Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje...
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
przez CupraRkupno » 18 października 2018, 18:49
Witam wszystkich serdecznie, ostatnio zostałem nowym nabywca Cupry R z 2011. Muszę napisać ze auto zostało zakupione jak i jest eksploatowane poza naszym krajem. Wydawało się ze wszystko jest ok... auto ma realny odzienie 98000km. Jednak po wyjeździe do pl i zaczelo coś stukać niestety w silniku. Okazuje się ze najprawdopodniej są to zawory. Na auto jest wykupiona gwarancja, dzisiaj byłem właśnie w oryginalnym ASO. Przy robieniu małym przebieg to „stukanie” jest praktycznie nie odczuwalne przy dłuższej i bardziej „sportowej” jeździe auto zaczyna stukać. Padło hasło ze to mogą być zawory. Czy któryś z Was moze miał takie objawy lub problemy tego typu? Temat oleju... w ASO nalegają na 5w40 (oryginalny od Seat) w aucie znajduje się obecnie 5w30 i chciałbym zmienić na taki ale motul lub Millers i nie idą na ugody z tym tylko to zrobią jeżeli zaleje taki jaki oni chcą. Raczej bardziej bym sień przychylił do Motul ale nie wiem co Wy o tym myślicie? Pozdrawiam wszystkich.

-
Zobacz Profil
CupraRkupno
- Stella

-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 20 września 2018, 12:27
- Region: zagranica
- Auto: Seat Leon Cupra R
- Silnik: CHGA 1.6
przez bzykofm » 18 października 2018, 18:51
Pytałeś tylko w jednym ASO? Spróbuj w innym, w niektórych się zgadzają na inny olej w niektórych nie

Tam gdzie ja byłem bez problemu mogłem mieć swój olej i filtry.
była: Ibiza 6L lift 1.4 85KM 2013-2014
Leon Barbarzyńca105KM 250Nm
@ dynoPro 195KM 374Nm 2014-

-
Zobacz Profil

bzykofm
- LeonClub Team

-
- Posty: 3475
- Dołączył(a): 9 lipca 2015, 23:59
- Lokalizacja: Wieniec/Wieliczka
- Region: małopolskie
- Auto: leon 1P FL TDI PD
- Silnik: BLS 1.9
Powrót do Leon 2 - Techniczne Benzyna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość