Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez lysaglaca » 13 stycznia 2015, 18:27

Panowie a czy owa blaszka występuje w 288mm przód bo takowy zestaw hebli kupiłem ale tych blaszek tam nie było pod miejscem usytuowania klocka. Jak się dowiedziałem to ponoć tych blaszek niema gdzie jest zastosowana sprężyna ściągająca. Jest to prawda? Heble pochodzą z golfa IV.

nabazgrane z pilota od lodówki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lysaglaca
Sport
Sport
 
Posty: 965
Dołączył(a): 29 kwietnia 2013, 20:20
Lokalizacja: Bytom/Kraków
Auto: LEON
Silnik: ASV 1.9

Reklama

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Marcin87 » 13 stycznia 2015, 18:58

Jak sprężyna jest to nie ma blaszek, przynajmniej się nie spotkałem z takim połączeniem.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin87
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28 września 2013, 15:13
Lokalizacja: Opatów
Region: świętokrzyskie
Auto: Leon 1M TOP SPORT
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez dreadlook » 13 stycznia 2015, 21:09

a to pewnie dlatego ich nie mam.. w związku z tym rozumiem, że 'prowadnice' mam wyczyścić/oczyścić z farby i wsio? ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez piotrassenior » 13 stycznia 2015, 22:30

Ja przy swoich 288 (seria) i 312 (Octavia I RS) mam "sprężyny ściągające" i nie mam tych blaszek. Także wydaje mi się dreadlook i lysaglaca, że tak ma być i jest OK. Prowadnice ładnie oczyścić na glanc i GIT :-)
Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
piotrassenior
Cupra
Cupra
 
Posty: 2595
Dołączył(a): 16 lipca 2013, 14:29
Region: wielkopolskie
Auto: VW Golf
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez transit_master » 14 stycznia 2015, 06:37

Przód bez blaszek. Na tyle siedzą.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 11 marca 2015, 22:40

Witam forumowiczów. Zakupiłem do swojego auta kompletne zwrotnice itd. 312mm z Golfa IV 2.8 ale z napędem 4x4 czy one się różnią czymś ? Wiem, że tył się różni ale nie znalazłem niestety nic o przodzie.

Mam również kolejną zagwozdkę której nie mogę rozwikłać, czytam przeróżne fora nawet obcojęzyczne czy moje felgi oryginalne z Audi A3 5x100 R16 6.5J ET 42 pomieszczą te nowe tarcze i zaciski ? Tak wyglądają http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/51/32/55/61/5132556166
http://www.original-felgen.com/8l0601025kz17.html
Mają rozmiar oryginalnych stalówek 16, które też posiadam na zime.
Bardzo prosiłbym forumowiczów o pomoc :-)
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Pako162 » 11 marca 2015, 22:43

Hmm ciężko powiedzieć coś o tych aluskach ale co do zwrotnic to nie różnią się niczym mimo iż są z 2.8. Powiem tak ja swego czasu robiłem takiego moda w Toledo 1m i ori 16 weszły na styk. zostało może 1,5mm luzu miedzy zaciskiem i felgą, chociaż z takim ET u Ciebie może być ciężko.
Zobacz Profil
Pako162
Sport
Sport
 
Posty: 384
Dołączył(a): 17 października 2013, 18:13
Lokalizacja: Radom
Auto: Cupra 4
Silnik: AUE 2.8

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 11 marca 2015, 23:50

Jesteś pewny Pako162, że od 4x4 będzie pasowało ? Są z przodu te same wahacze, sworznie, końcówki drązków itd ?
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez tony065 » 12 marca 2015, 08:16

marmat napisał(a):Jesteś pewny Pako162, że od 4x4 będzie pasowało ? Są z przodu te same wahacze, sworznie, końcówki drązków itd ?
kolego, montuj śmiało. Auta na bazie GIV są proste w budowie jak cep. Taki swap to podstawa i z tymi felgami będzie dobrze działać, bo to ori części. ET jest odpowiednie.
Zobacz Profil
tony065
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 17 lutego 2011, 08:38
Lokalizacja: ETM
Auto: Octavia I
Silnik: AHF 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 12 marca 2015, 09:26

Powiedz mi jeszcze czy trzeba kodować ABS po zmianie na większe tarcze ? Zagłębiłem się trochę w temat i wiem już z czego wynikała moja obawa o różnice w wahaczach itd. Zwrotnica się różni ale w S3/R32.
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez tony065 » 12 marca 2015, 11:04

W tym przypadku nie ma sensu lub nie da się. Gdybyś robił swap na AP lub Brembo to co innego.
Zobacz Profil
tony065
Signo
Signo
 
Posty: 196
Dołączył(a): 17 lutego 2011, 08:38
Lokalizacja: ETM
Auto: Octavia I
Silnik: AHF 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez josef » 12 marca 2015, 22:05

Czy w każdym rodzaju zwrotnicy jest ten sam czujnik ABS?
Zobacz Profil
josef
Stella +
Stella +
 
Posty: 95
Dołączył(a): 6 stycznia 2014, 15:35
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: LEON 1M TS
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 21 marca 2015, 17:28

Czy piasty i łożyska są takie same przy 280 jak i 312mm ?
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Robal_26 » 21 marca 2015, 19:06

marmat, łożyska raczej tak ,ale zwrotnice niestety nie . :-)
Jest Skoda Kodiaq STYLE 4X4 DFGA 2,0TDI CR DSG 181,6KM 408,7NM

Była Skoda Octavia kombi 4x4 ARL+ 1,9TDI PD 6B 185KM 371NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Robal_26
Sport
Sport
 
Posty: 334
Dołączył(a): 30 marca 2012, 16:57
Lokalizacja: KARSIBÓR k/WAŁCZA
Region: zachodniopomorskie
Auto: KODIAQ STYLE 4x4
Silnik: turbo diesel inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Leon_TS_ARL » 21 marca 2015, 20:39

marmat napisał(a):Czy piasty i łożyska są takie same przy 280 jak i 312mm ?


Zwrotnica 280 jest inna
Zwrotnica przy 288 i 312 jest taka sama. Tylko blacha inna.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Leon_TS_ARL
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 3664
Dołączył(a): 27 grudnia 2010, 14:43
Lokalizacja: MMz
Region: mazowieckie
Auto: Leon TS
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 24 marca 2015, 20:25

Tylko ja się pytałem o piasty i łożyska. Zwrotnice wiem, że się różnią. :roll:
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: Odp: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez bledow » 24 marca 2015, 20:27

Łożysko i piasta jest ta sama

Skrobnięte z kalkulatora
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 8 kwietnia 2015, 10:29

Może kogoś zainteresuje 312mm felgi oryginalne z Audi A3 5x100 R16 6.5J ET 42

http://s5.ifotos.pl/img/201504021_wenxrrq.jpg
http://s2.ifotos.pl/img/201503170_wenxrrn.jpg

-- 8 kwietnia 2015, 10:29 --

Przepraszam za post pod postem ale czy nie można zdjąć tarcz bez odkręcania jarzm od zwrotnicy ? Znalazłem jeden film i gość tak robi a na innych i w tutorialach zawsze odkręcają jarzma :? To ten moment w filmie https://youtu.be/1j2eXZ-HrZY?t=430
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez transit_master » 8 kwietnia 2015, 14:10

Przy 288 trzeba. Ale przy 280 i 312 da się.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 8 kwietnia 2015, 15:53

280 chyba ma jarzma scalone ze zwrotnicą. Nie wiem jakie ten gosć z filmiku ma czy 288 czy 312.
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez transit_master » 8 kwietnia 2015, 18:21

312.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 10 kwietnia 2015, 15:24

W takim bądź razie trzymam Cię za słowo mam 312 dzięki. :brawo:

-- 10 kwietnia 2015, 15:24 --

Chyba kolego Ci się pokićkało i to 288 zdejmiesz bez demontażu jarzm. Ja się męczyłem i nie ma szans a jarzm też nie odkręciłem tak dopierniczone :evil:
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez transit_master » 10 kwietnia 2015, 21:05

Nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Napisz jeszcze raz. Co nie mogłeś zdjąć i jaki mas zestaw bo to podstawa.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 10 kwietnia 2015, 21:20

Nie mogłem odkręcić śrub od jarzm grzechotką nie mam tyle siły. Tarcza nie zejdzie bez odkręcenia jarzm przy 312. Więc źle napisałeś.
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez transit_master » 10 kwietnia 2015, 22:25

To może nie masz 312 a 288. Śmiem tak twierdzić(bez urazy dla Ciebie) ponieważ nie potrafiłeś ocenić że na filmie jest "coś większego"niż 288. W 288 musisz odkręcić jarzma. Grzechotką to możesz sobie popuszczone śruby odkręcać a nie te doyebane i zapieczone. Klucz-przedłużka, pierdyknięcie młotkiem i problem rozwiązany.
Powalcz. Nie poddawaj się.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez marmat » 11 kwietnia 2015, 07:02

Zmierzyłem tarcze suwmiarką i mają 312mm. Więc albo nie potrafiłem ich zdemontować bez odkręcenia jarzm albo po prostu się nie da...
Zobacz Profil
marmat
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 marca 2015, 22:16
Auto: alh
Silnik: TDI pompa VP

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez pietrek86 » 8 lipca 2015, 18:38

Czy przy zmianie tarcz 256 na 288 trzeba zmieniać zwrotnice czy nie ?? czy wszystko podejdzie mam jażma zaciski klocki i tarczę
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pietrek86
TopSport
TopSport
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 15 listopada 2012, 15:13
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: BCB 1.6

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez transit_master » 8 lipca 2015, 19:37

256 z tego co pamiętam jest jak 280. Przy zmianie z 280 na 288 trzeba zmienić zwrotnice.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Leon_TS_ARL » 8 lipca 2015, 21:07

256/280 -> 288/312 wymaga zmiany zwrotnic

W tych mniejszych zwrotnica jest zintegrowana z jarzmem.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Leon_TS_ARL
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 3664
Dołączył(a): 27 grudnia 2010, 14:43
Lokalizacja: MMz
Region: mazowieckie
Auto: Leon TS
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez pietrek86 » 9 lipca 2015, 05:18

W wolnej chwili musze przymiarcowac wszystko jezeli trzeba wymienic zwrotnice to jaki jest to dodatkowy koszt ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pietrek86
TopSport
TopSport
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 15 listopada 2012, 15:13
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: Leon
Silnik: BCB 1.6

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez transit_master » 9 lipca 2015, 05:37

Na all masz. Zerknij sobie.
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez łysystrzelno » 13 grudnia 2015, 03:50

Panowie jaką długość powinny mieć przewody w stalowym oplocie na przód?
Zobacz Profil
łysystrzelno
Stella
Stella
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4 października 2013, 13:11
Auto: Leon Top Sport
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez grabek246 » 24 stycznia 2016, 15:19

witam, co prawda swapowałem hamulce z 280 na 288mm ale mam problem i postanowiłem zapytać tutaj. wszystko szło pięknie ładnie tylko po złożeniu koło nie trzyma kąta pochylenia. dołem jest wypchane a górą wciągnięte. czy winna jest zwrotnica którą zamontowałem? wcześniej było wszystko ok. dodam że sworzeń na wachaczu wkręcony na max położenie
Zobacz Profil
grabek246
Sport
Sport
 
Posty: 224
Dołączył(a): 12 czerwca 2013, 21:04
Auto: leonek
Silnik: ASV 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Robal_26 » 24 stycznia 2016, 18:03

grabek246, w celu wyeleminowania krzywej zwrotnicy ,zamień stronami same mcpersony (amory z poduchami,sprężynami )odkręcisz śrube w zwrotnicy i nakrętkę pod maską i zamień stronami je .ok brat w golfie 4 miał krzywą lagę w amorze gdy był na ustawianiu to przy gościu przekręcił lagę kluczem i było ok ,wiadomo to nie to samo . :-)
Jest Skoda Kodiaq STYLE 4X4 DFGA 2,0TDI CR DSG 181,6KM 408,7NM

Była Skoda Octavia kombi 4x4 ARL+ 1,9TDI PD 6B 185KM 371NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Robal_26
Sport
Sport
 
Posty: 334
Dołączył(a): 30 marca 2012, 16:57
Lokalizacja: KARSIBÓR k/WAŁCZA
Region: zachodniopomorskie
Auto: KODIAQ STYLE 4x4
Silnik: turbo diesel inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez sonor » 28 lutego 2016, 21:22

Na co muszę zwrócić uwagę przy zakupie jarzma na 312 aby nie wydać nie potrzebnie kasę a akcja się udała, może być w nich coś zużyte ?
Zobacz Profil
sonor
Signo
Signo
 
Posty: 182
Dołączył(a): 19 czerwca 2012, 10:26
Auto: seat leon
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez transit_master » 28 lutego 2016, 21:40

Żeby były pod 312 :mrgreen: To lity kawał żelastwa. Tam nie ma się co zużyć
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez sonor » 28 lutego 2016, 21:54

To super, dziękuję.
Zobacz Profil
sonor
Signo
Signo
 
Posty: 182
Dołączył(a): 19 czerwca 2012, 10:26
Auto: seat leon
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez mistrzunio » 3 września 2016, 10:36

Sprawdziłem na forum i powinno pasować, ale dla upewnienia zapytam.

Przednie zaciski i jarzma 312mm z audi tt quattro będą pasować do leona 1m z napędem na przód?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mistrzunio
Sport
Sport
 
Posty: 581
Dołączył(a): 27 stycznia 2013, 22:31
Region: łódzkie
Auto: Audi
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Grabarz » 3 września 2016, 19:11

będą
Zobacz Profil
Grabarz
Signo
Signo
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26 października 2009, 13:12
Lokalizacja: Wyszków
Auto: S3
Silnik: AMK 1.8

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez mistrzunio » 4 września 2016, 20:17

Dzięki za podpowiedź.

Chyba zmienię same jarzma pod tarcze 312 zamiast zmieniać całe zaciski.

I tak muszę niedługo kupić nowe hamulce na przód.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mistrzunio
Sport
Sport
 
Posty: 581
Dołączył(a): 27 stycznia 2013, 22:31
Region: łódzkie
Auto: Audi
Silnik: CJXA 2.0

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez Kudi » 20 lutego 2018, 12:38

Panowie kto mnie po ratuje, zrobiłem swap z 288/232 na 312/256 i teraz pytanie jak z kodowaniem? Arl 2005 r tylko nie wiem jaka mam pompę mk20 czy mk60.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kudi
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 11 września 2013, 19:53
Lokalizacja: Wieliczka
Auto: Leon 1M FR Monza
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez bledow » 20 lutego 2018, 15:27

Kudi napisał(a):Panowie kto mnie po ratuje, zrobiłem swap z 288/232 na 312/256 i teraz pytanie jak z kodowaniem? Arl 2005 r tylko nie wiem jaka mam pompę mk20 czy mk60.
288 i 312 mają to samo kodowanie. Inne kodowanie masz przy 280 i 323 ale tych z cupry na normalnej pompie nie przyjmuje.
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez PanPucek » 21 lutego 2018, 10:46

bledow napisał(a):Inne kodowanie masz przy 280 i 323 ale tych z cupry na normalnej pompie nie przyjmuje.


Czyli zakładając zaciski 4/6 tłoczkowe na przód do TopSport 1.8T kodowanie zostaje 288/312mm?
Ma to jakiś wpływ na hamowanie, bezpieczeństwo? :roll:
Zobacz Profil
PanPucek
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22 września 2015, 16:49
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez bledow » 21 lutego 2018, 10:59

PanPucek napisał(a):
bledow napisał(a):Inne kodowanie masz przy 280 i 323 ale tych z cupry na normalnej pompie nie przyjmuje.


Czyli zakładając zaciski 4/6 tłoczkowe na przód do TopSport 1.8T kodowanie zostaje 288/312mm?
Ma to jakiś wpływ na hamowanie, bezpieczeństwo? :roll:
No to spróbuj zmienić kodowanie [emoji14] testowaliśmy to na kilku leonach i nie dało rady. Można wymienić pompę na tą z cupry i wtedy się bawić. Co do Big beak to na sześciotłoku z przodu i 312 z tyłu nie ma problemu przy kodowaniu seryjnym ;)
j**łem to j**łem, nie ma co drążyć :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bledow
TopSport
TopSport
 
Posty: 1369
Dołączył(a): 25 maja 2010, 18:11
Lokalizacja: ślask
Auto: ulep +++
Silnik: ARL 1.9

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez PanPucek » 21 lutego 2018, 11:23

bledow, Na wiosnę spróbuję, ale pewnie efekt będzie ten sam ;)
Zobacz Profil
PanPucek
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22 września 2015, 16:49
Auto: Leon
Silnik: AUQ 1.8

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez DzieX » 23 lutego 2018, 19:36

Ciekawe czy da radę na pompie z TT.
SEAT Toledo .:R32 4x4 DSG facebook blog | SEAT Leon
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DzieX
Sport
Sport
 
Posty: 553
Dołączył(a): 13 sierpnia 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa
Region: mazowieckie
Auto: Toledo 1M V6 BHE
Silnik: benzyna inny

Re: [1M] Projekt upgrade brake 288mm => 312mm

Postprzez bontt » 5 października 2020, 18:53

temat może nie najświeższy ale widze że pare znawców sie tutaj wypowiedziało. Nie chodzi mi o swapa a o ori hamulce w cuprze R. Mam tam 4 tłoczkowe brembo, problem zaczał sie kiedy zamowiłem przewody te gumowe, na aukcji wszystko fajnie, pasują do cupra r 225km i przychodza mi przewody z oczkiem z jednej storny, takie jak do zwykłych zacisków. szukam dalej ale teraz już nie mam pewności. Może mi ktos dać numer takiego przewodu?
Do tego przymierzam sie do wymiany łożyska koła przedniego, łozysko kupione ale na aukcji napisane że psuje też do innch leonów. nie mam teraz już pewności czy aby na pewno czy zwrotnica i łozysko nie są inne. Pomoże ktoś?
Zobacz Profil
bontt
Stella
Stella
 
Posty: 27
Dołączył(a): 5 października 2020, 12:47
Region: zagranica
Auto: cupra R
Silnik: BAM 1.8

Poprzednia strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości