Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
jeśli już się zdecyduję, to na box w Ecuproject, bo taka opcja wchodzi w moim przypadku w grę. Wiem, że jest to rozgryzione przez Mirka z Ecu, bo kontaktowałem się z nim w tej sprawie.kososki napisał(a):czy ktoś może robił już coś, albo zamierza w najbliższym czasie ze swoją Cuprą ?
kososki napisał(a):A może powie mi ktoś mający box czy demontaż/montaż przed/po serwisie jest jakiś skomplikowany itd. ?
dzisiaj jadę do Ecu, to dam znać.typerfn2 napisał(a):Rafał zmobilizuj się , czekamy na info
to po prostu odpinasz i po sprawie
raflo83 napisał(a):poszło na pw
mat_cbr napisał(a):Z tego co sie dzis dowiedzialem CS robil juz stage1 dla 1.8 CJSA. 230-240KM@370-380Nm
O kosztach poki co nie rozmawialem... Generalnie 230KM-240KM srednio mnie zaspokaja, a z drugiej strony te 180KM@250Nm już muli...
Z podjeciem decyzji poczekam do przegladu na 30.000 km czyli jakos do jesieni...
mat_cbr napisał(a):Z tego co sie dzis dowiedzialem CS robil juz stage1 dla 1.8 CJSA. 230-240KM@370-380Nm
rlukawski - teorie znam, no jakby nie patrzeć to o ponad 50% moment obrotowy jest zwiększony ...., napisałem o koszta i wykres - będę coś miał to wrzucę.
AKa napisał(a):W przyszły czwartek jestem umówiony na wizytę na hamowni i wszelkie wątpliwości związane z boxem od CPA będą rozwiane.
mat_cbr napisał(a):Neverenough - właśnie zastanawiam się na ile tą różnice da się odczuć i czy nie będzie mi za mało
rlukawski - teorie znam, no jakby nie patrzeć to o ponad 50% moment obrotowy jest zwiększony ...., napisałem o koszta i wykres - będę coś miał to wrzucę.
rlukawski napisał(a):mat_cbr napisał(a):Neverenough - właśnie zastanawiam się na ile tą różnice da się odczuć i czy nie będzie mi za mało
rlukawski - teorie znam, no jakby nie patrzeć to o ponad 50% moment obrotowy jest zwiększony ...., napisałem o koszta i wykres - będę coś miał to wrzucę.
Odpowiedzieli może?
Wiesz w ogóle na czym polega sprawdzanie MAKSYMALNEJ mocy i momentu? Kluczowe jest tu słowo MAKSYMALNY.Vampire1984 napisał(a):Z gazem w podłodze zawsze jest Full Throttle niezależnie od trybu, mi chodzi co by wyszło w tych trybach z gazem na 50%:)
pinkibass napisał(a):Nie ma żadnej różnicy w charakterystyce silnika - jedynie inaczej skok pedału gazu przekłada się na otwarcie przepustnicy.
W trybie Sport przy mniejszym wciśnięciu gazu przepustnica otwarta jest bardziej niż przy identycznym wciśnięciu w trybie Normal (tym bardziej Eco). Stad to wrażenie lepszego przyspieszania.
Na hamowni różnicy nie będzie - tak jak pisał Zix gaz jest w podłodze (a przynajmniej być powinien), więc przepustnica otwarta jest na full w każdym z trybów.
540NM na stage 1? 350KM to spokojnie można uzyskać, ale nie taki moment. Nie uwierzę, póki nie zobaczę wykresu!!pinkibass napisał(a):Ostatnio robili też Cupre 280 i wyszło 350KM i 540 Nm, ale ceny nie znam
Powrót do Leon 3 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości