ktr napisał(a):Proszę o pomoc w rozkodowaniu rozmiaru tarcz w mojej Altei XL - 2.0 TDI BKD - 2009 r.
288 mm i 253 mm
1.
ktr napisał(a):Czy da się dobrać tarcze i klocki tak, by uzyskać dobrą sprawność unikając jednocześnie piszczenia?
Właściwy produkt + właściwy montaż + sprawny układ hamulcowy.
2.
ktr napisał(a):Czy Textar zapewni mi taką samą jakość jak seria?
Textar to dobre tarcze o najlepszym stosunku jakości do ceny. Nie powinno być gorzej!
3.
the_rahzel napisał(a):Zimermann Sport(wiercony) lubią pękać przy otworach
"I wykrzywiać się podczas jazdy w deszczu, dlatego producent zaleca przejażdżki tylko w ciepłe i słoneczne dni..."
Umówmy się, że wada materiałowa może się trafić w każdym produkcie ale nie ma to znamion serii i nadużyciem jest, że tarcze te pękają (liczba mnoga). Chętnie bym zobaczył zdjęcie takiej pękniętej tarczy.
3.
the_rahzel napisał(a): kazda tarcza wiercona/nacinana bedzie glosniejsza,szybciej bedzie zuzywac klocki i bedzie bardziej pylic.
Większość wierconych zapewni też:
1. Większą przyczepność w początkowej fazie hamowania, lepszą wydajność, wyższy współczynnik tarcia,
2. Lepsze czyszczenie klocków,
3. Lepsze parametry na mokrej nawierzchni,
4. Szybsze wydalanie gazów powstających ze spalania żywic fenolowych,
5. Lepsze chłodzenie układu hamulcowego.
"Coś za coś"
4.
ktr napisał(a):Co polecicie do mojej budy?
Zimmermann Sport (oczywiście nawiercane) + Ferodo Premier.
Pozdrawiam

-- 28 listopada 2017, 02:42 --
unbreak napisał(a):Witam, chce wymienić sobie tarcze i klocki, przód i tył. Jak sprawdzacie jakie to mają być?
https://hamulcesklep.pl/zapytaniePo nr VIN odpowiedź będziesz miał w ciągu 10 minut. Nie trać czasu, bo nikt za Ciebie nie wybierze. Z zaproponowanych wariantów wybierzesz najodpowiedniejszy dla siebie pod względem ceny i oczekiwań.
Pozdrawiam
