Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie gwintowane - polecane firmy

Postprzez noktoto » 19 lutego 2012, 22:50

Dobry podstawowy gwint, w sumie to chyba jest konstrukcyjnie identyczny z tym Eibachem o którym wcześniej wspomniałem. Cena niby też dobra, ale ja jakoś mam mieszane uczucia jeśli o używane zawieszenia chodzi. No i to wersja 55mm, nie wiem jakiej potrzebujesz, jest jeszcze 50mm (średnica amortyzatora).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 23 marca 2012, 23:55

mam pytanie odnośnie ustawienia zbieżności-według tej tabelki http://img62.imageshack.us/img62/9867/zawias1p.png które ustawienia będą najlepsze do zestawu Pro-Kit -30mm + amortyzatory Kyb Ultra SN?? Zawieszenie sportowe czy FR/Cupra- teoretycznie FR/Cupra jest niższe i jest chyba najbardziej zbliżone do w/w zestawu, ale prosiłbym o porady żeby nie było niespodzianek na drodze :?
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 24 marca 2012, 10:31

Tom-Tdi, jak na moje , to najlepiej podjechać do kogos kto ustawia zawasy w rajdówach i innych sportowych , ma mega doswiadczenie, pokazać mu tabelke i na podstawie wywiadu ustawi pod Ciebie
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez LeonII » 10 kwietnia 2012, 11:37

Witam !
Chialbym sie dowiedziec czy jak zamontuje sprezyny obnizajace -30mm, czy zrobi sie mocno sztywny Auto bedzie na seryjnych amortyzatorach ???
Bo jakdla mnie to leon jest sam w sobie juz sztywny co prawda mam Alufelgi 18.

Jakie firmy sprezyn polecacie ?
Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez psiko » 10 kwietnia 2012, 12:39

Myślę że wszystko masz opisane w tym temacie.
Sam na podstawie tej lektury kupiłem sprężyny pro-kid

Jakie firmy sprezyn polecacie ?


http://www.eibachpolska.pl/
Obrazek

Była Cupra :-( Altea XL :-( Leon ST FR :-(
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
psiko
Sport
Sport
 
Posty: 450
Dołączył(a): 7 czerwca 2007, 12:31
Lokalizacja: Warszawa
Auto: VW B7 Variant
Silnik: turbo diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bozena » 10 kwietnia 2012, 17:48

LeonII napisał(a):Witam !
Chialbym sie dowiedziec czy jak zamontuje sprezyny obnizajace -30mm, czy zrobi sie mocno sztywny Auto bedzie na seryjnych amortyzatorach ?
Bo jakdla mnie to leon jest sam w sobie juz sztywny co prawda mam Alufelgi 18.
Jakie firmy sprezyn polecacie ?


ja mam taki setap Eibachy i ori amory, i tez mam 18'. Nic nie czuc, nic sie nie zmienilo, dziecko w foteliku tez nie narzeka :P nie czuc zadnej zmiany. Jak nie trzymał w zakretach tak nie trzyma.
Ja polecam Eibachy i do tego albo Bilsteiny b8 or KYB, zalezy do czego masz auto i co z nim robisz weekendowo
Obrazek
Kierownica to nie wiadro... żeby ją trzymać jedną ręką
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bozena
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 908
Dołączył(a): 11 września 2010, 16:35
Lokalizacja: Włochy
Auto: Leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Sober » 11 kwietnia 2012, 20:35

Bo to kwestia amortyzatorów, trzeba było kupić ode mnie jak sprzedawałem amorki od Cupry. Trzymały super, ale na codzień ciężko było na naszych polskich wyrwach ;-)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sober
Sport
Sport
 
Posty: 346
Dołączył(a): 3 września 2010, 10:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 11 kwietnia 2012, 21:09

bozena napisał(a):Jak nie trzymał w zakretach tak nie trzyma.

