Strona 1 z 1

Nagrzewnica europa vs. anglik - po czym odróżnić ?

PostNapisane: 13 października 2009, 12:49
przez Arek84
Czy da się na pierwszy rzut oka odróżnić nagrzewnice z klimatornikiem europejską od anglika ? Wg. etki europejska ma numer 1J1 820 007 B ?
Na allegro jest jedna o numerze 8L1 820 003E, etka nie znajduje takiego numeru, czyżby to był anglik ?

Re: Nagrzewnica europa vs. anglik - po czym odróżnić ?

PostNapisane: 13 października 2009, 14:32
przez Axee
Arek84, 8L1820003E=1J1820007A, ta zostala zastapiona 1J1820007B. Wszystkie sa dla kierownicy z lewej strony. Angliki zazwyczaj maja numery 1J2, 8L2 ... Majac nagrzewnice z widokiem na silnik, stojaca w pozycji w jakiej pracuje w aucie w wersji EU silnik wentylatora jest po prawej stronie, w UK po lewej stronie.

Re: Nagrzewnica europa vs. anglik - po czym odróżnić ?

PostNapisane: 14 października 2009, 10:35
przez sm00th
Ja przymiezam sie do wymiany wymiennika ciepla bo cieknie mi plyn chlodniczy do kabiny i w etce znalazlem numer 1j1 819 031 B i pytanie czym ten numer rozni sie od 1h1 819 031 B bo z takimi numerami spotkalem sie na allegro?

Re: Nagrzewnica europa vs. anglik - po czym odróżnić ?

PostNapisane: 26 października 2009, 08:57
przez Axee
sm00th, 1H1819031B to wymiennik z Arosy 97-04, Cordoby, Ibizy 93-2002, Inca 96-03, Toledo 92-99. Jednym slowem to Golf II i Golf III. 1J1819031B to wymiennik z Leona/Toledo 98-2005 czyli Golf IV.