Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 29 listopada 2017, 19:16

Witam Panowie, od rok bujam się z pewnym problemem z moim CDAA.
Silnik rzecz jasna po remoncie (2010) i przez pierwszy rok zabawy nowym nabytkiem, dodałem mu trochę wigoru virusem w vtech.
Wszystko fajnie pięknie, ale pewnego pięknego dnia usłyszałem rano terkotanie po uspokojeniu się obrotów z procedury wypalania katalizatora.
Problem rozwiązuje dosłownie położenie stopy na pedał sprzęgła.
Po rozgrzaniu słyszalne tylko w garażu.
Wymienione w miedzy czasie komplet Sprzęgła (z użyciem klucza do sprzęgieł SAC),druga skrzynia biegów(padła diagnoza wałka...jednak nie) wszystkie poduszki, sprawdzone przeguby,wydech, wysprzęglik, pompa sprzęgła,płyn ATE typ 200....szkoda gadać, wszystko dookoła skrzyni...Nowe,
a problem pozostał...
zareklamowałem dwumasę....przeszło, dostałem kolejną, problem znikł na miesiąc,i z dnia na dzień wróciło...
Najlepsze jest to że jak otworzę maskę to słychać to najwyraźniej od strony rozrządu jakby pod plastikową osłoną górną, a jak pochylę się przy kole przednim kierowcy...słyszę przy kole...druga osoba kładzie nogę na pedale sprzęgła i zapada cisza...
I pojawia się pytanie, czy ktoś przerabiał podobny temat terkotania na jałowym który znikał po wciśnięciu pedału sprzęgła?
Czy to dwumas czy coś zaczyna się dziać z rozrządem i jakiś wpływ na to ma delikatne wciśnięcie sprzęgła?
W bokach pomiarowych vcds, synchronizacja rozrządu jest na wartości 0,14'....co wykluczałoby łańcuch....ale sam już nie wiem...
Szukam podpowiedzi kogoś kto miał z tym do czynienia :/
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Reklama

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 29 listopada 2017, 19:27

Mógłbyś nagrać dźwięk.
A sprawdzali mechanicy czy masz sitko na wsporniku łożyskowym?
Obstawiam, że go tam nie ma. Do wymiany wspornik łożyskowy.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 29 listopada 2017, 19:36

wszystko naprawiam we własnym garażu z manualami...rozrząd sprawdzałem przy okazji wymiany napinacz łańcucha balansowego i pogiętej przez ASO osłony która się pociła, ale nie ukrywam że wspornika nie ruszałem....jaki wpływ ma te sitko na terkotanie?
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 29 listopada 2017, 19:44

Wspornik musiałeś zdjąć do wymiany łańcucha rozrządu.
Taki ma związek, że u mnie terkotał i telepało nim na wolnych obrotach. Diagnoza padła na rozrząd co wymieniłem, ale to nie pomogło. Niestety nie mam już tego filmu, stąd mówię żebyś Ty nagrał swój może poznam.
Do tej pory we wszystkich 1.8 tsi z którymi się spotkałem i komu doradzałem nikt nie miał sitka. Co się z nim stało nikt nie wie. Mogło wyjaść przy wymianie rozrządu, albo zostało gdzieś zassane do silnika. Można dokupić samo sitko, można dokupić zawór zwrotny wraz z sitkiem, a może kupić komplet wraz ze wspornikiem. Co ja uczyniłem, bo tak zaleca producent.
Została mi z mojego auta jeszcze nowa odma - nie zdążyłem wymienić i jedna sprężyna na tył auta - gdybyś potrzebował.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 29 listopada 2017, 20:11

tatian napisał(a):Wspornik musiałeś zdjąć do wymiany łańcucha rozrządu.
Taki ma związek, że u mnie terkotał i telepało nim na wolnych obrotach. Diagnoza padła na rozrząd co wymieniłem, ale to nie pomogło. Niestety nie mam już tego filmu, stąd mówię żebyś Ty nagrał swój może poznam.
Do tej pory we wszystkich 1.8 tsi z którymi się spotkałem i komu doradzałem nikt nie miał sitka. Co się z nim stało nikt nie wie. Mogło wyjaść przy wymianie rozrządu, albo zostało gdzieś zassane do silnika. Można dokupić samo sitko, można dokupić zawór zwrotny wraz z sitkiem, a może kupić komplet wraz ze wspornikiem. Co ja uczyniłem, bo tak zaleca producent.
Została mi z mojego auta jeszcze nowa odma - nie zdążyłem wymienić i jedna sprężyna na tył auta - gdybyś potrzebował.



w takim razie dobieram się do wspornika w ten weekend, i zobaczę co się tam dzieje.Rozrząd był robiony przy remoncie przez pierwszego właściciela i zrobił naprawę w wersji na bogato (Mirek_p11, autor tematu olejowego w 1.8 tsi).Czy po wsporniku poza sitkiem widać objawy zużycia?

-- 29 listopada 2017, 19:54 --

tatian napisał(a):Wspornik musiałeś zdjąć do wymiany łańcucha rozrządu.
Taki ma związek, że u mnie terkotał i telepało nim na wolnych obrotach. Diagnoza padła na rozrząd co wymieniłem, ale to nie pomogło. Niestety nie mam już tego filmu, stąd mówię żebyś Ty nagrał swój może poznam.
Do tej pory we wszystkich 1.8 tsi z którymi się spotkałem i komu doradzałem nikt nie miał sitka. Co się z nim stało nikt nie wie. Mogło wyjaść przy wymianie rozrządu, albo zostało gdzieś zassane do silnika. Można dokupić samo sitko, można dokupić zawór zwrotny wraz z sitkiem, a może kupić komplet wraz ze wspornikiem. Co ja uczyniłem, bo tak zaleca producent.
Została mi z mojego auta jeszcze nowa odma - nie zdążyłem wymienić i jedna sprężyna na tył auta - gdybyś potrzebował.


A co do nagrania to zajmę się tym jutro po pracy, jak auto postoi kilka godzin, bo w garażu panuje za duże echo i będzie na filmie słychać tylko cykanie silnika...

-- 29 listopada 2017, 20:00 --

Terkotanie znikało Ci po wciśnięciu, dotknięciu pedału sprzęgła? Co do sitka, mój rocznika powinien mieć sitko, wcześniejsze miały zawór zwrotny? czy się mylę?

-- 29 listopada 2017, 20:09 --

numer sitka według etki - 06H103081E
a zawór zwrotny - 06H103176G ale do 27.11.2009, a ja mam połowę 2010...
Czyli awaryjnie kupić same sitko?
Jak to w praktyce wygląda?

-- 29 listopada 2017, 20:11 --

a wspornik - 06H103144J zamienia się na 06H103144K....coś poprawili?
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 29 listopada 2017, 20:22

Nie pamiętam czy testowałem ze wciśniętym sprzęgłem.
U mnie oprócz terkotania były jeszcze jakieś problemy na wolnych obrotach. Ogólnie auto chodziło jak diesel.
Widzę, że znowu ten wspornik zmienili.
1. 06H 103 144 K - wspornik mocujący 571 zł
ew.
2. zawór zwrotny 06H 103 176 G - 70 zł
3. filtr siatkowy oleju 06H 103 081 E - wycofany ze sprzedaży.

Ja kupowałem go na motoplatformie.com dokładnie 2 lata temu z 7% rabatem za 585 zł (miał oznaczenie J, a ja pierwotnie miałem chyba G), a więc widać, że jest taniej.
Jak się okaże, że to jest to zapytaj gościa po ile u niego teraz jest wspornik.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 29 listopada 2017, 20:30

u mnie czasami czuć na fotelu kierowcy jakby szarpnięcia silnika, bez zauważalnego bujania obrotami, takie szarpnięcia,bujnięcia....
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 29 listopada 2017, 21:24

Bujnięcia takie delikatne od czasu do czasu to chyba miałem przez cały czas. Jutro nagraj co trzeba, posłucham a jak sam ogarniasz tematy to zwal ten wspornik. Trochę roboty jest, ale z tego co piszesz to dla Ciebie to pestka :).
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 30 listopada 2017, 13:34

tatian napisał(a):Bujnięcia takie delikatne od czasu do czasu to chyba miałem przez cały czas. Jutro nagraj co trzeba, posłucham a jak sam ogarniasz tematy to zwal ten wspornik. Trochę roboty jest, ale z tego co piszesz to dla Ciebie to pestka :).


zwalić wspornik to pikuś, zestaw do rozrządu mam, więc z zaworem faz nie będzie problemu (wiem że na lewy gwint), a reszta to kilka śrubek 8)
nagranie wrzucę wieczorek ok 18-19.

-- 30 listopada 2017, 10:19 --

tatian napisał(a):Bujnięcia takie delikatne od czasu do czasu to chyba miałem przez cały czas. Jutro nagraj co trzeba, posłucham a jak sam ogarniasz tematy to zwal ten wspornik. Trochę roboty jest, ale z tego co piszesz to dla Ciebie to pestka :).


Nagranie z Rana....https://youtu.be/jRrhnREuz1E
Dobrze słychać terkotanie pod maską, w środku dźwięk się słabo nagrał...najlepiej odsłuchać w słuchawkach...wyraźny terkocik jest...

-- 30 listopada 2017, 11:17 --

Wspornik z ASO zamówiony awaryjnie ....570zł za najnowszy model...........K

-- 30 listopada 2017, 13:34 --

a powiem Ci jeszcze jedno, mam innego Kola z tym samym problemem...dosłownie tak samo pyrka/terkocze....sprzęgło też robił...bez rezultatu...ASO włożyło mu nowy słupek (temat olejowy), ze starym osprzętem...i problem ze starego silnika zaadaptował się do nowego....i dalej nikt nie wie w czym problem....oczywiście cisza robi się po dotknięciu pedału sprzęgła....tak samo jak u mnie.
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 30 listopada 2017, 16:20

Ja takiego dźwięku nie miałem tego pukania, u mnie był inny I były jeszcze problemy na wolnych obrotach. Ale. Już dokładnie nie pamiętam, a filmu też już nie mam. Nie mniej jednak za tą osłoną jest właśnie wspornik.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez mirek_p11 » 30 listopada 2017, 17:00

Może to dobry trop...

Zobacz jeszcze jedną część zawór EVAP - elektrozawór filtra węgla aktywnego

https://www.youtube.com/watch?v=CF7NViXyciE

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=604278

https://forum.vw-passat.pl/topic/4079-z ... wnego-n80/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mirek_p11
Sport
Sport
 
Posty: 273
Dołączył(a): 27 stycznia 2016, 19:05
Auto: VW GOLF 7 Variant
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 30 listopada 2017, 17:24

tatian napisał(a):Ja takiego dźwięku nie miałem tego pukania, u mnie był inny I były jeszcze problemy na wolnych obrotach. Ale. Już dokładnie nie pamiętam, a filmu też już nie mam. Nie mniej jednak za tą osłoną jest właśnie wspornik.


Dopóki nie rozbiorę to się nie dowiem....a powiedz mi za co odpowiada ten kanał olejowy z zaworkiem zwrotnym w podstawie?
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 30 listopada 2017, 17:31

Nie wiem. Zapewne tamtędy przepływa olej, skąd dokąd nie wiem.
Ja miałem wytarty trochę wałek może to też była tego wina.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 30 listopada 2017, 17:42

mirek_p11 napisał(a):Może to dobry trop...

Zobacz jeszcze jedną część zawór EVAP - elektrozawór filtra węgla aktywnego

https://www.youtube.com/watch?v=CF7NViXyciE

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=604278

https://forum.vw-passat.pl/topic/4079-z ... wnego-n80/


Odłączałem Mirek ten zawór na zimnym silniku i lekko praca silnika się zmieniła, ale terkot został...odłączałem też elektromagnes sterujący przy wałku (nie wiem za co odpowiada) i praca silnika się lekko zmieniła, ale terkocik został....

-- 30 listopada 2017, 17:42 --

tatian napisał(a):Nie wiem. Zapewne tamtędy przepływa olej, skąd dokąd nie wiem.
Ja miałem wytarty trochę wałek może to też była tego wina.


na mój chłopski rozum to właśnie podstawa ma kanały do smarowania wałków które się w nim opierają, i podejrzewam że ciśnienie steruje też fazami rozrządu....brak zaworu zwrotnego często innym objawiało się problemami z zaworem zmienny faz rozrządu....tak sobię to wymyśliłem po mojemu :P
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 30 listopada 2017, 17:56

Takim błędem mi sypało:
Znaleziono 1 błąd:
000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 170210 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2001.14.18
Czas: 15:39:34

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1301 /min
Obciążenie: 43.1 %
Prędkość: 20.0 km/h
Temperatura: 94.0*C
Temperatura: 53.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 13.462 V

Kody gotowości: 0000 0000
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 30 listopada 2017, 18:06

tatian napisał(a):Takim błędem mi sypało:
Znaleziono 1 błąd:
000833 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
P0341 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 170210 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2001.14.18
Czas: 15:39:34

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1301 /min
Obciążenie: 43.1 %
Prędkość: 20.0 km/h
Temperatura: 94.0*C
Temperatura: 53.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 13.462 V

Kody gotowości: 0000 0000


Widzisz tylko najzabawniejsze jest to że u mnie żadnego błędu nie ma,synchronizacja rozrządu perfekt, silnik wkręca się jak zły, czasami na światłach poczuje bujnięcie na fotelu i to wsio....ale te poranne terkotanie mnie dobija....tak się niesie po wnętrzu...masakra.
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez mirek_p11 » 30 listopada 2017, 18:26

Takie terkotanie miał spj tylko, że w Octavii 1.4 tsi 140 KM CHPA ( skrzynia ta sama ). Wymienili mu sprzęgło i terkotu brak.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mirek_p11
Sport
Sport
 
Posty: 273
Dołączył(a): 27 stycznia 2016, 19:05
Auto: VW GOLF 7 Variant
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 30 listopada 2017, 18:29

Bujanie też od czasu do czasu miałem, a terkotanie ten silnik tak ma. Ale u Ciebie oprócz terkotania dochodzi coś jeszcze.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 30 listopada 2017, 18:39

tatian napisał(a):Bujanie też od czasu do czasu miałem, a terkotanie ten silnik tak ma. Ale u Ciebie oprócz terkotania dochodzi coś jeszcze.


To jest właśnie terkotanie, które mogę uciszyć ....gdyby to była usterka mechaniczna silnika to bez podniesienia obrotów nie zmieniłbym niczego...dotknę pedału sprzęgła....i jest lux...:/ a oczywiście podniesienie obrotów do np 1200-1500k też załatwia problem....ale jak wrócą do jałowych....wraca...
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 30 listopada 2017, 18:58

U mnie przy tych większych obrotach niż nominalne na postoju telepało silnikiem.
Padła diagnoza łańcuch. Rozrząd cały wymieniony - nie pomogło.
Dopiero dzięki uprzejmości jednego forumowicza i podpowiedzi wyszło na jak o czym mówimy. Od razu powiedział a sprawdzali czy jest sitko.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 30 listopada 2017, 19:03

Telepania u mnie nie ma, silnik pracuje ładnie,ale ten dodatek akustyczny mnie już.....rozumiesz :P
Zatem i ja sprawdzę tą podstawę i czy jeszcze jest tam zawór zwrotny z pechową kulką która dziurawi siateczkę....jutro działam z tematem i może pokuszę się o nagranie manuala z szybkiej rozbiórki :)
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 30 listopada 2017, 19:10

W sumie dużo roboty nie ma.
1. Demontaż i montaż zaworu nastawczego wałka rozrządu
2. Demontaż i montaż górnej pokrywy łańcucha rozrządu
3. Wymontować zawór nastawczy
4. Odkręcić śruby 7 sztuk
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 1 grudnia 2017, 08:39

tatian napisał(a):W sumie dużo roboty nie ma.
1. Demontaż i montaż zaworu nastawczego wałka rozrządu
2. Demontaż i montaż górnej pokrywy łańcucha rozrządu
3. Wymontować zawór nastawczy
4. Odkręcić śruby 7 sztuk


Roboty max na Jednego Polepszatora :P
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 2 grudnia 2017, 13:32

Mam to samo, jakby spod obudowy rozrządu słychać terkot. Silnik brzmi tak diesel. Taki już kupiłem i zastanawiałem się czy tak powinno być czy nie. Daj znać jak sobie poradzisz :D

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 2 grudnia 2017, 13:40

luki530 napisał(a):Mam to samo, jakby spod obudowy rozrządu słychać terkot. Silnik brzmi tak diesel. Taki już kupiłem i zastanawiałem się czy tak powinno być czy nie. Daj znać jak sobie poradzisz :D

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Skoro pracuje Twój jak diesel to proponuję zająć się rozrządem bo u mnie poterkocze (nie jak diesel, raczej jakby coś miało luz) sobie na zimnym silniku , a po przejechaniu 100 metrów....temat znika i słychać tylko cykanie wtryskiwaczy.
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 2 grudnia 2017, 13:48

Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 5 grudnia 2017, 22:21

https://youtu.be/XoPvAMLE07M
Wałki jak nowe, podpora w stanie dobrym + (jak na 180tyś km przelotu), siatka we wsporniku nie naruszona....
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 5 grudnia 2017, 23:09

Czyli problem leży gdzie indziej. Gdzie nie mam pojęcia. Tutaj trzeba by już zapytać kogoś kto robi te silniki na codzień, nie jeden nie wa, bo wtedy będzie to wróżenie z fusów.

-- 6 gru 2017, o 00:09 --

Czyli problem leży gdzie indziej. Gdzie nie mam pojęcia. Tutaj trzeba by już zapytać kogoś kto robi te silniki na codzień, nie jeden nie wa, bo wtedy będzie to wróżenie z fusów.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez mirek_p11 » 5 grudnia 2017, 23:33

Silnik jest w porządku. Na 99,9 % dwumas trafiony. Gówniane są koła dwumasowe w 1.8 tsi
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mirek_p11
Sport
Sport
 
Posty: 273
Dołączył(a): 27 stycznia 2016, 19:05
Auto: VW GOLF 7 Variant
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez HAKSIU » 6 grudnia 2017, 09:24

mirek_p11 napisał(a):Silnik jest w porządku. Na 99,9 % dwumas trafiony. Gówniane są koła dwumasowe w 1.8 tsi


Silnik jak zegarek...Wszystko co mogłem VCDS-em sprawdzić wychodzi na fabrykę, synchronizacja ok, fazy rozrządu ok , misfire nie ma opcji...temperatury w normie, całą komorę silnika trzepałem już ze 3 razy szukając czegoś co mogłoby wpadać w drgania...
A prawda jest taka że terkotanie znikło po zareklamowaniu pierwszego Nowego Kompletu sprzęgła...dostałem drugi...i miesiąc było cacy...BYŁO....
Skoro LUK robi taką lipę, to pozostaje mi tylko OEM (też LUK-a, nie ma Sachsa dla CDAA bez 4x4) mając nadzieje że dla ASO robią lepszej jakości podzespoły...
Był Golf III 1.9 TD
Była Fabia I 1.2 HTP
Był Leon 1.9 ASV

Jest Octavia IIFL 1.8 TSI


Obrazek
Zobacz Profil
HAKSIU
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 listopada 2016, 22:01
Lokalizacja: TriCIty
Auto: Szkodnik
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 13 sierpnia 2018, 12:46

https://youtu.be/4n3Fa6qylm8
Dopadło i mnie, stukanie dochodzi z okolic obudowy rozrządu. Ustaje po odkręcaniu korka oleju a po zakreceniu powraca słychać to dobrze ma filmie. Po dodaniu gazu cisza. Co obstawiacie? Co mogę sprawdzić vcdsem? Wychylenie rozrządu jest -0.3

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 13 sierpnia 2018, 21:00

Chyba najgłupszy sposób jaki może być na sprawdzanie czegokolwiek w aucie tj. odkręcenie korka oleju. Co Ci ma to dać?
Pamiętam jak przyjechali "szpecjaliści" kupić golfa IV. Odkręcili korek zaczęło telepać budą u Panie tu już silnik do generalnego remontu. I pojechali w pi...... Przyjechał chłopak wziąć z pocałowaniem ręki golfa i jak pytam przejeździł prawie 200 k km bez większych przygód i auto dalej śmiga. Pewnie szybciej je korozja zje niż padnie.
Ja tam nic niepokojącego nie słyszę, ale to mogą być przekłamania nagrania.
Ile auto ma przelotu? CDAA?
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 13 sierpnia 2018, 21:26

Dlaczego stwierdzasz że najglupszy pomysł, skoro dźwięk ustaje to dlaczego mam nie brać pod uwagę? Przysluchaj się po zakreceniu korka po około 3 sekundach pojawia się ten dźwięk. 175k przebiegu. Odpialem węże od odmy i dźwięk ustal więc to chyba to odma powoduje ale czemu dźwięk słychać z okolic rozrządu nie wiem. Wymienię znów odme zobaczymy czy ustanie tym razem zamówię wersję najnowsza i dam znać dla potomnych.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 13 sierpnia 2018, 21:32

Miałem nową odmę chciałem wymieniać, ale nie wiem czy widziałeś odma to kawałek plastiku i nic wewnątrz. A kosztuje kosmiczne pieniądze. Myślę, że spokojnie starą możesz wyczyścić. Chyba, że zrobić swap na odmę z 2.0 TFSI.
Jak otworzyłeś korek to zaczęło telepać silnikiem i nic więcej.
175 kkm jeżeli nic z rozrządem nie było robione to szykuj się na wymianę. Napinacz już tam zapewne ledwo dycha. Przy okazji sprawdzić czy masz sitko na wsporniku.
Ile oleju auto bierze?
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 13 sierpnia 2018, 22:33

Oleju ze 100ml na 1000 km. Niby kawałek plastiku ale był poprawiany chyba z 5 razy to też o czymś świadczy. Możesz przybliżyć temat odmy z 2.0 tfsi?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 13 sierpnia 2018, 22:51

Z tego co pamiętam do 1.8 TSI nie był poprawiany. Jest tylko jeden model, ale jutro to sprawdzę. Ponoć można do nas wrzucić odmę od 2.0. Ale tematu nie drążyłem. Poszukaj tematu o nagarze i tam pogadaj z chłopakiem, który go czyści chyba winner on Ci pomoże. Mało tych dolewek, ale dobrze. Pomyśl o rozrządzie jeżeli nic nie było robione.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 15 sierpnia 2018, 02:54

Były 4 literki na końcu w kolejności od najstarszej a,e,ac,ah
Czyszczenie dolotu już miałem na ten weekend zaplanowane ale w tej sytuacji najpierw trzeva usunąć usterkę :)

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 15 sierpnia 2018, 08:03

Nie pamiętam jaką kupiłem, a sprzedałem ją nie tak dawno, więc już nie sprawdzę. Udało mi się ją kupić za +/- 300 zł, a normalnie kosztuje coś koło 500 zł w ASO.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 15 sierpnia 2018, 12:03

375 zł w ASO wczoraj zamówiłem :)

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 15 sierpnia 2018, 12:35

To potaniały te kawałki plastiku :). Ale i tak sądzę, że to nic nie pomoże co najwyżej poprawi Ci samopoczucie :). Ja miałem zmieniać, ale okazało się, że trzeba się trochę nagimnastykować żeby to zrobić i nie zdążyłem, bo auto się sprzedało. Nie wiem jak spisuje się u nowego właściciela, bo się kontakt urwał. Nie mniej jednak pomyśl o rozrządzie, a przynajmniej o wadliwym napinaczu, bo jeżeli nikt go nie zmienił wcześniej to on już tam ledwo zipie.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 15 sierpnia 2018, 17:49

Odma ma być jutro a dziś okazuje się że dźwięk ten chyba z odmą związku nie ma :( powiedz mi tylko czemu po odkręcaniu korka dźwięk ten ustaje ( uwierz mi na słowo że tak jest) co ma rozrząd do ciśnienia w skrzyni korbowej.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 15 sierpnia 2018, 22:17

Nie mam pojęcia. Nigdy mi do głowy nie przychodziło żeby go odkręcać. W którymś aucie, nie pamiętam już którym jak odkręciłem to mi silnikiem telepało.
Zwróć uwagę czy dźwięk nie jest głośniejszy wraz ze spadkiem temperatury.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 15 sierpnia 2018, 22:20

A czy słyszałeś coś może o tej drugiej odmie? Gość z serwisu mi powiedział że lubi się zatykać ale nie mam pojęcia jak to zdiagnozować skoro jest ona pod kolektorem wydechowym i nawet nie wiem gdzie prowadzą jej węże.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 15 sierpnia 2018, 22:32

Dwie odmy są na pewno a Audi a3. Dlatego gość moją kupił bo jedną wymienił, a drugą chciał profilaktycznie. Wg mojej wiedzy Seat Leon 1. 8 tsi CDAA posiada jedną odmę i jest od strony ściany grodziowej.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez miroA3 » 16 sierpnia 2018, 03:47

o tej odmie kolega luki530 pytał juz w innym temacie
podawałem tam dokładne numery cześci, od najstarszej do najnowszej :

viewtopic.php?f=40&t=64568&p=731305&hilit=odma#p731305

495AH, dokładnie takiej samej jak w silnikach 2.0TSI CCZA/CCZB

luki530 napisał(a):A czy słyszałeś coś może o tej drugiej odmie?


a nie chodzi Tobie przypadkiem o zawór odcinajacy ? ktory tez Ci sie pytalem z rysunkiem w tamtym temacie...

tatian napisał(a):Dwie odmy są na pewno a Audi a3


w ktorym silniku ?
jesli silnik kodowo jest ten sam, to nie ma znaczenia czy to a3, golf6, leon czy inna octavia..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 16 sierpnia 2018, 04:21

To ja miałem inną odmę niż tę co podajesz w tamtym temacie.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 16 sierpnia 2018, 04:25

Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez miroA3 » 16 sierpnia 2018, 06:10

tatian napisał(a):To ja miałem inną odmę niż tę co podajesz w tamtym temacie


miales inna fyzycznie, bo miales wlasnie ta druga...
jak sam widzisz seat leon tez ma dwie, kolega luki caly czas pisal o tej gornej, Ty o tej dolnej..
Ta " jego " byla/jest modernizowana kilka razy i kosztuje 370zl, ta twoja nigdy i kosztuje 500zl

po VIN dla CDAA ( vin chyba Ci znany ;) )
jeszcze raz napisze, silnik 2.0TSI ma to samo, nie trzeba robic zadnych swapów, bo to TO SAMO, te same numery czesci.

Obrazek

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez tatian » 16 sierpnia 2018, 17:14

Czyli to samo co w Audi jednak. Tam też były dwie. Zdziwiło mnie, że mu tak łatwo poszło z namierzeniem jej, bo tą moją nie tak łatwo wymienić.
Chciałem ją wymienić profilaktycznie, bo mi się pocił silnik w jednym miejscu i ktoś mi podpowiedział, że to może być przez odmę i stąd decyzja o wymianie.
Cena teraz też się zgadza. Chyba najdroższy kawałek plastiku jaki kupiłem. Sprzedałem z mają strata, ale dobrze, że poszedł.
Na pewno ta moja nie jest odpowiedzialna za hałas z okolic rozrządu.
Tak VIN mi znany :). Ciekawe co się z nim teraz dzieje. Niestety kontakt z kupującym się urwał.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 CDAA Terkotanie na Jałowym.

Postprzez luki530 » 16 sierpnia 2018, 21:44

Co w takim razie znajduje się w tej dolnej odmie? Nic tam nie ma poza tą obudowa?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
luki530
Signo
Signo
 
Posty: 138
Dołączył(a): 16 lutego 2017, 22:20
Auto: Insignia
Silnik: CJXA 2.0

Następna strona

Powrót do Leon 2 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości