
Wjechałem na kanał i przy "bujaniu" samochodem słychać było jakby ostatnie zwoje sprężyny o siebie stukały lub coś innego w górnym mocowaniu. Ciężko cokolwiek zobaczyć bo miejsca malutko

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
mw1978 napisał(a):Michał mi też tak stuka ale tylko w jednym kole z prawej strony i tylko jak jade 5 km/h np po kostce. Wydaje mi sie ze może to być jeszcze sworzeń wachacza. Bedzie albo to albo stabilizator
Michał_TDi napisał(a):Pewnie bedzie górne mocowanie kolumny jak pisze Piotrek, jak bede mial troche czasu to sprawdze.
Dzieki i pozdrawiam
Łuki napisał(a):Jeżeli wymieniłeś sprężyny na krótsze i nie zmieniłeś amorów to nawet jak zmienisz mocowanie kolumny to i tak może tak samo stukać.
Cos takiego miałem orginalnie w H&R ale zarówno w tych jak i Eibachach nie miałem zadnych stuków, tyle ze amorki miałem Kayaby gazowe.Łuki napisał(a):Wyjmijcie sprężyny i na górne zwoje nasuncie wąż gumowy.
robert.gda napisał(a):na kocich łbach albo wybojach też by waliło
Pośpiech napisał(a):Ja bym się tak mocno nie bulwersował - przy alufelgach normą jest, że po zdjęciu koła i ponownym założeniu lepiej jest podokręcać sruby.
robert.gda napisał(a):A o smarowaniu srub to pierwsze słyszeale może tak jest
robert.gda napisał(a): A o smarowaniu srub to pierwsze słyszeale może tak jest
barth napisał(a):b0g0b0jny, nie to stukot metaliczny jest , wszystkie gumy na wachaczu sprawdzalismy , nie zerkalismy do stabilzatora ,tylko nie wiem czy on moglby cos takiego powodowac
michał kozak, sprawdzone![]()
Martii HELP!!
barth napisał(a):marti, nie nie nie, jest to jednorazowy stuk tak jakby cos sie przesuwalo o cos uderzalo i spokoj
barth napisał(a):DTM, a byc moze ze to cos z lapa skrzyni , ogolnie musze ja dokladnie obejrzec
DTM napisał(a):barth napisał(a):DTM, a byc moze ze to cos z lapa skrzyni , ogolnie musze ja dokladnie obejrzec
bede czekal na relacje![]()
ja chwilowo darowalem sobie ten temat dlatego ze w piatek zmieniam zawias (sprezyny, amortyzatory, koncowke drazka kierowniczego, sworzen wahacza) a kilka dni pozniej caly uklad hamuclowy (tarcze, klocki, przewody, plyn)
nastepnie zobacze jak auto bedzie sie zachowywalo po tych zmianach i dopiero zaczne zabawe z lapami/poduszkami silnika
nowy napisał(a):seryjne tuleje na wahaczach stukaja ..(sa za miekkie)
a i trzeszcza gumy na stabilizatorach ...(mam dosc w seju rajdowym tak nie bylo)
orientuje sie ktos gdzie mozna zamowic sztywniejsze tuleje ?
Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości