rboberwppl napisał(a):Posiadam Seat Leon II 2005rok 2.0 FSI 150KM
Przebieg 168000
Spalanie w miescie 10-11
Autostrada przy predkosci 160km/h 11-12
Czy to normalne czy cos jest nie tak, na kompie zero bledow, tankuje 98, moze lepiej lac 100 albo moze 95.
Bardzo prosze forumowiczow o pomoc w tej sprawie, czytalem ze te silniki mimo wszystko sa oszczedne ale w w/w przypadku to raczej odwrotnie.
2.0FSI BLX 6biegów manual - miasto 8/9l, trasa (prędkości 100/110) 7-8L, autostrada (110/120) 7,4L, autostrada (140) 8,0-8,4L
Paliwo PB98 z Orlenu. PB95 nie testowałem ...
Mstr92 napisał(a):spalanie na kompie rzędu 12-15 (najmniejsze jakie widziałem to 11,7) litrów, na postoju w trybie D w FIS'ie najmniej ile zobaczyłem to 1.1 l/h, zaś rzeczywiste spalanie na baku to zrobione 340km wlane 48litrów co daje 14,12 czy nie jest to trochę za dużo? Jazda podczas testowego baku na 95 z orlenu, cykl głównie miejski, bez szaleństw. Czytałem o uszk. sondzie lambda - u mnie na kompie brak błędów, oraz o nagarze gromadzonym w tych silnikach - tu też pytanie czy wodorowanie chemiczne może przynieść jakikolwiek efekt ? Mechanik powiedział mi że to normalne spalanie dla tego silnika ze skrzynią automatyczną - po postach w internecie wydaje mi się że może jednak nie mieć racji, czy ktoś ma podobną konfigurację? (koła 16' zimówki)
2.0 TFSI BWA 6 biegów manual - miasto 9/10l, trasa (prędkość 100) 8L, autostrada (110/120) 8-9L, autostrada (140) 10,0L
Paliwo PB98 z Orlenu, nie polecam tutaj PB95 - wyraźnie cofa zapłony (logowałem na różnych paliwach) oraz słychać wyraźnie spalanie stukowe.
Wodorowania chemicznego nie polecam. Jak chcesz już wyczyścić nagar w tym silniku to zrób to zgodnie ze sztuką. Kolega
winner4 wykonuje takie zabiegi. Mamy tu na forum również wątek poświęcony temu zabiegowi.