

-- 14 listopada 2018, 03:56 --
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
dejm napisał(a):kurde, szczerze były próby korecji, ale skończyły się fiaskiem. Auto robi powtarzalne 10,3-10,5s 100-200 i 5,2 -5,4 0-100 ( tu mozna pobawic sie jeszcze boost by gear i ugrać troszkę). Zbliża się jesień, długie wieczory więc może pologuje mapę 6 i moze z pomocą kolegi Marcina coś podkoksujemy. Póki co wkładam Big brake
Maciej86 napisał(a):4,7 do 100 robi seria z procedury , myśle ze po jb4 będzie trochę lepiejjakieś 4,2 może
DOGI86 napisał(a):Zgodzę się z Tobą, ja przy ruszaniu z procedury jak tylko obroty dojdą do czerwonego nie czekam , bo skrzynia chwile wtedy czeka i dopiero podbija bieg. Kiedy tylko dochodzi pod czerwone na braku trakcji bieg w góre łopatką i to zarówno na pierwszym jak i na drugim biegu.... na trzecim już łapie trakcjeWtedy robie najlepsze czasy do 100- wtedy czasem udaje się zejść poniżej 5 sek. Natomiast 100-200 na autostradzie jak kilka razy mierzyłem w trybie manualnym od 3 biegu najlepsze wyniki miałem na poziomie 9,5 -9,6 sek więc ponad 10 sek wydaje mi się dość dużo jak na hatchbacka
DOGI86 napisał(a):Zgodzę się z Tobą, ja przy ruszaniu z procedury jak tylko obroty dojdą do czerwonego nie czekam , bo skrzynia chwile wtedy czeka i dopiero podbija bieg. Kiedy tylko dochodzi pod czerwone na braku trakcji bieg w góre łopatką i to zarówno na pierwszym jak i na drugim biegu.... na trzecim już łapie trakcjeWtedy robie najlepsze czasy do 100- wtedy czasem udaje się zejść poniżej 5 sek. Natomiast 100-200 na autostradzie jak kilka razy mierzyłem w trybie manualnym od 3 biegu najlepsze wyniki miałem na poziomie 9,5 -9,6 sek więc ponad 10 sek wydaje mi się dość dużo jak na hatchbacka
DOGI86 napisał(a):Mierzone DRAGY. Wczoraj troszke pojeżdżone kilka prób z rs3 hb przed lift po wydechu i boxie lekko ponad 400+ z rolki z każdym biegiem odchodziłem także jest ok
wanraf89 napisał(a):dejm napisał(a):kurde, szczerze były próby korecji, ale skończyły się fiaskiem. Auto robi powtarzalne 10,3-10,5s 100-200 i 5,2 -5,4 0-100 ( tu mozna pobawic sie jeszcze boost by gear i ugrać troszkę). Zbliża się jesień, długie wieczory więc może pologuje mapę 6 i moze z pomocą kolegi Marcina coś podkoksujemy. Póki co wkładam Big brake
5,2 sek do 100 z procedury startu czy z normalnego startu? Na jakiej oponie ?
Kiedys widzialem czy to na fb czy tutaj na grupie pisales ze bedziesz robil program i pozbywal sie jb4 ? Masz juz kupca ? Bo ja bym byl chetny
sql napisał(a):Trochę mnie się to podejrzane wydaje. Po pierwsze blokada prędkości by raczej była licznikowa, a nie rzeczywista.
sql napisał(a):Zawyżanie wskazań liczników to nie jest rzecz, którą jakiś producent się chwali, a tutaj by to było zbyt oczywiste.
sql napisał(a):Po drugie przy 260 na zegarach GPS pokazywał mi raczej okolice 240, a nie 250.
KriSSo napisał(a):No niestety, jest odwrotnie. Blokada prędkości jest ustawiona na 250-253 wg GPS i w tych granicach tnie. Jest ustawiona w sofcie. Proszę zerknąć na YT i popatrzyć vmax'y serii w S3/R/Cupra itd. - żaden z nich nie jedzie 250 licznikowe, tylko więcej.
KriSSo napisał(a):Chwalenie się czy nie chwalenie przez producenta nie ma żadnego znaczenia - producent ma obowiązek tak ustawić wskazania licznika, żeby zawyżał o określone wartości.
DOGI86 napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...
DOGI86 napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...
DOGI86 napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...
DOGI86 napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w ASO. JB4 zdemontowałem na czas przeglądu, jedynie wydech bez środkowego nie był przywracalny- ale nie mieli żadnych uwag. Także mogę tylko polecić tego boxa jeżeli komuś zależy na gwarancji...
KriSSo napisał(a):Nie rozumiem o czym piszecie. Jaki stage 3 w ogóle, w którym aucie, z którego rocznika? Wszystkie inspekcje serwisowe w obecnych modelach mqb odbywają się online. Pojedzie ktoś ze stage 1 choćby na wymainę oleju albo wgrać sobie appconnect i ma gwarancję pozamiataną - co więcej serwis wcale nie musi o tym wiedzieć. Podpinasz auto do serwera/ systemu online, z jakiegokolwiek powodu, automatycznie sprawdzany jest soft, leci od razu flaga TD1 przypisana do VIN na stałe w systemie. I choćby wujek pracował w ASO nic na to nie poradzi - gwarancja właśnie się skończyła. Dlatego w mqb nie grzebiemy w sofcie, jeśli komuś na gwarancji zależy. Jeśli Aso jest przychylne, można lekko dłubnąć np dolot i będzie okej, jeśli nieprzychylne, nie ruszamy niczego, jakkolwiek nie wolno ruszyć softu. Tu może pomoc jb4, bo działa dobrze i jest niewidzialne w parametrach auta po zdemontowaniu.
Najgorsze, że raz przypisana flaga TD1 do VINu pozostaje w systemie na stałe. Czyli zechce ktoś sprzedać auto za trzy lata przywrócone od pełnej serii i powie kupującemu „Panie po bułki jeździłem, auto nigdy tuningu nie widziało, wszystko seria” i dupa zbita, bo kupiec sprawdzi sobie auto w systemie i widzi co trzeba.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
johnson napisał(a):Mysle ze zalezy jakie robisz mody.
Jak komus styka 380km to ok.
Chyba ze wieksze turbo i moce ponad 450km to pudelko tez obsluzy. Nie wiem.
DOGI86 napisał(a): Jeżeli się nic nie zmieni na przełomie roku będę miał do odsprzedania swoje JB4
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości