Strona 1 z 1

2.0 TFSI Niskie ciśnienie oleju.

PostNapisane: 7 maja 2014, 15:41
przez sebseat
Witam serdecznie. Mam problem z ciśnieniem oleju w mojej Cuprze. Wymieniłem olej i filtr oleju a także czujnik i po przejechaniu ok.300 km pokazał się ponownie komunikat na FIS: LOW OIL PRESSURE STOP ENGINE itd. Pompa to raczej nie jest bo silnik zacząłby głośno pracować i klepać. Moim zdaniem zawór regulujący ciśnienie na pompie oleju lub jakiś problem komunikacyjny pomiędzy czujnikiem a kompem(może jakaś luźna kostka?) Macie jakieś pomysły co do awarii. Czy ktoś miał podobny przypadek?

Re: 2.0 TFSI Niskie ciśnienie oleju.

PostNapisane: 7 maja 2014, 17:57
przez Omega
Głupie pytanie a jakiej marki filtr założyłeś bo np. w 1,8T z pewną marka były problemy z ciśnieniem.

Re: 2.0 TFSI Niskie ciśnienie oleju.

PostNapisane: 8 maja 2014, 13:21
przez sebseat
Filtr Mann. Kolejnym powodem może być zapchany smok lub sitko jeżeli takie istnieje. Jutro z rana na warsztat to napiszę co zdiagnozowałem.

-- 8 maja 2014, 14:21 --

Problem chyba załatwiony ;-) Okazało się że sitko w smoku zamulone było syfem. Poprzedni właściciel mulił na Mobil 1 prawdopodobnie i nagaru zostało od groma. Zmieniłem olej i wypłukało wszystko z silnika co zapchało smoka. Mam nadzieje że wszystko teraz będzie ok. Nie chciałbym zmieniać pompy oleju, bo dowiedziałem się że do Cupra i Cupra R cały moduł to wydatek o 6000pln Szok :shock: Pozdrawiam :-D

Re: 2.0 TFSI Niskie ciśnienie oleju.

PostNapisane: 9 maja 2014, 06:17
przez stashekcn
Dla pewności wlałbym np. Motul Engine Cleanera, wymienił ten olej jeszcze raz. Kolega w Golfie GTI po Castrolu miał ten sam problem

Re: 2.0 TFSI Niskie ciśnienie oleju.

PostNapisane: 12 maja 2014, 08:54
przez sebseat
Silnik przepłukany jak należy :-) Po 500km jeszcze raz zmieniłem olej i filtr tak dla pewności. Zalałem Motul Specific 5W30. Pozdrawiam 8)