Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

to już było:hamulce..

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

to już było:hamulce..

Postprzez Rogal » 15 sierpnia 2006, 19:58

Więc skończyły mi się hamulce z przodu-tarcze i klocki, po 66tyś km...więc nie szybko :oops:

I teraz stoję przed dylematem co założyć...samochód to Leon 110km...
1)ori tarcze i klocki-ale z serii byłem średnio zadowolony, więc wolałbym coś innego...
2)lite tarcze ATE 280mm+klocki Ferodo Premier.

chodzi o to żeby nowy zestaw przejeździł przynajmniej 30tyś km, bezawaryjnie :!: i hamował lepiej od serii...

Styl jazdy mam raczej emerycki zważywszy na przebieg pomiędzy wymianami, więc nie potrzebuję niczego nadzwyczajnego, założyłbym serię gdyby hamowała troszkę lepiej...

Czekam na wszelkie opinie i sugestie.
Zobacz Profil
Rogal
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 136
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:41
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

Re: to już było:hamulce..

Postprzez Robal » 15 sierpnia 2006, 20:08

O ile sie nie myle to ori tarcze sa wlasnie firmy ATE, to samo tyczy sie klockow. Ja nie tak dawno wymienialem tyl z ori na ferodo premier i moge powiedziec, ze mniej brudza :) o ile wogole mozna powiedziec ze klocki z tylu brudza :)

Wg mnie najlepsze rozwiazanie do codziennej jazdy, to ori tarcze (ATE) i klocki ferodo premier
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Robal
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1880
Dołączył(a): 4 października 2005, 10:33
Lokalizacja: spod Wrocka
Auto: 5F
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: to już było:hamulce..

Postprzez Barth » 15 sierpnia 2006, 20:11

Rogal, z lepszym hamowaniem to jest tak . Praktycznie kazdy lepszy zestaw bedzie wymagal najpierw rozgrzania klocków . JA sam jezdze od 75 tyś na zestawie ATE Powerdisc i Ferodo premier ( przez 55 tyś) obecnie EBC green stuff. JAk narazie jestem baaardzo zadowolony. Jedynym minusem obecnej konfiguracji ATE + EBC jest piszczenie klocków , Dano TDI potwierdzi to bo sam mnie przed tym zjawiskiem przestrzegał.
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: to już było:hamulce..

Postprzez Kozak » 16 sierpnia 2006, 00:16

ja w tym momencie jeżdzę na ATE POWER DISC + FERRODO PREMIER i niema żadnej rewelacji ale hamuje tak jak ori i w ogóle nie brudzi felg . polecam bo warto tym bardziej że cena będzie niższa za kpl. niż ori .

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: to już było:hamulce..

Postprzez AdamTower » 16 sierpnia 2006, 06:22

Ja właśnie dziś odbieram ATE PowerDisk, ponieważ moje obecne tarcze Zimmermann niestety się pogięły. Podczas hamowania od 140-100km/h kierownica ma mi zęby wybić :evil:


Mam pytanie - ponieważ jakiś miesiąc temu załozyłem nowe klocki Ferodo i teraz nie wiem, czy jak nowe tarcze założę, powinienem kupić nowe klocki ? bo trochę szkoda mi tych obecnych - mają może z 1.5 tyś przejechane. Czy może je lekko przeszlifować przed założeniem?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: to już było:hamulce..

Postprzez oczkolek » 16 sierpnia 2006, 14:18

adamtower, zakładaj te klocki co masz i sie nie przejmuj. No chyba że masz je juz nie równo starte, ale po 1,5 kkm to powinny byc oki.
Pozdrawiam
Oczkol

Leon, Seat Leon


MASZ PROBLEMY Z WENTYLATORAMI CHŁODNICY/KLIMY (I BIEG) -> PISZ DO MNIE NA PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
oczkolek
Administrator LC Team
Administrator LC Team
 
Posty: 9297
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:29
Lokalizacja: Warszawa, Inowrocław
Region: mazowieckie
Auto: Seat Leon
Silnik: CJSA 1.8

Re: to już było:hamulce..

Postprzez Rogal » 26 sierpnia 2006, 20:09

Dzięki chłopaki za pomoc!

Koniec końcem kupiłem i założyłem ori...

jest dobrze :-)
Zobacz Profil
Rogal
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 136
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: to już było:hamulce..

Postprzez jaro4444 » 10 września 2006, 22:13

[quote="AdamTower"]Ja właśnie dziś odbieram ATE PowerDisk, ponieważ moje obecne tarcze Zimmermann niestety się pogięły. Podczas hamowania od 140-100km/h kierownica ma mi zęby wybić :evil:


Jakie miałeś tarcze Zimmermana standard czy Sport?

Ja wykończyłem kolejne tarcze tym razem 288 mm :oops:

Muszę coś kupić i jak na razie rozważam:
- Zimmermann Sport + Ferodo Premier,
- Zimmermann Sport + Mintex Standard,
- Zimmermann Sport + Textar.

W grę ewentulanie wchodzą jeszcze ATE PD + Ferodo Premier ale kiedyś PD pogiąłem po 3 - 4 kkm więc jakoś nie mam przekonania do nich.

Co sugerujecie?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: to już było:hamulce..

Postprzez Barth » 10 września 2006, 22:50

jaro4444, który to juz komplet tarcz w leonie ??? JA na moich ATE PD zrobilem 80 tys i jest jak narazie calkiem znosnie :) A korzystam z nich bardzo czesto !!!
Powered by CPN
Barth LCT & AA Club Member
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Barth
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3784
Dołączył(a): 31 marca 2004, 19:31
Lokalizacja: Pomorze
Auto: OOOO

Re: to już było:hamulce..

Postprzez mm.max » 11 września 2006, 07:53

jaro4444, spróbuj opcji dobre tarcze miękkie klocki. Być moze wtedy bedziesz częściej zmieniał klocki a tarcze ocaleją.
Pozdrawiam
Michał (mm.max)
Był Leon 1M dostarczał adrenaliny
Był Leon 1P był poprawny
Był Leon 5F najlepszy z posiadanych
Był Leon 5F FL 150TSi był średniakiem :/
Jest A4 B9.5 TDi ....

Kill młodzieńczego życia = Ojciec Dyrektor vel Moher
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mm.max
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4922
Dołączył(a): 16 kwietnia 2004, 13:11
Lokalizacja: Gdynia
Region: pomorskie
Auto: 5f ST
Silnik: DADA 1.5

Re: to już było:hamulce..

Postprzez jaro4444 » 11 września 2006, 08:34

mm.max własnie tak dokładnie mam zamiar zrobić :mrgreen:

Zimmermany nawiercane wydają się ok i ładnie czyszczą klocki ze szkliwa i pyłów. Klocki chcę dać miękkie, nawet bardzo miękkie (Ferodo).

Możliwe. że teraz będzie już ok, a to ze względu, że miałem jeden problem, na który nie zwracałem uwagi. Tylne tarcze maiłem pokryte dziwnym ciemnym nalotem (stopiona rdza + pył z klocków?) przez co tył praktycznie wcale nie hamował. Powodowało to przegrzewanie się przodu bo praktycznie tylko on hamował. Tył już wymieniłem teraz kolej na przód i może wreszcie będzie spokój :|
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: to już było:hamulce..

Postprzez mm.max » 11 września 2006, 08:39

jaro4444 napisał(a):Klocki chcę dać miękkie, nawet bardzo miękkie (Ferodo).

Spróbuj dać na pierwszy ogień coś mniej firmowego i bardziej miękkiego i zobaczysz co się dzieje.

Ja przez głupi przypadek mam założone klocki MAFF - tanie zwykłe klocki za 77zł bodajże i założyłem sie z mechanikiem ze je spalę i tak sie staram staram i staram i cholera spaliłem juz je raz i nadal hamują rewelacyjnie i oszczędzają tarcze :D
Pozdrawiam
Michał (mm.max)
Był Leon 1M dostarczał adrenaliny
Był Leon 1P był poprawny
Był Leon 5F najlepszy z posiadanych
Był Leon 5F FL 150TSi był średniakiem :/
Jest A4 B9.5 TDi ....

Kill młodzieńczego życia = Ojciec Dyrektor vel Moher
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mm.max
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 4922
Dołączył(a): 16 kwietnia 2004, 13:11
Lokalizacja: Gdynia
Region: pomorskie
Auto: 5f ST
Silnik: DADA 1.5

Re: to już było:hamulce..

Postprzez jaro4444 » 12 września 2006, 20:42

Decyzja zapadła (prawie :mrgreen: ).
Daję więc na przód wiercone Zimmermanny i kolocki Ferodo Premier albo Mintex Standard. Kto wie gdzie to można najtaniej kupić? (ofertę Lewiana znam). :?:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: to już było:hamulce..

Postprzez pilpi » 13 września 2006, 14:25

jaro4444 napisał(a):Ja właśnie dziś odbieram ATE PowerDisk,

może trochę Adam ci posłiuza te tarcze.
U mmnie wytrzymały dokładnie 23 000 km i juz są pierwsze oznaki pogięcia przy hamowanieu wlaśnie ok 100-140 km /h, chociaż klocki mam jeszcze grubo ponad połowa.
Jeżeli będzie gozej to je przetoczę ale to nieda napewno żadnego długotrwałego efektu.
We wrocku w skodzie zaakupili sprzęt do toczenia tarcz (stąly problem) ale klienci wrcająpo ok 10-15 tyś km znów z krzywymi tarczami.
szybszy niż Cupra Ryyyyyy
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pilpi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 891
Dołączył(a): 28 maja 2004, 22:50
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Toledo

Re: to już było:hamulce..

Postprzez robertkop » 25 grudnia 2008, 14:58

koledzy co sądzicie o tarczach MIKODA link do aukcji

http://moto.allegro.pl/item510241428_ta ... rcone.html
Zobacz Profil
robertkop
Stella +
Stella +
 
Posty: 76
Dołączył(a): 24 sierpnia 2008, 08:44
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: Skradziony Leon


Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości