Witaj. jeżeli znaczek Seat pracuje bez zacięć góra-dół to masz pierwsze oznaki zacinającego się w środku mikro-przełącznika (prawdopodobnie).
Jeżeli chcesz samemu usunąć awarię to wtedy należy:
-rozebrać-zdjąć tapicerkę tylnej klapy /dwie śrubki i delikatnie wyrywamy cały ten plastik/
-odkręcamy następnie metalową osłonę zamka od środka /cztery nakrętki rozmiar 10 lub 13/ po uprzednim wypięciu przewodu
zasilającego tylną wycieraczkę.
-następnie od zewnątrz wyciągamy cały plastikowe ustrojstwo czyli znaczek z plastikową obudową.
-po przeciwnej stronie od znaczka /czyli z tyłu/ znajdziesz śrubeczkę pod śrubokręt krzyżakowy malutki i ją odkręcasz.
-następnie po odkręceniu wyjmujesz ten kawałek plastiku razem z mikro-przełącznikiem.
-wygląda ona jak penis z naciągniętą prezerwatywą /oczywiście w bardzo bardzo micro skali/

- przynajmniej będziesz wiedział
o co chodzi.
-pod tą nazwijmy to prezerwatywkę należy bardzo cieniutką igłą na malutkiej strzykawce wstrzyknąć jakiegoś płynu np. typu
kontakt do styków elektrycznych i popracować micro-przełącznikiem.
-następnie aby woda i wilgoć się do niego nie dostawała należy posmarować/uszczelnić tą część pracującą jakimś silikonem.
Składamy w odwrotnej kolejności.
PS: Jak tak sobie poradziłem nie narażając się na koszta (nie licząc strzykaweczki z igłą). Przy okazji padło parę browarków a
doświadczenie nabyte oraz satysfakcja na najwyższym poziomie. A przy okazji nie zapomnij jak kolega wyżej pisał przesmaruj
bolce od znaczka /zbiera się tam rdza -zobaczysz/ i na jakiś czas będziesz miał spokój z tylną klapą a w zasadzie z mechanizmem
jej otwierania.
Pozdrawiam!!!