Strona 1 z 1

Pojawiające się/znikające ikonki na MFD

PostNapisane: 31 maja 2005, 11:04
przez mm.max
Dziwne rzeczy się dzieją jak jest upał u mnie np. pojawiają się ikonki w okienku wyświetlacza komputera pokładowego.

Są to: ikonka dystrybutora w miejscu gdzie pokazuje ile jeszcze jest do przejechania na obecnym stanie paliwa i ikonka zegarka w miejscu gdzie pokazany jest czas przejazdu.

W normalnych warunkach ikonek tych niema jednakże jeżeli zaczynają panowac warunki cieplarniane na wyświetlaczu pokazują się te symbole.

Z czym to może się wiązać czy to jest błąd matrycy MFD czy można te piktogramy "uruchomić" na stałe w VAGu ??

Re: Pojawiające się/znikające ikonki na MFD

PostNapisane: 31 maja 2005, 11:57
przez Tonny S
mm.max, generalnie to one powinny być zawsze wyswietlane :|

Re: Pojawiające się/znikające ikonki na MFD

PostNapisane: 31 maja 2005, 11:58
przez mm.max
Tonny S napisał(a):generalnie to one powinny być zawsze wyswietlane

Powinny ale nie są...

W róznych MFD gruby VAG widziałem że w niektórych są w innych nie poza tym same matryce MFD też się różnią sam juz nie wiem jak to powinno być

Re: Pojawiające się/znikające ikonki na MFD

PostNapisane: 31 maja 2005, 12:22
przez Tonny S
mm.max, w poprzednim Leonie miałem inny wyswietlacz z pojedyńczym kompem i tam tez sie wyświetlały - generalnie moze coś ci nie styka :|

Re: Pojawiające się/znikające ikonki na MFD

PostNapisane: 2 czerwca 2005, 11:43
przez Asgaard
nie przeszkadza w jeżdżeniu to nie zwracaj uwagi :wink: zegarów i tak nie powinno się rozbierać bo tylko zepsuć można, tym bardziej jeśli chodzi o matrycę.

Re: Pojawiające się/znikające ikonki na MFD

PostNapisane: 5 czerwca 2005, 10:55
przez MenIB
Asgaard napisał(a):nie przeszkadza w jeżdżeniu to nie zwracaj uwagi :wink: zegarów i tak nie powinno się rozbierać bo tylko zepsuć można, tym bardziej jeśli chodzi o matrycę.


EEEtam , rozbierac mozna jesli sie tylko chce :-))) , pod wyswietlaczem sa gumki takie jak w kalkulatorach i styki takie jak w pilotach do TV czyli napylone na plytke weglowe badziewie , proponuje rozebrac , przetrzec spirytusikiem i zlozyc , jak nie pomoze to moge przeflashowac pamiec w zegarach , moze to tu jest problem ale sklanial bym sie do przeczyszczenia stykow, jedyny mankament po tej operacji to to ze po zabawie z wyswietlaczem MFA trzeba skazoweczki wyregulowac - najlepiej VAGiem testem wyjsc.