Witam
1.6 8v MPI kod silnika:BSE 102 PS 5-biegów manual
202 tys km przebiegu
Zapala się:
Kontrolka CHEK-Za mała sprawność katalizatora(BANK 1) nieciągły
powraca co kilka dni czy kilkanaście...
wzrosło spalanie i jak by jest przymulony wg mnie,wiem ze to nie TDI ale pomału się wkręca...
wymieniłem tłumiki i złącze elastyczne i nic
dodatkowo kolektor wydechowy był pęknięty i pierdział...jest trochę ciszej ale jeszcze nie jest to czego się spodziewałem
kazano mi w ciemno obie sondy wymienić ale tego nie zrobiłem bo wg mnie jak by któraś była uszkodzona to by pokazało na sondę a nie na katalizator PRAWDA?
dziś byłem u "tłumikarza" i jak mi zaczął czesać ze za słabym systemem mi się podpinali ze nie pokazało dokładnie co jest uszkodzone itd itd to odpuściłem...proponuje kat euro4 za 500 zł ale bez gwarancji.Myślałem że zaproponuje strumienice czy coś ale nie...bo nie wiem od czego ten błąd bo kat może jest dobry a to coś innego jest uszkodzone przepustnica czy przepływomierz itd
byłem u magika i wyłączył sterowanie drugiej sondy w ECU i jest spokój jak na razie
ale auto jest jak by zamulone
idzie jakoś sprawdzić kata po jego zdemontowaniu czy rozcięciu?
teraz jak mam w ECU OFF sondy to bez problemu mogę go wyciąć i chociażby sprawdzić czy bez kata będzie lepiej chodził?



