Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Ibiza ASV CompSport

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez PatTDI » 18 grudnia 2007, 11:39

Silnik ASV

Wtryskiwacze 0,230
Pompa wtryskowa 11mm
FMIC
Turbo z silnika 2,0TDI 170Ps

Obrazek

Milismy troche problemow z pompa wtryskowa i nie moglismy dawac 100% gazu od niskich obrotow dopiero gdzie od 1800rpm stad tak wygladajacy wykres. Usterka zostala usunieta i jak bedziemy na hamowni next time to pokazemy wykres z dobrym dolem.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Reklama

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez bono » 18 grudnia 2007, 12:07

PatTDI ale to musi zapier..... :brawo: Czy trudno jest zaadoptowac to turbo do ASV ? Jak temperatura oleju ? czy nie potrzebna wieksza chlodnica od ASZ ? respect :D
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez Tonny S » 18 grudnia 2007, 14:04

Turbo z silnika 2,0TDI 170Ps
Co z DPF ?? jak wygląda przekładka turbiny od 170 DPF do 140 DPF ??
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez PatTDI » 18 grudnia 2007, 14:38

Tonny S napisał(a):
Turbo z silnika 2,0TDI 170Ps
Co z DPF ?? jak wygląda przekładka turbiny od 170 DPF do 140 DPF ??


w silnikach wzdluznych nie ma problemu. w poprzecznych sie nie da poniewaz kazdy 140ps dpf jest 8V i kolektor nie pasuje
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez Silver » 18 grudnia 2007, 14:57

o kur..... NO COMMENTS !

Już to widze jak lata ta Ibisuka .


Pat , Szymon - Gratki ! kolejny fajny projekt.


P.S.-jak spalanie przy pełnym butowaniu wygląda ?
Zobacz Profil
Silver
TopSport
TopSport
 
Posty: 1345
Dołączył(a): 12 stycznia 2005, 21:48
Lokalizacja: Swiętokrzyskie
Auto: Leon

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez Orzeł » 18 grudnia 2007, 19:45

:brawo: ładnie wyszło, taka ibi musi juz dobrze zapinać :peace:
Kto powiedział, że klekot musi być wolny?? :)

Był 1.9 TDI FWD => 224 PS @ 430 Nm
Był 3.0 TDI Quattro => 285 PS @ 546 Nm
Jest 3.0 TDI Quattro => 381PS @ 726 Nm ET -> było 12.85 :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Orzeł
FR
FR
 
Posty: 1855
Dołączył(a): 13 października 2005, 15:30
Lokalizacja: PL-Czę100chowa
Auto: Klekot :)

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez jaro4444 » 18 grudnia 2007, 21:04

PatTDI napisał(a):w silnikach wzdluznych nie ma problemu. w poprzecznych sie nie da poniewaz kazdy 140ps dpf jest 8V i kolektor nie pasuje


Po pierwsze to gratulacje a po drugie parę pytań:

Albo czegoś nie zrozumiałem albo Patryk coś źle napisałeś.

Wzdłużnie DPF 140KM są 8 czy 16V? (136 KM są 8V to wiem)
Poprzeczne DPF są 8 czy 16V?
Turbina do ASV pochodziła konkretnie od którego silnika 170 KM - wzdłużnego czy poprzecznego? Jaki symbol?
Rozumiem, że skoro pasowała do głowicy ASV to pochodziła z 8V DPF 170 KM? Czy istnieje taki, czy też przerabiliście kolektor?
Czy zmienialiście gruchę sterującą geometrią turba bo w 170 KM ma ona czujnik położenia a przy ASV nie da się go wykorzystac.
Jaką wydajnośc ma turbina ze 170 KM - taką jak ARL czy większą (taką jak GT18, 20)?

Pozdrawiam i proszę o konkretnie odpowiedzi ponieważ od dawna poszukuję alternatywy dla GT1749VB a ta ze 170 KM wydaje się adekwatna.

[ Dodano: Sro 19 Gru, 2007 ]
Czy dobrze myślę, że do skręcanego kolektora od Ibizy ASV (taki jak w silnikach AGR) przykręciliście turbinę od wzdłużnego 170 KM TDI DPF z Audi A4?
Turbo od wzdłużnego 2.0 140 KM widziałem i miało nawet wyjście części gorącej do wydechu na 3 śruby - czyli P&P do wydechu ASV. Czy podobnie jest z tym turbo od 170 KM TDI?
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez PatTDI » 19 grudnia 2007, 10:15

jaro4444 napisał(a):
PatTDI napisał(a):w silnikach wzdluznych nie ma problemu. w poprzecznych sie nie da poniewaz kazdy 140ps dpf jest 8V i kolektor nie pasuje


Po pierwsze to gratulacje a po drugie parę pytań:

Albo czegoś nie zrozumiałem albo Patryk coś źle napisałeś.

Wzdłużnie DPF 140KM są 8 czy 16V? (136 KM są 8V to wiem)
Poprzeczne DPF są 8 czy 16V?
Turbina do ASV pochodziła konkretnie od którego silnika 170 KM - wzdłużnego czy poprzecznego? Jaki symbol?
Rozumiem, że skoro pasowała do głowicy ASV to pochodziła z 8V DPF 170 KM? Czy istnieje taki, czy też przerabiliście kolektor?
Czy zmienialiście gruchę sterującą geometrią turba bo w 170 KM ma ona czujnik położenia a przy ASV nie da się go wykorzystac.
Jaką wydajnośc ma turbina ze 170 KM - taką jak ARL czy większą (taką jak GT18, 20)?

Pozdrawiam i proszę o konkretnie odpowiedzi ponieważ od dawna poszukuję alternatywy dla GT1749VB a ta ze 170 KM wydaje się adekwatna.

[ Dodano: Sro 19 Gru, 2007 ]
Czy dobrze myślę, że do skręcanego kolektora od Ibizy ASV (taki jak w silnikach AGR) przykręciliście turbinę od wzdłużnego 170 KM TDI DPF z Audi A4?
Turbo od wzdłużnego 2.0 140 KM widziałem i miało nawet wyjście części gorącej do wydechu na 3 śruby - czyli P&P do wydechu ASV. Czy podobnie jest z tym turbo od 170 KM TDI?


W tej ibizie jest turbo z silnika BRD i pasuje do ibizy p&p. Jezeli chodzi o czujnik to poprostu go nie podlaczasz. Potencjal mysle ze kolo 200ps w zaleznosci od silnika

Na obecna chwile jest tyle silnikow 2,0TDI ze operowanie 8V 140ps czy 136ps nie jest mozliwe. Zebyscie wiedzieli postaram sie wypisac silniki i ich nazwy najczesciej spotykanych silnikow 2,0TDI

Golf 5/Leon2/Octavia2/Touran

AZV - 16V 136Ps EDC16
BKD - 16V 140Ps EDC16
BMM - 8V 140Ps DPF EDC16
BMN - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,2

Passat
B5GP

BGW - 8V 136Ps DPF EDC16
BHW - 8V 136Ps EDC16

Passat
B6

BKP - 16V 140Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMA - 16V 136Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BVE - 16V 122Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMR - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,2
BUZ - 16V 163Ps DPF Siemens PPD1,2
BWV - 16V 120Ps Siemens PPD1,1 i 1,5
BMP - 8V 140Ps DPF EDC16

Audi A4/A6

BLB - 16V 140Ps EDC16
BNA - 16V 136Ps EDC16
BRE - 16V 140Ps DPF EDC16
BRF - 16V 136Ps DPF EDC16
BVF - 16V 126Ps DPF EDC16
BVG - 16V 121Ps DPF EDC16
BPW - 8V 140Ps DPF EDC16
BRC - 8V 136Ps DPF EDC16
BRD - 16V 170Ps DPF Siemens PPD1,3

Mam nadzieje ze zauwazycie teraz ze ich w tych niemczech poje***o ;-)
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez bono » 19 grudnia 2007, 10:22

PatTDI napisał(a):BMN - 16V 160Ps DPF Siemens PPD1,2
a ja ciagle myslalem, ze tu 170 Ps :hmmm:
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez Kozak » 19 grudnia 2007, 10:30

bono napisał(a):
PatTDI napisał(a):BMN - 16V 160Ps DPF Siemens PPD1,2
a ja ciagle myslalem, ze tu 170 Ps :hmmm:

tu chyba wdarł się błąd , też mi się wydaje że powinno być 170 KM

Szukasz ubezpieczenia ?? Oferta każdego TU

- Ubezpieczenia Komunikacyjne Majątkowe Firmowe
- Ubezpieczenia Ochrony Prawnej - D.A.S.
- Ubezpieczenia Na Życie NNW

Zapraszam na PW
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kozak
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7481
Dołączył(a): 9 września 2005, 09:58
Lokalizacja: Częstochowa / SKL
Auto: Sportline 4x4
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez PatTDI » 19 grudnia 2007, 10:34

michał kozak napisał(a):
bono napisał(a):
PatTDI napisał(a):BMN - 16V 160Ps DPF Siemens PPD1,2
a ja ciagle myslalem, ze tu 170 Ps :hmmm:

tu chyba wdarł się błąd , też mi się wydaje że powinno być 170 KM


Tak oczywiscie to moj blad ale reszta jest ok. Sprawdzalem
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez jaro4444 » 19 grudnia 2007, 13:46

Dziękuję za odpowiedź.
Ruszaj niczym wiatr dumny synu mój
Jesteś obrońcą
Zesłał cię Bóg

Superb 2 2.0 TDI CR CFGB by R-Performance
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jaro4444
Sport
Sport
 
Posty: 776
Dołączył(a): 7 stycznia 2006, 17:24
Lokalizacja: Warszawa/ZDR
Auto: Superb 2
Silnik: diesel inny

Re: Seat Ibiza ASV CompSport

Postprzez ułan » 21 grudnia 2007, 21:41

Dobra stajnia - to i koni dużo :brawo:
Zobacz Profil
ułan
Signo
Signo
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Auto: Leon 1.9 ASV
Silnik: ASV 1.9


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron