Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Mariusz +33 napisał(a):Witam na wyświetlaczu co jakiś czas pojawia się komunikat USTERKA SERWIS wysiada drzwigna w POŁOŻENIU P o co to chodzi
Może ktoś cos
A co to znaczy? Skąd wysiada ta drzwignia? W innych położeniach nie wysiada? Czy może serwis wysiada?Mariusz +33 napisał(a):wysiada drzwigna w POŁOŻENIU P
Mariusz +33 napisał(a):Witam na wyświetlaczu co jakiś czas pojawia się komunikat USTERKA SERWIS wysiada drzwigna w POŁOŻENIU P o co to chodzi
Może ktoś cos
sleeper napisał(a):Mariusz +33 napisał(a):Witam na wyświetlaczu co jakiś czas pojawia się komunikat USTERKA SERWIS wysiada drzwigna w POŁOŻENIU P o co to chodzi
Może ktoś cos
u mnie też czasami pojawia się ten błąd/usterka. Na innym forum doczytałem że jest to efekt otwarcia drzwi kierowcy gdy na skrzyni nie jest zapięte P. Niestety komunikat pojawia się dopiero po pewnym czasie od tego zdarzenia. Muszę sam to zweryfikować. W komputerze nie zostaje żaden błąd.
Wochu napisał(a):Witam, mam taki sam problem. Przy ruszeniu samochodem wyskakuje ten błąd. Na początku rzadziej teraz prawie zawsze. Auto na gwarancji. ASO nie zna problemu, u nich akurat nie wyskoczył. W historii też go nie ma. Rozwiązał ktoś problem?
Pozdrawiam
Mario80 napisał(a):Jaki przebieg?
Wochu napisał(a):I jak przebiegła wymiana? Problem zniknął? Muszę powiedzieć to mojemu serwisowi Lellek Opole.
Mario80 napisał(a):O qrna, moj ma juz 62kkm, 2016 rok. Z tym ze zmienia biegi bez zastrzezen, halasow nie slysze, ale wqurwia mnie czeste trzymanie wysokich obrotów na trasie, prawdopodobnie spowodowane zbyt częstym wypalaniem dpfa w 1.4tdi cusb 90ps.
Czy przy hamowaniu silnikiem czujecie czasami delikatna redukcję biegow, tych najniższych?
myszaster napisał(a):Mario80 napisał(a):O qrna, moj ma juz 62kkm, 2016 rok. Z tym ze zmienia biegi bez zastrzezen, halasow nie slysze, ale wqurwia mnie czeste trzymanie wysokich obrotów na trasie, prawdopodobnie spowodowane zbyt częstym wypalaniem dpfa w 1.4tdi cusb 90ps.
Czy przy hamowaniu silnikiem czujecie czasami delikatna redukcję biegow, tych najniższych?
no moj tez zmienia bez zastrzeżeń, no a skoro hamujesz silnikiem to chyba normalne ze auto bedzie zrzucac biegi na nizsze zeby sie nie udusic? czy nie ?
dokladnie..ale glownie wystepuja one gdy wspomagam sie jeszcze hamulcem i to nie na wszystkich biegach. W klasycznym automacie to bylo prawie nie wyczuwalne.mczelny2401 napisał(a):myszaster napisał(a):Mario80 napisał(a):O qrna, moj ma juz 62kkm, 2016 rok. Z tym ze zmienia biegi bez zastrzezen, halasow nie slysze, ale wqurwia mnie czeste trzymanie wysokich obrotów na trasie, prawdopodobnie spowodowane zbyt częstym wypalaniem dpfa w 1.4tdi cusb 90ps.
Czy przy hamowaniu silnikiem czujecie czasami delikatna redukcję biegow, tych najniższych?
no moj tez zmienia bez zastrzeżeń, no a skoro hamujesz silnikiem to chyba normalne ze auto bedzie zrzucac biegi na nizsze zeby sie nie udusic? czy nie ?
Koledze zapewne chodziło o szarpnięcia przy redukcjach
nie sprawdzałem jeszcze tego trybumczelny2401 napisał(a):Normalne taki urok DSG w trybie Sport szarpnięcia są jeszcze większe
krz napisał(a):myszaster, czy wyjaśniło się coś w temacie?
Wochu napisał(a):A możesz wysłać mi na priv dokładną analizę problemu i rozwiązanie przez ASO? Będę musiał pokazać to w moim ASO, żeby wiedzieli co mają robić.
Dzięki!
Powrót do Leon 3 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość