Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez tomex1213 » 22 czerwca 2012, 12:43
Witajcie, po zmianie manetki kierunków świeci mi ESP praktycznie NON stop. Jak się włączyło autko nic się nie świeciło, po ruszeniu kierownicą w prawo prawie do końca zapaliła się lampka i już koniec;/;/;/
Co można zrobić?
Serwis ?
Słyszałem żę jakaś adaptacja wchodzi w grę...
Zaraz jadę podjechać pod Vag-a ale ostatnimi razy nic nie wykrył
-
Zobacz Profil
tomex1213
- Stella +

-
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13 lutego 2012, 17:07
- Lokalizacja: LEGNICA/WROCŁAW
- Auto: Leon
przez Omega » 22 czerwca 2012, 15:14
A ściągałeś kiere?
Może coś z czujnikiem skrętu kierownicy jest nie tak.
Sprawdzałeś vag`iem błędy?
-
Zobacz Profil

Omega
- Sport

-
- Posty: 323
- Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
- Region: małopolskie
- Auto: 1M2
- Silnik: ARL 1.9
przez tomex1213 » 23 czerwca 2012, 09:16
Może ktoś napisać gdzie jest tren czujnik???. Dowiadywałem się w ASO, żę:
a) bardzo prawdopodobne że się rozkalibrował
b)może być uszkodzony przez mechanika i trzeba będzie wymienić...
Dostęp do komputera będę miał w poniedziałek odnośnie błędu ale na 99% wydaje mi isę że to będzie błąd czujnika położenia skrętu kierownicy bo objawy sa bardzo prawdopodobne...
dziękuje za wszelką pomoc
-
Zobacz Profil
tomex1213
- Stella +

-
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13 lutego 2012, 17:07
- Lokalizacja: LEGNICA/WROCŁAW
- Auto: Leon
przez tomex1213 » 24 czerwca 2012, 18:41
Dzięki wielkie:-)
PYT. Czy mógł się rozkalibrować po wymianie manetki?
Jak wyjdzie ten błąd sugerujecie podjechać do ASO koszt 150zł i zrobić to u nich czy dowolny warsztat z kompem mi to zrobi..
niestety nie znam się na Vag, nie mam programu..mam tylko kabel;/
-
Zobacz Profil
tomex1213
- Stella +

-
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13 lutego 2012, 17:07
- Lokalizacja: LEGNICA/WROCŁAW
- Auto: Leon
przez Omega » 25 czerwca 2012, 17:28
Skomplikowane to zbytnio niej jest, jest opis powinieneś dać sobie rade.
Pierw sprawdź sobie błąd, a później się pomyśli.
Co do dowolnego warsztatu, zależy kto tam robi.
-
Zobacz Profil

Omega
- Sport

-
- Posty: 323
- Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
- Region: małopolskie
- Auto: 1M2
- Silnik: ARL 1.9
przez tomex1213 » 18 lipca 2012, 11:59
Sprawdziłem błąd g85 - uszkodzenie mechanicznme. Na wagu kąt kierownicy jest 700 stopni i dochodzi do 0 jak kierownica już jest na maxa skręrone. Słyszałem że taśma się przelręciła. Jak można to wyprostować bo kalibracji teraz nie zrobię?
Czy trzeba wymienić czujnik czy wystarczy go spróbować przekręcić (to w środku tak?)
-
Zobacz Profil
tomex1213
- Stella +

-
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13 lutego 2012, 17:07
- Lokalizacja: LEGNICA/WROCŁAW
- Auto: Leon
przez Omega » 20 lipca 2012, 18:22
Możesz spróbować skalibrować.
Taki czujnik używka kosztuje z 100-200PLN
Jak się taśma przekręciła (czy urwała) to może dało by się ją jakoś zamocować i ponownie skalibrować.
Pierw spróbuj skalibrować i jak nie pomoże to trzeba będzie sprawdzić czujnik.( tj.rozebrać).
-
Zobacz Profil

Omega
- Sport

-
- Posty: 323
- Dołączył(a): 8 grudnia 2011, 18:15
- Region: małopolskie
- Auto: 1M2
- Silnik: ARL 1.9
przez tomex1213 » 21 lipca 2012, 10:37
już maprawione. Temat do zamknięcia.
Jeśli komuś pomoże to rozebrałem taśmę, była poskręcana, poprawiłem ją złożyłem i złożyłem cały czujnik tak eby w oczku w prawym górnym rogu był żółty znaczek a część do "kręcenia na środku" tzn w lewo dwa obroty i w praco dwa obroty.
Teraz szukam kogoś kto zrobiłby mi logi:-)
-
Zobacz Profil
tomex1213
- Stella +

-
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13 lutego 2012, 17:07
- Lokalizacja: LEGNICA/WROCŁAW
- Auto: Leon
Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości