Błąd - układ sterowania elektozaworem sterującym długością..
Witam.
Pacjent: Seat Leon 1.8 TSI 2008r.
Po dzisiejszym podpięciu Leona pod komputer moim oczom ukazał się następujący błąd:
- Układ sterowania elektrozaworem sterującym długością kolektora dolotowego zablokowany otwarty (blok1). Stały.
Innych błędów nie ma, samochód jeździ zupełnie normalnie, po pomiarze na hamowni nie ma żadnych ubytków mocy. Po wykasowaniu i przejechaniu kilometra błąd wraca. Reasumując - co on oznacza? Czy któryś zawór jest do wymiany?
I pytanie poza konkursem - Jakie powinno być ciśnienie doładowania w 1.8 TSI?
Pacjent: Seat Leon 1.8 TSI 2008r.
Po dzisiejszym podpięciu Leona pod komputer moim oczom ukazał się następujący błąd:
- Układ sterowania elektrozaworem sterującym długością kolektora dolotowego zablokowany otwarty (blok1). Stały.
Innych błędów nie ma, samochód jeździ zupełnie normalnie, po pomiarze na hamowni nie ma żadnych ubytków mocy. Po wykasowaniu i przejechaniu kilometra błąd wraca. Reasumując - co on oznacza? Czy któryś zawór jest do wymiany?
I pytanie poza konkursem - Jakie powinno być ciśnienie doładowania w 1.8 TSI?