Ja mam TT w aucie jedyny problem to taki, ze musze auto zamykac z kluczyka a nie z pilota kiedy TT podtrzymuje zaplon, ale i to sie da ogarnac grzebiac w wiazce, poprostu sie przyzwyczajlem.
Na zalaczonym TT przynajmniej na Greddy z wiazka dedykowana pod impreze jesli wcisniesz gaz, wrzucisz bieg, sciagniesz reczny to auto zgasnie samoczynnie, pozatym kierownica sie zablokuje po przekreceniu nia.
Moj oblicza sobie czas chlodzenia w zaleznosci od stylu jazdu/palowania ale to zalezy od wiazki, ktora zakladamy do auta mozna zalozyc prostsza i wtedy czas podtrzymania na sztywno ustawiamy w TT.
Sens ma jak najbardziej np jedziesz trasa bardzo szybko i masz ochote stanac na stacje po hot doga nie musisz czekac 3min zanim sie silnik schlodzi tylko w tym czasie juz spowrotem jestes z hot dogiem lub jechales szybko i wyskakujesz na chwile gdzies ustawiasz sobie auto na 5min bo nie oplaci sie czekac az sie schlodzi i go gasic np po bulki do sklepu. Mozna mnozyc w nieskonczonosc

Zawsze mozesz zostawic auto i obserowac z daleka miny przechodniow widzacych odpalone puste w srodku auto
