołączył(a): 17 sierpnia 2010, 08:41
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1P1561 [FR]
Silnik: BMN 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Marcin_TDI » 27 lipca 2011, 08:41

między innymi.
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez sat666 » 27 lipca 2011, 12:23

Czy wada zostala usunieta i dzisiaj wsadzony nowy nie uszkodzi sie w ten sposob?. Podobno nowsze maja inna koncowke oznaczenia.

Jezeli tak, to czy wiadomo od kiedy montowali wersje bez wady? Na cupra.net kiedys podawali do ktorego tygodnia produkcji najczesciej sie psuja, ale nie wiem czy jest taka zaleznosc.

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 27 lipca 2011, 14:16

Z czystej ciekawości zadzwoniłem na infolinię SEAT. Odebrała pani, którą poprosiłem o kontakt do działu serwisu. Poprosiła mnie żebym przedstawił problem i przekaże temat dalej. Tak się też stało i uzyskałem po kilku godzinach odp zwrotną.
Jako SEAT nie odnotowali problemu pompowtryskiwaczy, czysty przypadek ze mi się stało coś takiego. Osoby twierdzące, iż zaczną padać kolejne są w wielkim błędzie, i kto mi takich głupot naopowiadał!! Na koniec jeszcze mnie pani podniosła na duchu mówiąc, że przecież mam gwarancję na ten który mi się uszkodził :)
Co muszę przyznać to infolinia pracuję pełną parą, chociaż coś :)

Drodzy użytkownicy nie przejmujcie się, będzie dobrze. :tancze: :tancze: :tancze:
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 27 lipca 2011, 14:48

No tak , nie pozostaje nam nic innego jak jeździć dalej :))
Powiem Ci,ze też mi chodzil pomysl aby zadzwonic na infolinie ale skoro mnie uprzedziles :))
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez klauspolo » 27 lipca 2011, 15:39

Co do VW to uściśle, wymieniają zupełnie za free bez jakiejkolwiek partycypacji w kosztach, mało tego auto nie musi mieć żadnej książki serwisowej i może pochodzić od 10tego właściciela z Bangladeszu bez względu na przebieg :) Tak jak pisaliście wymieniaja pojedyńczo + wiązke. SEAT takiej akcji serisowej tzw "dobrej woli" nie przewiduje tak jak i Skoda zreszta...
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 27 lipca 2011, 16:23

Miedzy VW a SEATem jest różnica skali problemu. TDI z logiem VW jeździ zdecydowanie więcej aut niż spod hiszpańskiej "ESKI", jednak nie zmienia to faktu iż problem jest, co gorsza nie zauważony! O powadze sytuacji może też świadczyć fakt, że auto w momencie awarii po prostu gaśnie, a co jeśli staniemy "oko w oko" z ciężarówką? Jak widać wszystko zależy od podejścia do klienta. :) :okulary:
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez sat666 » 27 lipca 2011, 16:35

kaczy-k7 napisał(a):Miedzy VW a SEATem jest różnica skali problemu. TDI z logiem VW jeździ zdecydowanie więcej aut niż spod hiszpańskiej "ESKI", jednak nie zmienia to faktu iż problem jest, co gorsza nie zauważony!


W UK wymieniaja np. seatcupra.net wiec to raczej importer jak zwykle naciaga ludzi na kase.
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez tomek_ibiza » 27 lipca 2011, 16:51

Obarek napisał(a):regenerację ok 1300 - 2000 z gwarancją się robi i to działa


Ja za regeneracje siemensa do BKP płaciłem 600zł i to z rok temu
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek_ibiza
Signo
Signo
 
Posty: 114
Dołączył(a): 28 września 2006, 23:25
Lokalizacja: BZA / W-wa
Auto: Octavia 1U

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 27 lipca 2011, 16:55

Tak, importera miałem na myśli. :) :killer: :killer: :killer: :killer: :killer:
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 27 lipca 2011, 18:29

dla mnie to jest chore, przecież to te same silniki tzn.produkcji volkswagena

ciekawe ile musi być awarii żeby problem został zauważony...

druga sprawa jest taka,że jednak mało osób serwisuje auta w aso seat'a, a już po gwarancji to nie wspomnę, tylko ja chyba jestem taki "głupi" :jezor:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Marcin_TDI » 27 lipca 2011, 19:28

BKP najczęściej padają z moich obserwacji. regeneracja ok 600 można znaleźć tak jak piszesz + do tego kpl oringów, wiązka, wymiana i naprawa tak czy inaczej kosztowna... :wsciekly:
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez klauspolo » 27 lipca 2011, 19:29

willhaven, tak jak już pisałem auto nie musi być serwisowane. Zapomniałem iż warunkiem wymiany jest brak ingerencji w pompki czytaj brak regeneracji.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Marcin_TDI » 27 lipca 2011, 19:31

i faktycznie tak jest jak piszesz Klaudiusz, dziś w VW Szewczyk pytałem i faktycznie wymieniają nawet bez książki serwisowej - muszą go przyjąć tylko na serwis.
SEAT niestety odbiega troszkę
http://WWW.SERCE-HELI.PL - zbieramy pieniążki na operację serduszka dla mojej Córki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_TDI
Cupra R
Cupra R
 
Posty: 5546
Dołączył(a): 14 czerwca 2005, 21:52
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Auto: pozyczone

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez klauspolo » 27 lipca 2011, 19:39

Dokładnie auto musi wjechać do serwisu na lawecie i ot koniec filozofii :) Teraz poczekamy rok na ruch importera SEATa, choć myśle że przy wywieraniu odpowiedniego nacisku prawnego i SEAT by uległ...
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez colin23 » 27 lipca 2011, 21:00

A jak robi Audi? Też wymieniają wszystkim czy ściemniają?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
colin23
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7701
Dołączył(a): 18 stycznia 2005, 14:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: Audi

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez tatian » 27 lipca 2011, 23:01

klauspolo napisał(a):Teraz poczekamy rok na ruch importera SEATa, choć myśle że przy wywieraniu odpowiedniego nacisku prawnego i SEAT by uległ...
e tam nie sądzę. To tak samo jak pisałem do nich i przedstawiałem im ich zalecenia dot. cieknących drzwi. Stwierdzili, że to nie jest wada fabryczna. W ASO Fiata powiedziano mi,że tutaj z pewnością tak by to zostało zakwalifikowane i na koszt ASO usunięte. Seat jest bardzo oporny w robieniu prezentów.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 28 lipca 2011, 08:13

IMC jest oporne, tutaj leży moim zdaniem problem. Importera po prostu "nie stać" na to :/ Firma jest w prywatnych rękach i robią co chcą

oto najlepszy przykład:

http://www.pim.pl/dealerzy/index.php?op ... Itemid=180

Kasa musi si e zgadzać a nie jakieś zadowolenie (nie wspomnę o bezpieczeństwie) klienta. Takie działanie doprowadziło do obecnego stanu, gdzie SEAT ma znikomy udział w polskim rynku, gdzieś na granicy błędu statystycznego!
Cytując klasykę: Kupiłeś to płać i płacz!
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 1 sierpnia 2011, 14:26

sat666 napisał(a):
W UK wymieniaja np. seatcupra.net wiec to raczej importer jak zwykle naciaga ludzi na kase.
s


zagłębiłem sie w lekture tego tematu z angielskiego forum i co by tu nie mówić to pozostaje "niesmak" (nie wiem czy to odpowiednie slowo) jak nas tu traktują w Polsce...

a temu co napisal powyżej kaczy-k7 można tylko przyklasnąć
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 4 sierpnia 2011, 07:28

willhaven,dzięki ;)

W chwili obecnej mam urwanie głowy w pracy, ale jak wrócę z urlopu to wystosuję odpowiednie pismo. Jeśli IMC twierdzi że problemu wadliwych "pompek" nie ma, to może trzeba ich uświadomić? Mają zbyt fajną markę w swoich rękach, jeśli chcą takie praktyki stosować to mogą się zająć jakąś egzotyką typu Ssang Yong, TATA itp.


miłego użytkowania :) :okulary:
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez sat666 » 4 sierpnia 2011, 09:25

kaczy-k7 napisał(a): W chwili obecnej mam urwanie głowy w pracy, ale jak wrócę z urlopu to wystosuję odpowiednie pismo. Jeśli IMC twierdzi że problemu wadliwych "pompek" nie ma, to może trzeba ich uświadomić? :okulary:


Problem moze byc w tym, ze przez 4 lata sprzedali np. 10 szt. Leona FR TDI, a jezdzi i wymieniac wtryski chce 1000 szt. W takiej sytuacji powinni sie odpowiednio dogadac z producentem, i wymieniac tak jak robia to w innych krajach.

s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 4 sierpnia 2011, 11:53

sat666 coś w tym jest. Gdzieś już wcześniej pisałem, że to kwestia skali problemu. Jest nas stosunkowo mało na polskim rynku. Gdzie cześć tych aut to auta z zachodu i IMC nie widzi w tym żadnego interesu... aczkolwiek moje auto jest PL, zarobili coś na nim :killer: :killer: :killer: :killer: :killer: :killer: :killer:
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 4 sierpnia 2011, 12:27

kaczy-k7 napisał(a):sat666 coś w tym jest. Gdzieś już wcześniej pisałem, że to kwestia skali problemu. Jest nas stosunkowo mało na polskim rynku. Gdzie cześć tych aut to auta z zachodu i IMC nie widzi w tym żadnego interesu... aczkolwiek moje auto jest PL, zarobili coś na nim :killer: :killer: :killer: :killer: :killer: :killer: :killer:


to jesteś drugą znaną mi FR'ką 1P z polskiego salonu :)) (ja jestem tą pierwszą) :))
nasz pech jest taki,że po prostu trafilismy na taki silnik, w 2007 roku jak go kupowalem to nie wiedzialem co to "pompowtrysk"...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez noktoto » 4 sierpnia 2011, 13:40

Bez przesady, podejrzewam że ~10 sztuk FR TDI to sama Kometa w 2007 sprzedała ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 4 sierpnia 2011, 15:06

z czego pięć jako auto demonstarcyjne :) nie no wiadomo, coś się posprzedawało ale mimo wszystko ma się to ni jak do sztuk sprzedanych przez VW
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Obarek » 8 sierpnia 2011, 20:45

Ja póki co jestem mega zadowolony z auta więc po prostu biorę poprawkę na to że taka naprawa mnie czeka i mentalnie już to przetrawiłem:) chciałbym tylko mieć pewność że po wymianie wszystko będzie już na wieki wieków ok ale nie wiem czy wymiana, regeneracja eliminuje juz problem na zawsze czy tylko do kolejnej awarii? da się to na tym etapie załatwić raz na zawsze?

ASO Seata mam głęboko w poważaniu - zrezygnowałem z ich usług już w połowie gwarancji i na pewno nigdy mnie tam nie zobaczą.

Byłbym więc bardzo wdzięczny za zebranie info kto gdzie i za ile i jak solidnie to robi?
Myślę że wszystkim fr - kom może to się przydać:)
Sory za przydługi post i dzieki za ew info.

Obarek
Zobacz Profil
Obarek
Stella +
Stella +
 
Posty: 82
Dołączył(a): 27 listopada 2004, 00:17
Lokalizacja: Kraków

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez kaczy-k7 » 9 sierpnia 2011, 11:47

Ja z kolei zastanawiam się nad wymianą pozostałym , jednakże w najbliższym czasie i tak będę musiał sprzedać auto, więc nie wiem czy inwestować w niepewny temat. Jakby to były tańsze części to ok ale kasa jest nieziemska! :killer: :killer:
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 19 września 2011, 10:03

dzis dzwonilem do vw i pani niechetnie ale jednak przyznala ze wymieniaja darmowo wtryski.trzeba oddac auto na serwis sprawdzaja co padlo , wysylaja do kulczyka pisemko i zazwyczaj zawsze sie zgadzaja na wymiane.teraz trzeba by sie seatowi jakos dobrac do....
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Sammael » 19 września 2011, 11:10

Andre, powinni to wiedzieć - ale dopilnuj. Mają obowiązek wymienić pompowtrysk wraz z wiązką pompowtrysków.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 19 września 2011, 12:01

dzieki za info, moje auto jeszcze jezdzi ale tak na przyszlosc zaczynam sie stresowac... odpowiedz seata:

"W odpowiedzi na maila informuję, że akcje serwisowe są przewidziane dla ściśle określonych marek
a wśród nich do ściśle określonych pojazdów. Z pewnością jeżeli przedmiotowa akcja kiedyś będzie
dotyczyła Pana samochodu, to zostanie ona wykonana podczas przeglądu w ASO SEAT. Jednocześnie
przekazuję, że nie są nam znane przypadki dotyczące wadliwych popmowtryskiwaczy w modelach
Seata. "
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez noktoto » 19 września 2011, 12:20

Andre napisał(a):Jednocześnie przekazuję, że nie są nam znane przypadki dotyczące wadliwych popmowtryskiwaczy w modelach Seata.

Dobre :x
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez colin23 » 19 września 2011, 12:33

może pompki nie psują się w hatchbackach tylko w kombi i sedanach :D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
colin23
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7701
Dołączył(a): 18 stycznia 2005, 14:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: Audi

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Sammael » 19 września 2011, 12:36

colin23 napisał(a):może pompki nie psują się w hatchbackach tylko w kombi i sedanach :D

z pewnością :hahaha: albo dla SEATa opracowali specjalne modele pompek :D :D

A serio, kolejny raz IMC udowadnia, że to frajerzy a nie importer. Można na Kulczyka narzekać, że wali marże kosmiczne ale problemów takich nie ma.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez colin23 » 19 września 2011, 12:38

Ciekawe jak seat w innych krajach. Trzeba poprosić Staszka żeby spytał jak jest w Belgii.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
colin23
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7701
Dołączył(a): 18 stycznia 2005, 14:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: Audi

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez noktoto » 19 września 2011, 12:44

colin23 napisał(a):Ciekawe jak seat w innych krajach.

W UK z grubsza tak:
http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=268033

Sammael napisał(a):A serio, kolejny raz IMC udowadnia, że to frajerzy a nie importer.

Dokładnie :(

Swoją drogą, skoro się te wtryski w SEATach nie psują, to czemu są wyłączone z programu Excellente? Podobnie jak głowice pękające zresztą.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 20 września 2011, 13:45

dzis podstawialismy firmowe auto do VW , przyjeli bez zajakniecia po 2 godzinach bylo do odbioru , nie wzieli ani grosza :ok:
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 21 września 2011, 08:34

noktoto napisał(a):
Andre napisał(a):Jednocześnie przekazuję, że nie są nam znane przypadki dotyczące wadliwych popmowtryskiwaczy w modelach Seata.

Dobre :x


to ciekawe niby do kogo dzwonil kolega kaczy-k7 ...
znajdę chwile to też do nich napisze w takim razie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez Andre » 22 listopada 2011, 13:29

tzreba by napisac ze seat ma te same czesci co vw bo byc moze nie wiedza :hahaha:

-- 22 lis 2011, o 13:29 --

Panowie takie info znalazlem na ofrum vw..... "byłem wczoraj w Seacie na al. Warszawskich... wszystko się zgadza, również wymieniają pompowtryski, nie ma najmniejszego problemu... do Danelczyka tez jeździłem (też bez problemu wymienią uszkodzony pompowtrysk... oczywiście musi to być uszkodzenie elektryczne a nie mechaniczne) ale tam nigdy nie oddałbym auta "

czyzby seat to robil i nikt sie nieprzyznaje....tzreba to sprawdzic.
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: FR TDI POMPOWTRYSK... a co dalej ?

Postprzez willhaven » 22 listopada 2011, 19:03

Będę w tym tygodniu w ASO w Rzeszowie to się zapytam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
willhaven
Sport
Sport
 
Posty: 583
Dołączył(a): 27 maja 2010, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: BMN + CDLD
Silnik: CJXA 2.0

Następna strona

Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości