Przód i tył

oraz fotorelacje z montażu:
przedni zderzak
viewtopic.php?t=2290&highlight=monta%BF+przedniego+zderzaka
tylny zderzak
viewtopic.php?t=2327&highlight=monta%BF+tylnego+zderzaka
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Jeśli masz TDI jeden montujesz (prawy) w Cupra R 2 szt. w 4x4 te nawiewy służą do chłodzenia tarcz/silnika - tak kiedys wywnioskowaliśmy z Cyberembacardi napisał(a):Tonny S, no wlasnie na logike do niczego, ale pisales ze zamawiamy to co jest podpisane top sport ;D
Pisalem ze to moze byc glupie pytanie z mojej strony![]()
dzieki
Z przodu obowiązkowo musisz kupić prowadnice Nr 2 na schemacie z tyłu nie koniecznie choć te od TS-a sa inne niż te co masz u siebie.bacardi napisał(a):Mam jeszcze kolejne (mam nadzieje ze juz ostatnie pytania)...
1. Gdzies przy okazji na forum byla mowa, ze w tylnym zderzaku mozna nie zakladac slizgow (prowadnic), natomiast trzeba je zalozyc z przodu. Czyli rozumiem, ze pomimo iz nie jest oznaczona jako TS, to powinienem jeszcze zamowic prowadnice prawa i lewa (element nr 2)
Wykorzystaj ze starego + uzupełnic standartowymi - poszerzenia nadkoli (chyba tylko tutaj trzeba było dać dodatkowe śruby)bacardi napisał(a):2. I kolejna sprawa to wszelkiej masci sruby, srubki itp.. Czy mozna wykorzystac te ze starego zderzaka + ewentualnie uzupelnic standardowymi srubami z podrecznego warsztatu, czy lepiej od razu zamowic komplet oryginalnych srub aby pozniej nie biegac?
Asgaard napisał(a):nie potrzebne Ci to...
dave napisał(a):zderzak tyl;
-zaslepka na hol- 32zl/szt
-wypelnienie nadkola lewe i prawe-61zl![]()
zderzak przod;
-atrapa chlodnicy(S) - 106 zl
-atrapa na halogen- 44zl/szt
-zaslepka sruby mocujacej- 10zl/szt
-poszerzenie nadkola-41zl/szt
-prowadnice (slizgi)-18zl/szt
-zaslepka atrapy srodkowej (oslona zamka) 112 zlwszystkie ceny sa ok ale ta zaslepka dupe mi urwala. czy moze ktos bylby w stanie zalatwic to w 'normalnej' cenie
barth napisał(a):Tak przynajmniej mi sie wydaje
mm.max napisał(a):barth napisał(a):Tak przynajmniej mi sie wydaje
Tak dokładnie jest
plastikowe kołeczki do mocowania grilla do pasa przedniego wymienia sie w przypadku uszkodzenia przy demontażu
loozik napisał(a):mm.max napisał(a):barth napisał(a):Tak przynajmniej mi sie wydaje
Tak dokładnie jest
plastikowe kołeczki do mocowania grilla do pasa przedniego wymienia sie w przypadku uszkodzenia przy demontażu
tylko jak to cholerstwo wyciągnąć bez uszkodzenia? muszę przyznać, że nie udało mi się wyciągnąć bez złamania.
nixu napisał(a):Podkladasz srubokret wyciagasz do gory element ktory jest ruchomy i wyciagasz reszte.. pare razy juz wyciagalem i nie udalo mi sie uszkodzic.
Musisz wymienic z calym zamkiem, nie ma osobno.ero napisał(a):witam, czy w topsporcie jest inny uchwyt (wysuwający się z atrapy) do otwierania klapy silnika? Może ma ktoś zdjęcie lub rysunek.
Pozdrawiam
ero napisał(a):dzięki, jutro zaczynam rzeźbe,
[ Dodano: Nie 05 Lis, 2006 ]
Z którego plastra w atrapie ma wychodzić uchwyt? i kolejne pytanie - co z dolną osłoną silnika, zderzak od TS jest dłuższy i mocowanie boczne ori osłony mija się z otworami w podłużnicach o jakieś 3 cm, skraca się osłonę odcinając pasek z przodu?
dave napisał(a):ero, nie rozumiem wogole o co ci chodzi?? nic sie nie mija nic sie nie skraca i nic sie nie odcina, zakladasz TSa i wszystko pasi az milo
ero napisał(a):Z którego plastra w atrapie ma wychodzić uchwyt?
Dokładnie tak trzeba zrobićPatee napisał(a):ja przy przerobce na TS musialem lekko podpilowac ten bolec za ktory sie pociaga by otworzyc maske
ero napisał(a):zrobione, wyskakujący uchwyt trzeba spiłować od dołu o dobre 5 mm na wysokości inaczej połamie plastry w kratce z logo od topsporta (jak u mnie), po przeróbce chodzi jak złoto.
loozik napisał(a): wiem, ze nie trzeba kupowac czegos takiego, jak zaslepka zamka - po co mi to dokladnie?
loozik napisał(a):no i co to jest antracyt
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości