A oto wiemy czemu nie wyszłą moc i czemu na ostatnich zawodach wynik był śmieszny

diagnoza:
rysy spore na 2 i 3 cylindrze,brak szczelnosci dochodząca do 30% tylko,nieszczelna głowica na zaworach:( itd
A oto kilka fotek z frontu prac robót:
korby doważone co do 0,1 grama a seria wachała sie miedzy 1-1,5 g
następnie przeróbką poddalismy głowice i lekko zawory polerująć je(nie ma sensu bym wymieniał więcej co zrobilismy ale troszke

)
Plan był zmiana zaworów ssacych na wieksze ale okazuje sie że nie da sie tego zrobic tak aby auto juz służyło do codziennej jazdy ponieważ trzeba przesunąć zawór w prawo co powoduje ze prowadnice zaworową tez trza przesunąć co natomiast spowoduje przecięcie bardzo cieniutkiej ścianki w głowicy

Da sie jedynie zmienic zawory na o innym kształscie
Przedewszystkim blok daliśmy do tulejowania na tulejach Mahle i do tego honowanie specjalnymi diamentami co spowodowało ze przytykając paznokcia mozna sie przejrzeć ale bez przesady,ryski mikro któe maja byc są :twistedevil:
Tłoki tez nie obeszły sie bez zmian,zostały całkowice przerobione(nie wtajemniczam sie dokładnie w co ale na koniec komory spalania zostały wypoloerowane na lustro jak i wierzch tłoka

,Doważone co do 0,2 grama a seria miała 1,5 g rozbieżności
Kolektor wydechowy został oddany do piaskowania i został także wypolerowany w miare możliwości na ile sie dało,do tego zmodyfikowana zostałą flansza pod turbo i także kolektor bo okazało sie że przejście było masakrycznie wąskie i dochodziło do zawirowyania spalin przez co może wcześniej mialismy lekkie problemy z ustabilizowaniem ciśnienie turbiny:
Nastąpiły lekkie problemy bo czekałem na nowe śruby do korb tydzien z niemiec i okazały sie po przywiezieniu do warsztatu zle.W ASZ sa 2 rodzaje i kibel:(wstrzymało to nam dużo robote.Wszelkie przeróbki i modyfikacje wykonałem sam własnymi rękami z moim dobrym kolegą EVO który troszke siedział przy rajdowych autach:)Co dwie głowy to nie jedna.
No i jeszcze okazało sie że szklanki są 3 uszkodzone a kasy juz brak i czekam na jakies tanie dojscie do orginałów albo bardzo dobrych zamienników.
Wszystkie cześci dajemy jak najlepszych firm aby dwa razy czegos nie robic.Zobaczymy co pokaże wykres pózniej :twistedevil: narazie nie licze na duzo bo wałka nie ma i nie będzie.