A do czego porównujesz? Ja generalnie z mojego FR jestem zadowolony, aczkolwiek kilka modów zawieszenie otrzymało.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bozena » 11 kwietnia 2012, 22:41

noktoto napisał(a):A do czego porównujesz? Ja generalnie z mojego FR jestem zadowolony, aczkolwiek kilka modów zawieszenie otrzymało.


noktoto porównuje do tego co miałam poprzednio Eibachy+Konisporty+rozpórki.
W fr masz przeciez innej zawieszenie niz ja w serii
Seryjne zawieszenie jest ok do spokojnej jazdy miejskiej, logiczne im wieksze extremum jazdy tym gorzej seria trzyma w zakretach, i dlatego zaczynam update :)
Obrazek
Kierownica to nie wiadro... żeby ją trzymać jedną ręką
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bozena
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 908
Dołączył(a): 11 września 2010, 16:35
Lokalizacja: Włochy
Auto: Leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 12 kwietnia 2012, 07:58

bozena napisał(a):W fr masz przeciez innej zawieszenie niz ja w serii

No ja tam zawieszenie z FR to już dawno nie mam, jest Pro-Kit + Koni FSD + stabilizatory H&R + WALK. Ori było moim zdaniem niepotrzebnie, przesadnie twarde (na gładkim było ok, ale na nierównościach samochód zachowywał się tragicznie) i do tego za wysokie (kwestia estetyki głównie). Zresztą nie tylko ja tak uważałem - polifty są ciut bardziej miękkie i siedzą ciut niżej ;) Stabilizatory i WALK pomogły zmienić charakterystykę auta na bardziej neutralną, przód trzyma teraz zauważalnie lepiej. Tylko szpery mi brak ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 12 kwietnia 2012, 18:41

a ktoś od Nas śmigał na pro-street-s ? Ciekaw jestem jak sie na gwincie eibacha śmiga
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 13 kwietnia 2012, 18:06

Mam pytanie z trochę innej beczki,a mianowicie: jestem świeżo po wymianie zawieszenia- Kyb Ultra SN + Pro-Kit + tylny stabilizator najgrubszy montowany w grupie VAG i co zauważyłem że pedał hamulca szybciej łapie i jest twardszy niż przed wymianą, w ogóle odnoszę wrażenie,że tylna oś hamuje szybciej i mocniej niż przód-jest to normalne czy mam się zacząć martwić??
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bozena » 13 kwietnia 2012, 18:16

Tom-Tdi napisał(a): w ogóle odnoszę wrażenie,że tylna oś hamuje szybciej i mocniej niż przód-


w aucie z napedem na fwd?
Ty masz naped na tył czy na przód?
Obrazek
Kierownica to nie wiadro... żeby ją trzymać jedną ręką
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bozena
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 908
Dołączył(a): 11 września 2010, 16:35
Lokalizacja: Włochy
Auto: Leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 13 kwietnia 2012, 18:35

napęd na przód- altea ma tylko inną budę reszta to Leon 1P
nie wiem czy ma to coś do tego ale w zeszłym roku był robiony swap na 312/286mm
Jest w tych autach coś takiego jak korektor siły hamowania???wydaje mi się że pompa ABS spełnia tę funkcję :roll:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez LeonII » 15 kwietnia 2012, 12:23

Czyli jak zamontuje -30mm sprezyny to alu 18 musi byc 7,5 cala najlepiej bo wiecej calowe beda pewnie ocierac ?
Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Klikoś » 15 kwietnia 2012, 12:25

Zależy od ET felgi.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez LeonII » 15 kwietnia 2012, 12:26

czyli jakie musi byc np na 7.5 ' obojetne i nie bedzie ocierac czy chochi na wieksza calowa felge ?
Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Klikoś » 15 kwietnia 2012, 12:29

Ten temat jest o zawiasie, przejrzyj temat o felgach w 1P i będziesz wszystko wiedział. 8)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez LeonII » 15 kwietnia 2012, 12:32

a co do zawiechy to najlepiej sprezyny Eibach -30mm?
Amortyzatory zostawiam serie tylko chce sprezyny zeby siedzial troszke nizej :) i jak tam zrobi sie mocno sztywny
?
Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 15 kwietnia 2012, 12:54

LeonII napisał(a):a co do zawiechy to najlepiej sprezyny Eibach -30mm?
Amortyzatory zostawiam serie tylko chce sprezyny zeby siedzial troszke nizej

Pro-Kit jest w sam raz, niżej przy seryjnych amortyzatorach nie warto schodzić.

LeonII napisał(a):zrobi sie mocno sztywny?

Mocno nie, ale trochę sztywniej będzie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez LeonII » 15 kwietnia 2012, 12:57

Gdzie mozna zakupic Pro kit za dobre pieniadze ?
moze linki itp...
Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 15 kwietnia 2012, 13:00

Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bozena » 16 kwietnia 2012, 07:09

LeonII napisał(a):czyli jakie musi byc np na 7.5 ' obojetne i nie bedzie ocierac czy chochi na wieksza calowa felge ?

LeonII napisał(a):Czyli jak zamontuje -30mm sprezyny to alu 18 musi byc 7,5 cala najlepiej bo wiecej calowe beda pewnie ocierac ?



LeonII ja mam felge 8x18 ET 45 ATS DTM obite w 225/40 R18 i tez obnizone auto jest Eibachami - jest OK
Obrazek
Kierownica to nie wiadro... żeby ją trzymać jedną ręką
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bozena
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 908
Dołączył(a): 11 września 2010, 16:35
Lokalizacja: Włochy
Auto: Leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez LeonII » 16 kwietnia 2012, 19:35

Bozena widac efekty ze stoi nizej na -30 mm ?
Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bozena » 17 kwietnia 2012, 00:05

LeonII napisał(a):Bozena widac efekty ze stoi nizej na -30 mm ?


u mnie widac, ale roznie to bywa jak slyszalam, nieraz auto jest jak koza - tył obniza sie a przód idzie do góry :P

zobacz sam - to 18'
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a8c0dee0d5

to stara zimowa 16'
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c73b47fdb8
Obrazek
Kierownica to nie wiadro... żeby ją trzymać jedną ręką
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bozena
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 908
Dołączył(a): 11 września 2010, 16:35
Lokalizacja: Włochy
Auto: Leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez PeterSC » 17 kwietnia 2012, 00:14

bozena napisał(a):tył obniza sie a przód idzie do góry
a nie odwrotnie ?
I tak mam klekota, a ON objedzie wszystko!

Medalikarz mądra głowa, niech nam żyje Częstochowa, czy za dyche czy za piątkę kupisz chamie tu pamiątkę, bo pamiątka z Częstochowy to karabin maszynowy!
Zobacz Profil
PeterSC
Sport
Sport
 
Posty: 469
Dołączył(a): 6 czerwca 2010, 10:34
Lokalizacja: SC
Auto: Leon jedenpe BKD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bozena » 17 kwietnia 2012, 00:18

bozena napisał(a):tył obniza sie a przód idzie do góry

PeterSC napisał(a):a nie odwrotnie ?


no wlasnie nie odwrotnie, napisalam ze sa przypadki :P
Obrazek
Kierownica to nie wiadro... żeby ją trzymać jedną ręką
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bozena
LeonClub Team
LeonClub Team
 
Posty: 908
Dołączył(a): 11 września 2010, 16:35
Lokalizacja: Włochy
Auto: Leon

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez antoś » 17 kwietnia 2012, 00:50

LeonII, poszukaj uzytkownika agin i od niego kup, ma najlepsze ceny. ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 17 kwietnia 2012, 09:47

tak jest-ja też mogę z czystym sumienie polecić agin'a :wink:
co do Pro-Kit to tak jak koleżanka wyżej napisała-tył usiada bardziej niż przód ale z czasem się to wyrównuje
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Piotrek_tdi » 17 kwietnia 2012, 13:36

U mnie w cuprze r w stosunku do serii usiadlo o 1cm,po 5 tyś km dopiero dojechal w dol przód na 1,5 cm - tyl się nie zmienil ( opadl od razu w stosunku do przodu)
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Misiek » 17 kwietnia 2012, 18:35

Sober napisał(a):Bo to kwestia amortyzatorów, trzeba było kupić ode mnie jak sprzedawałem amorki od Cupry. Trzymały super, ale na codzień ciężko było na naszych polskich wyrwach ;-)

Sober, a możesz coś więcej powiedzieć. Planuję zmodernizować trochę zawieszenie. Na pewno będzie Eibach Pro-Kit. Leon ma 105 tyś. przebiegu (od 50 tyś w moich rękach) i prawdopodobnie amory nie były ruszane więc przy okazji wymienię również amory, tylko nie wiem na jakie. W tej chwili mam zawieszenie Sport Up. Co doradzacie:
amory z Cupry + Eibach Pro-Kit
amory z Sport Up + Eibach Pro-Kit
lub jeszcze coś innego...
Auto do użytku codziennego, siedmiolatek na tylnej kanapie :D Ma byś niżej i lepiej trzymać w zakrętach, ale bez przesady.
Obrazek
Był świetny FR STYLE 2.0 TDI+ by DYNOSOFT :arrow: Leon
Jest nowy 5F'ST FR1.8 TSI My2018 :arrow: Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Misiek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 2334
Dołączył(a): 18 listopada 2009, 18:58
Lokalizacja: PL
Region: śląskie
Auto: leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 18 kwietnia 2012, 08:32

najdłużej pożyje zestaw Cupra+Pro-Kit i będzie nawet komfort zachowany, ja bym na Twoim miejscu wymienił tylny stabilizator na najgrubszy montowany seryjnie-osobiście jestem po tym zabiegu i auto faktycznie przestało bujać się na boki i dużo mniej wychyla się w zakrętach.
Warto się zastanowić przy okazji nad wymianą tylnych tulei wahaczy przednich na te od S3-ale to już nie jest aż tak istotna sprawa.
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Sober » 18 kwietnia 2012, 09:12

Do użytku codziennego to Koni FSD + Eibach.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sober
Sport
Sport
 
Posty: 346
Dołączył(a): 3 września 2010, 10:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez miroA3 » 18 kwietnia 2012, 09:34

Tom-Tdi napisał(a):tylny stabilizator na najgrubszy montowany seryjnie


prosilbym o numer czesci.

same sprzezyny Pro Kit mialem (sa nadal) w poprzednim aucie, zawieszenie standard poszlo w dol o rowne -30mm, zrobilem na nich ponad 80tys km, jezdza dalej, amortyzatory fabryczne, maja juz ponad 200tys przelotu.

teraz do FR-ki tez wjedzie prokit niedlugo na seryjne amory.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 kwietnia 2012, 11:47

Sober napisał(a):Do użytku codziennego to Koni FSD + Eibach.

Potwierdzam :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez martig » 18 kwietnia 2012, 14:10

Tom-Tdi napisał(a):tylny stabilizator na najgrubszy montowany seryjnie
czyli od Cupry??
Zobacz Profil
martig
TopSport
TopSport
 
Posty: 1110
Dołączył(a): 1 lipca 2008, 16:45
Lokalizacja: Gdynia
Auto: C63 AMG
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 18 kwietnia 2012, 14:22

martig napisał(a):czyli od Cupry??

Raczej nie, najgrubszy jest z Golfa GTI MY2010:

misiek_t napisał(a):3C0511409F 21,7x3,6


viewtopic.php?p=388385#p388385

Spis stabilizatorów z 1P by temat rozjaśnił.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 18 kwietnia 2012, 14:57

1K0511409BR ja mam z tym numerem, ale występuje też pod nowszym numerem tak jak kolega wyżej napisał 3C0511409F , tak czy owak jest to ta sama cześć. Dodam że w seacie jest najtańszy 250 zł, ale trzeba czekać około 2-3 tyg. w VW kosztował nieco ponad 300 zł i mają praktycznie od ręki.
Podam jeszcze przy okazji numer gum które "trzymają" stabilizator 1K0511327AS -potrzebne 2 sztuki
Gdyby ktoś był zainteresowany to mogę podać namiary na gościa co załatwia ori części do grupy VAG po trochę niższych cenach niż u dealera
Moje zamówienie u Niego finansowo wyglądało tak:

1K0511409BR stabilizator seat- 239zł
1K0511327AS - (wkładka gumowa) - 21zł sztuka (x2) - 42kpl.
1K0511439E - opaska (x2) - 26zł
N10719301 - śruba (x4) - 2,40zł sztuka - 9,6zł kpl.

Ostatnie 2 pozycje nie są konieczne,ja chciałem mieć wszystko nowe żeby potem nie było problemów że coś się urwało itp.itd.

martig nie wiem jaki jest w cuprze bo nie sprawdzałem, szukaliśmy najgrubszego w grupie VAG, natomiast nie wiem jak wygląda w autach 4x4 bo istniało prawdopodobieństwo iż coś nie będzie pasować to darowaliśmy sobie.
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez miroA3 » 18 kwietnia 2012, 15:12

wg ETKI wychodzi ze poliftowy FR 2.0T ma wkladane dwie wersje tego stabilizatora, albo :
1K0 511 409 CB i to jest 21,7x3 wiec praktycznie odpowiadajacy temu golfowskiemu, lub tez :
1K0 511 409 CA i to jest 20,7x2,8.

co ciekawe ETKA nie podswietla jedynej "mozliwosci" po VIN-ie ,a obydwie, wiec wkladali co akurat "mieli na polce"

pozostaje wejsc pod auto i zmierzyc albo sprawdzic numery czesci, jesli sa CB, to grubszych juz nie ma.
ciekaw jestem w takim razie, co ma poliftowa cupra



wlasnie bylem w garazu, zmierzylem swoje, mam 21,7 te CB, sa czarne. czyli tu juz nic nie poprawie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 18 kwietnia 2012, 15:18

miroA3 zostaje Ci tylko Eibach 26mm przód, 23 mm tył ale cena nie jest aż taka przystępna
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez miroA3 » 18 kwietnia 2012, 15:20

dokladnie, zobaczymy jak go obnize, na ile sie poprawi.

dziekuje za pomoc.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 18 kwietnia 2012, 15:40

jak obniżysz to się znacznie poprawi-ja alteę obniżyłem + tylny stabilizator taki jak Ty masz, i jest gites- dużo lepiej zachowuję się w zakrętach i nie ma "łódki", prowadzi się jak po sznurku :wink:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Misiek » 18 kwietnia 2012, 17:52

Byłem przetrzepać auto u diagnosty i aż sam jestem w szoku. Okazało się że amortyzatory są b bardzo dobrej kondycji, 79%. Tak więc amory na razie zostają , zmienię tylko springi na Eibach i zobaczę jak się jeździ. Dzięki za pomoc :)
Tom-Tdi, dzięki za info z tym stabilizatorem pomyślę nad tym :)
Obrazek
Był świetny FR STYLE 2.0 TDI+ by DYNOSOFT :arrow: Leon
Jest nowy 5F'ST FR1.8 TSI My2018 :arrow: Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Misiek
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 2334
Dołączył(a): 18 listopada 2009, 18:58
Lokalizacja: PL
Region: śląskie
Auto: leon 5F FR
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez LeonII » 9 maja 2012, 21:45

Kupilem ALu 7,5 et 49 18cali

:) z czasem kupie tylko sprzezynki i go obnize a ty wiesz cos na temat tych sprezyn -30mm ebaicha ? bo chce tylko same sprezyny amortyzatory zostaja te co teraz mam na samochodzie czy to zejdzie zeczywiscie te - 30 przod i tyl ?
Bo juz nie wiem rozne opnie tu sa wiec jak jest rzeczywiscie ??
Zobacz Profil
LeonII
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 września 2011, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Auto: Seat

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 9 maja 2012, 22:19

początkowo nie siada -30 mm, ale po dobrych kilkuset kilometrach jest już tyle ile podaje producent
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Qrczaq » 18 maja 2012, 08:10

Panowie mam problem i pytanie, byłem na stacji diagnostycznej w zasadzie na dwóch, sprawdzono zawiechę, nic nie wykazało, żadnych luzów itp. A jak wjeżdżam na poprzeczną nierówność albo koło wpada w dziurę przy zakręcie to słychać jak coś się tam rusza, wczoraj jak przejeżdżałem przez tory i potem dałem gazu to coś stuknęło i zaczęło coś obcierać o oponę !! Potem dałem kątrę kierownicą lewo prawo i ustało. I co jakiś czas coś puknie jak przejadę przez łączenie asfaltu. Ktoś może mi pomóc?? Bo nie chcę się dać naciągnąć mechanikowi.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez marcin7x5 » 18 maja 2012, 08:24

Skoro obciera to zwalaj koło i oglądaj gdzie trze. Zapewne będzie widać. Może łacznik stabilizatora?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin7x5
Cupra
Cupra
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
Lokalizacja: CRY
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: leon 1M
Silnik: AUS 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Ojciec » 18 maja 2012, 18:20

qczarq, jakie masz zawieszenie tzn. gwint czy krótkie sprężyny ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Ojciec
Sport
Sport
 
Posty: 856
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, 23:22
Lokalizacja: Świerklaniec
Auto: Skoda Octawia 3 RS
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Passenger » 18 maja 2012, 23:24

Czy dobrze kojarzę, że Cupra 1P ma przedni amorek średnicy 55mm?
LS3
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Passenger
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 23 marca 2008, 14:41
Lokalizacja: PL
Auto: SS
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Klikoś » 19 maja 2012, 09:09

Tak, Cupra ma 55mm.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość