problem z ogrzewaniem

Witam
Na wstępie przepraszam admin że znów zakładam nowy wątek ale to leonik wyprawia to .......mnie trafia ale do rzeczy
Mam ciągłe problemy z ogrzewaniem a mianowicie na wolnych obrotach powietrze z nawiewów jest ledwo letnie żeby nie powiedzieć że zimne, jak tylko zwiększę obroty nawet 1, 5 tys obr to po chwili leci gorące w kabinie upał O co tu chodzi ręce mi już opadają jeżdzę po mechanikach i kasę wywalam a zero poprawy Wymieniłem już pompę wody, czujnik temperatury, sprawdzona drożność nagrzewnicy, chłodnicy, nowy płyn wymieniony zero ubytków, nowy filtr kabinowy a poprawy zero, dodam że autko nie kopci nic się z nim nie dzieje Jeszcze pozostał termostat ale wątpię żeby on miał coś do tego bo temperatura na wskaźniku w całym zakresie pracy niemal idealnie 90* Silnik temp 90 osiąga po ok 5-7 km jazdy, w oleju nie ma śladów płynu pod korkiem nie ma majonezu A ogrzewanie jak nie działało tak nie działa ręce opadają już szlak trafia po jeżdzę po kolejnych mechanikach a poprawy zero, tylko kasa z kieszeni idzie
Pomóżcie proszę bo zaczynają mnie nachodzić myśli aby się pozbyć leonika ale szkoda go trochę Jestem normalnie bezradny a zima zapasem
Może nasi są na forum ludzie co rozwikłają powody tego może to termostat jednak ale nie znam się za bardzo Pomożcie PLIS
Dziękuję za pomoc
Na wstępie przepraszam admin że znów zakładam nowy wątek ale to leonik wyprawia to .......mnie trafia ale do rzeczy
Mam ciągłe problemy z ogrzewaniem a mianowicie na wolnych obrotach powietrze z nawiewów jest ledwo letnie żeby nie powiedzieć że zimne, jak tylko zwiększę obroty nawet 1, 5 tys obr to po chwili leci gorące w kabinie upał O co tu chodzi ręce mi już opadają jeżdzę po mechanikach i kasę wywalam a zero poprawy Wymieniłem już pompę wody, czujnik temperatury, sprawdzona drożność nagrzewnicy, chłodnicy, nowy płyn wymieniony zero ubytków, nowy filtr kabinowy a poprawy zero, dodam że autko nie kopci nic się z nim nie dzieje Jeszcze pozostał termostat ale wątpię żeby on miał coś do tego bo temperatura na wskaźniku w całym zakresie pracy niemal idealnie 90* Silnik temp 90 osiąga po ok 5-7 km jazdy, w oleju nie ma śladów płynu pod korkiem nie ma majonezu A ogrzewanie jak nie działało tak nie działa ręce opadają już szlak trafia po jeżdzę po kolejnych mechanikach a poprawy zero, tylko kasa z kieszeni idzie
Pomóżcie proszę bo zaczynają mnie nachodzić myśli aby się pozbyć leonika ale szkoda go trochę Jestem normalnie bezradny a zima zapasem
Może nasi są na forum ludzie co rozwikłają powody tego może to termostat jednak ale nie znam się za bardzo Pomożcie PLIS
Dziękuję za pomoc