Strona 1 z 1

Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 17 września 2009, 10:11
przez marti
Witka :)

panowie jak w temacie, które bo mam dylemat ? do tego mam sprężyny Eibach -30mm


teraz jeżdziłem na KYB Agx ale po tym jak traktowałem ostatnio swoje auto (dostawczak na budowe) to tył poleciał :(

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 17 września 2009, 10:28
przez marcin_kielce
Ja bym zapodał B8, przynajmniej u mnie tak będzie ;)

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 17 września 2009, 14:09
przez AdamekMMz
jeżeli masz leonka obniżonego o dokładnie 3 cm to Bilstein B6 wystarczy jeżeli masz powyżej np 3,5 cm to już musi być B8 . cm to taka granica ale jedne i drugie można zamontować . to jeszcze zależy jaki silnik masz bo np Cupra R obniżona o 3 cm to napewno B8 a jak jakiś 1.9 110km to raczej jeszcze B6

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 17 września 2009, 14:18
przez marcin_kielce
A to czemu?? silnik Cupry jest lżejszy od TDI :whoeva:

Powinno być tak B6 do serii sprężyn a B8 do obniżenia. DOC ma B6 i Eibachy i jak z nim ostatnio rozmawiałem to powiedział, że next amory będą na bank B8.

Pozdroo

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 17 września 2009, 15:31
przez marti
dzieki

w poniedziałek montuję B8 :)

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 17 września 2009, 15:51
przez batchko
ja mysle ze na serie to B4 styknie ja jezdzilem na -40mm na B6 i nic sie nie dzialo super sie trzymał nic sie nie wylały a cena jest mniejsza niz B8, na moje nie warto przepłacac

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 17 września 2009, 17:04
przez marti
batchko napisał(a):ja mysle ze na serie to B4 styknie ja jezdzilem na -40mm na B6 i nic sie nie dzialo super sie trzymał nic sie nie wylały a cena jest mniejsza niz B8, na moje nie warto przepłacac


różnica w cenie to tylko 50 pln na amorku :)

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 17 września 2009, 21:58
przez DOC
No u mnie jest B6 obnizony na springach Eibacha ok -35mm i odpukac w niemalowane sprawdza sie (czyt. nie wylal sie i prowadzi sie niezle). Nastepny bedzie B8 ale mam nadzieje ze B6 wytrzyma jak najdluzej :)

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 21 września 2009, 00:05
przez lec
batchko napisał(a):ja mysle ze na serie to B4 styknie ja jezdzilem na -40mm na B6 i nic sie nie dzialo super sie trzymał nic sie nie wylały a cena jest mniejsza niz B8, na moje nie warto przepłacac


a ja juz 2 pary na tyle z B6 zalatwilem przy duzej glebie (zaczynaly cieknąć , wtym drugi komplet juz 1.5 miecha po założeniu), zmiana na B8 i świety spokój.

B6 to imo sa dobre na takie lajtowe obniżenia.... -20mm itp, tyle z praktyki. Bo różnicy w samej twardości wg mnie nie ma

Re: Bilstein B6 czy B8 ???

PostNapisane: 21 września 2009, 14:52
przez marti
Panowie

juz śmigam na B8 :) plus rozpóreczka Sparco :)

Spostrzeżenia :

w porównaniu go AGX niby twardsze a nic nie wali po budzie jak to miało miejsce w KYB AGX, B8 poprostu lepiej wybiera nierówności "albo czytaj dziury" :)