Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez wawelski » 19 października 2012, 11:07

Witam,
mam pytanie jakie diody podświetlają oryginalne zegary Leona?
Bo chciałbym aby licznik od B5FL świecił tak jak ori właśnie.
Czy takie http://allegro.pl/dioda-led-smd-plcc-2- ... 56006.html
będą OK? czy raczej wchodzi w grę tylko wylutowanie tych z oryginalnych?
Pozdrawiam
Wawelski
Zobacz Profil
wawelski
Stella +
Stella +
 
Posty: 43
Dołączył(a): 20 maja 2009, 20:32
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Auto: Leon Signo 2003

Reklama

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 26 października 2012, 22:08

Witam ponownie. Po dłuższym czasie tj. od marca w koncu postanowiłem zamontować licznik z pełnym fis-em silnik AJQ 1,8t 2000r licznik do montażu 1J0 920 842 A. W samochodzie jak i w zegarach immo 2. Kolega zaczął kodować licznik i pojawił się problem a mianowicie nie udało zakodować się ECU? Zegary ok, klucz ok, a ECU nie ok. Mam piny obu liczników, Z tego co przeczytałem wyżej przy silniku APP trzeba było wywalić immo. Może ktoś bardziej obeznany wypowiedzieć się czy jest szansa zostawić immo w spokoju lub dlaczego wywala taki dziwny "błąd"? I czym najlepiej próbować to ruszyć; vcds, tacho, vas? Gdzieś czytałem, że vas może powodować jakieś błąd z próba adaptacji ale nie pamiętam dokładnie co i jak. Jakieś opinie, sugestie? Pozdrawiam
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 30 października 2012, 22:30

kriswoj2 napisał(a):Witam ponownie. Po dłuższym czasie tj. od marca w koncu postanowiłem zamontować licznik z pełnym fis-em silnik AJQ 1,8t 2000r licznik do montażu 1J0 920 842 A. W samochodzie jak i w zegarach immo 2. Kolega zaczął kodować licznik i pojawił się problem a mianowicie nie udało zakodować się ECU? Zegary ok, klucz ok, a ECU nie ok. Mam piny obu liczników, Z tego co przeczytałem wyżej przy silniku APP trzeba było wywalić immo. Może ktoś bardziej obeznany wypowiedzieć się czy jest szansa zostawić immo w spokoju lub dlaczego wywala taki dziwny "błąd"? I czym najlepiej próbować to ruszyć; vcds, tacho, vas? Gdzieś czytałem, że vas może powodować jakieś błąd z próba adaptacji ale nie pamiętam dokładnie co i jak. Jakieś opinie, sugestie? Pozdrawiam


Widzę, że nikt Ci nie odpisuje.
Silnik AJQ to "bydle" z innej bajki.
Miałem nie przyjemną przygodę z nim w TT.
Skończyło się zakupem drugich zegarków, oczywiście tam siedziały pier...one MM.
Nie zrobiłem kopii wsadu.
Lekcja 250zł.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 30 października 2012, 23:55

No jakoś nikt nie podejmuje tematu. Ktoś przerabiał APP, więc myślałem że podzieli się wiedzą. A co ci się przytrafiło w TT? Kopie wsadu zrobię zanim cokolwiek zacznę zmieniać, bo na necie nie mogę żadnego namierzyć. Zgram wsad i zobaczę co z niego będę w stanie wyczytać, chociaż za dużo mi to nie powie bo nie mam informacji, który blok za co odpowiada. Znajomy obiecał jeszcze trochę powalczyć z zegarami jak będzie miał chwilę ale bez podmiany danych w eeprom-ie pewnie nie ruszy, chociaż jak to czasem bywa elektronika jest "dziwna" i taka sama procedura po raz kolejny może pomóc. Ew. immo OFF i powinno być ok.
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 4 listopada 2012, 19:19

Z tym immo "OFF" to chyba nie takie proste jak w TDi.
Kopia przede wszystkim.

-- 4 listopada 2012, 20:18 --

Witam.
Mam taki licznik od Paska MFA o oznaczeniu :3B0920929A
Po wgraniu wsadu od Golfa jakby wszystko miało chęć ruszyć ale nie do końca.Obrotek i prędkościomierz delikatnie zaniżają i na wyświetlaczu km pojawiły się krzaki.
Obrazek

Ma ktoś pomysła?
Tylko po wgraniu tego wsadu: 1J0 920 927A zaczęło to jakoś wyglądać.
Tzn. ABS przestał świecić i temp. zewn. się wyświetliła.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 5 listopada 2012, 12:32

No ale ten wsad od golfa co wgrałeś to jest od R32 wersja USA więc przekłamania na pewno będą. A do czego ty to robisz?
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 5 listopada 2012, 18:48

kriswoj2, co chwila dowiaduję się czegoś nowego.
Licznik ma cieszyć oko w Leonie 2003 1.9TDI 110kM CAN, IMMO3. Ehhh...
Pozdro.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 5 listopada 2012, 20:20

O ile pamiętam to wsady z końcówką 9 mają nieco inną strukturę niż wcześniejsze dlatego nie działa tak jak powinno.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 5 listopada 2012, 20:58

Arek84 napisał(a):O ile pamiętam to wsady z końcówką 9 mają nieco inną strukturę niż wcześniejsze dlatego nie działa tak jak powinno.


Ale inne wsady wcale nie działają, a może ten wsad nie jest oryginalny.
Pobierałem wszystkie po kolei jak leciało.
Nie wiedząc o czym piszą na zagranicznych forach.
Może wsad jest uszkodzony lub modernizowany?
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez TDIfan » 5 listopada 2012, 22:41

robak26 napisał(a): O ile pamiętam to wsady z końcówką 9 mają nieco inną strukturę niż wcześniejsze dlatego nie działa tak jak powinno.

Ale inne wsady wcale nie działają, a może ten wsad nie jest oryginalny.

do licznika z końcówką 9 pasuje wsad 1J0920846G. Jest to wsad z golfa r32 i trzeba go przerobic (predkosciomierz jest tam wyskalowany do 300km/h, obrotomierz tez ma inna skale). Tez mam taki licznik i nie wiem co zrobić, jak narazie pobrałem tylko wsad...
Zobacz Profil
TDIfan
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 czerwca 2010, 20:27
Lokalizacja: GD
Auto: Ibiza 6j SPORT
Silnik: benzyna 1.6 16V

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 5 listopada 2012, 22:53

Jeśli ktoś ogarnia co i gdzie jest w eepromie to chętnie posłucham. Ale z tego co do tej pory znalazłem to różnie to bywa w różnych licznikach. A do tego licznika to nie lepiej szukać wsadu od diesla niżpróbować z r32? Warto sprawdzić pinologie w elsie czy nie ma zmian w rozmieszczeniu.
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez TDIfan » 6 listopada 2012, 00:18

"najswiezszy" jaki znam golfowy wsad do TDI to 1J5920846C ale pasuje on do liczników z koncówka 6 i 7. Do licznika z 9 nie pasuje bo licznik ten jest nowszy i ma podobno inna budowe wsadu... tyle wyczytałem ;)
Zobacz Profil
TDIfan
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 czerwca 2010, 20:27
Lokalizacja: GD
Auto: Ibiza 6j SPORT
Silnik: benzyna 1.6 16V

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 6 listopada 2012, 10:39

Bardzo możliwe że budowa jest inna ale jeśli jest ta sama pamięć i rozmieszczenie pinów to powinno chyba działać? Skąd pobierasz wsady? Wg mnie ten 1j0920846c i 1j5920846c powinny działać. A co na tych wsadach oszukuje?
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez TDIfan » 6 listopada 2012, 11:40

ja nie testowalem poki co ale czytalem tutaj http://gti-tdi.de/board2/index.php?page ... 7f2607f502
Zobacz Profil
TDIfan
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 czerwca 2010, 20:27
Lokalizacja: GD
Auto: Ibiza 6j SPORT
Silnik: benzyna 1.6 16V

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 6 listopada 2012, 20:08

Na passat forum można znaleźć sporo ciekawych informacji na temat modyfikowania wsadów.
http://forum.vw-passat.pl/threads/52106 ... a7cf4ccf0f
http://forum.vw-passat.pl/threads/53313 ... licznikowe
Jak widać tarcze można dowolnie zmieniać wystarczy tylko mała korekta wsadu aby wskazówki pokazywały to co powinny.
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 9 listopada 2012, 22:37

Dokładnie. Wystarczy mała korekta tylko trzeba wiedzieć co i jak zmieniać. W większości przypadków zostaje metoda prób i błędów (oby niekosztowna). Wracając do moich zegarów. Próby podmiany części wsadu jak w passatach nie przyniosła efektu tzn. przeniosło dane ale immo ECU nadal blokuje. Sparowanie ECU z zegarami kończy się niepowodzeniem i to nie ważne od której strony próbujemy. Nigdzie nie mogę namierzyć info co ECU pobiera z zegarów do komunikacji poza pinem i immo (vs70...)? Jakieś sumy kontrolne czy jak? A teraz z innej beczki. Czy jak wgram wsad do zegara z innym rozmieszczeniem danych w wsadzie to zegary padną, tzn. stracę komunikację z nimi i wgranie starego będzie możliwe tylko poprzez programator? Na pewno dużo osób wgrywało różne eepromy do zegarów więc czekam na info jak to wygląda.
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 9 listopada 2012, 22:58

Teoretycznie nic się nie powinno stać.
To co ja ze swoimi wyprawiałem to tylko one wiedzę. He,he...
Nadal licznik żyje.
Przez pomyłkę wgrałem wsad ze sterownika silnika.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 9 listopada 2012, 23:30

robak26 napisał(a):Teoretycznie nic się nie powinno stać

Taaa :-D jedynie straci komunikacje z licznikiem i zostanie mu tylko programator :-D
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 10 listopada 2012, 01:18

I tu jest pies pogrzebany. Ciekawość nakazuje mi sprawdzić a zdrowy rozsądek znający moje "szczęście" mnie ogranicza. A tak poważnie jeden jak i drugi wsad mam z licznika z dużym fisem i z tego samo przedziału czasowego. Wsad różni sie tym ze w jednym przed kodem immo jest nr licznika i airbag a w drugim po immo w dalszej części i wsad wygląda jak moim leonie.
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 10 listopada 2012, 14:33

marcus415 napisał(a):
robak26 napisał(a):Teoretycznie nic się nie powinno stać

Taaa :-D jedynie straci komunikacje z licznikiem i zostanie mu tylko programator :-D


Nadal twierdzę, że nic się nie uszkodzi.
Temat przerobiony. 8)
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 10 listopada 2012, 17:56

robak26 napisał(a):
marcus415 napisał(a):
robak26 napisał(a):Teoretycznie nic się nie powinno stać

Taaa :-D jedynie straci komunikacje z licznikiem i zostanie mu tylko programator :-D


Nadal twierdzę, że nic się nie uszkodzi.
Temat przerobiony. 8)

Moze i tak, ale ja juz nie raz widzialem tematy, gdzie ludzie pogrzebali troszke za duzo w eepromie i nie dalo sie juz z licznikiem polaczyc.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez kriswoj2 » 12 listopada 2012, 21:13

Jak będę maił chwile na tygodniu to sprawdzę czy będzie to żyło czy nie. Wylutowanie i wgranie na nowo eepromu to znowu nic nadzwyczajnego, no może poza straconym czasem ale przekonałeś mnie robak26.

-- 12 lis 2012, o 22:13 --

Zegar przeżył ale niestety nie działał poprawnie na wsadzie z innym rozmieszczeniem.
Zobacz Profil
kriswoj2
Stella +
Stella +
 
Posty: 65
Dołączył(a): 12 października 2011, 09:56
Lokalizacja: krk
Auto: seat leon

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 21 listopada 2012, 20:55

kriswoj2 napisał(a):Dokładnie. Wystarczy mała korekta tylko trzeba wiedzieć co i jak zmieniać. W większości przypadków zostaje metoda prób i błędów (oby niekosztowna). Wracając do moich zegarów. Próby podmiany części wsadu jak w passatach nie przyniosła efektu tzn. przeniosło dane ale immo ECU nadal blokuje. Sparowanie ECU z zegarami kończy się niepowodzeniem i to nie ważne od której strony próbujemy. Nigdzie nie mogę namierzyć info co ECU pobiera z zegarów do komunikacji poza pinem i immo (vs70...)? Jakieś sumy kontrolne czy jak? A teraz z innej beczki. Czy jak wgram wsad do zegara z innym rozmieszczeniem danych w wsadzie to zegary padną, tzn. stracę komunikację z nimi i wgranie starego będzie możliwe tylko poprzez programator? Na pewno dużo osób wgrywało różne eepromy do zegarów więc czekam na info jak to wygląda.


U mnie działają wszystkie modyfikacje wsadu ze strony Passata.
Szkoda tylko ,że nie mam pełnego FIS-a.
Oryginalne transpondery działają z licznikiem od Paska.
Immo "ON" w sterowniku silnika.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 21 listopada 2012, 22:18

robak26 napisał(a):U mnie działają wszystkie modyfikacje wsadu ze strony Passata.

A ta modyfikacja tez dziala?
Po przekreceniu zaplonu:
Obrazek
Po wlaczeniu swiatel:
Obrazek
:mrgreen:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 22 listopada 2012, 19:13

Działa, działa...
Szkoda, że nie mam pełnego FIS-a jak ty.
Ja wybrałem opcję bez podświetlenia wyświetlaczy :-D
Obrazek

Obrazek
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 22 listopada 2012, 22:54

Możesz podać oznaczenie diod do zmiany podświetlania lub ewentualnie link do sklepu?
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 23 listopada 2012, 01:08

robak26 napisał(a):Działa, działa...

Ale to chyba juz nie dziala? :-)
Obrazek
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez greg81 » 23 listopada 2012, 17:11

Kurcze a u mnie trick ze wskazówkami nie działa :-x
Zobacz Profil
greg81
Stella +
Stella +
 
Posty: 83
Dołączył(a): 5 czerwca 2010, 10:53
Lokalizacja: śląsk
Auto: Leon 1P -CFJA-
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 23 listopada 2012, 22:01

greg81 napisał(a):Kurcze a u mnie trick ze wskazówkami nie działa :-x


I nie zadziała bez małej modyfikacji mechanicznej.
Zauważ ,że jak przekręcasz zapłon to blaty włączają się z minimalnym opóźnieniem, a jak włączasz pozycyjne to wszystko w tym samym czasie.
To znaczy ,że jest selekcja. Oczywiście po zastosowaniu zmian we wsadzie licznika.
Aby to zaczęło działać musisz we wtyczce od ściemniacza zlokalizować przewód, na którym po zapłonie pojawia się prąd.
Potem wypnij go z wtyczki i zaizoluj.
W razie powrotu do oryginału wepniesz go do wtyczki i nie będzie śladu po ingerencji.
Można też zlokalizować go we wtyczce licznika, ale mi się nie chciało.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 23 listopada 2012, 23:03

robak26 napisał(a):Aby to zaczęło działać musisz we wtyczce od ściemniacza zlokalizować przewód, na którym po zapłonie pojawia się prąd.
Potem wypnij go z wtyczki i zaizoluj.
W razie powrotu do oryginału wepniesz go do wtyczki i nie będzie śladu po ingerencji.

Dokladnie tak samo zrobilem u siebie :wink:
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 23 listopada 2012, 23:46

marcus415, licznika Ci zazdroszczę.
Podziel się wsadem ,a jutro kupuję z pełnym FIS-em :-D

Gdzie robiłeś licznik?
Sam czy ktoś go robił?
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 24 listopada 2012, 00:08

robak26 napisał(a):marcus415, licznika Ci zazdroszczę.
Podziel się wsadem ,a jutro kupuję z pełnym FIS-em :-D

Gdzie robiłeś licznik?
Sam czy ktoś go robił?

Wsad sie wiele nie rozni od tych z pelnym fisem, myk polega na dolozonym dodatkowym module ktory wyswietla mnostwo informacji na fisie.
Tu masz moj filmik>> http://www.youtube.com/watch?v=0GYmrsa7bLw i opis
Pare rzeczy robilem sam reszte kolega kicoro.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez yzfan » 28 listopada 2012, 13:16

witam,
czy ktoś po założeniu licznika z paska miał problem z błędem:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF
27-10 - Implausible Signal - Intermittent ??

Zarówno na liczniku z leona W01M0920802D i passata 3B0920827A jest napięcie na 11 pinie zielonej kostki licznika, ale tylko licznik z leona zeruje czas postoju na klimatroniku. Wie ktoś w jaki sposób jest przesyłana/zerowana informacja o czasu postoju ??
Zobacz Profil
yzfan
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22 września 2008, 20:37
Lokalizacja: Opole
Auto: LeonTDi

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez misiek1981 » 4 grudnia 2012, 19:34

Hejka, kto z woj. Śląskiego ( ja jestem z Bielska) podjął by się ewentualnie doradźcie do kogo się zgłosić w następującej sprawie:
Chciałbym u siebie założyć takie cacko jak licznik np, z Passata b5 fl z 1/2 fis . Pacjent to Toledo z silnikiem ARL z 2001 roku.rok modelowy 2002. Fabryczny licznik oryginalnie wyskalowany do 240km/h
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
misiek1981
Stella +
Stella +
 
Posty: 44
Dołączył(a): 29 sierpnia 2006, 10:04
Lokalizacja: B-B
Auto: TOLEDO sport ARL

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 4 grudnia 2012, 19:55

Kto mi podpowie dlaczego na pełnym FIS nie wyświetla mi otwartych drzwi oraz nie przypomina o włączonych światłach po wyjęciu kluczyka.
Na 1/2 wszystko działało.
Mój licznik to: 3B0 920 849 A.
Dodam, że licznik pracuje na wsadzie : 1J0 920 846 GX.
Kodowanie licznika obecnie to : 07122

Selektywne podświetlenie i "WELCOME" działa.
Widzi również otwarty bagażnik.

Mój moduł komfortu: 1C1959801A
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez Arek84 » 4 grudnia 2012, 21:27

Przewody can do modułu komfortu podłączałeś?
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 4 grudnia 2012, 21:52

Arek84 napisał(a):Przewody can do modułu komfortu podłączałeś?


Ale na 1/2 FIS wszystko działało, czy nie znaczy to ,że te przewody już są.
Wiem o co pytasz, ale czy tu nie o kodowanie chodzi?
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 4 grudnia 2012, 22:59

Na 1/2 pokazywalo dokladnie ktore drzwi sa otwarte czy tylko pokazywala sie ikonka otwartych drzwi?
Jesli pokazywalo dokladnie ktore, to na full fis powinno dzialac, a jesli nie, to trzeba ciagnac kable z modulu komfortu.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 4 grudnia 2012, 23:07

marcus415 napisał(a):Na 1/2 pokazywalo dokladnie ktore drzwi sa otwarte czy tylko pokazywala sie ikonka otwartych drzwi?
Jesli pokazywalo dokladnie ktore, to na full fis powinno dzialac, a jesli nie, to trzeba ciagnac kable z modulu komfortu.


Dokładnie tak jak piszesz marcus415.
Widział tylko drzwi kierowcy.
Które kabelki i w które piny do komfortu?
Domyślam się ,że są to te od CAN-a?
Pomarańczowy z brązowym, skręcone.
Od czego one mają wychodzić i do czego dochodzić?
A czy po tym pojawi mi się ikona samochodu na FIS/?
Dzięki i proszę o mała pomoc w oznaczeniach. :buja:
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 4 grudnia 2012, 23:25

robak26 napisał(a):Widział tylko drzwi kierowcy.

Nie widzial zadnych drzwi, to tylko ikonka otwarcia drzwi. Jedynie co widzi teraz to otwarcie klapy bagaznika.
robak26 napisał(a):Które kabelki i w które piny do komfortu?
Domyślam się ,że są to te od CAN-a?

Tego Ci juz nie powiem, bo nie wiem... ale chyba widzialem informacje o tym na necie.
robak26 napisał(a):A czy po tym pojawi mi się ikona samochodu na FIS/?

Prawdopodobnie tak.
Masz diagnostyke systemu FIS?
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 4 grudnia 2012, 23:40

Nie mam diagnostyki i nie mam pojęcia czym to uruchomić.

Gdzieś czytałem o tym podłączeniu dwóch kabelków do modułu komfortu, ale w tedy nie miałem jeszcze pełnego FISi nie za bardzo się w to zagłębiłem.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 4 grudnia 2012, 23:51

robak26 napisał(a):Nie mam diagnostyki i nie mam pojęcia czym to uruchomić

Jak nie masz, to jej nie uruchomisz.. Maja ja tylko nowsze liczniki.
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez robak26 » 4 grudnia 2012, 23:58

marcus415, licznik ma końcówkę ...849A ,myślałem, że to jeden z nowszych B5.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje MenIB i dudekv

Postprzez marcus415 » 5 grudnia 2012, 00:18

robak26 napisał(a):marcus415, licznik ma końcówkę ...849A ,myślałem, że to jeden z nowszych B5.

Wiem, ze tylko nowsze maja diagnostyke. A moze jej nie umiesz wlaczyc? :x
Zobacz Profil
marcus415
Sport
Sport
 
Posty: 949
Dołączył(a): 30 października 2006, 22:23
Region: zagranica
Auto: Zuk
Silnik: CJXA 2.0

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez Arek84 » 5 grudnia 2012, 09:10

robak26 napisał(a):Nie mam diagnostyki i nie mam pojęcia czym to uruchomić.

Gdzieś czytałem o tym podłączeniu dwóch kabelków do modułu komfortu, ale w tedy nie miałem jeszcze pełnego FISi nie za bardzo się w to zagłębiłem.


Connection:
CCM T23 pin 9 = CAN-High do zegarów (zielona wtyczka) Pin 8 = CAN-High
CCM T23 pin 6 = CAN-Low do zegarów (zielona wtyczka) Pin 9 = CAN-Low
Obrazek
Zobacz Profil
Arek84
Sport
Sport
 
Posty: 352
Dołączył(a): 28 września 2009, 19:58
Lokalizacja: Łowicz
Auto: Leon Sport

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 5 grudnia 2012, 16:25

Arek84, dziękuję.
Konkretna porada.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 8 grudnia 2012, 16:12

Panowie na obecną chwilkę siedzi u mnie w Leonie licznik 1M0920821B a chciałbym wsadzić licznik z Passata B5 (angol) o numerze 3B0929929A. Jaki wsad z Golfa by do tego siadł i jak wygląda sprawa z wyskalowaniem licznika z 240 na 260 km/h. No i pytanie zasadniczy skąd taki wsad można zassać ??
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 8 grudnia 2012, 17:01

bledow, a nie 3B0920929A?
Myślę, że musisz zgrać z niego wsad i zobaczyć jaką ma organizację.
Jaki masz silnik i który rocznik auta?
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez bledow » 8 grudnia 2012, 17:47

robak26 oczywiście że taki, coś mi się tych "9" napaprało. Silnik mam ASV a rocznik 2001. Wsad niestety dopiero mogę zgrać po niedzieli a wiem że pochodzi z passka 2004.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: Modyfikacje zegarów na FIS i 1/2 FIS.

Postprzez robak26 » 8 grudnia 2012, 17:53

Ja zgrasz wsad z tego angola to go podrzuć.
Mam tych wsadów to może coś dopasujemy, a może ktoś mądrzejszy coś podpowie.
A kupiłeś już ten licznik?
Bo może ja swój za tydzień znów wystawię.
Obrazek
Gościu ma jeszcze tydzień na zastanowienie.
MOJE CZORNE WOZIDŁO
viewtopic.php?f=32&t=33491
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
robak26
Signo
Signo
 
Posty: 143
Dołączył(a): 3 lutego 2012, 12:14
Lokalizacja: Płock
Auto: Passat 1.9 TDi
Silnik: TDI pompowtryski PD

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron