Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Bolkowy Sportback 2.0tdi BMM by MRmotors

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Bolkowy Sportback 2.0tdi BMM by MRmotors

Postprzez bolek80 » 10 listopada 2011, 08:36

Oto wykres mojego klekota:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0

Reklama

Re: Bolkowy Sportback 2.0tdi BMM by MRmotors

Postprzez vw2008 » 21 listopada 2011, 23:44

No ładny wykresik:) , moc zbliżona do mojego BMM tylko moment trochę gorszy ale ja miałem bardzo mocna serie :)

Pozdro
By Dynosoft:
2.0 TDI 16v BMR 170 @ 200 KM/410 Nm
2.0 TDI 8v BMM 140 @ 170 KM/410 Nm :)
Był:
1.9 TDI 8v BLS 105 @ 140 KM/320 Nm

www.polskie-menu.pl - Tel. 790 533 228
Zobacz Profil
vw2008
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 31 lipca 2009, 07:56
Lokalizacja: Polska
Auto: Passat BMR+Caddy BMM

Re: Bolkowy Sportback 2.0tdi BMM by MRmotors

Postprzez konstant » 24 listopada 2011, 10:37

O co chodzi z ta lewa noga ?
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: Bolkowy Sportback 2.0tdi BMM by MRmotors

Postprzez Sammael » 24 listopada 2011, 10:42

O odblokowana możliwość hamowania lewą noga.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Bolkowy Sportback 2.0tdi BMM by MRmotors

Postprzez marcus415 » 24 listopada 2011, 12:39

konstant napisał(a):O co chodzi z ta lewa noga ?

Chodzi o to, ze jak staniesz do wyscigu z takim autem (zdjeta blokada odciecia zaplonu przy nacisniecu w tym samym czasie pedalu hamulca i przyspieszenia) np. w centrum wawy, to na zakretach nie masz szans, bo kierownik bedzie oszczedzal setne sekundy na hamowaniu lewa noga(zmniejszy podsterownosc auta) , co w rezultacie da mu "pol maski" z przodu. Dodam tylko, ze wiekszosc kierowcow posiadajacych to "udogodnienie", nie potrafi go poprawnie wykorzystac. IMO jak jestes kierowca rajdowym i autem smigasz po torze- musisz to miec, a jak smigasz normalnie po miescie i od czasu do czasu polatasz bokami lub v-maxem po autostradzie, to potrzebne Ci to jak starej kur*ie majtki.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Bolkowy Sportback 2.0tdi BMM + turbo BMN by Rperformance

Postprzez bolek80 » 13 lipca 2012, 10:13

Wykresik po zamontowaniu turbiny BMN + czyszczenie układu dolotowego i wydechowego,reszta osprzętu bez zmian:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron