Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior





hubi2000 napisał(a):druga sprawa ze poprzedni właściciel wsadził złe świece od słabszego silnika


miroA3 napisał(a):hubi2000 napisał(a):druga sprawa ze poprzedni właściciel wsadził złe świece od słabszego silnika
malo prawdopodobne, bo wszystkie TFSI od 1.8 160PS, przez 2.0 200PS po Cupre 240
maja jeden rodzaj swiec, na pierwszy montaz szedl rownolegle tak NGK jak i Bosch ( Bosch 101 905 631 H )
tak zwane zimniejsze PFR7Q stosowane byly najpierw tylko w S3



hubi2000 napisał(a):jak mam cewki zostawić jak sa padnięte![]()
ale oczywiście nie będę kupował przez ASO






wymienione tylko cewki i swiecemiskok napisał(a):wymieniałeś kable wysokiego napięcia ? polecam firme trw bo inne podróbki to badziew

miskok napisał(a):wymieniałeś kable wysokiego napięcia ? polecam firme trw bo inne podróbki to badziew

stashekcn napisał(a):Cewka zapłonowa ERA 880064






hubi2000 napisał(a):tłumaczył sie ze w byly fabrycznie zamknięte i moze producent nie takie zapakował albo ktoś podmienił
hubi2000 napisał(a):Pomoze ktos kto jest producentem tych cewek





czarny_ napisał(a):podjedz do salonu to sprawdza po vinie czy byly wymienione z akcji serwisowejmasz na mysli telepanie buda na jalowym? bardziej bym obstawial poduszki/dwumas niz elementy silnika

sebseat napisał(a):Do salonu nie ma co jechać bo to nie są cewki oryginalne(pierwszy montaż).Nie wydaje mi się żeby jakieś włoskie wsadzali. Dwumas i całe sprzęgło wymieniłem miesiąc temu poduszki też wymienione. Te szarpnięcia nie są jednostajne-cykliczne także mechanika odpada raczej. Jak coś jest zużyte to wali cały czas, na chłopski rozum. Następnie wymienię cewy. Później będę sprawdzał przepustnicę, przepływkę, klapy w kolektorze, może tam coś nie gra. Błędów na kompie nie ma, a trzęsiawki się pojawiają raz mocniejsze raz słabsze.


ps. Panowie pytałem się z pół roku temu o tą akcję wymiany cewek w serwisie seata w Gdańsku - stwierdzili, że nigdy nie miała miejsca taka akcja![]()
![]()
![]()

sebseat napisał(a):Witam. Szarpie na biegu jałowym. Świece wymieniłem na PFR7Q i nie ma poprawy. Przymierzam się do wymiany cewek. Dzwoniłem do kilku ASO w Polsce i akcja dalej aktywna(dla tych co mają seryjne). U mnie jakieś dziwne cewki siedzą(ktoś już coś wymieniał)Znalazłem tylko jeden numer na obudowie metalowej(6326 11L) i napis u góry na plastiku Made in Italy. Czy ktoś wie co to za ustrojstwo?

sebseat napisał(a): To samo mi powiedzieli w Gdańsku. Mój model niby nie objęty akcją serwisowąNatomiast dzwoniąc do innych serwisów kazali do nich przyjechać żeby sprawdzić wszystko na 100%.

na 100% masz walnięta cewkejaki masz przebieg auta ~115tys
przerabiałem to u siebie
a gdzie dzwoniłeś dokładnie? Nie jesteś przypadkiem z 3miasta? Wydawało mi się, że widziałem jakaś srebrną cuprę

sebseat napisał(a):Dzwoniłem do Gdańska gdzie mnie zbyli w 30sek. A w Szczecinie i Poznaniu już inna gadka była. Z Gdańska nie jestem ale bywam czasami to mogłeś mnie widzieć

mhm, bardzo możliwe że to Tymożesz jeszcze spróbować podmienić świece na seryjne, bo z tego co pisałes masz od rs4
Ja wczoraj wrociłem z rs'owych na serie - brak "szarpania". Cewka jak walnie na pewno sypnie błędem a Ty to odczujesz.


Powrót do Leon 2 - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość