Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
zaślepiony EGR -> brak syfu w kolektorze dolotowymKlikoś napisał(a):ale ile zalet, jak się zastanawiacie zdejmijcie sobie kolektor dolotowy![]()
jacek85 napisał(a):Od jakichs dwoch miesiecy autko zaczelo mi delikatnie przerywać podczas dodania gazu w zakresie obrotow wg wzkazan obtotomirza 1750-2300. Dodaje gazu i po ok sekundzie jest szarpniecie, dopiero wtedy autko zaczyna jechac. Podczas wizyty u Rogala i hamowaniu autka pojawilo sie delikatne zalamanie momentu i mocy wlasnie w wyzej wymienionyh obrotach Rogal powiedzial ze moze to być N75. Do tego od jakiegos tygodnia zaczalem podczas przyspieszania slyszec charakterystyczne dmuchanie w kabienie z okolicy nadmuchu na szybe, czyli mniej wiecej gdzies w tym polozeniu gdzie znajduje sie turbina. Co to moze byc ze autko przerywa i slychac te dmuchajace powietrze??
DOLEK napisał(a):Po ostatnim udanym spociku zajrzałem pod maskę i zobaczyłem wyciek oleju pod ERG. Wygląda to tak jak na zdjęciu
[url=http://images29.fotosik.pl/210/762ecf4864bb01cam.jpg]Obrazek[/URL]
Bardzo proszę o poradę czy coś z tym trzeba robić czy tak ma być.
Pozdrawiam.
butcherDG napisał(a):Barth, jak programowo odłączyć egr w ARL u?
florek napisał(a):Mam ten sam objaw, czy EGR w tym stanie się wymienia całego czy można tylko jakieś uszczelki.
Sony napisał(a):Sammael, zawsze można ew. zaślepić dziadostwo i też zapanuje czystość
Sony napisał(a):Widzę, że dopisałeś hehe, ja taką blaszkę sam dorabiałem sobie
Ma tak z 2-3mm właśnie, więc myślę że będzie okSammael napisał(a):Mam nadzieję, że odpowiednio gruba - bo z czasem spaliny mogą Ci ją po prostu "strawić".
Niestety będzie się dłużej troszkę grzał, ale z tego co wyczytałem w innym temacie masz dodatkowe świece do podgrzewania płynu, więc nawet na Twoim miejscu bym się nie zastanawiałflorek napisał(a): czy w zimę bez EGR nie będzie on się dłużej grzał a w trasie nie będzie spadać temperatura silnika
odłączasz pracę samego zaworu a nie klapy gaszącej.Max_leo napisał(a):A jeżeli zaślepię go mechaniczne, to klapka gasząca będzie pracowała?
florek napisał(a):tak lepiej programowo wywalić, do tego usunąć mechanicznie i dać rurkę, koszt ok. 1100zł, przynajmniej jak się dowiedziałem na Górczewskiej w Warszawie, jeżeli Marcin masz taniej daj znać:)
siwy1mln napisał(a):witam . mam pytanie odnosnie egr . zaczyna mi dmuchac lekko olejem przez ten oring na egrze . czy dostane ten oring w sklepie motoryzacyjnym ? . jestem obecnie w angli i na swieta chce jechac do polski 2000 km i pytanie brzmi czy jakbym odkrecil egr i na ten oring dal czarny sylikon to nic nie powinno sie dziac ? a w polsce chcialbym przeczyscic caly dolot z egr i moze ktos mi by doradzil skad moge wziac ten oring ? z gory dzieki
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość