Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

KILKA PROBLEMÓW . SKRZYNIA, NAGRZEWNICA, XENON

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

KILKA PROBLEMÓW . SKRZYNIA, NAGRZEWNICA, XENON

Postprzez kszalek » 14 stycznia 2009, 22:44

Witam. Moje auto to leon 1.6 16v 1m 2002r. Ostatnio mam kilka problemów.

Przy wrzucaniu biegu 1 lub 2 mam dziwne przeskoki. Sprzęgło mam wciśnięte do końca, a np wrzucając 2 dźwignia ma dziwny opór mniej więcej w 1/3 potem 2/3 i w końcu wchodzi na 2ke przy użyciu odrobiny więcej siły. nie ma żadnego problemu z innymi biegami wchodzą czyściutko. Co może być powodem takiego stanu rzeczy?

Posiadam klimę manualną. Od jakiegoś czasu za schowkiem w obrębie nagrzewnicy słyszę bardzo irytujący świst gdy mam włączony nawiew. Na pierwszym poziomie nawiewu jest ok, ale jak włączę i chwilkę pochodzi na 2gim biegu (nie mówiąc już o wyższych) to już bardzo głośno świszczy. Na tyle głośno, że przy głośno włączonym radiu nadal słyszę ten świst. Co może być powodem? Zamierzam wymienić manual klimę na climatronic w przyszłości. Czy ewentualna wymiana nagrzewnicy pomogłaby na ten świst i czy podeszłaby pod przyszły climatronic?

Od około 2 miesięcy posiadam xenon hid 6000k. Niedawno zauważyłem, że po zapaleniu zimnego auta i włączeniu świateł, lewa lampa nie świeci, a po wyłączeniu i włączeniu świateł ponownym już wszystko jest ok. Sprawdzałem instalację zestawu i wygląda ok ;-/

Posiadam kluczyk jajko 433 mhz i do tego osobno pilot z alarmem z logiem seata. Aby załączyć alarm muszę naciskać tego pilota alarmowego. Czy da się jakoś zintegrować obydwa piloty tak aby 1 kluczyk scyzoryk obsługiwał alarm przy otwieraniu/ zamykaniu auta ze scyzoryka? Wiem wiem czytałem obszerny temat o scyzorykach, ale nie wiem tylko co z tym alarmem ;/

Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc
Zobacz Profil
kszalek
Stella +
Stella +
 
Posty: 46
Dołączył(a): 30 kwietnia 2008, 13:47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: leon1m

Reklama

Re: KILKA PROBLEMÓW . SKRZYNIA, NAGRZEWNICA, XENON

Postprzez Rick Dangerous » 15 stycznia 2009, 22:39

Co do xenonów to na 99% przetwornica, miałem to identyczną sytuacje tylko u mnie po 2 dniach tak się zaczeło robić. Wymiana przetwornicy pomogła :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Rick Dangerous
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 09:03
Lokalizacja: B-B
Auto: Leon 1.9TDI ASV+


Powrót do Leon 1 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości