Strona 1 z 1

Wysoki spalanie bieg jalowy

PostNapisane: 21 listopada 2018, 09:17
przez Pandeska
Panowie wysokie spalanie biegu jałowego wcześniej było gdzieś 0,8-0,9 teraz jest 1,4-1,5 Obrazek był wymieniany rozrząd ustawiony kat wtrysku na 28 C wymienione uszczelki na wtryskiwaczach bo śmierdziało, wtryski nie leją, była nieszczelność na dolocie bo strasznie dymił naprawiono i przestało dymic. Na kompie brak błędów poza błędem związanym z ciśnieniem doladowania, auto ma problemy z przyspieszaniem odpala normalnie nie dławi się ... Nie wiem gdzie szukać problemu...

Re: Wysoki spalanie bieg jalowy

PostNapisane: 22 listopada 2018, 07:23
przez W1czek
A co z tym ciśnieniem doładowania dokładnie się dzieje?
Średnie spalanie nie wzrosło (realne, z kompa)?
Lepiej chodzi na zimnym, czy na ciepłym?

Re: Wysoki spalanie bieg jalowy

PostNapisane: 22 listopada 2018, 12:10
przez Pandeska
Mam wrażenie ze z dolnych obrotów gorzej startuje jest wyraźny spadek tak jakby turbina załączyła sie gdzie kolo 2700 obrotów i sie rozkręca, blad dotyczy nie wykryto ciśnienia doładowania - sporadyczny, po usunieciu bledu auto lepiej przyspiesza jak sie zapali bad znowu zaczyna mulic i tak naprawde trwa to chwile przejade sie 1km po unsunietym błedzie w tym czasie go depne dwa razy i juz blad wraca. Srednie spalanie z kompa wzrosło palił mi 10-11 po mieście teraz nie chce zejść poniżej 13,5 l i kto spokojna jazda ( styl jazdy mi sie nie zmienił ) no zrobić 360 km do zapalenia się rezerwy to chyba lekka przesada :/ Mam wrażenie ze lepiej smiga na zimnym, nawet przyspiesza lepiej, wiem ze nie wolno go butowac od zimnego bo zawsze czekam do rozgrzania ale w celach diagnozy po lekkim rozgrzaniu do 50 C czuć ze lepiej śmiga :/. Nadmieniam, że nie wymieniałem w nim jeszcze świec i cewek zapłonowych nie wiem czy to ma znaczenie... Wczoraj widziałem jak prawidłowo zdiagnozować zawór DV czy jest walnięty bo po wyjęciu mojego okazało sie ze mam starego typu, chodził normalnie i wsadziłem go ponownie, a tu sie okazało ze ta rozerwana membrana jest pod ta czarna i dopiero po rozebraniu można stwierdzić jego użyteczność czego ja nie zrobiłem... Auto odpala normalnie czy to na zimnym czy na ciepłym obojętne jaka temperatura póki co przy -2 sobie radzi, odma jest zaślepiona zaworem PCV