przez Kanisz » 15 czerwca 2019, 23:55
Może to łożysko alternatora, kończący się rozrusznik/?
Lub rolka napinająca pasek /?
Olej dawno zmieniałeś /? Spr stan i czy nie jest za ciemny/?
Masz pasek czy łańcuch /?
Niektóre auta napedzane łańcuchem tak miały, że po odpaleniu chwilę to trwa zanim olej dotarł do napinacza łańcucha, wtedy zawsze bylo głośniej.
Ale jeżeli wcześniej tak nie bylo to może być napinacz do wymiany lub...
Już dawno pierwsze konstrukcje 1.4TSI miały takie problemy, że:
- mocniejszych 1.4tsi szwankowała pompa wody
- w słabszych 122KM itp do wymiany był Nastawnik Wałka Rozrządu, ponieważ też jest napełniany olejem.
Jak jest pusty wpada w drganie a VAG zastosował bolec, który sie zamyka jak ma ciśnienie wewnątrz tego nastawnika.
Jak nie ma ciśnienia to bolec powoduje że nie ma luzu w środku to samo bylo w VW i Audi, gdzie tam też zastosowali zmiany w nastawniku wałka rozrządu... Spr, albo zapytaj w ASO /?