Witam
szukalem na forum ale nie znalazlem odpowiedzi na ponizsze pytanka:
czy przy czyszczeniu przepustnicy powinienem tez wyczyscic te 3 rurki ktore naleza do korpusu tejze przepustnicy ?
jesli tak to mozna poprostu nalac do nich benzyny ekstrakcyjnej i przedmuchac ? nie zaleje mechanizmu sterujacego przepustnica ?
czy ktos z Was mial kiedys falowanie obrotow w rytm sinusoidalny ? nieustannie od zimnego silnika i na cieplym rowniez, tak jakby komputer robil korekte obrotow i lekko podnosil zeby je po chwilli skorygowac i obnizyc, i tak w kolko bez przerwy.
czy to prawda ze adaptacje przepustnicy robi sie na cieplym silniku ? nikt o tym nigdzie nie wspomina a jednak gdzies w internecie znalazlem taka informacje.
jaki macie kat otwarcia przepustnicy na zimnym a jaki na cieplym silniku ? u mnie na zimnym bylo 9 stopni otwarcia (auto stalo prawie dwa dni w garazu), na cieplym zapomnialem sprawdzic ale postaram sie go odczytac w wolnej chwili




