|- 1.9 TDi AHF + zestaw naprawczy VW, czyli odrobine wieksze średnica tłoka itp itd
|- wtryski hybrydowe 260cc
|- sportowy wałek rozrządu
|- pompa 11mm
|- Big FMIC od Sprintera
|- sprzęgło i jedmomas z VR6
|- BIG turbo GT2256 + kolektory, power rura 2.5" itp itd
|- wydech przelotowy 2.75" na 2 tłumikach, downpipe 3"
|- elektryczna pompa paliwa z BMW TDS jako pompa wstępna
|- filtr paliwa z Mercedesa Vito
|- nowe , grubsze węze paliwowe
|- map sensor 3 bary
auto wystrojone "na teraz"... sa problemy z pompą 11 ktora musi trafic na stol bo cos niedomaga już... dodatkowo FMIC w upały moze juz nie dawac rady wiec tez bedzie zmienianie. Przy pelnym reblu niestety niezly batory z tyłu... Poprawki mechaniczo-softwarowe najpewniej w kwietniu. Bedzie troche mocniej, i mniej dymu mam nadzieje.
Jak sie uda to rowniez wtrysk metanolu dojdzie...
Oczywiscie cala robota by Maestro Aligator

