darq12 napisał(a):Tak w zamku i sygnał z mikrostyku nie przychodzi do modułu. Te mikro w środku rzadko padają najczęściej siada ten zewnętrzny od sygnału że auto zamknięte/otwarte. A ściągałeś blachę?? Nie za mocno naciągnąłeś kable od zamka?? Często właśnie przez takie coś puszczają luty bo ktoś szarpał za kable.
Kolega wyraźnie napisał że ma bębenek od strony pasażera bo próbował otworzyć je z kluczyka, więc musi mieć mikro do tego. Nie bawiłem się zamkiem z zaślepka nie wiem jak jest ono zbudowane. Ale wiem jak jest zbudowane z bębenkiem.
Slazak30 musisz odkręcić zamek (2) śruby i wtedy wyjdzie Ci cały zamek. Nie zapomnij zdjąć linki od klamki.
-- 8 cze 2016, o 22:12 --
darq12 napisał(a):Tak w zamku i sygnał z mikrostyku nie przychodzi do modułu. Te mikro w środku rzadko padają najczęściej siada ten zewnętrzny od sygnału że auto zamknięte/otwarte. A ściągałeś blachę?? Nie za mocno naciągnąłeś kable od zamka?? Często właśnie przez takie coś puszczają luty bo ktoś szarpał za kable.
Kolega wyraźnie napisał że ma bębenek od strony pasażera bo próbował otworzyć je z kluczyka, więc musi mieć mikro do tego. Nie bawiłem się zamkiem z zaślepka nie wiem jak jest ono zbudowane. Ale wiem jak jest zbudowane z bębenkiem.
Slazak30 musisz odkręcić zamek (2) śruby i wtedy wyjdzie Ci cały zamek. Nie zapomnij zdjąć linki od klamki.