Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Wady i zalety LEONA II

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Wady i zalety LEONA II

Postprzez leem » 6 czerwca 2006, 11:56

wpisujcie wady i zalety nowego leona.

Jedną z wad którą zauważyłem są wycieraczki chowające się w słupkach. To rozwiązanie nie jest na nasze klimaty !! Nie przewidzieli że u nas jest taka pora roku jak zima w której pada śnieg :glupek2: Wycieraczki zbierają śnieg i zagarniają go do słupków.

Przetestowałem to rozwiązanie zimą, jeździłem wtedy toledo III. Podczas dużego śniegu trzeba było zatrzymywać sie i wydłubywać śnieg ze słupków. poprostu paranoja :-|


Podobno w opcji występują klasyczne wycieraczki :?: :!:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
leem
FR
FR
 
Posty: 1952
Dołączył(a): 23 kwietnia 2006, 11:40
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: BMW 330D

Reklama

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Kozak » 6 czerwca 2006, 11:59

w leonie 2 mimo że wygląda to podobnie , jest już trochę inaczej rozwiązane niż w toledo 3 i alteii, właśnie ze względu na nieszczęsny śnieg zimą

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Łuki » 6 czerwca 2006, 12:50

Dokładnie - podczas pracy wycieraczki nie chowaja sie do samego końca - pozostaja 3 cm od końca.
Dopiero po wyłączeniu ich na stałe chowają sie do końca.
Poza tym istnieje opcja podgrzewania miejsc wycieraczek - fajny bajer no ale niestety nie w standardzie.

Z plusów jakie do tej pory zauważyłem:

- zawieszenie - jest naprawdę super zestopniowane - jest komfortowo ale odpowiednio twardo, fura nie przechyla sie na zakrętach i dobrze tłumi każde dziury ale bez napieprzania jak to nieraz bywa przy twardszym zawieszeniu.
- układ kierowniczy - bardzo lekko działa na postoju, siła oporu rośnie wraz z prędkością.
Wszystko precyzyjnie działa.
- wnętrze - wg mnie w porównaniu z autami ze swojego segmentu nie ma wielu konkurentów - nawet MKV jest wg mnie bardziej plastikowa niz Leon II
Ogólnie przestronne wnętrze.
- siedzenia - bardzo wygodne, z mozliwością regulacji lędźwiowej, dobrze trzymają w zakrętach. Dlugie siedziska co też jest plusem.
- climatronic dwustrefowy - w poprzednim tego nie było of course
- może mało istotne ale - łatwy dostęp do żarówek świateł przednich przynajmniej przy silniki 1.9 :wink:

Minusy:

- bagażnik - tylko 1 l większy od starego i wg mnie mniej ustawny
- widoczność - do tyłu tak jak w poprzednim średnia widoczniość - szyba jeszcze mniejsza
- brak plastkowej podstawki pod lewą nogę obok sprzęgła - brudzi się materiał a podczas deszczu czy chlapy będzie ładny syf
- napieprzacz niezapiętych pasów - czyli kontrolka i sygnał dźwiękowy zarówno dla kierowcy i pasażera - po około 2 min dźwięczenia jednak sygnał ustaje i tylko kontrolka się pali :twisted:
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Pabi » 6 czerwca 2006, 15:41

michał kozak napisał(a):w leonie 2 mimo że wygląda to podobnie , jest już trochę inaczej rozwiązane niż w toledo 3 i alteii, właśnie ze względu na nieszczęsny śnieg zimą

Dokladnie w Altei i toledo sa na slupkach jeszcze takie plastiki, które zakrywaja wycieraczki. Te wneki wlasnie zapychaja sie sniegiem i bez ogrzewanych slupków jest lipa.
W leonie juz tych plastików nie ma wiec snieg powinien byc wymiatany poza szybe.

W opcji nie ma klasycznych wycieraczek.
Pozdroofka
Pawel
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pabi
Sport
Sport
 
Posty: 359
Dołączył(a): 3 marca 2005, 23:14
Lokalizacja: W-wa / Paprotnia
Auto: Leon TS 1.8T

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez oczkolek » 6 czerwca 2006, 19:04

Ja bym dodał do minusów:

- sprzęt audio (być może te wersje które osłuchiwałem były wyposażone w tak kiepski sprzęt.
- plastik w środkowej części deski rozdzielczej (ten co zachodzi na zegary) moze po pewnym przebiegu wydawać z siebie niezbyt przyjemne odgłosy.
- mała plastikowa szybka za tylnymi drzwiami - czy aby nie będzie się łatwo rysowała np. od damskich pierścionków.
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9296
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez baku » 6 czerwca 2006, 19:49

oczkolek, popieram byłem na jeździe próbnej i muszę przyznać, że muzyczka gra gorzej niż w poprzedniku, widiczność jest jeszcze gorsza niż w poprzedniku.

Co do plusów:

Super prowadzenie, samochodzik jest szerszy i dużo stabilniejszy niż Leo1, naprawdę kapitalnie się prowadzi, no i te zegary, jak dla mnie bomba:-)
Zderzak od TS'a i końcówka od Kalińskiego już na samochodzie :-D
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
baku
Signo
Signo
 
Posty: 168
Dołączył(a): 9 marca 2006, 09:59
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon20VT

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Tonny S » 7 czerwca 2006, 07:24

- sprzęt audio (być może te wersje które osłuchiwałem były wyposażone w tak kiepski sprzęt.
Bo to podstawa, tym razem masz wybór co do audio w Leonie i jak dopłacisz to ci zagra tak jak trzeba.

oczkolek napisał(a):- mała plastikowa szybka za tylnymi drzwiami - czy aby nie będzie się łatwo rysowała np. od damskich pierścionków.
A gdzie kultura i wychowanie ?? damie się otwiera dzwi ;-) gorzej jak sam bedziesz nosił pierscionki no ale tam sie nic nie rysuje takze no problemo.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Monika » 7 czerwca 2006, 07:53

Tonny S napisał(a):A gdzie kultura i wychowanie damie się otwiera dzwi

WOW! Gentleman --> podobnie jak dziewica - gatunek zagrożony wyginięciem ;) :mrgreen:

No a poza tym jako wadę (z mojego punktu widzenia) podałabym oczywiście cenę , a jako zaletę... hmmmm... jest o czym pomarzyć ;) :roll:
Grzeczne dziewczynki pójdą do nieba, niegrzeczne dostaną się wszędzie...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Monika
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1686
Dołączył(a): 29 grudnia 2004, 08:00
Lokalizacja: Polska
Auto: :)

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Wiktor_OST » 7 czerwca 2006, 08:33

Ja osobiście jestem zachwycony nowym leonem mam okazje jeździć wszystkimi wersjami silnikowym coprawda 1.6 i 2.0 tdi by CS najwięcej ale dla mnie samochód jest naprawde udany praktycznie pod każdym względem wiadomo można sie przyczepić że audio nie takie jak we wcześniejszym, że plastik zacznie trzeszczeć??jak zaczną to zaczniemy psioczyć:)))że widoczność???Panowie i Panie albo mamy design i samochód rzuca sie w oczy i zachwyca wyglądem albo pudełkowaty kształt i walory urzytkowe :-D powiedzmy sobie otwarcie, że to samochód z duszą sportowca wiec jego kierowca musi sie przygotować na te śladowe wyrzeczenia.
Pozdrawiam Wiktor_Ost
ALH=172KM, 338NM
Zobacz Profil
Wiktor_OST
Signo
Signo
 
Posty: 136
Dołączył(a): 10 stycznia 2005, 11:54
Lokalizacja: O-c Św./Kraków
Auto: tdi by CompSport

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Łuki » 7 czerwca 2006, 09:09

Co do tego Audio to szczerze nie wiem o co wam chodzi :roll:
W swoim starym Leonie mam radio + 8 głośników i w tym nowym też.
Dla mnie bez porównania lepiej grają w nowym.
Nie jestem żadnym maniakiem audio tylko zwykłym słuchaczem i przekazuje mój odbiór.
Poza tym radio w new leon ma regulacje nie tylko tonów niskich i wysokich ale też średnich.
W starym leo tego nie ma.
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez oczkolek » 7 czerwca 2006, 09:18

Łuki, też właśnie dlatego chciałbym posłuchać audio w twoim nowym Leonie i porównac z audio w moim.
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9296
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Videlec » 7 czerwca 2006, 10:21

Wiktor_OST napisał(a):Panowie i Panie albo mamy design i samochód rzuca sie w oczy i zachwyca wyglądem albo pudełkowaty kształt i walory urzytkowe :-D


Dla mnie "stary" leon ma zajebistą klasyczną linie z dodatkiem "tego czegoś" a w wersji TS czy FR - o wersji cupra nie wspominając - jest nie do przegapienia na ulicy, moim zdaniem można go określić mianem sztuki użytkowej. Właśnie ta klasyczność budowy zapewniająca ponadczasowość oraz jednostki napędowe budzące zaufanie sprawiły ze to auto cieszy sie takim zainteresowaniem i myślę ze długo cieszyć sie będzie. Do tej pory seat przypominał stylem swoich braci z VAG a nowy leon zaczyna udawać alfę, fiata czy inne tam tfuu wynalazki, po co?? Są auta wyklepane na potrzeby chwili, zgodnie z trendami niby-mody dla ludzi, co dopasowują sobie samochody do wzoru torebki, butów czy koloru spodni i oni niech sobie jeżdżą np. nowym civikiem. Dla ludzi, dla których motoryzacja to coś więcej niż tylko krzywo pojęta moda pozostaje tylko jeden leon - leon pierwszej generacji - prawdziwy zawodowiec.

Żeby nie było, ze sama polemika:

zalety - nazywa sie leon.
wady - cała reszta.
Toledo ASV & Pajero 4M40 & Suzuki Swift Mk6
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Videlec
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 204
Dołączył(a): 24 marca 2006, 10:43
Lokalizacja: Lublin
Auto: Seat Toledo
Silnik: ASV 1.9

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez debowe » 7 czerwca 2006, 17:46

Videlec napisał(a):Dla mnie "stary" leon ma zajebistą klasyczną linie z dodatkiem "tego czegoś" a w wersji TS czy FR - o wersji cupra nie wspominając - jest nie do przegapienia na ulicy, moim zdaniem można go określić mianem sztuki użytkowej. Właśnie ta klasyczność budowy zapewniająca ponadczasowość oraz jednostki napędowe budzące zaufanie sprawiły ze to auto cieszy sie takim zainteresowaniem i myślę ze długo cieszyć sie będzie.


Videlec, calkowicie sie z toba zgadzam a co do nowego leona to podoba mi sie jego wnetrze mi pasuje ale to wszystko kwestja gustu panowie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
debowe
Sport
Sport
 
Posty: 977
Dołączył(a): 19 lutego 2005, 14:34
Lokalizacja: Gd
Region: pomorskie
Auto: LEON FR
Silnik: ARL 1.9

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Dano » 7 czerwca 2006, 22:45

i ja popieram cię w 100% Videlec :brawo: :brawo: :brawo:
Powered by COMPSPORT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dano
TopSport
TopSport
 
Posty: 1143
Dołączył(a): 4 kwietnia 2004, 23:01
Lokalizacja: Dolnośląskie
Auto: Audi Quattro

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez funcarver » 8 czerwca 2006, 23:24

zalety:
ja podporke nogi kolo sprzegla mam
radio jak dla mnie bdb, audiofilem nie jestem ale calkowicie mi wystarcza
design zewnetrzny - wszyscy kochaja moj samochod, hehe
wysmienity zawias,nawet teraz przed -30mm
kierka lezy i prowadzi sie miodowo
fotel choc nie sport up ladnie mnie trzyma w ryzach


wady:
plastik srodek, ale juz sie przyzwyczailem
bagaznik malo ukladny, maly otwor zaladowczy



a to ze slaba widocznosc do tylu?
jak ktos juz pisal to bryka o zajawce sport,wiec mnie to pasi

ogolnie jestem bardzo happy
LEO->EVO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
funcarver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 15 marca 2006, 13:06
Lokalizacja: Kraków
Auto: evo X

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez debowe » 11 czerwca 2006, 09:43

FUNCARVER napisał(a):a to ze slaba widocznosc do tylu?
jak ktos juz pisal to bryka o zajawce sport,wiec mnie to pasi

i popieram :-P
DEBOWE FR :) kill wszystko :-)
DEBOWE FR :) убить всех :-)
DEBOWE FR :) matar a todos :-)
AP seat sport/256 :)
http://www.youtube.com/watch?v=BQrVbg9xXLE
http://www.youtube.com/watch?v=LsT7hvc5 ... re=channel
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
debowe
Sport
Sport
 
Posty: 977
Dołączył(a): 19 lutego 2005, 14:34
Lokalizacja: Gd
Region: pomorskie
Auto: LEON FR
Silnik: ARL 1.9

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez pilpi » 11 czerwca 2006, 18:57

Panowie nie macie co się licytować.
Stary Leon I nalezy juz do historii, a za 10-15 lat mało kto będzie pamietał że takie auto było produkowane. Nowy natomiast przez natępne 6 lat napewno będzie na topie.
Czas idzie do przodu i trzeba iśćr azem z nim, a nie oglądać się do tyłu.

pozdro
szybszy niż Cupra Ryyyyyy
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pilpi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 891
Dołączył(a): 28 maja 2004, 22:50
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Toledo

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Pikaz » 12 czerwca 2006, 23:14

do wad zaliczyłbym brak plastikowej osłony silnika :!: podobno Seat już nie produkuje tego typu rzeczy do najnowszych modeli (dziwne posunięcie) a szkoda bo moim zdaniem obudowany silnik wyglada nowocześniej
Zobacz Profil
Pikaz
 

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Tonny S » 13 czerwca 2006, 06:24

Pikaz napisał(a): Seat już nie produkuje tego typu rzeczy do najnowszych modeli

Bzdura na kółkach ;-) przeciez Seat tego nie produkował tylko jakiś podwykonawca dla całej Grupy VAG gdzie osłony sa montowane zarówno na naszym jak i zachodnim rynku, jedynie w Seatach na polske nie ma, moim zdaniem Iberia leci sobie w chujki i oszczedza na tym, jak by nie patrzec ta osłona stanowi część wygłuszenia komory silnika.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Videlec » 13 czerwca 2006, 07:55

pilpi napisał(a):Panowie nie macie co się licytować.
Stary Leon I nalezy juz do historii, a za 10-15 lat mało kto będzie pamietał że takie auto było produkowane. Nowy natomiast przez natępne 6 lat napewno będzie na topie.
Czas idzie do przodu i trzeba iśćr azem z nim, a nie oglądać się do tyłu.

pozdro


Tu sie z kolegą zgodze ze czas idzie do przodu i Leon II jest nowoczesniejszy nie ma co ukrywać ale...
a za 10-15 lat mało kto będzie pamietał że takie auto było produkowane

Tu sie z kolegą nie zgodze. Mysle ze z Leonem I i Leonem II może byc tak jak w przypadku fanow BMW modeli E36 i E46 w wersji coupe. Leon Cupra z czsem stanie sie takim samym rarytasem na rynku jak M3 E36.
Toledo ASV & Pajero 4M40 & Suzuki Swift Mk6
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Videlec
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 204
Dołączył(a): 24 marca 2006, 10:43
Lokalizacja: Lublin
Auto: Seat Toledo
Silnik: ASV 1.9

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez dave » 13 czerwca 2006, 09:55

Videlec napisał(a):Leon Cupra z czsem stanie sie takim samym rarytasem na rynku jak M3 E36.

jestem tego samego zdania i uwazam ze mimo wszystko nowy leon nie zrobi takiej kariery jak stary... stary leon a w szczegolnosci cupra/cupraR to auto ktore ma "jaja" :wink:
13,69 et
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dave
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3300
Dołączył(a): 9 stycznia 2005, 22:19
Lokalizacja: bydgoszcz
Auto: V6T+++
Silnik: CJXA 2.0

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez przemas » 13 czerwca 2006, 10:21

a jaka kariere zrobiła Cupra R?
Aut które sprzedano w Polsce można policzyc na palcach ręki i podobnie bedzie z nowa Cuprą.

Dla mnie najwięszką zaletą nowego Loena jest to,ze nie będzie porównań iz Leon to gorsze A3 :-D

leon juz jest autem kultowym i za pare lat będzie jeszcze bardziej kultowy o czym świadczy tak dynamiczny rozrost naszego klubu :-D

W klubie Corolli są auta o bardzo róznym przekroju zwłaszcza,ze przez 20 ostatnich lat było na pewno 30 róznych odmian i to nie przeszkadza by dla włascicieli było to auto kultowe i u Nas tez tak będzie!!!


pozdro
DARK KNIGHTS tdi squad

powered by COMPSPORT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
przemas
Sport
Sport
 
Posty: 695
Dołączył(a): 5 kwietnia 2004, 15:48
Lokalizacja: krakow/bielsko
Auto: Leonsio II BKD+

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez funcarver » 13 czerwca 2006, 10:43

przemas napisał(a):W klubie Corolli są auta o bardzo róznym przekroju


znam z autopsji
przed leonem mialem corolle E12 (ostatni model)
i tam są corolle wszytkich modeli od ae86 prze e8 do e12
LEO->EVO
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
funcarver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 15 marca 2006, 13:06
Lokalizacja: Kraków
Auto: evo X

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez przemas » 13 czerwca 2006, 10:49

FUNCARVER napisał(a):
przemas napisał(a):W klubie Corolli są auta o bardzo róznym przekroju


znam z autopsji
przed leonem mialem corolle E12 (ostatni model)
i tam są corolle wszytkich modeli od ae86 prze e8 do e12


Heh znam dobrze Romana i Borysa z CorollaClub jestesmy jak powiekszajaca się rodzina :mrgreen:

pozdro
DARK KNIGHTS tdi squad

powered by COMPSPORT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
przemas
Sport
Sport
 
Posty: 695
Dołączył(a): 5 kwietnia 2004, 15:48
Lokalizacja: krakow/bielsko
Auto: Leonsio II BKD+

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Videlec » 13 czerwca 2006, 12:12

przemas napisał(a):a jaka kariere zrobiła Cupra R?
Aut które sprzedano w Polsce można policzyc na palcach ręki i podobnie bedzie z nowa Cuprą.


z nową może i tak bedzie...

dlatego "stara" kiedyś bedzie rarytasem... sprzedano mało bo to sportowy kompakt, takie auta podobają sie młodym dynamicznym ludziom a tacy zwykle nie mają kasy by sobie fundnąć bryczke za ponad 100tys zl. Nowych Porsche też sie w Polsce nie widuje za każdym rogiem co nie znaczy ze nie zrobiło kariery.
mnie narazie stać było tylko na chleb z masłem dlatego jezdze Toledo, gdyby mnie było stać na chleb z masłem, szynką i pomidorem to jezdzilbym CuprąR
Toledo ASV & Pajero 4M40 & Suzuki Swift Mk6
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Videlec
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 204
Dołączył(a): 24 marca 2006, 10:43
Lokalizacja: Lublin
Auto: Seat Toledo
Silnik: ASV 1.9

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez vortis » 13 czerwca 2006, 13:32

Apropo kariery Leona 1 dodac moge, ze np w szwajcari gdzie raczej nikt nie oszczedza przy wyborze auta, z segmentu C najpopularniejszy jest Golf IV, A3 i wlasnie Leon... daleko za nimi czasami spotkac mozna astre czy focusa... jest to spora roznica pomiedzy naszym rynkiem a tym. Na 10 spotkanych leonow ok 8 ma pod maska conajmniej 130PS.. 1.4, 1.6 1.8 (125pS) jak i 1.9 (90 i 110) prawie nie widac. W zachodniej europie Leo 1 zrobil kariere, co do wnioskow na temat 2 trzeba chyba jeszcze troche poczekac...

PS (OT) dziwi mnie tez roznica pomiedzy cenami uzywanego Leona a np. z Astra 2, porownywalne modele w polsce pod wzgledem ceny tutaj nie stanowia dla siebie konkurencji - astra jest conajmniej o polowe tansza..

np,. Leon 2002r, 1.9 TDI FR 150PS 153kkm -okazja za 24 000 CHF :shock: bez komentarza... (stal 4 dni i ktog go kupil)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
vortis
Sport
Sport
 
Posty: 510
Dołączył(a): 15 grudnia 2005, 11:56
Lokalizacja: Tychy
Auto: ?

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez przemas » 13 czerwca 2006, 13:42

Videlec napisał(a):
przemas napisał(a):a jaka kariere zrobiła Cupra R?
Aut które sprzedano w Polsce można policzyc na palcach ręki i podobnie bedzie z nowa Cuprą.


z nową może i tak bedzie...

dlatego "stara" kiedyś bedzie rarytasem... sprzedano mało bo to sportowy kompakt, takie auta podobają sie młodym dynamicznym ludziom a tacy zwykle nie mają kasy by sobie fundnąć bryczke za ponad 100tys zl. Nowych Porsche też sie w Polsce nie widuje za każdym rogiem co nie znaczy ze nie zrobiło kariery.
mnie narazie stać było tylko na chleb z masłem dlatego jezdze Toledo, gdyby mnie było stać na chleb z masłem, szynką i pomidorem to jezdzilbym CuprąR


Wiesz nie musisz pisać dla kogo jest skierowany ten pojazd bo dokładnie sie orientuje :wink: problem polega na tym,iz zadko kto chcę kupić auto klasy Leona za 125 tys nawet jak ma tyle w portfelu i myślę,ze jest to podyktowane przedewszystkim względami zdroworozsądkowymi a nie preferencjami kulinarnymi :wink:

a tak na marginesie to do kogo jest skierowana Cupra R skoro żadko który potencjalny nabywaca nie ma kasy? Chyba to raczej swiadczy o słabym rozeznaniu potencjału rynku.

Jesli chodzi o porsche i inne auta klasy Lux to w Polsce mozna powiedzieć,ze auta tego segmantu sprzedają sie jak swieże bułeczki gdyż jest to jedyna klasa aut gdzie notuje sie tak duze skoki sprzedaży z roku na rok.

Cupra R jest i bedzie obiektem kultu tylko i wyłącznie dla posiadaczy Leona w moim odczuciu.

pozdro
DARK KNIGHTS tdi squad

powered by COMPSPORT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
przemas
Sport
Sport
 
Posty: 695
Dołączył(a): 5 kwietnia 2004, 15:48
Lokalizacja: krakow/bielsko
Auto: Leonsio II BKD+

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Tonny S » 13 czerwca 2006, 13:52

Wiecej sprzedało się 911 na naszym rynku niż Leona Cupra R, i wcale nie chodzi tu o zasobność portfela bo jak masz 125 tys w kieszeni to przecietny polak nie kupi Leona Cupra R bo za taka kase ma 3 letniego Mesia lub Audi lub coś w tym stylu a potem naprawiaja je u Zenka w garazu (bo nie stac ich na servis) i sprzedaja z podrobionymi papierami, gdzie to auto nie było servisowane i tak sie toczy to koło zakłamania pozerstwa itp itd

SZKODA GADAC !!.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Videlec » 13 czerwca 2006, 14:16

Tonny S, przychylam sie do Twojej wypowiedzi po całosci. Odpinam sie od tematu :x
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Videlec
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 204
Dołączył(a): 24 marca 2006, 10:43
Lokalizacja: Lublin
Auto: Seat Toledo
Silnik: ASV 1.9

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez pilpi » 13 czerwca 2006, 20:07

Tu sie z kolegą nie zgodze. Mysle ze z Leonem I i Leonem II może byc tak jak w przypadku fanow BMW modeli E36 i E46 w wersji coupe. Leon Cupra z czsem stanie sie takim samym rarytasem na rynku jak M3 E36.



dobrze napisał
przemas napisał(a):Cupra R jest i bedzie obiektem kultu tylko i wyłącznie dla posiadaczy Leona w moim odczuciu


dla wielu seat mino że nalezy do koncerny VAG to nie jest z nim kojażony, a Cupra R nigdy nie zdobędzie uznania "M" czy GTI.

pozdro
szybszy niż Cupra Ryyyyyy
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pilpi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 891
Dołączył(a): 28 maja 2004, 22:50
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Toledo

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Łuki » 14 czerwca 2006, 10:28

Tonny S napisał(a):Wiecej sprzedało się 911 na naszym rynku niż Leona Cupra R,


Mam unikatowe auto :twisted:
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Tonny S » 14 czerwca 2006, 10:45

Łuki, moje chyba jeszcze bardziej :mrgreen: 2-4 sztuki FR (produkcja od 09.2004 do 06.2005) chociaż tych 210 KM też nie było duzo ;-) bo Cupra R 225 az całe 16 sztuk z czego ze 2-3 stoja po salonach ;-) 3 służą jako auta służbowe dilerów - sprzedaż masakryczna i to od 05.2004 r. :roll: :mrgreen:
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Łuki » 14 czerwca 2006, 11:09

Tonny to jak dla mnie bomba - możemy się cieszyć :wink:
elo
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Łuki
Sport
Sport
 
Posty: 705
Dołączył(a): 30 marca 2004, 13:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BMW 320d Touring

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez krootki » 14 czerwca 2006, 12:27

Tonny S napisał(a): bo Cupra R 225 az całe 16 sztuk z czego ze 2-3 stoja po salonach ;-)


Jeszcze stoją? Bo na początku roku widziałem promocję - zniżka 25 tys. pln na cuprę. Nawet takiej nie sprzedali? Ciekawe po ile teraz stoją? ;-)
Zobacz Profil
krootki
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 24 marca 2006, 10:46
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Seat Leon FR TDI 180

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Roland » 20 czerwca 2006, 21:31

No to i ja dodam swoje 3 grosze.

Na 2 dni zamieniłem Toledo na nowego Leona. Wersja 1.6 Stella.

Zacznę od zalet chociaż na klawiaturę :) cisną mi się wady :-)

+ zawieszenie - w porównaniu do mojego kanapowozu - dużo lepsze
+ wygląd zewnętrzny - szkoda tylko, że przód jest mylony z Alteą/nowym Toledo
+ silniczek na wolnych obrotach praktycznie niesłyszalny w środku (w szczególności porównując do mojego klekota) - za pierwszym razem jak odpaliłem auto to myślałem, że jednak silnik nie zaskoczył
+ lekko chodząca skrzynia biegów
+ bardzo dobre fotele przednie jak na podstawową wersję

no i chyba tyle plusów - pora na minusy

- silnik 1.6 to jakaś pomyłka - jak ruszyłem to miałem wrażenie, że coś się popsuło i to auto nie jedzie :? dopiero leniwie wspinająca się wskazówka prędkościomierza przekonała mnie, że jednak jedziemy :)
- powyżej 120km/h robi się głośno w środku (od silnika)
- plastik na konsoli środkowej to porażka - wygląda to po prostu okropnie
- generalnie plastiki w Leonie I/Toledo II były jakby milsze w wyglądzie
- plastikowa kierownica (fakt, że w miarę mała i z grubym wieńcem ale plastik razi)
- kto wymyślił patent, że lusterko wewnętrzne jest tak blisko środka auta ?? zasłania to niemalże 1/3 szyby a przecież można było je spokojnie przesunąć do szyby i widoczność by się poprawiła
- generalnie jakoś przez to, że wewnętrzne lusterko przybliża a zewnętrzne oddalają trudno mi jest wyczuć auto - pewnie kwestia przyzwyczajenia :-)

Ogólne wrażenie jest na plus (szczególnie za zawias). Gdyby tylko poprawiono te plastiki w środku i wygląd konsoli z radiem to by było całkiem fajne auto :-)
No i silnik 1.6 to raczej dla emerytów się nadaje - bo do jazdy absolutnie nie :twisted:
Zobacz Profil
Roland
Signo
Signo
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17 września 2005, 21:12
Lokalizacja: W-wa
Auto: na eF + Czarna Żmija

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez integrator » 29 czerwca 2006, 11:56

Witam,
podłączę się pod temat z takim oto problemem:
Wiadomo że seat zajmuję w VAGu 3 miejsce po audi i volkswagenie a przed skodą jeśli chodzi o priorytet jakości. Jechałem taksówką i zagadałem kierowcę o diesla (miał megane 1.5) i tak gadając okazało się że on ma też toledo z 2003 tdi 110, które usiłuje sprzedać ale nie może. A sprzedaje bo po ponad 2 latach użytkowania ma już dosyć seata i jego problemów (urywająca się miska olejowa, psujące się zawieszenie i jakies inne pierduty). Kiedy wspominiałem mu o nowym leonie to potwierdził że ładne auto itd. ale że niestety VAG nie daje do seata swoich najlepszych częsci (jak do audi i volswagena) tylko wiele starych rozwiązań (przykładem tej polityki jest skrzynia biegów w toledo 2 1.6 8v - skrzynia w technolgi golfa 2). Poza tym zawieszenie ktore jest chlubą leona 2 wg doswiadczonego taksowkarza poruszającego się po Łodzi (fatalne drogi) twierdzi że to wielowahaczowe zawieszenie bedzie do wymiany po ok. 20 tys km i poza tym jest aluminiowe i przez to też mniej wytrzymałe. A już na wieść o połączeniu tego auta z r17 225/45 nie wywróżył długotrwalej bezawarjnej jazdy...
Chciałbym teraz żybyście ustosunkowali się do tych ostrych zarzutów wobec leonka.
Czy polityka części jest w przypadku leona 2 też tak widocza jak choćby w toledo 2?
Czy golf 5 jest autem technicznie stojacym na ciut wyższym poziomie czy może jest to jednak na korzysc leona?
oraz jak wytrzyma to wielowahaczowe zawieszenie na 17 felgach i na dziurawych drogach Łodzi?
pozdrawiam integrator
Zobacz Profil
integrator
Signo
Signo
 
Posty: 111
Dołączył(a): 22 maja 2006, 14:55
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon II

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Tonny S » 29 czerwca 2006, 12:13

integrator, rece opadają jak takie bzdury czytam - czy ty wiesz co to jest ETKA ?? i numery części ??
integrator napisał(a): Kiedy wspominiałem mu o nowym leonie to potwierdził że ładne auto itd. ale że niestety VAG nie daje do seata swoich najlepszych częsci (jak do audi i volswagena) tylko wiele starych rozwiązań (przykładem tej polityki jest skrzynia biegów w toledo 2 1.6 8v - skrzynia w technolgi golfa 2)..
Taką samą masz w Golfie 4 a po tym co piszesz to taxiarz nie miał pojecia o czym mówi jedyna różnica to jakość materiałów w kabinie ale nie cześci mechanicznych :!:

Co do podziału VAG to Seat jest w Audi Brand Group co całkowicie przeczy teori o gorszej jakości od VW.


integrator napisał(a):Wiadomo że seat zajmuję w VAGu 3 miejsce po audi i volkswagenie a przed skodą jeśli chodzi o priorytet jakości. Jechałem taksówką i zagadałem kierowcę o diesla (miał megane 1.5) i tak gadając okazało się że on ma też toledo z 2003 tdi 110, które usiłuje sprzedać ale nie może. A sprzedaje bo po ponad 2 latach użytkowania ma już dosyć seata i jego problemów (urywająca się miska olejowa, psujące się zawieszenie i jakies inne pierduty).
A kupił od nowości ?? czy składał z 3 powypadkowych ?? jak się może miska urwać ?? chyba sam gdzieś przypier i urwał a nie sama sie urwała ;-)
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez integrator » 29 czerwca 2006, 13:39

Ta miska urywała się wg niego ze względu niskie umiejscowienie i przy przemieszczaniu sie po nierównych drogach łatwo ją było sobie uszkodzić.

Co do jakości części to facet mówił z ogromnym przekonaniem więc potraktowałem to poważnie i dlatego chciałem skonfrontować z wiedzą fanów seata. Twierdził że np. audi jest to kompletnie inna półka i że zdecydowanie lepiej kupić uzywane a3 niż nowego leona...
ale skoro nie ma żadnych różnic to też dziwne bo różnica cenowa jest ogromna miedzy np. audi a3 a leonem, a nie płaci się przecież tylko za lepsze materiały wewnątrz oraz znaczek...(oczywiście byłoby to mile widziane:)

A co z tym zawieszeniem. Nie będzie się sypało ze względu na dziurawe drogi?
Zobacz Profil
integrator
Signo
Signo
 
Posty: 111
Dołączył(a): 22 maja 2006, 14:55
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon II

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Monika » 29 czerwca 2006, 13:42

integrator napisał(a):A co z tym zawieszeniem. Nie będzie się sypało ze względu na dziurawe drogi?

Wiesz integrator, jak z pełną wiksą będziesz ganiał po dziurach to nawet najbardziej wytrzymałą rzecz w końcu rozpieprzysz :?

[ Dodano: Czw 29 Cze, 2006 ]
integrator napisał(a):facet mówił z ogromnym przekonaniem

uwielbiam gadatliwych taksówkarzy, którym się wydaje że na temat aut wszystkie rozumy pojedli...
Grzeczne dziewczynki pójdą do nieba, niegrzeczne dostaną się wszędzie...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Monika
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1686
Dołączył(a): 29 grudnia 2004, 08:00
Lokalizacja: Polska
Auto: :)

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez integrator » 29 czerwca 2006, 13:56

zdaję sobie sprawę z tego że nawet najwytrzymalszą rzecz się da zniszczyć, jednak bardziej chodziło mi o porównanie tego nowoczesnego, skomplikowanego i przez to byc może kruchego zawieszenia (niby że aluminiowego) na polskie drogi z rozwiązaniami bardziej konwencjonalnymi (jak choćby w nowym civicu), czyli belką skrętną...
Zobacz Profil
integrator
Signo
Signo
 
Posty: 111
Dołączył(a): 22 maja 2006, 14:55
Lokalizacja: Łódź
Auto: Leon II

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Tonny S » 29 czerwca 2006, 14:07

integrator, poczytaj o A3 nowym ma takie samo zawieszenie i jakoś nic nie słychac by cokolwiek siadało a auta smigaja o 2004 roku. Aluminiowe zawieszenie stosowane jest w autach z najwyzszej półki i tam nie ma zadnych problemów tez, w sportowych autach podobna sytuacja.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Monika » 29 czerwca 2006, 14:14

..."Konstruktorzy futurystycznej Hondy zrobili dwa kroki... w tył. Jeden to ośmiozaworowy silnik 1.4, a drugi to belka skrętna. H - jako pierwsza w 1987 r. wprowadziła we wszystkich wersjach silnikowych jednego modelu po cztery zawory na cylinder. Przeszła też na podwójne wahacze trójkątne w tylnym zawieszeniu. I teraz niemal po 20 latach wraca do punktu wyjścia. Dlaczego? W silnikach wytłumaczeniem mogą być dwie świece na cylinder oraz elektronika, która pozwala precyzyjniej dawkować paliwo. Mowa o wtrysku sekwencyjnym (i-DSI). Niestety, nie mogę sprawdzić, jak się sprawuje najsłabszy silnik, bo na prezentacji nie ma wersji 1.4. O jej wprowadzeniu przesądziły ponoć wyniki rynkowych badań..."
Cytat pochodzi z artykułu znajdującego się na tej stronie: http://auto.gazeta.pl/auto/1,71358,3041038.html

A to kilka słów z artykułu znajującego się tu:
http://www.autoflesz.mpn.pl/?go=article ... 78a82dc516

"...Do zrywnej jednostki dopasowano twarde ale bardzo bezpieczne zawieszenie. Z przodu wykorzystano wahacze trójkątne mocowane do ramy pomocniczej wykonanej ze stopów aluminium. Tył wyposażono w dość skomplikowane, niezależne zawieszenie typu Multilink, z oddzielną sprężyną śrubowa i amortyzatorem gazowym. Dzięki temu uzyskano niemal płaską podłogę bagażnika.

Jak powiedzieliśmy, zawieszenie zestrojono twardo, nawet bardzo twardo, ale na pewno przypadnie ono do gustu prawdziwym mucho. Przyjęta koncepcja sprawdza się w trakcie pokonywania poprzecznych nierówności, "leżących policjantów" czy ciasnych zakrętów. Aczkolwiek po takiej porcji czystego testosteronu warto sprawdzić, czy plomby z amalgamatu są na swoim miejscu..."
Na w/w stronie są też zdjęcia zawieszenia - warto spojrzeć :)
Grzeczne dziewczynki pójdą do nieba, niegrzeczne dostaną się wszędzie...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Monika
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1686
Dołączył(a): 29 grudnia 2004, 08:00
Lokalizacja: Polska
Auto: :)

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Dano » 29 czerwca 2006, 21:50

co do wielowahaczowego zawieszenia to fakt komfort jazdy jest naprawde zacny i trzeba przyznac że ochoczo sie prowadzi taki wóz, ale ..... jeśl chodzi o nasze super płaskie drogi i wymiane tego zawieszenia to zdecydowanie pierwszy model Leona jest tańszy. W Leonie I zmieniasz 2 gumy metalowo-gumowe na wahaczach i sworzeń i masz praktycznie nową zawieszkę i koszt samych części w dobrych zamiennikach naprawde nie jest spory.Co innego jeśli zaczniemy wymieniać wielowahaczowe zawieszenie gdzie na jedną strone przychodzą 4 wahacze średnio po 150zł szt.( zamiennik).I tak jak pisaliście że do tego większe koło 17/18 + nasze dziurawe drogi i nie ma siły żeby pojeździć bezawaryjnie więcej niż 20-40tyś. km, gdzie normalnie w Niemcowni po ich dogach robisz spokojnie ponad 100000 km.
Powered by COMPSPORT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dano
TopSport
TopSport
 
Posty: 1143
Dołączył(a): 4 kwietnia 2004, 23:01
Lokalizacja: Dolnośląskie
Auto: Audi Quattro

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Tonny S » 30 czerwca 2006, 06:16

DanoTDi, Daniel a kto mówił, ze bedzie tanio i niezniszczalnie ?? ;-) priorytet to jak najlepsza zawiecha wytrzymalsza od Alfy Romeo ;-) a w tym wypadku wszystko jest wytrzymalsze ;-) Ja nie wiem czemu wszyscy rycza o problemach bo jakies gumki sie wysypały a co powiecie na powyginane wachacze po 30 tkm ?? ipt itd co jest norma w autach francuskich :!:
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Monika » 30 czerwca 2006, 07:31

Tonny S napisał(a):a kto mówił, ze bedzie tanio i niezniszczalnie

No właśnie. Kupując auto w takiej cenie trzeba się też liczyć z ceną części do niego, a projektując tej klasy auto chyba chodzi o jaknajnowocześniejsze rozwiązania które dadzą jaknajwyższy komfort użytkowania i będą konkurencyjne w stosunku do innych modeli aut wychodzących w danym okresie. A to że w jakimś kraju są dziurawe drogi i może się na nich coś rozwalić, to już zupełnie inna sprawa. Tak na mój babski rozum myślę sobie że takie "nowoczesne" auto musi mieć również "nowoczesne" rozwiązania a nie tylko piękny futurystyczny kształt nadwozia a pod machą wszystko po staremu ;)
Grzeczne dziewczynki pójdą do nieba, niegrzeczne dostaną się wszędzie...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Monika
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1686
Dołączył(a): 29 grudnia 2004, 08:00
Lokalizacja: Polska
Auto: :)

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Dano » 30 czerwca 2006, 07:48

Tonny to prawda tanio i nie zniszczalnie to napewno nie będzie
Tonny S napisał(a):priorytet to jak najlepsza zawiecha wytrzymalsza od Alfy Romeo

co do tego Tonny to nawet nie ma o czym dyskutować

Tonny S napisał(a):a co powiecie na powyginane wachacze po 30 tkm ipt itd co jest norma w autach francuskich

z tym tez sie z toba zgadzam bo byłem swiadkiem i widziałem na własne oczy :roll:
Powered by COMPSPORT
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Dano
TopSport
TopSport
 
Posty: 1143
Dołączył(a): 4 kwietnia 2004, 23:01
Lokalizacja: Dolnośląskie
Auto: Audi Quattro

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez michalm » 30 czerwca 2006, 11:23

Grunt to bezpiecznie,
a poza tym nic nie trwa wiecznie
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
michalm
TopSport
TopSport
 
Posty: 1000
Dołączył(a): 5 stycznia 2006, 08:59
Lokalizacja: Warszawa
Auto: eRka
Silnik: CHGA 1.6

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez PioMax » 3 października 2006, 17:48

Leonem II (1,9 TDi) zrobiłem już 20 tys. km i nie słyszę (a tym bardzej nie czuję) jakiegokolwiek zużycia zawieszenia. Na pewno zawieszenie wielowahaczowe nie będzie najtańsze w eksploatacji ale to jak samochód trzyma się drogi rekompensuje wszystko (do tego jeszcze bardzo dobre fotele). Aż chce się jeździć :D
Wcześniej jeździłem Toledo I i II (tą wersją bardzo krótko) i według mnie Leonem II jeździ się o wiele lepiej.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PioMax
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2 października 2006, 18:28
Lokalizacja: Płock
Auto: Leon II (1,9 TDI +)

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez Thomas » 3 października 2006, 18:48

To i ja cos dodam. Upalam wersje Sport-Up 2.0 TDi, wiec:

zalety;

- Zawias
- Fotele
- Kierownica
- Silnik (po HDi wszystkie TDi sa mega szybkie)
- wyglad

wady:
- brak tej smiesznej oslony
- w moim przypadku (190 wzrostu) prawe kolano opiera sie o deske ale juz sie przyzwyczailem
- na poczatku przeszkadzala mi glosnosc ale jezdze do 4,2 k obr bo ciagu nie ubywa wiec w normie :P
Zobacz Profil
Thomas
Stella +
Stella +
 
Posty: 51
Dołączył(a): 14 sierpnia 2006, 10:02
Lokalizacja: Góra
Auto: Leo TDi & 406 HD

Re: Wady i zalety LEONA II

Postprzez trenero » 4 października 2006, 13:27

Moim zdaniem troche popsuli podswiatlenie zegarow a Leo1 wszystko bylo na czerwono w Leo2 zegary sa na bialo. moin zdaniem szkoda czerwone byly ladniejsze a tak czuje sie jak w oplu vectra.
Zobacz Profil
trenero
 

Następna strona

Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron