Witam
Kupiłem Seata Leona 1.4 MPI z 2008 roku! Przebieg 125000 tys km
Na początku zauważyłem ze silnik troszkę głośno chodzi i skacze!
Pierwsza podłączenie do komputera i wychodzi ze Lamba sondy!
OK skasowaliśmy błąd i czekamy!
Pózniej zrobiłem pełny serwis (wymiana oleju,świec, filtrów , oraz cewki na pierwszym cylindrów )
OK ale auta zaczyna głośniej chodzić , obroty zaczynaja mu skokach od 600-1000 szczególnie jak zapale z rana to chodzi jak głośny desek!
Kolejna sprawdzenie na komputerze i wychodzi ze albo zawór (nie wiem jak się nazywa ale znajduje się za filtrem powietrza jest to zawór przed ERG o) lub wtrysk!
OK wymieniamy zawór i nie ma różnicy ! Nic biorę auta wracam do domu i co po chwili traci moc nie mogę jechać maź 70 km/h ,auto buczy , głośny , obroty Max 3000 i nie chce dojechać, i zapaliła się kontorlka Chuck enigne
Nic dojeżdżam do domu zgasiłem auto! Próbuje zapalić i znika kontorlka checg enigne! Ale auto chodzi głośno i obroty falują! OK próbuje się przejechać ale auto jakby nie chciało jechać brak mocy, buczy itp!
Jadę do mechanika co od początku się zajmował nim i mówi ze możliwe popychacze! Ehhh
Myśle może zmienię mechanika !
Podjeżdżamy do innego mechanika i patrzy , sprawdza na komputerze i wyskakują mu 2 błędy;
U12146 Diagnostick interface EU: comunicatione -brak komunikacji ze sterownikiem silnika
P0301 cylinder 1 misfire detected czyli cewka! Która była wymieńiana!
OK wykręcaja świece i jest czarna( chociaż była 100 km temu zamieniana. Na nowe) , pózniej tak myślą ze wtrysk może padł!( wiec bedą podmieniać wtryskiwany aby sprawdzić czy jest padnięty ten na pierwszym cylindrze) ale wcześniej u 1 mechanika sprawdzali ciśnienie na cylindrach to niby było prawidłowe!
OK zmienili mi świece na nowa i co wracam do domu zrobiłem może 2 km i stracił całkowicie moc ze nie mogłem już jechać! Oczywiście głośno chodził i nie chciał jechać! Nic zjechałem na pobocze poczekałem z godzinę i zapalił poruszał się ale dalej bez mocy i głośny!
Drugi mechanik stwierdził ze może wtrysk plus sprawdza czy dobre prądy idę do cewki! Itp
Sam nie wiem co sadzić bo dla mnie auto od pierwszego właściciela , książka serwisowa i co roku serwis robiony!
Miał może ktoś taki przypadek podobny i jakie były problemy!prosze o radę jak zabrać się do tego,
Szukam pomocy bo co mechanik to co innego mówi!
Najgorsze ze auto głośno pracuje, nie równe obroty i chodzi jak sportowe auto!
Proszę o rady!


