Dzik sprzęgło od G60 pasuje do:
AUDI A3 (8L1)
1.9 TDI (1996.09 - 2001.07) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: AGR; ALH
SEAT CORDOBA (6K2)
1.9 TDI (1999.06 - 2002.10) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: ALH; AGR
SEAT CORDOBA (6K2/C2)
2.0 i 16V (1996.08 - 1999.06) 1984 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: ABF
1.9 TDI (1996.08 - 1999.06) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU
SEAT CORDOBA Vario (6K5)
1.9 TDI (1996.08 - 1999.06) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU
1.9 TDI (1999.06 -

?) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: ALH; AGR
SEAT IBIZA II (6K1)
2.0 i 16V (1996.08 - 1999.08) 1984 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: ABF
1.9 TDI (1996.08 - 1999.08) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU
SEAT IBIZA III (6K1)
1.9 TDI (1999.08 - 2002.02) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: ALH; AGR
SKODA OCTAVIA (1U2)
1.9 TDI (1996.09 -

?) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: ALH; AGR
SKODA OCTAVIA Combi (1U5)
1.9 TDI (1998.07 -

?) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: ALH; AGR
VW CADDY II kombi (9K9B)
1.9 TDI (1996.10 - 2004.01) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: AHU; ALE; ALH
VW CADDY II nadwozie pełne (9K9A)
1.9 TDI (1996.09 - 2004.01) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: AHU; 1Z; ALH
VW CORRADO (53I)
1.8 G60 (1988.09 - 1993.09) 1781 ccm - 160 KM/118 kW Silnik: PG
2.0 i 16V (1991.08 - 1995.12) 1984 ccm - 136 KM/100 kW Silnik: 9A
2.0 i (1993.04 - 1995.12) 1984 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: 2E; ADY
VW GOLF II (19E, 1G1)
1.8 GTI G60 Syncro (1988.08 - 1991.07) 1781 ccm - 160 KM/118 kW Silnik: 1H; PG
1.8 GTI G60 (1990.04 - 1991.07) 1781 ccm - 160 KM/118 kW Silnik: PG
VW GOLF III (1H1)
1.9 TDI (1993.09 - 1997.08) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU; ALE
2.0 GTI 16V (1992.08 - 1997.08) 1984 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: ABF
2.0 Syncro (1HX1) (1995.08 - 1997.08) 1984 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: AGG
1.9 TDI Syncro (1HX1) (1995.08 - 1997.08) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU; ALE
VW GOLF III Cabriolet (1E7)
1.9 TDI (1995.08 - 1998.05) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU
VW GOLF III Variant (1H5)
1.9 TDI (1994.03 - 1999.04) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU; ALE
1.9 TDI Syncro (1995.07 - 1999.04) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU
2.0 Syncro (1995.08 - 1999.04) 1984 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: AGG
VW GOLF IV Cabriolet (1E7)
1.9 TDI (1998.06 - 2002.06) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: ALE; AHU
VW PASSAT (3A2, 35I)
2.0 (1990.02 - 1996.08) 1984 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: 2E; ADY; AGG
1.9 TDI (1993.10 - 1996.08) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z
1.8 G60 Syncro (1988.08 - 1996.08) 1781 ccm - 160 KM/118 kW Silnik: PG
2.0 16V (1994.01 - 1996.08) 1984 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: ABF
2.0 Syncro (1990.10 - 1996.08) 1984 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: 2E; AGG; ADY
2.0 (1995.03 - 1996.08) 1984 ccm - 107 KM/79 kW Silnik: AEP
VW PASSAT Variant (3A5, 35I)
2.0 (1990.02 - 1997.05) 1984 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: 2E; ADY; AGG
1.9 TDI (1993.10 - 1997.05) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: 1Z; AHU
1.8 G60 Syncro (1988.08 - 1997.05) 1781 ccm - 160 KM/118 kW Silnik: PG
2.0 16V (1994.01 - 1997.05) 1984 ccm - 150 KM/110 kW Silnik: ABF
2.0 Syncro (1990.10 - 1997.05) 1984 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: 2E; ADY; AGG
2.0 (1995.03 - 1996.08) 1984 ccm - 107 KM/79 kW Silnik: AEP
VW POLO CLASSIC (6KV2)
90 1.9 TDI (1996.09 - 2001.09) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: AHU; ALE; ALH; AGR
VW POLO Variant (6KV5)
1.9 TDI (1997.05 - 2001.09) 1896 ccm - 90 KM/66 kW Silnik: AHU; ALE; AGR; ALH
VW TRANSPORTER IV autobus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW); nadwozie pełne (70XA); nadwozie pełne (70XA)
2.4 D Syncro (1992.10 -

?) 2370 ccm - 78 KM/57 kW Silnik: AAB
2.5 Syncro (1992.11 -

?) 2461 ccm - 110 KM/81 kW Silnik: AAF; ACU; AEN; AEU
2.5 (1990.11 -

?) 2461 ccm - 110 KM/81 kW Silnik: AAF; ACU; AEN; AEU
2.4 D (1990.09 -

?) 2370 ccm - 78 KM/57 kW Silnik: AAB
2.5 Syncro (1996.07 -

?) 2461 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: AET; AVT; APL
2.5 (1996.08 -

?) 2461 ccm - 115 KM/85 kW Silnik: AET; AVT; APL
A od AAA pasuje jeszcze tylko do 2.9 VR6 i koniec. Teraz ciekawostka - czy G60 nie jest po prostu tym samym sprzęgłem co VR6 skoro nawet dociski są te same. Chyba, dla VR6 sprężyny od tarczy są dostrojone do innej częstotliwości drgań silnika 6-cylindrowego....
P.S Ile wytrzymywało sprzęgło w starych AGR?