Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 23 sierpnia 2013, 09:03

kolego po 1. Chiński gwint nie najlepsze rozwiązanie nie będę mówił już o używanych.
Co do stabi to dopiero po założeniu zobaczysz czy ociera, bo jednym tak drugim nie.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez klekot_b6 » 23 sierpnia 2013, 11:46

http://allegro.pl/show_item.php?item=3490989691
A takie coś lepsze od tych co do tej pory rozważałem. Sprzedawca chce 500zł za niego. Opłaca się??
Zobacz Profil
klekot_b6
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 9 grudnia 2012, 15:30
Auto: Vw Passat B6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 26 sierpnia 2013, 20:08

Mam problem: od strony kierowcy mam zablokowaną regulację gwintu. Moczenie w WD40 i opukiwanie nakrętek nic nie pomogło. Czy jest jeszcze jakiś sposób bez wyjmowania całego amorka? (gwint został uprzednio wyczuszczony i wysuszony). Od strony pasażera nie musiałem nawet klucza używać, bo wszystko ładnie chodzi, odkręciłem rękoma.

-- 26 sie 2013, o 21:08 --

Niestety olej i żaba nie pomagają... :cry: Udało się odkręcić w dół nakrętkę kontrującą, ale górna robi pół obrotu w jedną i drugą stronę, dalej stawia opór i nie chce iść ani w górę ani w dół.

Co teraz? Wyjąć amor i spróbować nie na aucie? Tylko, że ta nakrętka jest moim zdaniem dosyć plastyczna i w imadle może się łatwo odkształcić..
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mateo » 26 sierpnia 2013, 20:45

Jak masz nakretki aluminiowe a pewnie takie masz bo sam napisałeś że wydają ci się one plastyczne to moim zdaniem utlenilo się aluminium i nic już z nimi nie zrobisz. Zostało tylko je rozciac i zastosować nakretki stalowe.
Zobacz Profil
Mateo
Sport
Sport
 
Posty: 615
Dołączył(a): 26 października 2007, 22:45
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: OOOO S3
Silnik: CBZB 1.2

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 26 sierpnia 2013, 20:54

Najdziwniejsze jest to, że te pół obrotu co się kręci, to bardzo leciutko idzie. Ogólnie było tak, że jak podwyższałem na zimę, a na takim ustawieniu jeżdżę od tamtej pory, kręcąc w górę, właśnie się przyblokowało, więc próbowałem z powrotem w dół i już się nie dało, zostało właśnie tak, że kręci się pół obrotu.

O czymś takim myślisz?

http://allegro.pl/nakretki-zawieszenie-gwintowane-gwintu-gwint-kw-fk-i3475360641.html

Tylko, że takrętki eibacha są trochę inne od tych i zostaje jeszcze kontra - zostawić czy dać nową?
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 27 sierpnia 2013, 10:30

też miałem ten problem, tylko że sam zepsułem nakrętkę i zakupiłem od tego gościa :) wszystko teraz działa jak ma.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez bodek756 » 24 września 2013, 19:09

Witam. Zakupiłem zawieszenie gwintowane i dostałem do niego stabilizator. I moje pytanie jest takie czy jest to ten z s3 czy standardowy z toledo. Gwint był wcześniej założony w toledo. I drugie pytanie czym one się różnią. Dodam że na stabilizatorze nie ma żadnego oznaczenia. Gwint będę zakładał do leona 1M. Poniżej załączam zdjęcie stabilizatora


Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bodek756
Signo
Signo
 
Posty: 185
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 09:08
Lokalizacja: Racibórz/Rybnik
Auto: Passat CC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 25 września 2013, 08:13

Ucho stabilizatora z s3/TT po jego założeniu idzie pod półosią, co przy większym opuszczeniu na gwincie nie powoduje piszczenia i obcierania o półoś. Wydaje mi się, że mam identyczny.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez roosman » 26 września 2013, 14:17

Mr Lucky 13 napisał(a):Mam problem: od strony kierowcy mam zablokowaną regulację gwintu. Moczenie w WD40 i opukiwanie nakrętek nic nie pomogło. Czy jest jeszcze jakiś sposób bez wyjmowania całego amorka? (gwint został uprzednio wyczuszczony i wysuszony). Od strony pasażera nie musiałem nawet klucza używać, bo wszystko ładnie chodzi, odkręciłem rękoma.

-- 26 sie 2013, o 21:08 --

Niestety olej i żaba nie pomagają... :cry: Udało się odkręcić w dół nakrętkę kontrującą, ale górna robi pół obrotu w jedną i drugą stronę, dalej stawia opór i nie chce iść ani w górę ani w dół.

Co teraz? Wyjąć amor i spróbować nie na aucie? Tylko, że ta nakrętka jest moim zdaniem dosyć plastyczna i w imadle może się łatwo odkształcić..

Wywal amortyzator, wyczyść dokładnie gwint szczotką drucianą, zobaczy czy nie ma zadziorów, jak nie to dokręć do miejsca w którym robi opór i jakimś pobijakiem i młotkiem wal. Gwint jak jest stalowy a nakrętka aluminiowa to co najwyżej uszkodzisz nakrętkę. Możesz też spróbować kluczem hydraulicznym. Tam nie ma mechanizacji, trzeba siłowo.
A tymczasem w garażu - 8,5l, 757KM, 16 cylindrów\
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
roosman
Cupra
Cupra
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 14 października 2007, 10:07
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Mustang
Silnik: benzyna inny

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 26 września 2013, 14:40

Już temat ogarnięty, amor został wyciągnięty z auta, wsadzony w imadło, metrowa żaba i z trudem, bo z trudem, ale poszło :) Opukiwanie niewiele pomogło, chodź wiele osób też mi polecało tę metodę ;)

Najlepsze, że teraz można ręką kręcić, żadnych zadzior, ani uszkodzeń na gwincie nakrętki, także nie wiem co to była za akcja.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez km7260 » 26 września 2013, 15:02

Może w dziurę wpadłeś tym kołem
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
km7260
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 30 stycznia 2009, 15:58
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon TDI Sport
Silnik: ASZ 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 26 września 2013, 16:26

Nie, własnie nie. Najbardziej mnie dziwilo te pół obrotu w jedna i druga stronę, bo jak jest zapieczone, to wtedy stoi totalnie.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez LeonWOT » 14 października 2013, 05:44

Panowie co Wy o tym myślicie? Który wybrać i czy w ogóle ładować się w używany gwint? Czy lepiej wybrać KYB Ultra SN + Eibach PK?
1. http://allegro.pl/gwint-gwintowane-kw-v ... 47690.html
2. http://allegro.pl/gwint-fk-koni-regulac ... 51699.html
3. http://allegro.pl/gwint-gwintowane-kw-v ... 30181.html

Proszę o fachową poradę "gwinciarzy" :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LeonWOT
Signo
Signo
 
Posty: 165
Dołączył(a): 12 października 2012, 06:12
Lokalizacja: Otwock / Warszawa
Auto: Seat Leon 1M1
Silnik: APG 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 14 października 2013, 07:34

1, 3 bardzo dobre, choć będzie twardo, trzeba by je dokładnie sprawdzić bo nasze drogi są jakie są.
2. Opcyja - to syf.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez LeonWOT » 14 października 2013, 07:59

Czy aż tak twardo? Zależy kto co lubi :P Zawsze zostaje regulacja twardości..
Czy cena 800zł za używany gwint taki jak na aukcji 1,3 to dobra cena? Czy lepiej inwestować w nowe KYB Ultra SN + Eibach PK?
Dodam jeszcze że jadą już do mnie felgi 18" 8,5J ET30 i trochę się boję że koło oprze mi się na śrubach od gwintu, a dystanse raczej nie wchodzą w gre.. Jeździł już ktoś może na takim zestawie o takich parametrach?? :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LeonWOT
Signo
Signo
 
Posty: 165
Dołączył(a): 12 października 2012, 06:12
Lokalizacja: Otwock / Warszawa
Auto: Seat Leon 1M1
Silnik: APG 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 14 października 2013, 11:04

LeonWOT napisał(a):Czy cena 800zł za używany gwint

bardzo dobra, nowe V2 pewnie od 3500zł w górę idzie :-D
Ultra SN + Eibach vs KW V2 - nie ma co tu myśleć KW będzie o wiele lepsze.
SN+EIBACH to Komfort - V2 dynamika+sport
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez LeonWOT » 14 października 2013, 12:14

Sam już nie wiem co wybrać :( Koła będ miał dosyć szerokie bo 8.5J i trochę cykam się, że z przodu będzie zawadzać o kielich amortyzatora, zarówno na gwincie jak i KYB+Eibachu :( Ponawiam pytanie, a mianowicie czy ktoś jeździł na takim zestawieniu i takiej szerokości felgi przy ET30?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LeonWOT
Signo
Signo
 
Posty: 165
Dołączył(a): 12 października 2012, 06:12
Lokalizacja: Otwock / Warszawa
Auto: Seat Leon 1M1
Silnik: APG 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 14 października 2013, 13:17

LeonWOT, to bezpieczniej brać gwint, zawsze może go podnieść - obniżyć i nie ma aż tak dużego kielicha jak zwykły amorek :-P
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 14 października 2013, 13:25

LeonWOT napisał(a):Sam już nie wiem co wybrać :( Koła będ miał dosyć szerokie bo 8.5J i trochę cykam się, że z przodu będzie zawadzać o kielich amortyzatora, zarówno na gwincie jak i KYB+Eibachu :( Ponawiam pytanie, a mianowicie czy ktoś jeździł na takim zestawieniu i takiej szerokości felgi przy ET30?


Na 18" 8J ET35 jest dosyć blisko regulacji gwintu, ale nic nie obciera (jest luz tak na mały palec). Nie wiem czy jest sens zakładać szeroką felgę bez gwintu...
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez LeonWOT » 14 października 2013, 15:05

chlorek napisał(a):LeonWOT, to bezpieczniej brać gwint, zawsze może go podnieść - obniżyć

I tak też chyba zrobie. Dzięki za poradę :P
Mr Lucky 13 napisał(a):Na 18" 8J ET35 jest dosyć blisko regulacji gwintu, ale nic nie obciera (jest luz tak na mały palec). Nie wiem czy jest sens zakładać szeroką felgę bez gwintu...

Czyli myślę że przy 8.5J ET 30 powinno być podobnie. Zastanawiałem się nad KYB+ Eibach ale istnieje ryzyko że jednak koło z przodu będzie stykać z kielichem. Wybór padł na gwint :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LeonWOT
Signo
Signo
 
Posty: 165
Dołączył(a): 12 października 2012, 06:12
Lokalizacja: Otwock / Warszawa
Auto: Seat Leon 1M1
Silnik: APG 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 15 października 2013, 11:59

mam eibacach gwint na szerokiej ladze i też fele 8,5 18 cala, opona 225 i wszystko jest zajebiście. o takie coś się nie martw
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez LeonWOT » 16 października 2013, 07:25

adziami napisał(a):mam eibacach gwint na szerokiej ladze i też fele 8,5 18 cala, opona 225 i wszystko jest zajebiście. o takie coś się nie martw

A jakiem masz ET? Pytałem się o amorki KYB + sprężyny Eibacha bo istnieje ryzyko ,że koło się oprze o kolumnę McPersona.. Gwint wejdzie, tego już jestem pewny ale pytanie czy na amorkach Kayaby wejdzie? Czy jest ktoś może z Warszawy albo okolic Otwocka, kto jeżdzi na takim kicie? Z miłą chęcią bym podjechał i przymierzył koło dla pewności.

-- 16 października 2013, 08:25 --

chlorek napisał(a):LeonWOT napisał(a):
Czy cena 800zł za używany gwint

bardzo dobra, nowe V2 pewnie od 3500zł w górę idzie

No i udało się wyrwać używany gwint KW V2 w jeszcze niższej cenie :) Na wiosnę montaż :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
LeonWOT
Signo
Signo
 
Posty: 165
Dołączył(a): 12 października 2012, 06:12
Lokalizacja: Otwock / Warszawa
Auto: Seat Leon 1M1
Silnik: APG 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez lukas1985cuprar » 18 października 2013, 22:32

na kyb i springach eibacha nie dotyka a w bilsteine może być problem ,problem dotyczący mocowania łącznika stabilizatora bo do leona 1m sa dwa rodzaje stabilizatorów ,2 rodzaje wahaczy i 4 rodzaje łącznika stabilizatora :) wiem bo jeżdziłem na bilsteinie b14 zmieniłem na kayaba agx wraz z wahaczami bo wcześniej miałem takie długie koncówki stabilizatora a teraz takie krótkie
Zobacz Profil
lukas1985cuprar
Stella +
Stella +
 
Posty: 78
Dołączył(a): 29 września 2013, 18:42
Auto: leon cupra r
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez adziami » 19 października 2013, 14:41

a felga ma 35 et i jest dużo miejsca jeszcze
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
adziami
Sport
Sport
 
Posty: 396
Dołączył(a): 28 grudnia 2011, 18:13
Auto: leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 10 listopada 2013, 20:28

Witam mam pytanie zawieszenie gwintowane kw 52 i 54 % procent zużycia co sadzicie ?
Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tom-Tdi » 10 listopada 2013, 21:00

Już trochę dojechane. Pojeździsz jeszcze,ale nowe zawieszenie sportowe na oponach o profilu nie większym niż 40-45 wykazuje ponad 90% sprawności, także musisz się zastanowić.
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 10 listopada 2013, 21:04

Mam felgę oryginalną seata 18 i opone 225 .40 wieć chyba dam sobie na spokój z tym gwintem .
Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez kuqis » 25 listopada 2013, 11:45

Ponawiam temat, chciał bym wydać ok 2k na zawieszenie gwintowane co sądzicie na te ?:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 41006.html
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 36142.html
Zobacz Profil
kuqis
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 maja 2013, 18:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noster » 25 listopada 2013, 17:07

Według mnie Lepiej albo kupić już np kw z regulacją twardości albo poprostu mts czy ta tachnix za 900ZŁ :-)
Zobacz Profil
noster
Signo
Signo
 
Posty: 123
Dołączył(a): 6 marca 2012, 16:21
Auto: leon
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 25 listopada 2013, 17:11

Dobrze kolega ci radzi za tą kasę możesz kupić dobre kw które będzie dużo razy lepsze niż te co pokazałeś jak miałem kiedyś ta technix w audi a3 felga 17 opona 225 na 40 i jak dla mnie bardzo dobrze się jezdziło .
Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Stunter » 25 listopada 2013, 17:16

Co prawda tu na forum jest wielki hejt na tanie gwinty, ale w poprzednim aucie miałem TA za 700zł i śmigało, może nie zrobiłem dużo km ale przez cały czas użytkowania było spoko, choć w sumie to nie wiem po co miał bym mieć gwint za 2k bez regulacji twardości skoro i tak auto siedziało praktycznie na odboju ;) Do leona jak będzie kasa wpadnie MTS i mam nadzieję że z 20kkm to przejeździ chociaż ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Stunter
Signo
Signo
 
Posty: 106
Dołączył(a): 3 października 2013, 20:32
Lokalizacja: Tarnów
Auto: Leon
Silnik: benzyna 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 25 listopada 2013, 17:48

Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez kuqis » 25 listopada 2013, 18:16

To teraz będę miał rozkmine.. Ciekawa oferta Maniek871 tylko ciekawe czy będzie pasowało.
Zobacz Profil
kuqis
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 maja 2013, 18:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 25 listopada 2013, 18:48

Na pewno będzie pasować .
Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez korpek » 26 listopada 2013, 00:23

Gwint Ap projektowali inżynierowie Kw są identyczne :-) sam mam taki także polecam, motowałem także gwinty Mts, jakością wykonania Ap je miażdży :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
korpek
Signo
Signo
 
Posty: 114
Dołączył(a): 22 kwietnia 2011, 16:05
Lokalizacja: Stargard
Auto: 1M

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 26 listopada 2013, 08:56

korpek napisał(a):Gwint Ap projektowali inżynierowie Kw są identyczne

podobne :-D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dovii » 26 listopada 2013, 09:03

za ile można dostać nowe amorki przednie Kayaby Ultra SN + nowe 4 sprężyny Eibach ProKit -30mm?
Zobacz Profil
dovii
Stella +
Stella +
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 kwietnia 2012, 12:06
Auto: Leon 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 26 listopada 2013, 09:15

ok. 1500-1700zł.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez kuqis » 26 listopada 2013, 10:48

Dzięki za rady, do wiosny mam czas żeby coś ogarnąć :-)
Zobacz Profil
kuqis
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 maja 2013, 18:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dovii » 27 listopada 2013, 08:04

chlorek napisał(a):ok. 1500-1700zł.


szczerze to mnie zaskoczyłeś taką ceną, bo mam do kupienia za 1200zł z przesyłką i chciałem zobaczyć czy to w miarę tanio.
Zobacz Profil
dovii
Stella +
Stella +
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 kwietnia 2012, 12:06
Auto: Leon 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 listopada 2013, 10:19

dovii, to dobra cena, ale chyba pisałeś o samych przednich amorkach.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dominik082 » 27 listopada 2013, 21:13

Kolego ja po rabacie miałem ultra SN za 960 zł z 8 miesięcy temu i do tego też mogłem kupić eibach pro kit nowy za 360 zł ale nie chciałem :) wiec całość by wyszła 1320 za komplet a Ty za te 1200 jak masz cały komplet do cena dobra

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dominik082
Sport
Sport
 
Posty: 333
Dołączył(a): 21 października 2009, 20:53
Lokalizacja: Rumia
Auto: Seat Leon Top Sport

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dovii » 28 listopada 2013, 22:54

To mało za te eibachy.. najtaniej znalazłem za 450zl. Widzę kolega z Rumii, taki czarny TS ze zderzakiem przód od cupry to Twój? widziany chyba przedwczoraj na hutniczej w Gdyni:)
Zobacz Profil
dovii
Stella +
Stella +
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 kwietnia 2012, 12:06
Auto: Leon 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 2 grudnia 2013, 21:05

Witam Panowie pytanie mam opcje dwie do kupienia mts technik lub fk ak street? Prosze o poradę co lepiej się zachowuje . Pozdrawiam
Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 2 grudnia 2013, 21:08

a poczytać się nie chce?
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Maniek871 » 2 grudnia 2013, 21:11

Czytałem i różne opinie a mi potrzeba konkretu na już :D bo nie wiem co robić
Zobacz Profil
Maniek871
Signo
Signo
 
Posty: 130
Dołączył(a): 15 sierpnia 2013, 19:34
Lokalizacja: Giżycko
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tomekm_ 86 » 5 stycznia 2014, 22:12

Maniek871 napisał(a):Witam Panowie pytanie mam opcje dwie do kupienia mts technik lub fk ak street? Prosze o poradę co lepiej się zachowuje . Pozdrawiam

MTS miałem w golfie II, Audi A3, a teraz śmigam Leonem z gwintem MTS i jest super nie powiem złego słowa na niego :wink: a jeżeli chodzi o fk ak street to jest to samo co mts czy tatechix to już nie jest ten fk co kiedyś :-D
Był Golf II 1.6 LPG '90r.
Było Audi A3 1.8 T '98r.
Jest Seat Leon 1.9TDI 4X4 '02r. :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomekm_ 86
Signo
Signo
 
Posty: 136
Dołączył(a): 21 lutego 2013, 12:22
Lokalizacja: Okrajnik k. Żywca
Auto: Seat Leon Cupra 4
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Szymono5759 » 31 stycznia 2014, 22:49

Panowie mam okazje kupic gwint FK g21 na wkładach koni z regulacją twardości za 700 zł podobno wszystko lux sie kreci nic nie wylane brak wżerów ale nie ma mocowania na stabilizator :x jestem zielony co do gwintów dlatego prosze o informacje na temat tej regulacji twardości jak to działa , czy spełnia role i porade czy warto kupic :x co zrobic z tym stabilizatorem??
z góry dziekuje za odp.
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez kuqis » 21 lutego 2014, 13:28

Odgrzebie trochę temat, co sądzicie o tym zawieszeniu?
http://tablica.pl/oferta/zawieszenie-gw ... 01ff5efa74
Opłacało by się?
Zobacz Profil
kuqis
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 maja 2013, 18:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 24 lutego 2014, 10:25

Ja mam poprzedni model Eibach Pro Street, kupiłem używany w podobnej cenie parę lat temu.

Raz zapiekła się regulacja, poza tym zero problemow, wycieków. Pojawił się luz fabryczny, ale od 1,5 roku się nie powiększył.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron