
mozliwe ze jest jeszcze mały problem z N75 ale z kazda chwila jest coraz lepiej i auto trzyma cisnienie az do 55ty obrotów,
wielkie dzieki dla unitronic

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Najczęściej to na VAG-u można takie info uzyskaćkalin napisał(a):Jak stwierdziles ze cisnienie trzyma do 5500?!
Tonny S napisał(a):Najczęściej to na VAG-u można takie info uzyskaćkalin napisał(a):Jak stwierdziles ze cisnienie trzyma do 5500?!
prospect napisał(a):to nie jest wina n75zreszta posiadacze 1.8T maja bardzo podobne wykresy zwlaszcza na K03.Cisnienie powyzej 5000 poprostu spada i chyba jeszcze nikomu na seryjnej turbinie nie udalo tego zmienic.
prospect napisał(a):Napisalem nizej ze ja nie spotkalem osoby ktora jest w stanie to zwalczyc.No chyba ze zalozyc k04.
Andrzej napisał(a):Problem N75 dotyczy falowania a nie spadku po 5krpm.
Po przejechaniu pewnego dystansu sterownik dokladnie dostraja sie do silnika co jest normalne. Programy pisane sa tak aby sterownik sam dostosowywał się do silnika zamiast wysypywac stado usterek dotyczących składu mieszanki i doładowania.
Po dostrojeniu sterownika turbina ma prawo utrzymać ciśnienie o 500rpm wyrzej ale spadek leczy tylko big turbo doprawiając przy okazji małego doła z niskich rpm.
Andrzej napisał(a):Dokładnie tak ma być. To nie jest diesel i presure nie zachowuje się tak jak w dieslu.
Pierwsza faza to overboost a końcem turbina traci wydatek. Wszystko w normie. Ten końcowy przebieg świadczy o tym kto jaką turbinę posiada i do czego się nadaje. Jednym słowem ograniczenia mechaniczne.
Andrzej napisał(a):Pod koniec silnik przeszedł do pracy z part load przez co zmniejszył skład mieszanki. Na 5 6 biegu powinno być bogaciej pod koniec.
Andrzej napisał(a):Jeśli nie /presure paliwa/ przepływka
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość