Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 25 lipca 2016, 12:56

Zaktualizuj zdjęcia, bo są niedostępne. Nie ma innej możliwości uniknięcia tego problemu niż cięcie podłużnicy - no chyba, że posniesienie auta.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez facet04 » 7 sierpnia 2016, 08:44

dreadlook, podniesienie nie wchodzi w grę, a cięcie.. hm, sam nie wiem, nie jestem jakoś do tego przekonany, ale nie wykluczam takiego rozwiązania jeśli to konieczność.. ale póki co będę musiał po prostu z tym "żyć". prawda jest taka, że podczas jazdy słychać nieprzyjemne stuki, ale to tylko szczegół - problemy zaczynają się na zakrętach, bo na jednym mocniejszym w lewo, półoś tak zaczęła trzeć o podłużnicę, że załączyła sie kontrola trakcji, a auto było niestabilne i trudne w rowadzeniu - a takie zdarzenia mogą się kiedyś niestety, ale skączyć w przydrożnym rowie :-( do zdjęc - zaktualizuje jak przyjade do domu z zagramanicy, czyli za jakiś tydzień, bo nie wiadomo czemu zdjęcia są na hostingu, ale usunęli je tylko z forum :-(
Zobacz Profil
facet04
Stella +
Stella +
 
Posty: 33
Dołączył(a): 24 października 2015, 21:38
Lokalizacja: pomorze
Auto: Leon 1M
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Gonzus_1989 » 16 września 2016, 10:06

Witam .. mam dwie możliwości zawieszenia |Gwintowanego :

AP sport... lub FK highsport tyle że AP nowy w cenie 2 tys zł a FK highsport używany ( 500 km) z paragonem za 1900zł

dzięki za sugestie : pacjent - > Leon 1m ,ośka , arl 2002 r
Mazda 323c 1.3 75Km
Mazda Mx-3 1.6 90Km
SEAT LEON ARL + 1.9tdi 186Km/412nm
SEAT LEON ARL + 1.9tdi GTB22 2xxKm/4xxnm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gonzus_1989
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 28 sierpnia 2012, 13:03
Lokalizacja: Tarnów
Auto: Leon ARL +

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez _tomek_ » 16 września 2016, 14:25

Gonzus_1989 napisał(a):Witam .. mam dwie możliwości zawieszenia |Gwintowanego :

AP sport... lub FK highsport tyle że AP nowy w cenie 2 tys zł a FK highsport używany ( 500 km) z paragonem za 1900zł

dzięki za sugestie : pacjent - > Leon 1m ,ośka , arl 2002 r


FK już nie istnieje, prawie bankrut albo już bankrut, więc później może być problem ze wsparciem. AP jest ok jak na gwint w tej cenie. Ja brałbym AP.
Zobacz Profil
_tomek_
Sport
Sport
 
Posty: 376
Dołączył(a): 3 kwietnia 2011, 17:05
Auto: ____
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Gonzus_1989 » 16 września 2016, 15:20

Ewentualnie dochodzi do tego opcja H&R : http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 48646.html ...
Mazda 323c 1.3 75Km
Mazda Mx-3 1.6 90Km
SEAT LEON ARL + 1.9tdi 186Km/412nm
SEAT LEON ARL + 1.9tdi GTB22 2xxKm/4xxnm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gonzus_1989
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 28 sierpnia 2012, 13:03
Lokalizacja: Tarnów
Auto: Leon ARL +

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez ksl » 16 września 2016, 15:24

kupowanie uzywanego gwintuto bez sens = tym bardziej ze juz ktos na nim latal 2lata. wyjdzie Ci drozej niz nowka AP na którym pojezdisz dluzej.
tez kiedys popelnilem blad i kupilem uzywke Hra- dobry gwint ale sie rozsypal bardzo szybko
Obrazek
CupraR333 1P MY12 TRACK TOY
CupraR 4drive 5F ST Family car

Obrazek

http://www.youtube.com/user/MultiKsl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ksl
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1248
Dołączył(a): 6 października 2007, 10:19
Lokalizacja: WK/TST
Region: mazowieckie
Auto: LCR++
Silnik: CDLA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Gonzus_1989 » 16 września 2016, 15:35

Dokładnie tak jak mówisz AP za 2 tys nowy kupie. Dlatego więc używki odpadają raczej.
Mazda 323c 1.3 75Km
Mazda Mx-3 1.6 90Km
SEAT LEON ARL + 1.9tdi 186Km/412nm
SEAT LEON ARL + 1.9tdi GTB22 2xxKm/4xxnm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Gonzus_1989
Sport
Sport
 
Posty: 425
Dołączył(a): 28 sierpnia 2012, 13:03
Lokalizacja: Tarnów
Auto: Leon ARL +

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez _tomek_ » 17 września 2016, 12:45

Zakup używki nie jest taki głupi, zakładając że kupisz coś markowego do czego są dostępne części no i kupisz go w dobrych pieniądzach, wymiana wkładu to nie są duże pieniądze a amortyzator swoją skutecznością jest nowy.
Zobacz Profil
_tomek_
Sport
Sport
 
Posty: 376
Dołączył(a): 3 kwietnia 2011, 17:05
Auto: ____
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez kacek13 » 22 października 2016, 09:19

Siemano ja tez jestem za takim czymś że w elementach zawieszenia itd. nie należy inwestować w używki (chyba że coś naprawdę nas przerasta taki wyjątek). Czasem może lepiej kupić coś nie aż tak drogiego ale nowy, wiadomo inaczej część pracuje nowa a stara i nie wiadomo jak był eksploatowana...
Zobacz Profil
kacek13
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 października 2016, 09:01
Auto: seat leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tomek1419 » 30 października 2016, 21:50

Ma ktoś z Was u siebie gwint Vogtland? Interesują mnie opinie i czy warto go kupić. Cenowo wychodzi lepiej niż AP. :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomek1419
Sport
Sport
 
Posty: 351
Dołączył(a): 2 stycznia 2015, 17:20
Lokalizacja: OPO
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez PaVLo » 17 grudnia 2016, 06:06

Wita.

Mam pytanie, czy jest jakiś gwint do 1M, który byłby podobny komfortem do zawieszenia na KYB Ultra SRT + Eibach Pro Kit ?.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PaVLo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 14 grudnia 2010, 14:49
Lokalizacja: Miasto szybkich kobiet i pięknych aut
Auto: Seat SPORT
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 17 grudnia 2016, 12:25

KW V1
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Seven25 » 11 lutego 2017, 19:24

Hejo, w związku z przygotowaniem do sezonu, planuje zmniejszyć koze :D, i teraz pytanie nie chcę uwalić tak strasznie nisko auta, czy na gwincie będzie możliwość ustawienia zawiasu na wysokości podobnej do serii w zimie gdyż w mojej wiosce można łatwo utknąć o tej porze roku, lato to nie problem. Czy na jakimś KW jestem w stanie tak ustawić ??
Zobacz Profil
Seven25
Sport
Sport
 
Posty: 220
Dołączył(a): 26 czerwca 2010, 17:34
Lokalizacja: Wola Ociecka
Auto: Cupra4
Silnik: benzyna 2.8 V6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez _tomek_ » 12 lutego 2017, 11:39

tak
Zobacz Profil
_tomek_
Sport
Sport
 
Posty: 376
Dołączył(a): 3 kwietnia 2011, 17:05
Auto: ____
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez PaVLo » 16 lutego 2017, 01:10

Nie zapomnij o regulacji świateł jak dźwigniesz zawias aby nie oślepiać innych, to samo jak obniżysz to też trzeba poprawić.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PaVLo
TopSport
TopSport
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 14 grudnia 2010, 14:49
Lokalizacja: Miasto szybkich kobiet i pięknych aut
Auto: Seat SPORT
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Seven25 » 20 marca 2017, 18:48

Panowie, zna ktoś firmę Apex mam do kupienia używkę, z tej firmy z regulacją twardości za 1000, albo Ap za podobną cenę zna ktoś? miał? jeździł ?
Zobacz Profil
Seven25
Sport
Sport
 
Posty: 220
Dołączył(a): 26 czerwca 2010, 17:34
Lokalizacja: Wola Ociecka
Auto: Cupra4
Silnik: benzyna 2.8 V6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez koVik » 9 kwietnia 2017, 12:43

Panowie, proszę o rady.
Ostatnio wylał mi prawy amorek z przodu. Mam taki dylemat czy kupować znowu gwint, zwykłe zawieszenie czy sprężyny obniżające do tego? Na obecnym gwincie auto dość mocno zglebione, przodem nie mogę podjechać pod średni krawężnik i stracham sie czy przejadę na wyższym progu zwalniającym. Dodatkowo często jeżdżę po dziurawej drodze i na gwincie + niskoprofilowych oponach wnerwia już mnie te stukanie. Ale z drugiej strony obawiam się, że po włożeniu zwykłego zawieszenia z Leonika zrobi się koza. Co byście doradzili w tym przypadku aby samochód w miarę wyglądał i jeździło się dość komfortowo?
Zobacz Profil
koVik
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 stycznia 2017, 12:39
Lokalizacja: BZA
Auto: Leon 1m
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez GrzechuWarte » 11 kwietnia 2017, 17:39

Stock leon 1.6 16v na 235/40/18 chciałbym go z 6-9cm w dół puścić.
Niedrogim kosztem coś da sie zdziałać sensownego?
Zobacz Profil
GrzechuWarte
Stella +
Stella +
 
Posty: 36
Dołączył(a): 26 lutego 2017, 11:09
Auto: Leon I
Silnik: benzyna 1.6 16V

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tomek1419 » 12 kwietnia 2017, 05:18

GrzechuWarte napisał(a):Stock leon 1.6 16v na 235/40/18 chciałbym go z 6-9cm w dół puścić.
Niedrogim kosztem coś da sie zdziałać sensownego?

Jak nie drogo to pakuj gwint mts :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomek1419
Sport
Sport
 
Posty: 351
Dołączył(a): 2 stycznia 2015, 17:20
Lokalizacja: OPO
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Seven25 » 14 maja 2017, 23:00

Założyłem do siebie gwint KW v2, wszystko fajnie ładnie, ale tył mam praktycznie na maks rozkręcony, może z 1.-1,5 mm brakuje do wyrównania nakrętki od regulacji z gwintem, przód w połowie zakresu nawet niżej, a wydaje mi się, że auto nadal nie jest równo, przód ciężko opuścić niżej ponieważ, zaraz regulacja będzie dotykać opony(koło 18, 8,5j et30), bedę próbował wrzucić dystans 0.5cm, ale boję się, że będzie za dużo wystawać koło poza obrys auta, zastnawiałem się, jeszcze nad dorobieniem dłuższej regulacji z tyłu, ale znów boję się o amor, że szybko poleci po takim zabiegu. Co byście doradzili :D
Zobacz Profil
Seven25
Sport
Sport
 
Posty: 220
Dołączył(a): 26 czerwca 2010, 17:34
Lokalizacja: Wola Ociecka
Auto: Cupra4
Silnik: benzyna 2.8 V6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Leon_Czesio » 14 czerwca 2017, 06:28

Tomek1419 napisał(a):
GrzechuWarte napisał(a):Stock leon 1.6 16v na 235/40/18 chciałbym go z 6-9cm w dół puścić.
Niedrogim kosztem coś da sie zdziałać sensownego?

Jak nie drogo to pakuj gwint mts :)


Co do MTS to mam już go półtorej roku i mogę polecić bez mniejszego problemu ;) Przeżyły max. obniżenie na śląskich drogach, zimę, przewózkę cięższych rzeczy, dłuższe trasy bez problemów. Faktycznie autko stało się twardsze ale całkiem przyjemnie się śmiga na zakrętach :twisted: najważniejsze: przy regulacji nie zapiekają się pierścienie regulujące, przy obniżeniu o 4 cm zwróć uwagę na łączniki stabilizatora jeżeli masz serię to nie obniżaj tak nisko bo przytrzesz prawą półoś na większych uskokach ;)
Zobacz Profil
Leon_Czesio
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 czerwca 2017, 08:07
Lokalizacja: Śląskie
Auto: Leon 1M
Silnik: TDI pompa VP

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Baronowski » 30 września 2017, 09:18

Witam,
Mam okazję kupić zawieszenie gwintowane VOGTLAND. Czy ktoś z Was na tym jeździł i może podzielić się opinią na jego temat? Chciałbym kupić KW i czekam na jakąś ofertę na OLX/Allegro z używanego samochodu, ale na razie doczekać się nie mogę aby było w jakimś fajnym stanie, ale tak jak wspomniałem trafiła się wyżej wymieniona firma z na prawdę niewielkim przebiegiem i zastanawiam się nad zakupem. Nie ukrywam, że ma to być do mojego Daily, ale chciałbym aby było troszkę twardsze niż oryginalne. Jak ktoś z Was jeździł na tym, albo testował to proszę o opinię.
Pozdrawiam
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Baronowski
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 1 lutego 2017, 20:04
Lokalizacja: Libiąż/Sosnowiec
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 30 września 2017, 09:35

Baronowski napisał(a):chciałbym aby było troszkę twardsze niż oryginalne.

I tak będzie przy tym zawieszeniu. Nie jest typowy gwint-mur-beton. KW V1 też nie jest twardy. Jeśli jesteś pewien jego małego wyeksplorowania i w dobrych pieniążkach to warto.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Baronowski » 30 września 2017, 09:46

A jak sprawdzają się ewentualne odboje aby ewentualnie utwardzić sobie zawieszenie? Sprawdza się to i spełnia swoje zadanie, czy lepiej sobie odpuścić takie techniki?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Baronowski
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 1 lutego 2017, 20:04
Lokalizacja: Libiąż/Sosnowiec
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 30 września 2017, 09:53

Baronowski napisał(a):A jak sprawdzają się ewentualne odboje aby ewentualnie utwardzić sobie zawieszenie?

Mówisz o tych górnych, co trzyma się osłona amortyzatora?. To one raczej nie wpływają na tłumienie.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez bania » 29 października 2017, 21:45

Witam. Mam pytanko odnośnie różnic w tych wszystkich zawieszeniach między 2wd a do 4x4. Posiadam lona ARY 4x4 i chciał bym do niego założyć właśnie gwint jest dużo ofert z uzywkami ale nikt nie może powiedzieć czy ich zawias będzie pasował do mojego. Na co mam zwrócić uwagę szukając używki ( bo stwierdziłem że jest o połowę tańsza od nowego i jak mi się nie spodoba to nie będzie takiej szkody w wywalonej kasie i szukaniu kupca wiec wykłady na temam ze nie bierz używki tylko nowe prosze sobie darować ewentualnie do lusterka przy goleniu wyrazic. Ja szukam używki i koniec)
Zobacz Profil
bania
Stella
Stella
 
Posty: 18
Dołączył(a): 3 maja 2017, 20:10
Lokalizacja: Brzozów
Auto: LEON 1.8T 20V 4 ARY
Silnik: ARY 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 30 października 2017, 08:11

Jak masz 4x4 to tylko od 4x4. Amortyzatory różnią się znacząco. Jest grubszy i nie zakłada się osłony na amortyzator bo jest seryjnie osłonięty.
Szukaj od Golf IV, Octavia O1, A3 8L.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez lex_ » 6 listopada 2017, 20:35

Cześć. Przymierzam się do wymiany zawieszenia w 1m ARL na gwint i mam dwa typy. Pierwszy to AP, drugi to Vogtland. Mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat tych gwintów? Szczególnie interesują mnie opinie na temat Vogtland. Chciałbym żeby było twardo, komfort jest drugoplanowy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lex_
Stella
Stella
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23 maja 2017, 21:02
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Baronowski » 18 listopada 2017, 21:24

lex_ masz opinię jakieś 4-5 postów powyżej a propo VOGTLAND. Ja niestety nie zdążyłem kupić i ktoś mnie ubiegł, teraz poszukuję innego i tutaj pytanie. Ktoś jeździ na codzień na Billstein B14? Zaciekawił mnie ten gwint i nie wiem czy warty jest pieniędzy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Baronowski
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 1 lutego 2017, 20:04
Lokalizacja: Libiąż/Sosnowiec
Auto: Cupra R
Silnik: BAM 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Tomek1419 » 19 listopada 2017, 09:49

Ja jeżdżę na b14 :) wart swojej ceny. Tylko na nim niebzrobisz mega gleby tak jak na kw ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tomek1419
Sport
Sport
 
Posty: 351
Dołączył(a): 2 stycznia 2015, 17:20
Lokalizacja: OPO
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Cino » 16 lutego 2018, 15:41

Witam mam pytanie kto poleci jakieś dobre gwint w miarę w dobrej cenie :wink:
Zobacz Profil
Cino
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16 lutego 2018, 14:57
Lokalizacja: Opatów
Auto: Seat Leon 1m
Silnik: benzyna 1.6 8V

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Savi » 15 marca 2018, 08:11

Witam, zakupiłem gwint KW, na przód za śmieszne pieniądze bo leżał w pudle po gwincie MTS, i facet myślał, że to MTS, gwint w super stanie, amortyzatory nie wylane za 150zl.

Teraz pytanie, miałem wcześniej Ibize mk2 na gwincie, później VW Bora także na gwincie (TA Technics) Jako, że bora ma tą samą płytę co Leon zostawiłem sobie gwint do Leona, ale przód TA Technics się rozsypał, wiec poszedł na złom, ale został mi tyl w dobrym stanie, czy jak dam na przód KW, a tył TA Technics to czuć będzie znaczną różnice? Obrazek

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Savi
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 stycznia 2018, 11:17
Auto: Leon 1M
Silnik: AUQ 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 15 marca 2018, 08:34

Savi napisał(a):przód KW, a tył TA Technic

Z tyłu masz belkę więc jak włożysz miększy TA to nie powinieneś czuć różnicy.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Savi » 15 marca 2018, 08:36

chlorek napisał(a):
Savi napisał(a):przód KW, a tył TA Technic

Z tyłu masz belkę więc jak włożysz miększy TA to nie powinieneś czuć różnicy.
Kolego, z tego co mi wiadomo to gwint TA jest dużo twardszy od KW.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Savi
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 stycznia 2018, 11:17
Auto: Leon 1M
Silnik: AUQ 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 15 marca 2018, 08:53

Nie jest twardszy a jedynie pracuje na jednym zakresie. Klepie i nic więcej.
Oczywiście może się okazać, że tył będzie cały czas podskakiwał jak to jest przy MTS/TA/FK.
KW jest bardzo dobrym gwintem. Bardzo ładnie wybiera dziury, przy spokojnej jeździe rzeczywiście jak by był miękki ale już przy agresywniejszej jeździe, gdzie dochodzi do przeciążeń czy dociskania podczas ruszania - zobaczysz że jest dużo twardszy i sztywniejszy. Wszystko też zależy w jakim rzeczywiście jest stanie (czy nie buja nim) i jak bardzo go skręcisz.
FK - jak wpadniesz w nierówność to wybija do góry gdzie auto staje się mniej pewne, jak by prze sztywnienie.
Sam mam amortyzatory ST-suspension (grupa KW dawny Weitec) i przekonałem się do pierwszej dziury czy zakrętu :).
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Savi » 15 marca 2018, 11:27

Sprawność zawieszenia wydaje mi się dobra, nie ma przerw w pracy amortyzatorów Góra dół, jedynie jest brudny gwint, i nakrętki zapieczone, ale z tym sobie poradzę bez problemu.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Savi
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 stycznia 2018, 11:17
Auto: Leon 1M
Silnik: AUQ 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Savi » 18 marca 2018, 08:41

No i mam komplet gwintu KW :) Obrazek

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Savi
Stella
Stella
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 stycznia 2018, 11:17
Auto: Leon 1M
Silnik: AUQ 1.8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Artik » 27 lutego 2019, 03:13

Siema, troche odgrzeje temat.

Mianowicie mam włożone sprezyny eibach sportline, przy starych kołach 17", gdzie profil opony był większy to ładnie wszystko wypelnialo nadkole, jednak przy nowwej feldze 18", a mniejszym profilu opony zrobiła się lekka "japa". :?

Obrazek

I takie pytanie, czy zakładać gwint i zrzucić go jeszcze nizej, czy moge dobrac do sprezyn eibacha same amortyzatory sportowe, jesli w ogole to cos da :?: :?: :?: :roll:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Artik
Signo
Signo
 
Posty: 163
Dołączył(a): 16 lutego 2015, 17:16
Lokalizacja: Bytom
Auto: Seat Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez sivilaxx » 11 kwietnia 2019, 21:19

witam, pytanie mam takie czy jest różnica w przednich amortyzatorach między ośką a 4x4?
Zobacz Profil
sivilaxx
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 stycznia 2013, 20:26
Lokalizacja: Tarnów
Region: małopolskie
Auto: Leon 1M
Silnik: benzyna 2.8 V6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 12 kwietnia 2019, 07:14

sivilaxx, nie ma. Zwróć tylko uwagę, ale mogę się mylić czy z przodu nie były montowane 50mm do słabszych wersji i 55mm do mocniejszych czyli od 1.8 w góre.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez sivilaxx » 12 kwietnia 2019, 07:23

Czyli jak włożę gwint na przód z np 1.8t powinno być ok w 2.8?
Zobacz Profil
sivilaxx
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 stycznia 2013, 20:26
Lokalizacja: Tarnów
Region: małopolskie
Auto: Leon 1M
Silnik: benzyna 2.8 V6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 12 kwietnia 2019, 07:51

Tak, przednie pasują p&p. Są takie same jak dla ośki.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez sivilaxx » 12 kwietnia 2019, 08:36

To teraz sam nie wiem, zgłupiałem. Jedni piszą, że pasuje, inni, że mocowaniem na stabilizator...
Zobacz Profil
sivilaxx
Stella
Stella
 
Posty: 14
Dołączył(a): 23 stycznia 2013, 20:26
Lokalizacja: Tarnów
Region: małopolskie
Auto: Leon 1M
Silnik: benzyna 2.8 V6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 12 kwietnia 2019, 11:53

Jak masz stab z S3 to musisz szukać takich co mają mocowanie w armotyzatorze. Jak masz seryjny to wszystko podejdzie.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Poprzednia strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość