Dodam,że jest po chip tuningu na 140 KM i nie wiem czy to nie było przyczyną wydmuchania uszczelki.
Oddałem na wymianę:
-uszczelki pod głowicą + kompletny rozrząd z pompą wody gdyż wymiana rozrządu przypada mi za 15 tys. więc stwierdziłem, że lepiej to zrobić odrazu
-wymiana filtrów
-dodatkowo wymiana uszczelki pompy paliwa, gdyż zaczyna się "pocić" i mnie drażni.
Mam nadzieję że pomoże-dam znać po zabiegu

Samochód z 2006 roku obecnie 253000 przebiegu oficjalnie

Do tej pory wymienione tylko części eksploatacyjne jak klocki, tarcze. Czyszczona turbina bo się zawieszała. Teraz uszczelka pod głowicą i martwi mnie ta wyjąca jak pogotowie turbina choć wyje tak już odkąd kupiłem czyli 6 lat. Dwumas delikatnie rechocze na wyciśniętym sprzęgle ale sprzęgło nie ślizga. Blacharsko OK nie ma ognisk korozji.
Wszystko fajnie tylko boję się o coraz większe koszta napraw diesla względem wieku samochodu czy to ma sens czy lepiej zainwestować w coś młodszego ?