Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Luz na maglownicy z prawej...?

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Luz na maglownicy z prawej...?

Postprzez adrian2901 » 17 grudnia 2011, 14:06

Witam!
Posiadam Toledo II 1.9 TDI. Mój problem polega na tym iż, miałem wybite drążek kierowniczy z lewej strony, więc wymienił mi mechanik drążek i końcówke. Po tym zabiegu pojechałem od razu na geometrie, ustawili mi ją, i gdy silnik się nagrzał strasznie ciężko chodziła kierownica a przy jeździe na wprost była "sztywna" i auto nie szło ustawić by jechało prosto... Mineło 2 tygodnie i kierownica zaczeła chodzić lekko. ale pojawił się okropny luz z prawej strony na maglu. Co najdziwniejsze, gdy silnik jest zgaszony to stuka delikatnie, ale gdy odpale auto i mam koła do jazdy na wprost lub skręce w lewo to jak ruszam rytmicznie w lewo i w prawo to puka i czuć drganie i na kierownicy i na podłodze. Gdy skręce w prawo to jest to minimalne. W trakcie jazdy, gdy ruszam rytmicznie na boki kierownicą to czuć i słychać stukanie... Dziś pojechałem na kanał i gdy ruszałem kierownicą mechanik powiedział, że luz faktyczne jest z prawej strony na listwie magla... Co z tym zrobić? Pojawia sie on po odpaleniu auta...? Dodam, że byłem u tego mechanika co robił mi drążek i to on sprawdzał i dziś nagłe powiedział, że "definitywnie widać, że ktoś bawił się srubą regulacyjną od przekładni" i dochodze do wniosku, że to on bo dopiero po wyjechaniu od niego kiera tak ciężko chodziła a teraz po dziurach sie wybiła i działa lekko ale tłucze się. A przy wymianie drążka spawał to jabłko do drążka bo nie mogł odkręcić i mogł coś przegrzać w przekładni albo ukrecić? Ale on twierdzi, że sruby nie ruszał... Poradzcie czy da sie z tym maglem coś zrobić? I dlaczego ten luz sie pojawia po odpaleniu auta? Proszę o rady bo jemu już nic nie udowodnie :(
Zobacz Profil
adrian2901
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1 listopada 2011, 10:08
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
Auto: Toledo II

Reklama

Re: Luz na maglownicy z prawej...?

Postprzez Sammael » 17 grudnia 2011, 21:41

adrian2901 napisał(a):Poradzcie czy da sie z tym maglem coś zrobić?

wymienić maglownicę na nową
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: Luz na maglownicy z prawej...?

Postprzez adrian2901 » 18 grudnia 2011, 01:06

To, że wymienić to wiem ale to nie taki mały koszt... Jeszcze sam pojade na kanał i zobacze czy to na pewno magiel a nie np łączniki stabilizatora bo czytałem, że to może powodować taki sam efekt lub podobny....
Zobacz Profil
adrian2901
Stella
Stella
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1 listopada 2011, 10:08
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
Auto: Toledo II

Re: Luz na maglownicy z prawej...?

Postprzez Sammael » 18 grudnia 2011, 01:09

adrian2901 napisał(a): łączniki stabilizatora bo czytałem, że to może powodować taki sam efekt lub podobny....

nie spotkałem się raczej z tym - no ale posprawdzaj, bo dziwne jest to że problemy zaczęły się po wymianie drążka.
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0


Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości