





Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
dave napisał(a):to co dzis zobaczylem i uslyszalem rozwalilo mnie na maxaswiec dzis sobie klekot nie grzal i spodziewalem ze cos bedzie nie halo ale zeby az tak
mianowicie wsiadam do auta przekrecam kluczyk (swiece nie zagrzaly), pale, i szok
pierdnal takiego baka ze glowa boli, motor sie trzesl z 5 sek i jestem zalamany
jak zagrzeje swiece (czyli np wczoraj czy przez ostatnie dni) to jest oki, tzn tez go zatrzesie ale to jest wrecz nieodczuwalne, jednak teraz temp idzie do gory i raczej swiece coraz czescie nie beda grzaly ale jak bedzie tak jak dzis to sie wkurze.. i teraz pytanko. czy mozliwe jest zeby sie gdzies zapowietrzal
jak tak to gdzie , co, i jak
![]()
![]()
pozdro
Tonny S napisał(a):uciu, czy problem ten wystepuje tylko przy pierwszym odpaleniuczy po 3 h postoju dzieje sie to damo
![]()
adamtower napisał(a):3 letnie świece może czas zmienić...wykręcałeś je aby sprawdzić czy grzeją? bo kontrolka nic nie mówi... najlepiej wykręcić i sprawdzić.
uciu napisał(a):tylko czekam na odpowiedz faceta czy ma do AHF.
uciu napisał(a):Nie chce wywalać 200zł na świece i 250zł na aku i się przekonać że to nie to:-/
dave napisał(a):uciu napisał(a):tylko czekam na odpowiedz faceta czy ma do AHF.
a czy to ma jakies znaczenie![]()
![]()
dave napisał(a):jak masz 'normalnego' mechanika to nie bedziesz musial wydawac tylko ci wlozy te rzeczy i jak bedzie lepiej to za nie zaplacisz![]()
dave napisał(a):jesli ty krecisz auto garazowane ok 7-8 sekund to ja bym sie lepiej nastawial na wyciagniecie i sprawdzenie cisnienia pompy wtryskowej i wtryskow.
dave napisał(a):jak tak krecisz i zapali to zakopcijak tak to na jaki kolor
niebieski
czarny
jaki masz przebieg
oliwy z silnika ci nie bierze
Maicroft napisał(a):A pasek rozrzadu nie zmieniales od zeszlego roku, bo okolo tych 100 tyskm to chyba byl robiony. Moze kat wtrysku, jest zle ustawiony i na zimno beda problemy z paleniem
Maicroft napisał(a):Ale sam mowisz, ze w zeszlym roku bylo lepiej a teraz jest tragedia.
Nic, na odleglosc nikt nic raczej nie stwierdzi, bedziesz musial w dobre miejsce podjechac na diagnostyke, bo nie ma wyjscia
Tonny S napisał(a):Dzwon do Compotow, Aligatora, Diagtronika, Master'a - problem tkwi w ustawieniach softu (nie wiem co dokladnie bo to tajemnica zawodowai kosztuje ok 400 zl)
Aligator to Master's Katowiceuciu napisał(a):Czy Aligator to nie Masters? Tzn nie chodzi mi o osobę:-) tylko o firmę Masters Tuning:-)
Łuki napisał(a):I jak z tym odpalaniem - wujasniło się coś.
U mnie w passacie też czasem się tak dzieje że po nocy trzeba go pokręcić dłużej a później już nie ma znaczenia czy stał czy zimny, cipeły itd i pali ok.
Samochód praktycznie nowy 23 kkm 2004.
Nie wiem czemu tak się dzieje.
Latem było ok.
ale u mnie nie zapala ciężko tylko zapala ( bez najmniejszego problemu ) albo nie zapala ( nie podejmuje żadnej próby zapalenia )
michał kozak napisał(a): ten już pokazuje że skończył się jego okres ważności do używania
michał kozak napisał(a):Przejechałem nim już 180 tys km jak dotychczas bez jakiegokolwiek problemu
Jaki koszt takiej 11-stki i co ona może mi wjęcej dac
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości