seryjne alarmy rozbrajają się po przekręceniu kluczyka w zamku (kto to wymyślił to nie wiem)... W 1M które nie miały czujników żeby sprawdzić czy jest alarm można było zamknąć się w środku auta pilotem i otworzyć maskę-zaczynał wyć. W 1P tego nie sprawdzałem bo nie mam seryjnego alarmu ale może być podobnie.
Co do doświetlania to są 3 opcje:
1. Bi-xenon skrętny (najlepsze rozwiązanie)
2. doświetlanie halogenami (coś tam daje ale to nie to samo co bi-xenon

)
3. doświetlanie światłami drogowymi (totalna masakra-widać wspaniale ale oślepiasz wszystkich)
Doświetlanie można załączyć tylko w trzydziesto bitowych modułach centralnej elektryki. Aby sprawdzić czy masz załączone doświetlanie wystarczy na odpalonym silniku (nie wiem czy światła mijania też muszą być załączone) załączyć któryś z kierunkowskazów i po ok 1-2sek. zapali się halogen.